واژگونی سواری در جاده نیشابور- مشهد، ۵ نفر را مصدوم کرد دستگیری سارقی که برای مالباخته‌ها نامه حلالیت می‌نوشت! قاتل ۱۸ ساله بخشیده شد! آیا می‌دانید مجازات اعاده حیثیت چیست؟ حریق کارگاه تولید کیسه‌های نایلونی در مهرمادر (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای خیابان پاسداران جزییات پرونده قتل شیما از زبان سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصادف وحشتناک خودروی سوخت‌بر در بندرعباس + فیلم ماجرای فرود هواپیمای کیش_ تهران در فرودگاه شیراز چیست؟ (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان زیر یک سال کشور آغاز شد (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) قتل ناموسی در حالت مستی فرار زن جوان از خانه شوهر پیر و قمارباز ایران ششمین کشور چاق‌های جهان است! آماده‌باش هلال احمر برای حوادث جوی در ۴ استان (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده در یکی از برج‌های کیش (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) طی ۱۰ روز اخیر، ۴۰۰ نفر در کشور دچار گرمازدگی شدند حفر چاه شماره ۴ در اراضی سوران طرقبه | نیاز به آبرسانی منظم با صدور مجوز بهره وری از چاه ها دستگیری ۲ رمال و دعانویس در مشهد رایج‌ترین خطا‌های سیستمی ثبت نام در سامانه سرویس مدارس مشهد کارکردن موقتی نوجوان در تابستان؛ آری یا نه؟ توصیه به معلمان برای استفاده از محتوا‌های آموزشی جدید در کنار کتب درسی پاکستان هزینه صدور ویزا برای شهروندان ۱۲۶ کشور جهان را رایگان کرد | شهروندان ایران می‌توانند ظرف ۲۴ ساعت ویزای پاکستان بگیرند
سرخط خبرها

بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای خیابان پاسداران

  • کد خبر: ۲۴۲۸۹۴
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای خیابان پاسداران
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در محدوده خیابان پاسداران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ امیر هوشنگ امیری درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت تلفن همراه با تهدید سلاح سرد، عوامل کلانتری ۱۰۲ پاسداران برای بررسی و دستگیری سارق دست به کار شده و رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی ماموران کلانتری گفت: ماموران کلانتری پاسداران با بررسی محل وقوع سرقت مشخصات ظاهری سارق را شناسایی کرده و در اختیار کلیه واحد‌های گشتی قرار دادند. دقایقی بعد از شناسایی، اکیپ گشت انتظامی سارق را در حال زاغ زنی یکی از شهروندان مشاهده کرده و برای دستگیری وی وارد عمل شد. این سارق، اما به محض رویت ماموران از محل متواری شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در همین راستا تعقیب و گریز میان سارق موتورسوار و ماموران آغاز شد، گفت: ماموران پلیس اقدام به اجرای طرح مهار کرده و دقایقی بعد با توجه به عدم توجه سارق به فرمان ایست پلیس، با بکارگیری قانون استفاده از سلاح، اقدام به شلیک تیرهوایی کرده و متهم را متوقف ودستگیر کردند.

امیری با بیان اینکه ماموران در بازرسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراه سرقتی را کشف و ضبط کردند، گفت: متهم که جزو سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بود در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان اعترافات اولیه به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی دیگر شکات نیز در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی با دستور مقام قضایی به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در همین راستا به مردم توصیه کرد که در معابر و مکان‌های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->