مصرف سوسیس و کالباس خطر دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد کلید حفظ آرامش در زندگی مشترک چیست؟ ایجاد ۱۱ حلقه امنیتی اطراف حرم مطهر رضوی | تمامی دستگاه‌های نظامی و امنیتی در مشهد آماده باش هستند سوء‌تغذیه، هشت استان کشور را تهدید می‌کند برای حفظ سلامتی خود شکلات تلخ بخورید زلزله شدید در پاکستان + جزئیات (۸ شهریور ۱۴۰۳) روایتی از انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ٨ شهریور ١۴٠٣) | تداوم وزش باد و افزایش تدریجی دما در استان در اربعین ۱۴۰۳، بیش‌از ۳ میلیون خدمت درمانی ارائه شد | گرمازدگی؛ شایع‌ترین مشکل زائران مقتول ۱۳ ساله با پای خودش به اداره پلیس تهران مراجعه کرد توصیه به مبتلایان میگرن: این نوع پنیر را مصرف نکنید چگونه روابط دوستانه را مستحکم‌تر کنیم؟ اولین انتصابات وزیر آموزش‌وپرورش در وزارت‌خانه متبوعش ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس از امروز (۸ شهریور ۱۴۰۳) تا دهم شهریور اعتراض دانش‌آموزان به آزمون فرهنگیان | والدین دانش‌آموزان خواستار اعلام کارنامه سبز پذیرفته‌شدگان هستند خراسان رضوی، دومین مصرف‌کننده فرآورده‌های خونی در کشور زادآوری؛ آرزویی که همچنان بر کاغذ می‌ماند! قتل مرد جوان توسط همسر یا باجناق | زوایای جدید از پرونده مرد جوانی که جسدش در حاشیه خیابان شفا مشهد رها شده بود سرطان ریه؛ پنجمین سرطان شایع در ایران | واکسن سرطان ریه چه زمانی به ایران می‌رسد؟ با مصرف ماهی در دوران بارداری خطر ابتلای جنین به اوتیسم را کاهش دهید
سرخط خبرها

اولین انتصابات وزیر آموزش‌وپرورش در وزارت‌خانه متبوعش

  • کد خبر: ۲۴۸۰۰۱
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
اولین انتصابات وزیر آموزش‌وپرورش در وزارت‌خانه متبوعش
وزیر آموزش‌وپرورش طی احکامی جداگانه، مشاوران خود در «تحقق عدالت آموزشی» و «ارتقای کیفیت آموزش مدارس دولتی» را منصوب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا کاظمی بعد از مراسم معارفه‌اش به عنوان وزیر آموزش و پرورش، اولین احکام انتصابات در وزارت‌خانه متبوعش را صادر و بدین ترتیب علی زرافشان را به سمت «مشاور وزیر در تحقق عدالت آموزشی و تضمین کیفیت یادگیری برای همه دانش‌آموزان» و علیرضا کمرئی را به سمت «مشاور وزیر در ارتقای کیفیت آموزش مدارس دولتی و کمک به استقرار مدرسه تراز سند تحول» منصوب کرد.

در حکم علی زرافشان آمده است: «نظر به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی در حوزه آموزش و پرورش به موجب این ابلاغ به سمت مشاور وزیر در تحقق عدالت آموزشی و تضمین کیفیت یادگیری برای همه دانش آموزان، منصوب می‌شوید.

تعهد و پیمان مشترک همه ما اجرای سند تحول براساس نقشه راه ابلاغی و زمینه سازی برای ارائه خدمات باکیفیت، عادلانه و فراگیر به فرزندان این مرز و بوم است، که در سایه همدلی و وفاق، جلب مشارکت و همکاری معلمان فرهیخته، صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان خبره، براساس تکالیف قانون برنامه هفتم توسعه پیشرفت کشور، محقق خواهد شد.

امید است با رعایت منشور اخلاقی و مدیریتی کارگزاران دولت «وفاق ملی» و تقویت مشارکت و همکاری با مدیران و مشاوران ستادی در تدوین و اعمال سیاست‌های موثر برای تحقق شعار «برای ایران، برای مدرسه» موفق و منصور باشید.»

همچنین در حکم علیرضا کمرئی نیز آمده است: «نظر به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی در حوزه آموزش و پرورش به موجب این ابلاغ به سمت مشاور وزیر در ارتقای کیفیت آموزش مدارس دولتی و کمک به استقرار مدرسه تراز سند تحول منصوب می‌شوید.

تعهد و پیمان مشترک همه ما اجرای سند تحول براساس نقشه راه ابلاغی و زمینه سازی برای ارائه خدمات باکیفیت، عادلانه و فراگیر به فرزندان این مرز و بوم است، که در سایه همدلی و وفاق، جلب مشارکت و همکاری معلمان فرهیخته، صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان خبره، براساس تکالیف قانون برنامه هفتم توسعه پیشرفت کشور، محقق خواهد شد.

امید است با رعایت منشور اخلاقی و مدیریتی کارگزاران دولت «وفاق ملی» و تقویت مشارکت و همکاری با مدیران و مشاوران ستادی در تدوین و اعمال سیاست‌های موثر برای تحقق شعار «برای ایران، برای مدرسه» موفق و منصور باشید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->