کدمورس جدید همسترکامبت (جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر صنعت بازی‌سازی مشهد در آستانه تحول بزرگ است دانشمندان بالاخره کشف کردند که داخل کره ماه چه چیزی وجود دارد زمان عرضه اولیه ویژگی بحث‌برانگیز Recall ویندوز ۱۱ مشخص شد خطوط تلفن ثابت مشترکان خیابان دانشگاه شیروان قطع می‌شود+جزئیات اولین پست ستار هاشمی در فضای مجازی، پس از کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس + عکس ستار هاشمی، با رأی اعتماد نمایندگان مجلس، وزیر ارتباطات دولت پزشکیان شد + تعداد آرا کارت‌های امروز راکی ربیت (پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر کارت‌های امروز راکی ربیت (چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی ایمپلنت نوری که نوزادان را از چندین عمل جراحی قلب بی نیاز می‌کند اسنپدراگون ۷s نسل ۳ از راه رسید + مشخصات آغاز مرحله استانی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در مشهد از امروز (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) تصاویر و جزئیات جدیدی از آیفون ۱۶ پرو و آیفون SE ۴ آنتن آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ قاچاق قطع می‌شود کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر ماجرای اختلاف بنیان‌گذاران «همستر کامبت» و احتمال لیست‌نشدن آن چیست؟ ویدئو | پیشرفت فوق‌العاده ربات انسان‌نمای G۱ در انجام حرکات سریع و جهشی ماجرای هک‌شدن سه ربات ناشناس تلگرام + نکات امنیتی
سرخط خبرها

زمان عرضه اولیه ویژگی بحث‌برانگیز Recall ویندوز ۱۱ مشخص شد

  • کد خبر: ۲۴۶۸۲۴
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
زمان عرضه اولیه ویژگی بحث‌برانگیز Recall ویندوز ۱۱ مشخص شد
مایکروسافت زمان عرضه آزمایشی ویژگی Recall ویندوز ۱۱ را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ غول فناوری ابتدا قصد داشت Recall را در ماه ژوئن (خرداد/تیر) همراه با رایانه‌های شخصی Copilot Plus خود ارائه کند، اما پس از اعلام برخی نگرانی‌های امنیتی مجبور شد تا برنامه خود را به تعویق بیندازد.

در خردادماه، مایکروسافت زمان عرضه قابلیت هوش مصنوعی Recall که از تمام فعالیت‌های رایانه شخصی شما اسکرین‌شات می‌گیرد را به تعویق انداخت و قول داد که آن را طی «هفته‌های آینده» در دسترس Windows Insiders قرار بگیرد. اما اکنون ردموندی‌ها اعلام کرده‌اند که این ویژگی برای عرضه در چند ماه دیگر برنامه‌ریزی‌شده است.

زمان عرضه اولیه ویژگی بحث‌برانگیز Recall ویندوز ۱۱ مشخص شد

پاوان داولوری، رئیس ویندوز و سرفیس، در پست جدید وبلاگ مایکروسافت می‌گوید:

«با تعهد خود مبنی بر ارائه یک تجربه قابل‌اعتماد و ایمن از Recall در رایانه‌های شخصی Copilot Plus برای مشتریان، اعلام می‌کنیم که این ویژگی از ماه اکتبر برای ویندوز اینسایدرز در دسترس خواهد بود.»

این ویژگی از مدل‌های هوش مصنوعی تعبیه‌شده در ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند تا از تمام کار‌هایی که با رایانه خود انجام می‌دهید، عکس بگیرد و سپس به شما اجازه می‌دهد تا آنها را جستجو کنید. همچنین یک جدول زمانی براساس فعالیت‌های شما وجود خواهد داشت که می‌توانید در آن کاوش کنید.

هرچند مایکروسافت همیشه ادعا‌کرده که ویژگی Recall امن و خصوصی است و روی دستگاه پردازش می‌شود، محققان امنیتی اعلام کرده‌اند که پایگاه‌داده آن رمزگذاری نشده است و بدافزار‌ها به‌طور بالقوه می‌توانند به ویژگی Recall دسترسی داشته باشد.

زمان عرضه اولیه ویژگی بحث‌برانگیز Recall ویندوز ۱۱ مشخص شد

با توجه به این نگرانی‌ها، مایکروسافت اکنون روی تغییرات عمده‌ای برای Recall کار می‌کند، از جمله امکان فعال‌کردن دلخواه ویژگی به‌جای فعال‌بودن پیش‌فرض، رمزگذاری پایگاه داده و احراز هویت از طریق Windows Hello.

داولوری در این پست همچنین توضیح می‌دهد که شاید مایکروسافت برای آزمایش کامل تغییرات امنیتی Recall به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. بااین‌وجود، شاید در سال جاری شاهد راه‌اندازی کامل این ویژگی نباشیم.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->