تصادف مرگ‌بار نیسان با پراید در جاده تربت‌حیدریه-فریمان خراسان‌رضوی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) خوراکی‌هایی که در فصل تابستان نباید بخورید مشهدالرضا میزبان دومین همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور | آیت‌الله علم‌الهدی: دانشگاه در رأس جامعه است + فیلم کاروان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه شد ویدئو | لحظه وقوع زلزله ۷.۱ ریشتری در ژاپن | هشدار سونامی صادر شد اعمال‌قانون ۲۰۴۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) علت تنش آبی در روستای گوی تربت جام چه بود؟ (۱۸مرداد ۱۴۰۳) چطور استرس زیاد منجر به سکته می‌شود؟ ترافیک روان در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) خطرهایی که سلامت زائران را در سفر اربعین تهدید می‌کند | چطور از این خطرات دور بمانیم؟ نکات مهم نحوه صحیح نخ دندان کشیدن راهنمای انتخاب و استفاده از کرم ضد آفتاب اعمال محدودیت در ژل‌های وارداتی تاثیر مثبت الگوهای غذایی ضدالتهابی بر پیشگیری از آلزایمر نیرو‌های بهداشت و درمان در مرز‌های کشور مستقر شدند اسامی چهار محصول غیرمجاز آرایش چشم اعلام شد (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) بهبود سلامتی با مصرف زعفران باند قاچاقیان مسلح مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق منهدم شد (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) درمان رایگان، هدیه به کودکان زیر هفت سال در مشهد درمان فشار خون با طب سنتی، قطعی است سارقان موبایل در مشهد را شناسایی کنید| تصویر باند خشن سرقت منتشر شد
سرخط خبرها

نحوه جذب معلمان بازنشسته در مدارس سمپاد اعلام شد

  • کد خبر: ۲۴۳۸۷۹
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
نحوه جذب معلمان بازنشسته در مدارس سمپاد اعلام شد
رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان کشور درباره نحوه به‌کارگیری معلمان بازنشسته در مدارس سمپاد گفت: این معلمان به مانند نیرو‌های آزاد در نظر گرفته می‌شوند البته باید توانمندی‌های خاصی را برای تدریس کسب کرده باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، الهام یاوری با بیان اینکه معلمان سمپاد از دو مسیر متفاوت جذب مدارس می‌شوند گفت: مطابق آیین‌نامه مدارس سمپاد که به امضای وزیر و تایید هیئت امنا رسیده، هم معلمان رسمی آموزش و پرورش و هم معلمانی که نیرو‌های آزاد محسوب می‌شوند، فارغ التحصیلان سمپاد و بازنشستگان آموزش و پرورش می‌توانند با گذر از فیلتر‌هایی مانند گزینش و. در این مدارس مشغول به تدریس شوند.

وی با بیان اینکه قوانین خاصی حضور معلمان را در مدارس تعیین می‌کند افزود: تعداد معلمان سمپاد در هر استان متفاوت است. بیشترین معلمان سمپاد در حال حاضر نیرو‌های آزاد تهران هستند و برخی استان‌ها اصلا نیروی آزاد استفاده نمی‌کنند و به دلیل آن‌که نیروی انسانی مناسب از طرف آموزش و پرورش برای برخی استان‌ها تامین می‌شود و از سوی دیگر، شهریه کم این مدارس است که امکان تامین حق الزحمه معلمان را ندارد.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان کشور با بیان اینکه تمام ۳۰ استان کشور مدارس سمپاد دارند ادامه داد: ۷۳۰ مدرسه سمپاد در کل کشور وجود دارد که این تعداد مدارس بین استان‌های کشور پراکنده هستند و هر استان به طور میانگین ۱۵ تا ۲۰ مدرسه سمپاد دارد.

یاوری درباره نحوه به‌کارگیری معلمان بازنشسته در مدارس سمپاد اظهار کرد: این معلمان به مانند نیرو‌های آزاد حساب می‌شوند و باید توانمندی‌های خاصی را برای تدریس کسب کرده باشند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->