کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر صعود قیمت نات کوین و تون‌کوین بعد از آزاد شدن مالک تلگرام پاول دورف، مدیر تلگرام، آزاد شد جزئیاتی جدید از شیوه دستگیری پاول دورف، مدیر تلگرام آموزش اضافه‌کردن متن و عکس به عکس‌‌های اینستاگرام تاریخ رسمی لیست‌شدن همسترکامبت اعلام شد + عکس گلکسی S۲۵ اولترا باریک‌تر و سبک‌تر است یا آیفون ۱۶ پرو مکس؟ درخشش دانش‌آموزان ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات ۲۰۲۴ با ۸ مدال رنگارنگ کارت‌های امروز راکی ربیت (چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید طلایی مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر راهنمای مینی گیم جدید هگزا پازل همستر برای دریافت سکه‌های بیشتر ویدئو | واکنش رهبری به بازداشت پاول دورف، مدیر تلگرام وزیر ارتباطات از اختلال اینترنت در ایران خبر داد (۶ شهریور ۱۴۰۳) + دلیل آیا قرار است تلگرام از گوشی‌های آیفون حذف شود؟ اپل تاریخ رونمایی از سری آیفون ۱۶ را اعلام کرد شیائومی می‌خواهد گوشی تاشو با دو لولا تولید کند کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر بالاخره داگز لیست شد (۵ شهریور ۱۴۰۳) + قیمت اولیه آموزش انتقال توکن داگز به ولت تون‌کیپر + فیلم کارت‌های امروز راکی ربیت (دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی
سرخط خبرها

آموزش اضافه‌کردن متن و عکس به عکس‌‌های اینستاگرام

  • کد خبر: ۲۴۷۸۸۳
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
آموزش اضافه‌کردن متن و عکس به عکس‌‌های اینستاگرام
متا ۲ قابلیت جدید برای اینستاگرام معرفی کرده است: اضافه‌کردن متن به عکس‌ها و قراردادن عکسی روی عکس دیگر به‌جای برچسب.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در چند ماه اخیر شرکت متا برای رقابت با تیک‌تاک تلاش کرد اپلیکیشن اینستاگرام را پیشرفته‌تر کند. با همین هدف قابلیت‌های مختلف و متنوعی برای این اپلیکیشن شبکه اجتماعی معرفی و عرضه کرد. ظاهراً متا هنوز هم می‌خواهد اینستاگرام را پیشرفته‌تر و کاربرپسندتر کند و ۲ قابلیت جدید معرفی کرده است: اضافه‌کردن متن به عکس‌ها و قراردادن عکسی روی عکس دیگر به‌جای برچسب.

به گزارش وبلاگ رسمی اینستاگرام، این اپلیکیشن اجازه می‌دهد مستقیم از ویرایشگر پست به عکس‌هایتان متن اضافه کنید؛ یعنی نیاز ندارید برای افزودن متن از برنامه دیگری استفاده کنید. متن ممکن است به پست شما کمک کند از بقیه عکس‌های فید متمایز شود یا به مخاطب کمک کند اطلاعاتی را ببینند که ممکن است در کپشن پست شما گم شوند.

همچنین اکنون می‌توانید از طریق ویرایشگر پست، عکس دیگری را به‌عنوان برچسب روی عکس قرار دهید. طبق پست وبلاگ اینستاگرام، وقتی روی عکسی که چند لایه دارد، ضربه می‌زنید، می‌توانید شکل آن را از مستطیل به مربع، دایره، قلب یا ستاره تغییر دهید. این ویژگی جالبی است و احتمالاً کاربران راه‌های هوشمندانه‌ای برای استفاده از آن در عکس‌های خود پیدا خواهند کرد.

آموزش اضافه‌کردن متن و عکس به عکس‌‌های اینستاگرام

ریل‌ها و استوری‌ها نیز در زمینه متن بهبود‌هایی می‌کنند. کاربران برای این نوع محتوا‌ها به فونت‌های جدید و افکت‌ها و انیمیشن‌های تازه برای متن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند.

اینستاگرام اخیراً ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی معرفی کرده؛ ازجمله آزمایش قابلیتی شبیه اسنپ‌مپ، راهی برای افزودن آهنگ به پروفایل و امکان اشتراک‌گذاری ۲۰ اسلاید در یک پست.

باید منتظر ماند و دید این شبکه اجتماعی مشهور در آینده از چه قابلیت‌های دیگری میزبانی می‌کند. قطعاً قابلیت‌های جدیدی که به این برنامه اضافه شده، می‌تواند بیش‌ازپیش این شبکه اجتماعی را برای کاربران جذاب کند. شرکت متا سعی دارد به‌طورکلی از برنامه تیک‌تاک جلو بزند و برای رسیدن به این هدف ویژگی‌های متنوع و جدیدی برای اینستاگرام در نظر گرفته است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->