نتیجه و ویدئو بازی سعید اسماعیلی برابر حریف کوبایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | انتقام به سبک سعید نتیجه و ویدئو بازی سعید اسماعیلی برابر حریف الجزایری در کشتی فرنگی المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | قدرتنمایی به سبک سعید نتیجه و ویدئو بازی مبینا نعمت زاده برابر حریف لتوسویی در کشتی فرنگی المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | برد بی دردسر نتیجه و ویدئو بازی علیرضا مهمدی برابر حریف کلمبیایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | صعود به یک چهارم نهایی سمیعی: امیدواریم مسئولین مشهد با ما همکاری کنند نتیجه و ویدئو بازی علی آقامیرزایی در کایاک هزارمتر المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | قایق ایران به فینال نرسید تاج: بازی سپاهان و شباب الاهلی مایه آبروریزی شد بازگشت نیمار در هاله‌ای از ابهام رفیق طارمی در تیررس یوونتوس پخش زنده بازی‌های کشتی گیران ایران در المپیک پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + تاریخ و ساعت مسابقه فرنگی کاران پخش زنده بازی‌های روز دوازدهم المپیک پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های ورزشکاران ایرانی سپاهان به دنبال فرار از خانه تاریخ سازی دورانت در بسکتبال برنامه بازی‌های روز دوازدهم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۳ رشته پخش زنده بازی دوستانه رئال مادرید و چلسی (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره در سبد پرسپولیس| یحیی تصمیم گرفت و سرخپوش شد پشت پرده بازی دوستانه پرسپولیس با تیم آماتور گاریدو خواسته سرخپوشان را اجرا کرد اراک میزبانی احتمالی پرسپولیس و ذوب آهن استقلال در قزوین میزبان است؟ سپاهان به توافقش با آلومینیوم عمل نکرد!
سرخط خبرها

رفیق طارمی در تیررس یوونتوس

  • کد خبر: ۲۴۳۷۳۹
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
رفیق طارمی در تیررس یوونتوس
مذاکرات بال تیم فوتبال پورتو با بانوی پیر ثمربخش بوده و دو طرف به توافق‌های اولیه دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که جلسه روز گذشته (سه‌شنبه) مدیربرنامه‌های وندرسون گالنو با نمایندگان باشگاه یوونتوس مثبت بوده و خود بازیکن نیز به انتقالش به تورین چراغ سبز نشان داده است. اکنون همه چیز به این بستگی دارد که باشگاه پورتو از رقم درخواستی اولیه‌اش برای فروش بازیکن که ۳۵ میلیون یورو است، پایین‌تر بیاید و به طرف ایتالیایی تخفیف بدهد.

گالنو که دو ماه دیگر ۲۷ ساله می‌شود، در حالی برای پیوستن به یوونتوس تمایل نشان داده است که به سبب نقشی که در عملکرد فصل گذشته این تیم داشت، مهره‌ای کلیدی برای آن محسوب می‌شود و به همین دلیل نیز تخفیف گرفتن از پورتو برای فروش وینگر برزیلی این تیم کار سختی به نظر می‌رسد. او در اولین بازی رسمی پورتو در فصل جاری هم خوش درخشید و دو گل از گل‌های پیروزی ۴ بر ۳ پورتو برابر اسپورتینگ لیسبون در سوپرجام پرتغال را به ثمر رساند.

او اخیراً قراردادش با پورتو را تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۸ تمدید کرد و بنابراین با توجه به مدت باقی مانده از قراردادش، انعطاف‌نشان دادن طرف پرتغالی کمی بعید به نظر می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->