چند قابلیت تلگرام با هدف کنترل محتواهای مجرمانه حذف می‌شود پیرزن رومانیایی سال‌ها سنگی میلیون‌دلاری را برای نگه‌داشتن در خانه‌اش استفاده می‌کرد! کدمورس جدید همسترکامبت (یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید و کارت‌های امروز همستر چگونه در گوشی‌‌های شیائومی عکس‌‌ها و یادداشت‌هایمان را مخفی کنیم؟ کدمورس جدید همسترکامبت (شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر کارت‌های امروز راکی ربیت (شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی دوروف: مقامات فرانسوی باید به تلگرام شکایت می‌کردند نه اینکه من را بازداشت کنند کارت‌های امروز راکی ربیت (جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر کدام گوشی‌های سامسونگ آپدیت OneUI ۶.۱.۱ را دریافت کردند؟ (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) چهار مزیتی که آیفون ۱۶ پرو نسبت به آیفون ۱۶ دارد اولین تیزر رسمی گوشی تاشو هواوی میت XT با دولا چگونه تلگرام جنجالی‌ترین اپلیکیشن جهان شد؟ کارت‌های امروز راکی ربیت (پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم جدید کلید و کارت‌های امروز همستر نتیجه بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر نیوزیلند (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) آیا اینستاگرام صحبت‌های ما را با سیستم «شنود فعالانه» می‌شنود و براساس آن‌ها تبلیغ نمایش می‌دهد؟ قابلیت نوشتن کامنت به استوری‌های اینستاگرام اضافه شد + فیلم و آموزش هر شماره پلاک مخصوص کدام استان و شهر کشور است؟ نیروگاه خورشیدی ۱۵ میلیون دلاری در ابوظبی راه‌اندازی خواهد شد
سرخط خبرها

چند قابلیت تلگرام با هدف کنترل محتواهای مجرمانه حذف می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۹۶۱۸
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
چند قابلیت تلگرام با هدف کنترل محتواهای مجرمانه حذف می‌شود
مدیرعامل تلگرام در پستی در کانال شخصی خود اعلام کرد رویکرد جدیدی برای این اپلیکیشن اتخاذ کرده است و برخی قابلیت‌های منسوخ این پیام‌رسان را از دسترس خارج می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در پستی که مدیرعامل تلگرام منتشر کرده، به معرفی ویژگی‌های جدید این پیام‌رسان اشاره شده، اما از حذف چند ویژگی نیز نام برده شده است. «پاول دورف»، مدیرعامل این اپلیکیشن، می‌گوید قابلیت People Nearby که کمتر از ۰.۱ درصد از کاربران از آن استفاده می‌کردند، حذف شده است. ظاهراً با استفاده بات‌ها و کلاهبرداران از این قابلیت مشکلاتی به وجود آمده بود.

در عوض، تلگرام قابلیت Businesses Nearby را معرفی می‌کند که کسب‌وکار‌های تأییدشده و معتبر را نشان خواهد داد. این کسب‌وکار‌ها می‌توانند کاتالوگ محصولاتشان را نمایش بدهند و بی‌دردسر امکان دریافت پول داشته باشند.

دورف می‌گوید همچنین قابلیت آپلود فایل‌های رسانه‌ای جدید به Telegraph را که سرویس بلاگینگ مستقل این پلتفرم است، غیرفعال کرده است. ظاهراً عوامل مخرب ناشناس از این سرویس سوءاستفاده می‌کردند.

پاول دورف همچنین تأکید کرده اگرچه ۹۹.۹۹۹ درصد کاربران کار مجرمانه‌ای انجام نمی‌دهند، ۰.۰۰۱ درصد باقی‌مانده که در زمینه جرایم فعال‌اند، تصویر بدی از کل پلتفرم ساخته‌اند و منافع حدود یک‌میلیارد کاربر این پیام‌رسان را به خطر انداخته‌اند؛ به همین دلیل، تلگرام امسال می‌خواهد به کنترل و مدیریت محتوا متعهد شود و این مسئله به‌جای نقطه ضعف نقطه قوت بسازد.

مدیرعامل تلگرام اخیراً در خاک فرانسه بازداشت شده بود و فعلاً به قید وثیقه ۵ میلیون یورویی آزاد است. او به‌تازگی در مطلب دیگری در کانال شخصی تلگرام خود دراین‌باره توضیحاتی را ارائه کرد و گفت دستگیری‌اش اتفاقی اشتباه و تعجب‌برانگیز بوده است. اما به نظر می‌رسد باعث تغییر در رویکرد اجرایی او شده است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->