مبلغ بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ + جزییات معاون گردشگری کشور: ورود زائران به مشهد از ۴ میلیون نفر عبور کرد | سفر‌های ریلی و هوایی به مشهد باید افزایش یابد مطلوب‌ترین شیوه نذری دادن را بدانید جزئیات استفاده از خدمات شبکه شاد برای انتخاب رشته کنکور ثبت‌نام عمره مفرده از شنبه ۱۷ شهریور آغاز می‌شود افزایش میدان جولان آئدس در مازندران | پشه‌ها به محمودآباد رسیدند نمره پایین بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تکلیفی در ۵ ماهه اول سال عزم جدی وزیر بهداشت در خصوص اجرای قانون «جوانی جمعیت» افسردگی، از نشانه‌های اولیه آلزایمر | ارتباط بین افسردگی و آلزایمر چیست؟ گلایه سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از عرضه نان در نانوایی‌ها بالاتر از قیمت مصوب شیر مادر، نوزادان را در برابر ابتلا به بیماری‌های گوارشی ایمن می‌کند استقرار ۳۰ گروه «واکنش سریع» اورژانس در محدوده حرم مطهر رضوی وضعیت ترافیکی محور‌های منتهی به مشهد| مشکل ترافیکی در جاده‌ها وجود ندارد رشد ۴۶ درصدی اهدا کنندگان خون در خراسان رضوی در روز رحلت پیامبر (ص) دلیل ازدحام مسافران در فرودگاه امام (ره) چه بود؟ علت حذف مستمری ۱۳ هزار نفر از مددجویان بهزیستی چیست؟ مرگ حداقل ۱۳ شهروند فیلیپینی بر اثر طوفان «یاگی» ترافیک سنگین در پلیس راه شاهد به سمت خروجی مشهدمقدس (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) شیوه پرداخت در نظام سلامت تغییر می‌کند | بیمه‌ها قادر به پرداخت به موقع مطالبات مراکز می‌شوند فعالیت ۱۶ مرکز خدمات جامع سلامت منتخب در ایام دهه پایانی ماه صفر در مشهد تردد ۷۲ درصد از قطار‌های مسافربری کشور در مسیر مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ١٣ شهریور ١۴٠٣) | افزایش ٣ تا ۵ درجه‌ای دما در خراسان رضوی
سرخط خبرها

تصادف سمند در بولوار نماز مشهد حادثه آفرید (۱۳ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۸۵۸
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
تصادف سمند در بولوار نماز مشهد حادثه آفرید (۱۳ شهریور ۱۴۰۳)
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از برخورد یک دستگاه خودرو سمند با بلوکه‌های بولوار نماز و مصدومیت شدید پنج سرنشین این خودرو خبر داد.

 آتش‌پاددوم حسن نجمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز تشریح کرد: حادثه برخورد خودرو سمند با بلوکه‌های سیمانی در بولوار نماز حادثه‌ای بود که در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه، ۱۳ شهریور ماه) از طریق مرکز فرماندهی ۱۲۵ اعلام شد و در پی آن بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه ۲۳ به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف سمند در بلوار نماز مشهد حادثه آفرید (۱۶ شهریور ۱۴۰۳)

وی افزود: در این حادثه پنج نفر محبوس که دچار مصدومیت شدید شده بودند با سرعت عمل بالای تیم امداد و نجات از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->