رفیق طارمی در تیررس یوونتوس پخش زنده بازی‌های کشتی گیران ایران در المپیک پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + تاریخ و ساعت مسابقه فرنگی کاران پخش زنده بازی‌های روز دوازدهم المپیک پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های ورزشکاران ایرانی سپاهان به دنبال فرار از خانه تاریخ سازی دورانت در بسکتبال برنامه بازی‌های روز دوازدهم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۳ رشته پخش زنده بازی دوستانه رئال مادرید و چلسی (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره در سبد پرسپولیس| یحیی تصمیم گرفت و سرخپوش شد پشت پرده بازی دوستانه پرسپولیس با تیم آماتور گاریدو خواسته سرخپوشان را اجرا کرد اراک میزبانی احتمالی پرسپولیس و ذوب آهن استقلال در قزوین میزبان است؟ سپاهان به توافقش با آلومینیوم عمل نکرد! نتیجه و ویدئو کشتی امین میرزازاده در دیدار رده بندی وزن۱۳۰ کیلوگرم فرنگی المپیک پاریس| بالاخره مدال گرفتیم! نتیجه و ویدئو کشتی مهدی محسن‌نژاد در رده بندی وزن ۶۰ کیلوگرم فرنگی المپیک پاریس| شکست و تمام نتیجه و ویدئو خلاصه بازی سپاهان و الشباب در لیگ نخبگان آسیا+ فیلم گل‌ها(۱۶ مرداد ۱۴۰۳)| چه شکست تلخی نتیجه و ویدئو بازی محمدهادی ساروی برابر حریف مصری در نیمه نهایی کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | ساروی در یک قدمی طلا پخش زنده بازی سپاهان و شباب‌الاهلی امارات در لیگ نخبگان آسیا (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کاکوتا رسما استقلالی می‌شود کاظمی‌پور: والیبال نشسته بانوان ارتقاء پیدا می‌کند کوهپایه‌زاده: والیبال نشسته نیاز به پشتوانه‌های جوان دارد
سرخط خبرها

کوهپایه‌زاده: والیبال نشسته نیاز به پشتوانه‌های جوان دارد

  • کد خبر: ۲۴۳۵۹۲
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
کوهپایه‌زاده: والیبال نشسته نیاز به پشتوانه‌های جوان دارد
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان در حاشیه برگزاری رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی کشور در مشهد، پشتوانه‌سازی برای این رشته ورزشی را لازم دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، جلیل کوهپایه‌زاده با اعلام این مطلب که استان خراسان‌رضوی نقش مهمی در گرفتن میزبانی رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی کشور در مشهد داشت، گفت: این فرصت پیش آمد که بعد از چند سال رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی کشور در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی مشهد مقدس برگزار شود و همزمان تیم ملی هم برای برگزاری اردوی آماده‌سازی و برگزاری دیداری دوستانه به مشهد آمده است.

وی افزود: امیدواریم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در شناخت استعداد‌ها و پیدا کردن پتانسیل‌های انسانی این رشته ورزشی کمک کند.

کوهپایه‌زاده خاطرنشان کرد: ۳۰ تیم در بخش آقایان و ۱۵ تیم در بخش بانوان در این مسابقات حاضرند که تیم‌های استعدادیاب فدراسیون به همراه سرمربی و کادر فنی تیم ملی از نزدیک عملکرد این ورزشکاران را زیر نظر دارند.
او با اشاره به حضور ۴ ورزشکار جوان در ترکیب هر تیم اذعان داشت: قرار بر این است که تعدادی از ورزشکاران در سنین زیر ۲۳ سال در تیم‌های مختلف باشند تا در امر استعدادیابی کمک شود. امروز والیبال نشسته ما نیاز به نیروی جوانی و پشتوانه‌های جوان دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->