رئیس سازمان سیا ارسال موشک بالستیک از ایران به روسیه را تایید نکرد پنج کشته در حمله روسیه به شرق اوکراین حمله نظامیان صهیونیست به صهیونیستهای معترض| زخمی شدن تعدادی از معترضان شنیده شدن صدای انفجار در صومعه سرا | علت انفجار چه بود؟ رئیس جمهور: ساختارنظام‌مند ارتش قابل تعمیم به ساحت‌های مدیریتی کشور است درخواست حماس برای مجازات جنایتکاران جنگی صهیونیست(۱۷ شهریور ۱۴۰۳) آتش مقابل خانه نتانیاهو | تجمع معترضان جنگ در نزدیکی خانه نتانیاهو جزئیات حمله پهپادی اوکراین به انبار مهمات در روسیه بیش از ۱۰ هزار نظامی اوکراین در جریان حمله به کورسک کشته شدند هزاران صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی دست به تظاهرات زدند (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) آژیر خطر در الجلیل فلسطین اشغالی به صدا درآمد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) هشدار نماینده مجلس درباره رواج بی تفاوتی در جامعه| ایستادن در برابر انحرافات هزینه دارد میثم ظهوریان: جریان «منتقد معتقد» امروز موردنیاز کشور است هزاران نفر از مردم فرانسه به خیابان‌ها ریختند سخنگوی دولت: افزایش فقر نتیجه عملکرد اشتباه سیستم است آیت‌الله علم‌الهدی: جامعه قاریان باید مجری توسعه برنامه‌های قرآنی باشند اردوغان: ایستادگی در برابر تروریسم اسرائیل یک وظیفه اسلامی و دینی است تصویب اخذ وثیقه از اتباع خارجی برای ترک بموقع ایران عراقچی: دولت و ملت یمن در عمل مدافع مظلومیت ملت فلسطین هستند پزشکیان با فرماندهان ارتش در دافوس دیدار کرد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی (۱۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بیش از ۱۰ هزار نظامی اوکراین در جریان حمله به کورسک کشته شدند

  • کد خبر: ۲۴۹۶۳۸
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
بیش از ۱۰ هزار نظامی اوکراین در جریان حمله به کورسک کشته شدند
حمله به منطقه کورسک در روسیه تلفات سنگینی به اوکراین وارد کرده به طوری که تا روز شنبه بیش از ۱۰ هزار نظامی و ده‌ها فروند تانک و خودروی زرهی را از دست‌ داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیرو‌های مسلح اوکراین بیش از ۱۰۷۰۰ نظامی و ۸۴ تانکک را در جریان حمله به منطقه کورسک» در روسیه از دست‌ داده‌اند.
 
به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک» در ۲۴ ساعت گذشته، نیرو‌های روس بیش از ۲۸۰ نظامی اوکراینی، ۱۳ خودروی زرهی از جمله سه تانک، ۹ واحد توپخانه شامل هویتزر» ۱۵۵ میلی‌متری و یک ایستگاه جنگال اوکراین را منهدم کردند.

مقامات روس در این زمینه گفته‌اند که نیرو‌های پدافند هوایی و جنگال (جنگ الکترونیک) در منطقه حمله پهپاد‌های را اوکراین را دفع کردند.

گزارش شده است که انفجار ناشی از سقوط پهپاد در محوطه این انبار مهمات باعث آتش‌سوزی شد.

مقامات روسیه گزارش دادند که این حمله تلفات جانی نداشته است. این انبار در ۱۲۰ کیلومتری مرز اوکراین و روسیه قرار دارد.

الکساندر گوسف، فرماندار این استان گفت که این حملات تلفات جانی نداشته است، با‌این‌وجود وقوع آتش‌سوزی و انفجار در یکی از مناطق استان را تأیید و در آن منطقه اعلام وضعیت اضطراری کرد.

حملات پهپادی و موشکی به جزء جدایی‌ناپذیر جنگ اوکراین تبدیل شده و طرفین درگیری مراکز مختلف نظامی و زیرساختی یکدیگر را هدف قرار می‌دهند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->