اعتراض شدید سازمان ملل به نسل کشی فلسطینیان در غزه حمله ارتش سوریه به مقر تروریست‌ها (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) زهرا بهروز آذر به عنوان معاون زنان و خانواده رئیس جمهوری منصوب شد + سوابق فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ + سوابق حسین افشین، معاون علمی رئیس جمهور کیست؟ + سوابق سعید اوحدی، رئیس جدید بنیاد شهید کیست؟ + سوابق معاون علمی رئیس جمهوری منصوب شد شورای نگهبان طرح «اصلاح قانون نظام صنفی کشور» را تأیید کرد رئیس سازمان انرژی اتمی دولت چهاردهم منصوب شد | ابقای «محمد اسلامی» کاملا هریس: زمان آتش‌بس در غزه فرا رسیده است اجرای قانون برنامه هفتم توسعه؛ رویکرد اصلی دولت چهاردهم سخنگوی وزارت خارجه: جنایت مدرسه تابعین غزه، نمونه آشکار تهدید صلح و امنیت بین‌المللی است کیم جونگ اون از مناطق سیل‌زده کره‌شمالی بازدید کرد + عکس واکنش‌های گسترده به جنایت اسرائیل در مدرسه التابعین در مرکز غزه اخلاقی‌امیری: یکی از ابزار‌های قوی در اختیار نظام جمهوری اسلامی، سرمایه‌گذاری در زمینه زیارت است آئین تکریم و معارفه معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد عمار حکیم: جهان باید مانع جنایت‌های رژیم صهیونیستی شود مشاور سیاسی رهبر معظم انقلاب: آماده تنبیه شدید رژیم صهیونیستی هستیم معاون شورای امنیت روسیه: تانک‌های روسیه به برلین بازمی‌گردند ادامه کمک مالی آمریکا به رژیم صهیونیستی کودک کش مقاومت فلسطین می‌گوید که جنایت مدرسه «التابعین» با سلاح‌ آمریکایی انجام شده است
سرخط خبرها

اجرای قانون برنامه هفتم توسعه؛ رویکرد اصلی دولت چهاردهم

  • کد خبر: ۲۴۴۲۵۶
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
اجرای قانون برنامه هفتم توسعه؛ رویکرد اصلی دولت چهاردهم
معاون‌اول رئیس‌جمهور تأکید کرد که اجرای برنامه هفتم توسعه، مهم‌ترین محور تعامل دولت با مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا عارف در مراسم تودیع و معارفه معاونان پیشین و جدید پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار کرد: به ورزشکاران عزیز کشورمان تبریک می‌گویم که در المپیک در دو صحنه پیروز شدند. یکی صحنه رقابت بود که در خیلی از موارد ما برای اولین بار به این پیروزی رسیده بودیم. فراتر از آن در صحنه اخلاق بود که احساس غرور می‌کردیم مخصوصا وقتی رفتار و کردار ورزشکاران را نسبت به جوانان هموطن خود می‌دیدیم، جوانانی که به هر دلیلی تصمیم به مهاجرت گرفتند که حق هر فرد است.

وی افزود: پیام این ورزشکاران این بود که وطن آمادگی کامل برای پذیرش فرزندان خود را دارد و ان‌شاءالله شاهد مهاجرت معکوس باشیم. ما برای جوانان برجسته و زبده و هموطنان عزیز که به هر دلیل مهاجرت کردند، افتخار خدمتگزاری آن‌ها در داخل کشور را پیدا می‌کنیم.

عارف خاطرنشان کرد: رویکرد دولت چهاردهم این است که در یک فضای صمیمانه، برادارنه و با قبول این‌که یک هدف و یک کار داریم، قانون برنامه هفتم به عنوان میثاق ملی را اجرا کند. این‌که آیا احکامی از برنامه هفتم باید اصلاح شود یا نه، بحث فنی و کارشناسی است. ما قوانین را وحی منزل نمی‌دانیم ولی اجرای قوانین را یک اصل می‌دانیم.

وی ادامه داد: مهمترین محور تعامل ما با مجلس، اجرای برنامه هفتم توسعه است. احکام فراوان و سمت و سوی بسیار خوبی در قانون هفتم می‌بینیم اما این‌که اهداف قانون برنامه هفتم دست یافتنی است یا باید اصلاح شود، بحث امروز ما نیست بلکه راهبرد دولت این است که تمام آیین نامه‌ها و مقررات و تکالیفش را انجام دهد.

عارف تاکید کرد: همه باید برای پیشرفت کشور بر اساس قانون عمل کنیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->