سرخط خبرها

گاریدو همچنان به دنبال مهاجم خارجی

  • کد خبر: ۲۴۶۲۳۲
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
گاریدو همچنان به دنبال مهاجم خارجی
سرمربی پرسپولیس همچنان به مهاجم خارجی فکر می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، انتقال علی قلی زاده و میلاد محمدی به پرسپولیس اگرچه برای هواداران این تیم بسیار شیرین خواهد بود، اما دلیل نمی‌شود که خوان گاریدو تیمش را کامل بداند.

 از این جهت که او به درویش اعلام کرده اگر بتواند شرایط این دو بازیکن ایرانی را در تیمش فراهم کند او می‌تواند تک سهمیه خارجی باقی مانده اش را به مهاجم خارجی اختصاص دهد. این در شرایطی است که درویش موافق این موضوع نیست و اعتقاد دارد تیمش بازیکنانی مثل امید عالیشاه و یاسین سلمانی را در اختیار دارد که می‌تواند با تغییر سیستم استفاده بهتری از آنها داشته باشد. در این میان نباید از ایجنت‌های نزدیک به گاریدو هم غافل شد. ایجنت‌هایی که خیلی علاقمند هستند تا یک مهاجم خارجی گران قیمت به پرسپولیس آورده و به نوعی جیب خودشان را هم پر کنند. مسئله‌ای که مدیریت باشگاه پرسپولیس هم به آن پی برده است.

از سوی دیگر کمتر کسی فکر می‌کرد پرسپولیس با گاریدو بعد از سال‌ها تغییر سیستم داده و با دو مهاجم بازی کند. پرسپولیس چه در زمان برانکو و چه در زمان یحیی گل محمدی و اوسمار همواره با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کرد و در این سیستم یک مهاج در نوک توسط سه بازیکن از عقب و کناره‌ها ساپورت می‌شد. اما گاریدو اعتقاد دارد آل کثیر و علیپور می‌توانند یک زوج خوب را تشکیل دهند در حالی که دستیاران ایرانی او نظرشان این است، چون هر دو مهاجم با یک سبک بازی می‌کنند بهتر است یکی از آنها در نوک باشد و یاسین سلمانی پشت آنها بازی کند.

گاریدو فعلا قصد تغییر تفکرش را ندارد و می‌خواهد در تبریز هم از زوج عیسی و علیپور استفاده کند. زوجی که در بازی با ذوب آهن موفق عمل نکردند و اگر در تبریز هم ناکام باشند آن وقت ممکن است پرسپولیس از هفته سوم با یک مهاجم نوک به میدان رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->