پوتین در باکو: مایه خوشحالی است که بتوانیم به امضای توافق صلح قره‌باغ کمک کنیم فراکسیون گردشگری مجلس از وزیرشدن صالحی‌امیری حمایت کرد آغاز ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) اژه‌ای: رمزارزها نباید موجب ضرر و زیان مردم شود حماس و جهاد اسلامی مسئولیت عملیات در تل‌آویو را برعهده گرفتند ویدئو | تذکر حمید رسایی به عراقچی در دفاع از امیرحسین ثابتی پزشکیان: در تلاشیم در تعامل صادقانه با مردم حداکثر مشارکت را در اداره امور جذب کنیم پنجمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان پایان یافت | صلاحیت وزیر دفاع در نوبت عصر بررسی خواهد شد وزیر پیشنهادی دادگستری: کارآمدی نظام در گروی تعامل قوای سه گانه است تأکید سخنگوی وزارت خارجه بر حق مشروع ایران در تنبیه متجاوز کمیسیون‌های امنیت ملی و صنایع و معادن مجلس صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تأیید کردند شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه | شمار شهدای خبرنگار در جنگ غزه به ۱۶۹ نفر رسید موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دولت چهاردهم چه گفتند؟ رئیس‌جمهور در جلسه هیئت‌دولت: مهم‌ترین دغدغه دولت چهاردهم کاستن از فاصله جامعه و حاکمیت با تأمین رضایتمندی مردم است سخنگوی وزارت خارجه: همه دولت‌ها، ملت‌ها و سازمان‌ها در مقابل فاجعه در غزه مسئولیت دارند نوری‌قزلجه: فسادستیزی در دستورکار من در وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی دادگستری در جلسه بررسی صلاحیت او چه گفتند؟ نمایندگان موافق و مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی چه گفتند؟ کمیسیون کشاورزی با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی موافقت کرد
سرخط خبرها

حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در شامگاه یکشنبه (۲۸ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۶۰۲۷
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۵
حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در شامگاه یکشنبه (۲۸ مرداد ۱۴۰۳)
رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) در ادامه تجاوز افسارگسیخته، بار دیگر در چند نوبت جنوب لبنان را بمباران کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این حملات که در ۲ نوبت صورت گرفت، شهرک‌های «حولا» و «بیت لیف» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفتند.

تاکنون گزارشی از تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است.

منابع صهیونیست مدعی شدند که این حملات در پاسخ به موج حملات راکتی از جنوب لبنان شهرک «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند که در این حمله مقر گردان «سهل» در «بیت هیلل» هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

این رسانه‌ها با انتشار تصاویری از وقوع آتش‌سوزی گسترده در شهرک بیت هیلل در نتیجه اصابت موشک‌ها و راکت‌های حزب‌الله خبر دادند.

حزب‌الله نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن‌ها و در پاسخ به حمله به شهرک شبعا، مقر گردان سهل در پادگان بیت هیلل را با موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->