تردد با پلاک جعلی، خودروی میلیاردی قاچاقی در فرودگاه مشهد را لو داد برخورد با گران‌‎فروشی بلیت‌های مسافری در ایام اربعین خبر خوش دولت برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی | لایحه اصلاح حقوق حداقل بگیران به مجلس ارسال شد (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) بیش از ۱.۵ میلیون گذرنامه برای زائران اربعین صادر شد ششم دی روز دفاتر اسناد رسمی شد مدال‌آوران المپیک، معلم می‌شوند هواشناسی: طی ۳۰ سال اخیر، دمای هوای کشور ۳ درجه افزایش داشته است توصیه جانشین پلیس راهور فراجا به زائرانی که قصد دارند زمینی به مرز مهران بروند ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور تزریق واکسن سرخک برای سلامت افراد زیر ۱۵ سال ضروری است استفاده از ناوگان اتوبوسی و ون در مسیر مشهد-نجف برای اربعین ۱۴۰۳ حداکثر شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۲۰ مرداد ۱۴۰۳) | مشهد گرم‌تر می‌شود ضبط ۹۶ کارت سوخت از یک راننده در بجستان خراسان رضوی سازگاری کشور با تغییرات اقلیمی نیازمند اثرگذاری اسناد بالادستی است پوکی استخوان یک بیماری خاموش، اما با تشخیص زودهنگام قابل‌درمان است قتل جوان نوزده‌ساله در چاقوکشی هولناک خیابانی در مشهد + عکس اعمال‌قانون ۱۷۲۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۳ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) بررسی روند اعطای مجوز مهدکودک به دستگاه‌های دولتی و اداری جدول واریز حقوق مرداد ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی | واریز حقوق آغاز شد و خبری از متناسب سازی نیست (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) نوشیدنی‌های حاوی قند به سلامتی آسیب می‌زند با تغییر سبک زندگی، دیابت را مهار کنیم | سالانه نیم میلیون نفر به آمار دیابتی‌های کشور اضافه می‌شود
سرخط خبرها

قتل جوان نوزده‌ساله در چاقوکشی هولناک خیابانی در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۲۴۴۲۳۵
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
قتل جوان نوزده‌ساله در چاقوکشی هولناک خیابانی در مشهد + عکس
با تأیید مرگ مغزی جوان نوزده‌ساله‌ای که با ضربه چاقو مجروح شده بود، تحقیقات قضایی در این پرونده جنایی وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پانزدهم مرداد، با صحنه نزاعی وحشتناک که با فریاد‌های دلخراش چاقوکش‌ها همراه بود، رهگذران اطراف میدان معراج مشهد در جای خود میخ‌کوب شدند. لحظاتی بعد، تیغه چاقو در حالی بر قفسه سینه جوان نوزده‌ساله فرود آمد که خون از گلوی ضارب هجده‌ساله نیز بیرون زد و هر دو با پیکری خون‌آلود نقش بر زمین شدند. رهگذران وحشت‌زده با پلیس ۱۱۰ و امدادگران اورژانس تماس گرفتند و آنان را برای ورود به این ماجرای تکان‌دهنده به یاری طلبیدند.

طولی نکشید که نیرو‌های اورژانس از راه رسیدند و دو جوان زخمی را به بیمارستان رضوی انتقال دادند. کادر درمان نیز بی‌درنگ وارد عمل شدند و همه تلاش خود را برای نجات دو جوان دهه‌هشتادی به کار گرفتند، اما درنهایت، اقدامات اولیه درمانی برای نجات جوان نوزده‌ساله بی‌نتیجه ماند و «امیرمهدی-م» به حالت کما رفت و دچار مرگ مغزی شد، اما «تیمور-ص» ضارب هجده‌ساله این نزاع مرگ‌بار، روی تخت درمان قرار گرفت و زخم گلویش در حالی پانسمان شد که براثر اصابت شیء نوک‌تیز و برنده مانند چاقو ایجاد شده بود.

قتل جوان ۱۹ ساله در چاقوکشی هولناک خیابانی در مشهد + عکس

دقایقی بعد نیرو‌های انتظامی با ورود به مرکز درمانی در جریان ماجرای نزاع خیابانی قرار گرفتند و بی‌درنگ مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد خبر دادند.

با توجه به اهمیت این حادثه تکان دهنده، قاضی وحید خاکشور با صدور دستورات تلفنی برای حفظ صحنه درگیری، عازم بیمارستان رضوی شد وبررسی‌های تخصصی قضایی را آغاز کرد. تحقیقات مقدماتی بیانگر آن بود که ۲ جوان ۱۸ و ۱۹ ساله به دلیل نامعلومی با یکدیگر وارد مشاجره شده اند و سپس نزاعی خیابانی در اطراف میدان معراج رقم خورده است. از سوی دیگر دامنه تحقیقات با حضور گروهی از کارآگاهان زبده دایره قتل عمد پلیس آگاهی به صحنه جنایت کشید و مشخص شد که یکی از افراد حاضر در محل نزاع، چاقوی ضارب (آلت قتاله) را مخفی کرده است، بنابراین با دستور مقام قضایی، کنکاش‌های پلیسی ادامه یافت و یکی از شاهدان صحنه درگیری به اتهام اختفای ادله جرم دستگیر و به شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد معرفی شد. در همین حال با دستور قاضی خاکشور، ضارب مجروح نیز در مرکز درمانی تحت مراقبت پلیس قرار گرفت تا پس از بهبودی نسبی تحقیقات قضایی از وی آغاز شود.

این در حالی است که گروه پزشکان متخصص نیز مرگ مغزی جوان نوزده‌ساله را تایید کرده اند و بررسی‌های ویژه در این باره زیر نظر مستقیم سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی مشهد) و با راهنمایی‌های مقام قضایی همچنان ادامه دارد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->