جزئیات سه اقدام مهم بانک مرکزی برای حمایت از بورس عمده صادرات مرغ گوشتی به کشور عراق است بررسی قیمت امروز انواع تلفن‌های همراه (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) راهکار برای تولید بیشتر انرژی در ایران چیست؟ | صنایع حاضرند برق را گران‌تر بخرند امکان صادرات فراورده‌های نفتی به ترکمنستان از طریق گمرک لطف‌آباد خراسان‌رضوی، فراهم شد تحریم، فیلترینگ و سرعت پایین اینترنت، سد راه تبلیغات دیجیتال در ایران قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) | قیمت خودرو‌ها افزایش یافت اختصاص یک‌درصد از درآمد مالیات بر ارزش‌افزوده به بخش سلامت آیا قیمت روغن نباتی افزایش می‌یابد؟ | امسال ارز به روغن نباتی اختصاص نیافته است واکنش منفی بورس‌بازان به کابینه پیشنهادی دولت | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) تصویب تشکیل نخستین کارگروه تخصصی فرش در اتاق اصناف ایران | بی‌گره‌بافی و ربات‌بافی از معضلات هنرصنعت فرش قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش قیمت ایران خودرویی‌ها و کاهش قیمت سایپایی‌ها نایب‌رئیس شورای ملی زعفران: مشکلات صادرات زعفران کماکان پابرجاست با ۷۰۰ میلیون تومان، خودروی خارجی بخرید + جدول قیمت آیا به تمام متقاضیان ثبت‌نام ایران خودرو، خودرو تعلق می‌گیرد؟ زمان واریز و برداشت یارانه نقدی مرداد ۱۴۰۳ ویژه دهک‌های اول تا سوم مشخص شد تسهیلات پرداختی بانک‌ها از ابتدای سال تاکنون چقدر بوده است؟ + جدول (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) نحوه استرداد بلیت پرواز‌های اربعین چگونه است؟ قیمت امروز دلار، طلا، سکه، ارز دیجیتال (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) | توقف دلار در کانال ۵۹ هزار تومان طرح تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد در راستای صرفه‌جویی انرژی ادامه دارد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) جلسه فوق‌العاده شورای عالی بورس امروز (۲۳ مرداد) برگزار می‌شود رئیس نظام مهندسی معدن خراسان رضوی: ظاهراً معدن از اولویت‌های حمایتی مسئولان خارج شده است قیمت شاهین پلاس اتوماتیک سایپا اعلام شد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) آزادسازی هزار و ۶۰۰ متر از اراضی کشاورزی شهرستان مشهد گلایه فعالان کارگری از رعایت‌نشدن رأی دیوان عدالت توسط سازمان مالیات | اداره مالیات خراسان‌رضوی: رأی دیوان عدالت لازم‌الاجراست محکومیت بیش‌از ۱۵ میلیارد ریالی ۲ آرایشگاه زنانه در مشهد
سرخط خبرها

عمده صادرات مرغ گوشتی به کشور عراق است

  • کد خبر: ۲۴۴۹۵۹
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
عمده صادرات مرغ گوشتی به کشور عراق است
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی ایران گفت: در سال جاری ۱۳ هزار تن صادرات مرغ انجام شده که ۸ هزار تن آن را اتحادیه هماهنگ کرده است و صادرکنندگان متفاوت بوده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی ابراهیمی در این باره تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، مجموعا در سال جاری ۱۳ هزار تن صادرات مرغ انجام شده که ۸ هزار تن آن را اتحادیه هماهنگ کرده است و صادرکنندگان متفاوت بوده‌اند. عمده مقصد این صادرات عراق است به این دلیل که شرایط اقلیمی و روابط دوستانه با این کشور مناسب است؛ اما نمی‌توان به آن لفظ صادرات مطمئن داد چراکه تمرکز بر یک کشور نشان می دهد که صرفا روابط تجار آن را تقویت کرده است. ما باید محصول صادراتی تولید کنیم و در همین راستا نیز در هفته جاری مذاکره‌ای با روسیه خواهیم داشت. با پاکستان و عمان نیز در حد محدوده آزمایشی ارسال کرده‌ایم و در صدد هستیم که بازار صادراتی را به بقیه کشورها گسترش دهیم.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی ایران با تاکید بر اینکه ما در زمینه جوجه یک روزه و کنجاله سویا و ذرت مشکل و کمبودی نداریم گفت: قیمت‌ها متغیر است اما قیمت مرغ زنده امروز از کیلویی ۵۶ تا ۵۹ هزار تومان  گزارش شده است. از اسفند سال گذشته به بعد قیمت‌ها نزولی بوده و قیمت فروش مرغ زنده درب مرغداری با قیمت تمام شده یا برابری می‌کرده و یا کمتر بوده که علاقه فعالان مرغداری به تولید را گرفته و ما باید تلاش کنیم که بازاریابی بهتری با گسترش دامنه صادرات در منطقه داشته باشیم و به پایداری تولید کمک کنیم و قیمت مرغ را به سمت قیمت منطقی سوق دهیم.

ابراهیمی در پایان تصریح کرد: درست است که در زمینه دام و کنجاله‌ها کمبودی نداریم ولی مرغداری علاوه بر این هزینه‌های دیگری نیز دارد که باید از نظر اقتصادی صرفه داشته باشد یعنی یک واحد تولیدی باید پس از اتمام کار سود دریافت کرده باشد نه زیان و ما تلاش کردیم که این را رقم بزنیم و از شهریور سال گذشته یک ثبات نسبی در بازار مرغ حاکم است و تلاش می کنیم  که این شرایط را حفظ کنیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->