قطع برق شهرک نشین صهیونیستی در پی حمله موشکی حزب الله لبنان تاکید عراقچی بر ضرورت توقف فوری جنگ علیه مردم غزه حمله به دو کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) ۴ فرد و نهاد ایرانی از سوی انگلیس تحریم شدند (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) رئیس جمهور آمریکا: نتانیاهو برای تبادل اسرا به اندازه کافی تلاش نمی‌کند پوتین به مغولستان سفر کرد وزیر خارجه عراق: ایران به ترور هنیه پاسخ می‌دهد مصر به تل آویو درباره جنگ هشدار داد حملات راکتی حزب الله لبنان به پایگاه‌های ارتش اسرائیل (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) نتانیاهو: محور فیلادلفیا اولین شریان اکسیژن حماس است انفجار مقابل دادستانی طالبان در شهر کابل + جزئیات تلاش اعضای کابینه صهیونستی برای برکناری وزیر جنگ این رژیم (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) تاکید یک نماینده مجلس برضروت توجه ویژه به مشهد در ردیف‌های بودجه‌ای اعتصابات سراسری در اراضی اشغالی از امروز (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) آمار شهدای غزه از ۴۰ هزار و ۷۸۶ نفر عبور کرد(۱۲ شهریور ۱۴۰۳) احمد وحیدی: به عنوان یک پاسدار، در خدمت سپاه و بخش نظامی خواهم بود منافع مغولستان از ترانزیت گاز طبیعی روسیه به چین چیست؟ قسام تایید کرد: دو عملیات استشهادی را همزمان در کرانه باختری انجام دادیم (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) توافق جامع میان ایران و روسیه به زودی تکمیل می‌شود(۱۲ شهریور ۱۴۰۳) سقوط یک پهپاد رژیم صهیونیستی در اشکول (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) عراقچی درباره بحران‌آفرینی رژیم اسرائیل در منطقه هشدار داد
سرخط خبرها

تاکید یک نماینده مجلس برضروت توجه ویژه به مشهد در ردیف‌های بودجه‌ای

  • کد خبر: ۲۴۸۷۴۳
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
تاکید یک نماینده مجلس برضروت توجه ویژه به مشهد در ردیف‌های بودجه‌ای
نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان و پرند در مجلس شورای اسلامی گفت: مشهد و استان خراسان رضوی نمایندگان فعالی در مجلس شورای اسلامی دارد که با پیگیری آنها ما نیز در کنار آنها حمایت خواهیم کرد تا در ردیف‌های بودجه‌ای به پایتخت فرهنگی ایران توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن قشقاوی پس از بازدید ستاد اجرایی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی، اظهار کرد: پاسخگویی و راهنمایی تلفنی زائران از اقدامات شایسته است که به صورت منسجم زائران را به مکان اسکان هدایت می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان و پرند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهروندان پس از تماس با شماره تلفن ۳۷۰۴۵ -۰۵۱ در صورتی که نیاز به اسکان داشته باشند به مراکز اسکان پیش‌بینی شده هدایت می‌شوند، همچنین در صورتی که شکایتی داشته باشند، به شکایت و انتقاد زائران رسیدگی می‌شود.

وی درباره تامین زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری اظهار کرد: باید شرایط اقتصادی مردم بهبود پیدا کند تا سفر نیز در سبد نیاز‌های مردم قرار گیرد، البته در شهر مشهد در زمان غیر پیک حدود ۴۰ درصد از ظرفیت واحد‌های اقامتی رسمی خالی است که با برنامه ریزی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قشقاوی با بیان این‌که توسعه گردشگری فرصتی برای سرمایه‌گذاری زود بازده است، تصریح کرد: مشهد و استان خراسان رضوی نمایندگان فعالی در مجلس شورای اسلامی دارد که با پیگیری آنها ما نیز در کنار آنها حمایت خواهیم کرد تا در ردیف‌های بودجه‌ای به پایتخت فرهنگی ایران توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان و پرند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر بخواهیم گردشگری ما توسعه پیدا کند، گردشگری ما که مبتنی و متکی به گردشگری مذهبی است لذا باید به مشهد توجه کنیم. در همین راستا هماهنگی بین ارگان‌ها و در اختیار گذاشتن امکانات به آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تاکید کرد: برای ادامه حیات گردشگری باید به هتلداران و بخش خصوصی مرتبط با این حوزه به صورت ویژه توجه داشته باشیم.برنامه‌های بسیار خوبی را وزیر در حوزه معاونت گردشگری دارد که به پیشرفت حوزه گردشگری به خصوص گردشگری مذهبی امیدوارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->