مشهد میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان با آسیب بینایی و جسمی حرکتی کشور توکلیان نماینده هند در پاریس! برزای - مس، نهایی شد یامگا از لیست استقلال خارج می‌شود امید استقلال به آماده شدن ورزشگاه آزادی زیلیکیچ معادلات جواد نکونام را به هم زد آغاز رقابت‌های والیبال‌نشسته قهرمانی کشور در مشهد از فردا (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) + ویدیو رضایی: قزاقستان حریف تدارکاتی خوبی است مدافع النصر به دنبال فرار از فوتبال عربستان ضرب الاجل بارسلونا برای نیکو ویلیامز فیلم عجیب نیکبخت در عرصه مدلینگ! تراکتور - پرسپولیس؛ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تاریخ و ساعت بازی دوستانه بارسلونا و رئال مادرید | ال کلاسیکو در ایالات متحده مصدومیت کاپیتان پرسپولیس آغاز لیگ را از او گرفت مربی استقلال از این تیم کنار گذاشته شد پرسپولیس برای چند بازیکن سر کیسه را شل کرد پرسپولیس - گندوز، مشروط شد کار سخت یک استقلالی برای ملی‌پوش شدن مهدی عبدی در رادار تراکتور نتیجه و ویدئو بازی حسن تفتیان در دوومیدانی مقدماتی المپیک پاریس (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) | وداع تفتیان با المپیک سرمربی لیگ برتری با اسپانسر انتخاب شد!
سرخط خبرها

پرسپولیس - گندوز، مشروط شد

  • کد خبر: ۲۴۲۷۷۹
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
پرسپولیس - گندوز، مشروط شد
قرارداد گلر خارجی پرسپولیس بصورت مشروط با این تیم به امضا رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، از صبح دیروز و تنها چند ساعت پس از امضای قرارداد باشگاه پرسپولیس با الکسی گندوز خبر‌های زیادی در مورد تست پزشکی این بازیکن و شرکت نکردنش در تست‌های پزشکی ایفمارک منتشر شد. به هرحال نباید فراموش کرد که پرسپولیس شرایط حساسی را سپری می‌کند و از دست ندادن زمان مهم‌ترین دغدغه این روز‌های مدیران پرسپولیس است. از آن جایی که اردوی این تیم در ترکیه در جریان است و الکسی گندوز به واسطه شرکت در رقابت‌های داخلی کشور الجزایر در شرایط مسابقه قرار داشت، کادرپزشکی پرسپولیس یک معاینه کامل روی این بازیکن انجام داد و پس از این معاینه، گندوز با پرسپولیسی‌ها قرارداد ۳ ساله امضا کرد.

اما نکته اینکه قرارداد امضا شده در ترکیه مشروط است و طبق یکی از بند‌های گنجانده شده در قرارداد اگر گندوز در ایفمارک شرکت کرده و نتواند تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد، قرارداد این بازیکن به شکل اتوماتیک وار فسخ خواهد شد. برهمین اساس قرار است بلافاصله پس از بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران، گندوز در ایفمارک حاضر شده و تست پزشکی بدهد.

نباید فراموش کرد اگر گندوز ابتدا به ایران می‌آمد و در تست‌های پزشکی شرکت می‌کرد و بعد از انجام تست‌ها برای حضور در اردو راهی ترکیه می‌شد چند روز اردو را از دست می‌داد و به همین دلیل با توجه به تاکید گاریدو برای حضور او در اردو و برقررای ارتباط با بازیکنان خط دفاعی، گوندوز راهی ترکیه شد و قرار است پس از بازگشت به تهران تست‌های پزشکی را در ایفمارک پشت سر بگذارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->