فیلم | لحظه‌ی زمین خوردن داور مسابقه ساروی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس نتیجه و ویدئو بازی محمد هادی ساروی برابر حریف قرقیزستانی در کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | امید های طلا زنده شد خولیان آلوارز، خرید جدید اتلتیکومادرید پرسپولیس بیخیال آزادی شد بلاتکلیفی فخرالدینی نتیجه و ویدئو بازی امین کاویانی نژاد برابر حریف ارمنستانی در کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | در انتظار شانس مجدد ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الشباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان داوران فوتبال تهران لباس متحدالشکل می‌پوشند نتیجه و ویدئو بازی محمد هادی ساروی برابر حریف آمریکایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | شروع پرقدرت ساروی نتیجه و ویدئو بازی امین کاویانی نژاد برابر حریف کوبایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | برد میلی متری درخشش بانوی والیبالیست مشهدی در تیم ملی نتیجه و ویدئو بازی مهدی محسن نژاد برابر حریف کوبایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | محسن نژاد حریفش را زمین‌گیر کرد نتیجه و ویدئو بازی امین میرزازاده برابر حریف کره‌ای در کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | تلاش میرزازاده برای برنز پخش زنده بازی‌های کشتی گیران ایران در المپیک پاریس (سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳) + تاریخ و ساعت مسابقه فرنگی کاران استقلالی‌ها زودتر از موعد به خط شدند پخش زنده بازی‌های روز یازدهم المپیک پاریس (سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های ورزشکاران ایرانی برایتویت به دنبال خرید اسپانیول دعوای استقلال و پرسپولیس علنی شد یحیی عطیه از پرسپولیس دورتر شد
سرخط خبرها

برایتویت به دنبال خرید اسپانیول

  • کد خبر: ۲۴۳۴۹۴
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
برایتویت به دنبال خرید اسپانیول
مهاجم دانمارکی واکنش عجیبی نسبت به کنار گذاشتنش از تیم اسپانیول داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، بازیکن پیشین بارسا که از چند سال پیش در املاک سرمایه‌گذاری کرده، خواهان خرید باشگاه اسپانیایی است. روزنامه مارکا گزارش جالبی منتشر کرد که بر مبنای آن مارتین برایتویت، بازیکن اسبق بارسلونا که فصل پیش در تیم فوتبال اسپانیول به میدان رفته بود، پس از جدایی غیرمحترمانه‌اش از این تیم، تصمیم گرفته است باشگاه را به‌طور کامل بخرد! مهاجم سی‌وسه‌ساله دانمارکی اسپانیول چند هفته پیش از این تیم جدا شده بود و عملکرد فوق‌العاده‌ای در فصل گذشته از خودش بجا گذاشته بود. برایتویت فصل گذشته ۲۲ گل زد و نقش مهمی در بازگشت اسپانیول به لالیگا داشت، اما تصمیم گرفت جدا شود و به گرمیوی برزیل بپیوندد. او در پیامش خطاب به هواداران نوشت: «رفتن من به معنای خداحافظی نیست. با هم موفق به صعود شدیم و به این دستاورد رسیدیم. حالا با هم برای باشگاه می‌رویم.» گذشت زمان نشان داد که منظور مهاجم پیشین بارسا از این پیام چه بوده است.

اختلاف ستاره دانمارکی با مدیران چینی

برایتویت تابستان گذشته با مدیران باشگاه اختلاف علنی پیدا کرد. چون به او اجازه ندادند به یک تیم لالیگایی برود. او با اشاره به احتمال پیشنهاد تمدید قرارداد جدید گفت: یک‌سال پیش باشگاه به من پیشنهاد تمدید داد، اما این غیرمحترمانه بود. باید ببینیم امسال می‌خواهند من بمانم یا نه. چون پیشنهاد یک‌ساله نشان می‌داد به من باور ندارند.

مالکیت اسپانیول بر عهده چن یانشنگ، تاجر چینی، و مدیریت آن با راستارگروپ است، اما هواداران پس از دوبار سقوط تیم در سه‌سال گذشته، به نحوه مدیریت معترض هستند.

رفتار برایتویت هنگام جدایی از اسپانیول نیز همه را شگفت‌زده کرد. او با وجود نارضایتی از پیشنهاد احتمالی تمدید، در اولین روز تمرینات پیش‌فصل حاضر شد و باشگاه با خوش‌حالی عکس‌های حضور او در آزمون‌های پزشکی را منتشر کرد. با این حال، ساعتی بعد با پرداخت رقم فسخ قراردادش به لالیگا، جدا شد. او در ابتدا با المپیاکوس یونان تماس گرفت که هدایتش با مندیلیبار اسپانیایی است، اما درنهایت گرمیو را برگزید.

از کار املاک تا عطر و مد

اما پرسشی که برای همه پیش می‌آید، این است که ستاره دانمارکی از چه راهی این ثروت را به‌دست آورده است. برایتویت در سال۲۰۱۷ همراه برادرش، فیلیپ مایکل، ۶۱۷هزار پوند در شرکت‌های NYCE در ایالات متحده سرمایه‌گذاری کرد که در سال اول ارزشش به ۷،۲میلیون پوند رسید. اکنون گفته می‌شود ارزش آن حدود ۳۰۰ میلیون دلار است. کاری که آنها انجام دادند، به‌شدت برای جوامع فیلادلفیا و نیوجرسی لازم بود. آنها به مناطق مرتبط با سیاه‌پوستان آمریکایی رفتند و خانه‌های مقرون‌به‌صرفه ساختند. با گذشت شش‌سال، آنها حدود ۱۵۰۰ آپارتمان دارند و در حال ساخت پانصد آپارتمان دیگر هستند.
برایتویت که به مجموعه املاک قانع نیست، به مد و غذا نیز علاقه دارد. او در کنار همسرش خط تولید لباس و یک رستوران دارد. برند Trente یک خط تولید لباس زنانه است و از زمانی که در سال۲۰۱۹ در فرانسه راه‌اندازی شد، از موفقیت چشمگیری برخوردار بوده است. مارتین و آنا لور همچنین صاحب یک رستوران در ساحل بارسلونا هستند که تخصصش تهیه غذا‌های گیاهی و سالم است و همین امر به کسب‌وکار بعدی آنا لور که تهیه غذای سالم است، منجر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->