مسافرکشی با تاکسی سرقتی در مشهد (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) دانش‌آموز مشهدی رتبه ۲ کنکور انسانی: در مسیر کنکور خسته شدم، اما هیچ وقت ناامید نشدم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۱۰ شهریور ۱۴۰۳) | وزش باد، پدیده غالب جوی در استان دانش‌آموز مشهدی رتبه ۵ کنکور سراسری زبان‌های خارجه: شناخت درست از توانمندی و علایق، رمز موفقیت من در کنکور سراسری بود راهکارهای مقابله با حسادت در کودک چیست؟ دانش‌آموز مشهدی رتبه اول کنکور هنر: رمز موفقیت من در استمرار، تمرکز و تلاش حداکثری در راه کنکور بود پرونده عملیات اربعین ۱۴۰۳ با جابه‌جایی هوایی بیش از نیم میلیون زائر بسته شد دستور وزیر آموزش و پرورش برای روشن شدن جهت‌گیری‌های کلان مدارس غیر دولتی پیشگیری و کنترل دیابت از دیدگاه طب ایرانی و مکمل دانش‌آموز مشهدی رتبه ۹ کنکور سراسری ریاضی: تلاش فرد مهم است نه تبلیغات پر زرق و برق موسسات کنکوری از خوردن زیتون غافل نشوید فعالیت ۱۲ مرکز درمان اعتیاد ویژه بانوان در خراسان‌رضوی تشکیل پرونده قضایی در فروش اینترنتی دارو| دارورسانی درب منزل با محوریت داروخانه‌ها دانش‌آموز خراسانی رتبه ۵ کنکور سراسری تجربی: داوطلبان کنکور خود را درگیر موسسات کنکوری نکنند نگاهی به شرایط ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها رشد ۲۹ درصدی پرواز‌های اربعین ۱۴۰۳ وزارت بهداشت اعلام کرد: شناسایی بیش از ۱۷۸ مورد ابتلا به تب دنگی در کشور از ابتدای سال تا ۷ شهریور ۱۴۰۳ توضیحات هواشناسی کشور در خصوص وضعیت دما و بارش کشور تا اواسط بهمن‌ماه استفاده کودکان زیر ۱۱ سال از گوشی هوشمند ممنوع! دانش‌آموز خراسانی رتبه۹ کنکور سراسری رشته تجربی: به خودم قول داده بودم به هدفم برسم | کسب رتبه تک‌رقمی کنکور بدون هزینه اجرای ۴۰ درصد قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان | دولت باید اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در اولویت قرار دهد پیش‌ثبت‌نام پایه‌های یازدهم و دوازدهم مدارس شاهد امروز (۱۰ شهریور) به پایان می‌رسد
سرخط خبرها

توضیحات رئیس‌پلیس مشهد در مورد سرقت مسلحانه از بانک + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۸۲۷۰
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
توضیحات رئیس‌پلیس مشهد در مورد سرقت مسلحانه از بانک + فیلم
جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی و رئیس‌پلیس مشهد به تشریح چگونگی سرقت مسلحانه از بانکی در خیابان مطهری پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار سرتیپ احمد نگهبان، صبح امروز (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) با حضور در محل سرقت در محله مطهری اظهار کرد: سارق، ساعت ۱۲:۱۳ پنجشنبه (۸ شهریور) با یک شیء اسلحه‌نما وارد بانک می‌شود و با تهدید کارمند بانک مبنی بر شلیک، مبلغ ۵۱ میلیون تومان را از بانک سرقت کرده و فرار می‌کند.

وی افزود: سارق به علت نبودن نگهبان بانک در این شعبه اقدام به سرقت می‌کند و دو روز قبل از حادثه نیز به‌منظور افتتاح حساب و گرفتن کارت‌بانکی در محل حضور پیدا می‌کند و به شناسایی میدانی محل می‌پردازد.

نگهبان در ادامه بیان کرد: در کمتر از ۲۴ ساعت با تلاش همکارانمان در آگاهی استان، متهم پس از سه بار تغییر مخفیگاه خودش در محله حر عاملی شناسایی و دستگیر شد.

رئیس‌پلیس مشهد در پایان بیان کرد: تمام پول‌های دزدیده‌شده از بانک در محل اختفای سارق کشف و به بانک تحویل داده شده است.

سارق بانک نیز درباره چگونگی انجام سرقت عنوان کرد: به محض ورود به بانک، کیف را به نزدیک‌ترین کارمند دادم و او را تهدید کردم که آن را پر کند.

این سارق ادامه داد: کارمند بانک ضمن حفظ خون‌سردی، کیف را به‌اتفاق همکار خود پر کرد و تحویل من داد. پس از خروج از بانک و شنیدن آژیر خطر، از محل متواری شدم.

او افزود: فکر می‌کردم چیزی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون از این سرقت نصیبم شود، اما شب که پول‌ها را شمردم، متوجه شدم این مقدار نیست.

سارق مسلح توضیح داد: برای تمدید کارت بانکی‌ام، روز سه‌شنبه وارد بانک شدم و متوجه شدم این شعبه برخلاف شعبه دیگر در پانصدمتری‌اش، نگهبان ندارد؛ بنابراین تصمیم به سرقت گرفتم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->