مرگ دلخراش راکب موتورسیکلت در تصادف با کامیون ممنوعه‌های سفر به عراق| زائران اربعین این اقلام را همراه نداشته باشند کدام مرز برای تردد زائران اربعین خلوت تر است؟ مسدود شدن جاده قوچان - درگز به علت واژگونی تریلر + فیلم صدور حکم پرونده توماج صالحی آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان پیروزی مشهد(۲۴ مرداد ۱۴۰۳) بانک‌ها برای فروش ارز اربعین، جمعه (۲۶ مرداد)، باز هستند افزایش ۵ برابری پرواز‌های اربعین واژگونی خودرو در سبزوار با پنج کشته و مصدوم + عکس (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی مهیب در گمرک هرات + فیلم و عکس تشکل‌های مردمی و سمن‌ها نقش مهمی در عرصه مبارزه با موادمخدر و اعتیاد دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۳) | هفته آینده، مشهد کمی خنک می‌شود میزان نرخ باروری در کشور اعلام شد مدیر‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی: اجرای مدل مدیریت مورد، ۶۰۰ معتاد را در مسیر درمان موفق قرار داد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی: مؤسسه شهرآرا توان اثرگذاری ملی را دارد + فیلم حدود ۶ هزار معتاد در خراسان‌رضوی نیازمند درمان هستند | معتادان و خانواده‌هایشان باید حمایت شوند آیا اجبار معلمان به ادامه خدمت قانونی است؟ تغذیه با شیر مادر یکی از ارکان حیاتی برای رشد و سلامت کامل نوزادان است سوءمدیریت بیمه‌ها و سازمان هدفمندی یارانه‌ها علت کمبود دارو تاکنون ۹۰۰ هزار زائر از مرز‌های زمینی خارج شده‌اند و تردد ۲۶۰ هزار خودرو به ثبت رسیده است
سرخط خبرها

کدام مرز برای تردد زائران اربعین خلوت تر است؟

  • کد خبر: ۲۴۵۲۳۳
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
کدام مرز برای تردد زائران اربعین خلوت تر است؟
ستاد اربعین حسینی به زائران توصیه کرد عبور از مرزهای " باشماق " و " تمرچین " را به دلیل شرایط مناسب آب وهوایی و نبود ازدحام جمعیت انتخاب کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، ستاد مرکزی اربعین حسینی روز چهارشنبه در اطلاعیه شماره ۶ به زائران توصیه کرد عبور از مرز‌های "باشماق" و " تمرچین" را در برنامه خود قرار دهند.

متن اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین به این شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت علیهم‌السلام و تمام متقاضیان سفر اربعین حسینی (ع) می‌رساند:

تا ساعت ۲۴ مورخ ۲۳/۵/۱۴۰۳ تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه سماح دو میلیون و ۳۴۴ هزار و ۷۸۱ نفر و تعداد زائران عازم شده به کشور عراق ۸۹۸ هزار و ۹۰۰ نفر می‌باشند.

زائران گرامی توجه داشته باشند، آدرس و شماره تلفن همراه را در جیب یا وسایل افراد سالخورده و یا کودکان قرار داده تا در صورت گم‌شدن مسئولین امر بتوانند در کم‌ترین زمان ممکن این افراد را به آغوش همراهان‌شان برگردانند.

توصیه می‌گردد زائران عزیز، عبور از مرز‌های " باشماق " و " تمرچین " را در برنامه‌های خود قرار دهند. این مرز‌ها از شرایط مناسبی برای زائران گرامی خصوصا شرایط آب وهوایی و نبود ازدحام جمعیت برخوردار می‌باشند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->