شرایط دریافت پروانه مطب برای پزشکان آسان‌تر خواهد شد مشاهده یوزپلنگ در محدوده حفاظت مشارکتی یوز کنام پل ابریشم پرتقاضاترین مرز برای خروج در اربعین ۱۴۰۳ کدام است؟ واکسنی که از زوال عقل پیشگیری می‌کند چگونه گرما ما را می‌کشد؟ تحویل گذرنامه‌های زیارتی اینترنتی چقدر زمان می‌برد؟ مبلغ حق پرستاری و کمک هزینه پرداختی بهزیستی به مراکز غیردولتی ابلاغ شد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) اربعین نزدیک است | آغاز عاشقانه‌ترین پیاده‌روی دنیا کاهش ۸۰ درصدی قاچاق سوخت از مرز دوغارون به افغانستان قتل مدیر موقوفه عادل شاهی در مشهد + عکس میانگین سن ازدواج در زنان و مردان ۵ سال افزایش یافته است عواملی که کاهش وزن را برای شما سخت‌تر می‌کند پیش دیابت را جدی بگیریم ترافیک پرحجم در خیابان‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع)، بولوار هفت‌تیر و اطراف میدان استقلال در مشهد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) بازنگری الزامات اساسنامه نهضت سوادآموزی در  خراسان رضوی چند نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند؟ فرسودگی ۶۷ درصد از ماشین آلات راهداری خراسان رضوی زائران اربعین برای سفری راحت این نکات را رعایت کنند ضعف آماری؛ چالش اصلی حمایت از اقشار نیازمند آتش نشانی: تنها ۲ شهربازی مشهد تأییدیه ایمنی دارند
سرخط خبرها

قتل مدیر موقوفه عادل شاهی در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۲۴۲۲۸۴
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
قتل مدیر موقوفه عادل شاهی در مشهد + عکس
مرد مسلحی که در پارکینگ خودرو مخفی شده بود صبح روز گذشته، «مدیر موقوفه» عادل شاهی را در مشهد با شلیک گلوله به قتل رساند و متواری شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این حادثه هولناک ساعت حدود ۸:۳۰ صبح روز گذشته در ساختمان دفتری موقوفه عادل شاهی هنگامی رخ داد که مدیر موقوفه وارد پارکینگ شد تا به اتاق محل کارش برود، اما در یک لحظه جوان نقابداری که از قبل درون پارکینگ مخفی شده بود، از مخفیگاه بیرون آمد و با شلیک ۳ گلوله، مدیر مذکور را نقش بر زمین کرد.

همزمان با صدای شلیک، کارمندان دفتر موقوفه از اتاق‌ها خارج شدند و با مشاهده این صحنه تکان دهنده با نیرو‌های امدادی تماس گرفتند، اما مدیر موقوفه که جعفر جعفرزاده دانشور نام داشت بر اثر اصابت گلوله‌ها جان خود را از دست داده بود.

قتل مدیر موقوفه عادل شاهی در مشهد + عکس

طولی نکشید که با گزارش ماجرای این جنایت به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، تحقیقات گسترده‌ای با حضور قاضی دکتر صادق صفری در ساختمان محل وقوع حادثه واقع در بزرگراه شهید کلانتری آغاز و مشخص شد که پیرمرد ۷۷ ساله با شلیک کلت کمری به قتل رسیده است.

با توجه به اهمیت موضوع گروهی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی مشهد با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان، جانشین پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که ضارب مسلح برق پارکینگ را قطع و از دستکش هنگام شلیک استفاده کرده است. تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->