افشاگری مرجانه گلچین درباره احسان علیخانی و فصل زنانه جوکر زمان تشییع پیکر فتح الله طاهری بازیگر پیشکسوت سینما اعلام شد نفیسه روشن و سیاوش خیرابی در «دارچین تلخ» آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) آغاز ثبت‌نام جشنواره فیلم‌های کودک‌و‌نوجوان + جزئیات پاریس؛ شهر کتاب‌فروشی‌های جذاب تعطیلی سالن‌های نمایش در سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) معادل فارسی «کوییز» چیست؟ + فیلم پریناز ایزدیار در فیلم جدید «سرریز» + عکس ماجرای دستمزد عجیب کیت بلانشت برای فیلم «ارباب حلقه‌ها» تمدید نمایشگاه ویدئوآرت «تاسیان» + جزئیات «واکین فینیکس» یک پروژه سینمایی را به تعطیلی کشاند جایزه آمریکایی ها در دستان «چراغ قرمز طلایی» ایرانی آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) اکران فیلم «قاتلان ماه کامل» مارتین اسکورسیزی در سینما هویزه مشهد + زمان اعضای هیئت‌مدیره جدید انجمن صنفی فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران معرفی شدند تهیه‌کننده «عشق» و «روبان سفید» درگذشت مجموعه مستند «قصه‌های سنگر ما» ساخته می‌شود
سرخط خبرها

«آتش و خاکستر» عنوان رسمی «آواتار ۳» شد

  • کد خبر: ۲۴۴۱۹۷
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
«آتش و خاکستر» عنوان رسمی «آواتار ۳» شد
قسمت سوم فیلم سینمایی «آواتار» با نام «آواتار: آتش و خاکستر» اکران خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جیمز کامرون؛ کارگردان «آواتار» و ستارگان زوئی سالدانا و سم ورثینگتون اولین عنوان رسمی سومین فیلم «آواتار» را روز جمعه در جریان نمایشگاه D ۲۳ به نام «آواتار: آتش و خاکستر» اعلام کردند.

ورایتی نوشت، در شرایطی که جیمز کامرون هیچ پیش نمایشی از فیلم‌های دیگرش نمی‌دهد، اما اینبار برخی از صحنه‌های مفهومی «آواتار ۳» از جمله از جمله رقصیدن نیتیری (سالدانا) روی شعله‌های آتش را به نمایش گذاشت.

کامرون طی مصاحبه‌ای گفت: «شما بخش‌های بیشتری خواهید دید که پیش از این ندیده اید. این یک ماجراجویی جنون آمیز و یک جشن برای چشم‌ها است، اما بیش از هر زمان دیگری خطرات عاطفی بسیار بالایی نیز دارد. ما برای همه شخصیت‌هایی که می‌شناسید و دوستشان دارید وارد قلمروی چالش‌برانگیز می‌شویم.»

وی ادامه داد: «شخصیت‌های جدیدی وجود دارند، من فکر می‌کنم شما یکی از آنها را یا دوست خواهید داشت و یا از آن متنفر خواهید شد!»

کامرون «آتش و خاکستر» را بعد از «آواتار: راه آب» که محصول سال ۲۰۲۲ بود، به تصویر می‌کشد. «آتش و خاکستر» به زودی پخش خواهد شد.

در «آتش و خاکستر» اونا چاپلین (بازیگر سریال «بازی تاج و تخت») نقش رهبر مردم خاکستر، به نام «وارنگ» را بازی می‌کند. دیوید تیولیس و میشل یئوه نیز از جمله بازیگران این فیلم هستند. به علاوه سیگورنی ویور، استفن لانگ، کیت وینسلت، کلیف کورتیس، ترینیتی جو لی بلیس، بیلی باس، جوئل دیوید مور، ادی فالکو و دیلیپ رائو بازیگران دیگر «اتش و خاکستر» هستند.

«راه آب» و «آتش و خاکستر» هر دو توسط کامرون، ریک یافا و آماندا سیلور نوشته شده‌اند. در ابتدا قرار بود هر دو این فیلم‌ها یک فیلم واحد باشند، اما در طول مراحل نگارش، به دلیل موضوعات زیادی که در فیلم وجود داشت، کامرون تصمیم گرفت داستان را به دو قسمت تقسیم کرد.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->