تردد بیش از ۲۳ هزار زائر اربعین از پایانه مرزی تمرچین (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) نایب قهرمانی تیم رباتیک دانش آموزی ایران در جهان گیر کردن در آسانسور و حریق ساختمان همچنان در صدر حوادث داغ مشهد ۲ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور معروف در شهرک سیدی مشهد اصلاح بخشنامه اجبار معلمان به ادامه خدمت بعد از ۳۰ سال کار معاون جدید اجتماعی دادگستری خراسان رضوی در جمع تشکل‌های مردمی حاضر شد ثبت ۴۶ هزار نفر اسکان تابستانی در مدارس خراسان رضوی سفر اربعین با گذرنامه‌هایی که کمتر از ۶ ماه اعتبار دارند، مجاز شد دستگیری دختر پسرنما در مشهد کودکان مبتلا به سرطان در خراسان‌رضوی تا هجده‌سالگی حمایت می‌شوند + فیلم ۶۰ مرکز غیرمجاز پزشکی در مشهد پلمب شدند (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی آتش‌سوزی‌های طبیعت از ابتدای امسال نسبت‌به تمام سال گذشته اعزام کارشناسان و ناظران بهداشتی مشهد به مراسم ویژه اربعین حسینی نشانه‌ها و عوارض خطرناک کم‌آبی بدن چیست؟ | زنان و مردان روزانه چقدر باید آب بنوشند؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۲۲ مرداد ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از جمعه لغو اعتبار گذرنامه حداقل ۶ ماه ویژه سفر به اربعین برای تسهیل سفر عراق دستگیری ۱۰ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + عکس سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش: تعداد ردیف‌های استخدامی این وزارت‌خانه عدد خوبی بوده است | رتبه‌بندی معلمان؛ اتفاقی مبارک در آموزش‌وپرورش چه عواملی باعث صافی کف پای کودک می‌شود؟ افراد با علائم بیماری‌های عفونی و ویروسی بهتر است که به سفر اربعین نروند
سرخط خبرها

نایب قهرمانی تیم رباتیک دانش آموزی ایران در جهان

  • کد خبر: ۲۴۴۷۶۱
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
نایب قهرمانی تیم رباتیک دانش آموزی ایران در جهان
تیم ملی دانش‌آموزی رباتیک ایران در رده سنی ۷ تا ۱۷ سال در مجموع امتیازبندی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی جهان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی رباتیک دانش آموزی رده ۷ تا ۱۷ سال ایران با درخشش خود در مسابقات جهانی پکن عملکرد بهتری نسبت به دوره قبل داشت و توانست در مجموع امتیازبندی (technical Report) همچون دوره قبل به مقام دومی تیمی این رقابت‌ها دست یابد.

در این مسابقات تیم ملی رباتیک دانش آموزی رده زیر ۱۷ سال ایران متشکل از ۴۸ دانش آموز نخبه در قالب ۱۶ گروه سه نفره در پنج لیگ راگبی، فوتبالیست، سومو، خلاقیت و مجموع امتیازبندی حاضر شده بود.

در این رقابت ها، چین در جایگاه اول، ایران دوم و رومانی بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین دو گروه سه نفره از دانش آموزان در رده زیر ۱۲ سال با عملکردی فوق العاده توانستند در لیگ خلاقیت سکو‌های دوم و سوم را تصاحب کنند و به مدال نقره و برنز دست یافتند. در این لیگ چین مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کرد.

افزون بر این، در لیگ خلاقیت و رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال گروهی، دانش آموزان ایران توانستند برای نخستین بار در رقابتی نزدیک به مقام چهارم دست پیدا کنند.

پیش از این تیم ملی رباتیک دانش آموزی ایران موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده بود. همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->