تکمیلی| هفت کشته و مصدوم بر اثر انفجار در اسلام آبادغرب آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی جی اصفهان+ فیلم اعلام اسامی سایت‌های فروش بلیت پرواز‌های اربعین (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) فرمول متناسب‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان چگونه است؟ صدور احکام متناسب‌سازی حقوق هم برای سایر سطوح و هم برای حداقل بگیران تامین اجتماعی (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) فوری| چهار فوتی و مصدوم بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز در اسلام آباد غرب+فیلم ساماندهی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش به کجا رسید؟ زائران اربعین بخوانند| تامین شناورهای مسافری برای جابه‌جایی زائران اربعین از خرمشهر حریق یک رستوران در طبرسی شمالی+جزییات (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) با هتل کرنر باتومی آشنا شوید هواشناسی هشدار داد| خطر غرق شدن شناگران در دریای خزر همه چیز درباره هتل سی لایف فامیلی آنتالیا آخرین جزئیات فروش بلیت پرواز‌های اربعین در ایرلاین‌های داخلی زائران پیاده اربعین پیگیر پیش‌بینی اوضاع جوی باشند یک مسئول بهداشتی: پایش بیماری‌ها در ایام اربعین اهمیت بسیاری دارد افزایش ۶۰ درصدی جمع‌آوری و درمان معتادان متجاهر اعلام نتایج نهایی شرکت‌کنندگان در آزمون‌های پایه یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ بذر زمان دار و زمین تازه ثبت نام یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر زائر اربعین جزئیاتی از زمان برگزاری انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت
سرخط خبرها

تکمیلی| هفت کشته و مصدوم بر اثر انفجار در اسلام آبادغرب

  • کد خبر: ۲۴۴۵۹۶
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
تکمیلی| هفت کشته و مصدوم بر اثر انفجار در اسلام آبادغرب
رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی اسلام آبادغرب با اشاره به تخریب سه منزل مسکونی بر اثر انفجار در این شهر، از جان باختن چهار نفر و مصدوم شدن سه نفر دیگر در این حادثه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ایوب غلامی با اشاره به اعلام این حادثه در ساعت ۱۶ ظهر امروز (۲۱ مرداد) به آتشنشانی، گفت: بلافاصله بعد از اعلام حادثه نیرو‌ها به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه که در محله ولیعصر (عج) شهر اسلام آباد غرب رخ داد، سه منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده و پنج واحد دیگر خسارت جزئی دیدند.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی اسلام آبادغرب بیان کرد: متاسفانه بر اثر تخریب صورت گرفته چهار نفر جان باخته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

غلامی گفت: در این حادثه دو زن و دو مرد جان باختند.

وی با اشاره به اتمام عملیات آواربرداری، از اعزام مصدومین این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب خبر داد.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی اسلام آبادغرب در خصوص علت این حادثه گفت: با توجه به حجم بالای تخریب باید بررسی بیشتری در خصوص علت حادثه صورت گیرد و در حال حاضر نمی‌توان علت دقیق حادثه را عنوان کرد.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی اسلام آبادغرب افزود: از فردا تحقیقات و بررسی لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->