کشف ۱۲ فقره سرقت موتور کولر در شهرک الهیه مشهد مشکل فنی برای قطار قزوین-مشهد| مسافران در سلامت کامل هستند (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) ویدئو | لحظۀ انفجار مهیب یکی از مخازن سوخت در مرز دوغارون (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) مهار آتش‌سوزی در مرز دوغارون خراسان‌رضوی | تردد مردم در مرز جریان دارد (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب در خراسان رضوی طی سال جاری آتش سوزی در دوغارون خراسان رضوی | مرز دوغارون تعطیل شد + فیلم (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) نصیحت حیدر شکایت بازنشستگان صندوق کشوری از عدم واریز یک میلیون تومان مبلغ متناسب‌سازی ساعت کاری ادارات و بانک‌های مشهد و خراسان رضوی روز سه شنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) تغییر کرد + جزئیات ۱۵ هزار دانش‌آموز به پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند آیا مشمولان غایب می‌توانند مجوز شرکت در راهپیمایی اربعین را بگیرند؟ امگا ۳ از محبوب‌ترین مکمل‌های سلامتی | مصرف این مکمل مفید به کاهش وزن کمک می‌کند چه آب‌هایی مناسب شناکردن هستند؟ هشدار وزارت بهداشت به شناگران در آب‌های آلوده جریمه شیشه‌دودی خودرو چقدر است؟ + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما سردرگمی بیماران در بیمارستان قائم مشهد | تابلوهایی که راهنما نیست! دستگيری ۲ مامورقلابی در مشهد که از مردم اخاذی می‌کردند کارمند اخراجی، مدیر موقوفه «عادل شاهی» در مشهد را به قتل رسانده بود + عکس استفاده از موبایل برای آرام‌کردن کودک چه مضراتی دارد؟ مهدکودک در ادارات دولتی راه‌اندازی می‌شود صدور گواهی حصر وراثت به ثبت احوال سپرده شد
سرخط خبرها

بخش زایمان «بدون درد» در بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد راه‌اندازی شد

  • کد خبر: ۲۴۳۱۸۱
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
بخش زایمان «بدون درد» در بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد راه‌اندازی شد
مدیر گروه زنان و زایمان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید هاشمی نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از فعال شدن زایمان به روش بدون درد در این مرکز خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر خسروی اظهار کرد: بسیاری از مادران باردار به‌دلیل درد‌هایی که در روش طبیعی باید متحمل شوند از روش زایمان طبیعی هراس دارند، اما خوشبختانه با ایجاد بسیاری از تکنیک‌های بی‌دردی این اضطراب برای مادران برطرف شده است.

وی خاطر نشان کرد: زایمان بی درد به روش اپیدورال، یکی از بهترین روش‌هایی است که برای بی‌دردی یا بی‌حسی مادر انجام و تزریق می‌شود؛ چرا که این تزریق تمرکز و قدرت را از مادر نمی‌گیرد و تنها امکان استراحت و بی‌دردی را به او می‌دهد.

مدیر گروه زنان و زایمان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید هاشمی نژاد تصریح کرد: این روش در زایمان طبیعی به‌دلیل کاهش درد و اضطراب که مادر دارد، می‌تواند به پیشرفت روند زایمان بسیار کمک کند و یک زایمان موفق و بدون مشکل داشته باشد. علاوه بر این موارد، به‌کارگیری این تکنیک هیچ خطر و آسیبی را به جنین نمی‌رساند.

وی گفت: تیم مجرب زایمان بی درد شامل متخصص بیهوشی، متخصص زنان، ماما، تکنسین بیهوشی است و محیطی را برای مادر فراهم میسازد که از اضطراب زایمان مادران کاسته شود و یک زایمان لذت بخش را برای مادران فراهم میکند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->