پرداخت تسهیلات ویژه برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد: حق تولیت آستان قدس رضوی در مشهد به درستی ادا نشده است | آیت‌الله مروی با نگاهی دلسوزانه به دنبال گره‌گشایی مشکلات بودند ضرورت بررسی دقیق آلودگی‌های زیست‌محیطی ناشی از سوخت‌های مصرفی در خراسان رضوی بازدید وزیر کشور از طرح‌های حاشیه شهر مشهد مقدس (۸ شهریور ۱۴۰۳) + عکس آمادگی کامل مدیریت شهری مشهدمقدس برای میزبانی از زائران دهه پایانی صفر توضیحات وزیر کشور در خصوص تعطیلی احتمالی روز سه‌شنبه (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم برقراری خط پروازی مشهد با ۲۲ فرودگاه خارجی در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی: رفع مسائل پارکینگ، تردد زائران و اقامت آن‌ها نیازمند عزم ملی است شهردار مشهد مقدس: ستاد دهه آخر صفر با ۶ کمیته در حال کار است نیاز به ۶ میلیون آب‌معدنی برای زائران دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ در مشهد انجام اقدامات ویژه برای مقابله با آلودگی و حفاظت از مناطق حساس خراسان‌رضوی اجرای طرح «هر محله، یک زائرسرا» در مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ گذری بر تاریخ کانون‌های دینی و ادبی مشهد به روایت علامه محمدرضا حکیمی | نهاد‌های انسان‌ساز ارض اقدس پیش‌بینی تأمین ۲ میلیون قرص نان برای زائران امام‌رضا(ع) در ورودی‌های مشهد در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ نظافت مکانیزه معابر منتهی به حرم رضوی در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ فعالیت بیست‌وچهارساعته ۱۵ گشت ویژه جمع‌آوری متکدیان در منطقه ثامن مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ اعمال‌قانون ۱۹۱۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۶ خودروی متخلف توقیف شدند (‌۸ شهریور ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | نمایی از جاده مارشک در نزدیکی مشهد رفع خطر از ۳۶ مقطع پرتصادف و ۱۶ پروژه ایمنی راه در جاده‌های خراسان رضوی ارائه خدمات مشاوره روانشناسی در ۶ ایستگاه استقبال از زائر در مشهد، در دهه پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ | خدمت ۶۴۰ زوج جوان مشهدی به زائرین امام رضا (ع)  سرویس‌دهی ویژه اتوبوس‌رانی مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

نیاز به ۶ میلیون آب‌معدنی برای زائران دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ در مشهد

  • کد خبر: ۲۴۸۰۵۶
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
نیاز به ۶ میلیون آب‌معدنی برای زائران دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ در مشهد
فرماندار مشهد گفت: با توجه به گرمای هوا به ۵ تا ۶ میلیون آب‌معدنی برای زائران امام‌رضا(ع) در دهه پایانی صفر احتیاج داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری امروز، ۸ شهریورماه، در نشست قرارگاه مرکزی زائران دهه پایانی ماه صفر که در استانداری خراسان رضوی با حضور وزیر کشور گفت: قرارگاه ستاد خدمات صفر مشهد به صورت مستمر فعالیت دارد و در یک ماهه اخیر برنامه‌ریزی منسجمی داشته تا به زائران خدمات‌رسانی داشته باشند. در حال حاضر، ۱۲ کمیته در قرارگاه فعالیت دارند.

وی افزود: سازمان‌دهی خوبی شکل گرفته تا استقبال و پذیرایی خوبی از زائران داشته باشیم. تمام زائران پیاده از قبل ثبت‌نام می‌شوند و در مکان‌هایی که مشخص شده‌اند، اسکان داده خواهند شد.

فرماندار مشهد تصریح کرد: در بخش خدمت‌رسانی، سامانه‌ای با شماره ۰۵۱۳۷۰۴۵ به صورت شبانه‌روزی به نیاز زائران پاسخ می‌دهد.

داوری بیان کرد: در بحث مباحث شهری، اقدامات خوبی برای زائران در نظر گرفته شده است. ۲۴۵ موکب در حوزه مشهد و ۳۰۰ موکب در مسیر شهرستان ایجاد شده است. این‌ها به هماهنگی حوزه امنیتی و راهور ایجاد شده تا مشکل امنیتی برای این موکب‌ها ایجاد نشود.

وی یادآور شد: برای نظارت بر بازار اقدامات ویژه‌ای انجام دادیم. ۲۱ قلم از اقلام مورد نیاز زائران را تأمین کرده‌ایم. چهار قرارگاه در چهار مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی فعالیت دارند و نظارت بر بازار را تشدید کرده‌اند تا حقی از زائران ضایع نشود.

فرماندار مشهد گفت: از استانداران استان‌های هم‌جوار در حوزه تأمین سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی درخواست کمک داریم. همچنین با توجه به گرمای هوا، نیاز به تأمین آب‌معدنی داریم. ۵ تا ۶ میلیون آب‌معدنی نیاز داریم که امیدواریم ستاد‌های بنیاد برکت و فرامین امام به ما کمک کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->