قیمت انواع موبایل‌های آیفون و سامسونگ در مشهد چند؟ (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) نبض بورس بدون رئیس کُند زد | گزارش وضعیت بازار سرمایه (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) راناپلاس ایران‌خودرو با گیربکس اتوماتیک آماده تولید شد توسعه «میدان گازی آرش»، جزئی از منافع ملی کشور است و از آن کوتاه نمی‌آییم قیمت خودرو‌های خارجی کاهش پیدا کرد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت خودرو‌های داخلی در سرازیری (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) قیمت امروز دلار، طلا، سکه و بیت‌کوین (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) آخرین وضعیت پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری اعلام شد| چند نفر در صف وام ازدواج و فرزندآوری هستند؟ سهم اندک خراسان رضوی از اعتبارات توسعه شبکه ریلی کشور در سال ۱۴۰۳ کشف و ضبط ۳۲۰۰ کیلوگرم خیارشور غیربهداشتی در خیابان مجلسی مشهد وزیر اقتصاد: رئیس سازمان بورس امروز مشخص می‌شود | فاصله نرخ ارز نیمایی و بازار را کم می‌کنیم زمان واریز یارانه شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول زمان بندی پرداخت یارانه و مستمری‌ها اولین امکان واریز وجه برای اولویت‌های اول تا سوم طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو فراهم شد + جدول ماهانه حدود ۲۰ هزارتن شیرخشک در کشور تولید می‌شود با ۱۰ خودروی کم‌مصرف ایرانی آشنا شوید فروش نقدی و اقساطی ۲ محصول لوکس مدیران خودرو از امروز (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) استقبال مشهدی‌ها از خرید متمرکز و ارزان لوازم دانش‌آموزی در نمایشگاه پاییزه مسافران چند ساعت قبل از پرواز با هواپیما باید در فرودگاه باشند؟ ناهمخوانی افزایش‌قیمت نان در مشهد با هزینه‌های نانوایان | نان گران، نانوا نگران قیمت میوه و صیفی جات در مشهد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) | گلابی‌های آخر تابستانی با دو قیمت متفاوت رشد ۳۸ درصدی مصرف بنزین غرب خراسان در پایان ماه صفر ۱۴۰۳ پیش‌فروش ۳ محصول سایپا از ساعت ۸ امروز آغاز شد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + جزئیات همتی: قیمت گذاری دستوری اقتصاد کشور را پیش بینی ناپذیر کرده است فقط چهاردرصد متقاضیان طرح جدید ایران خودرو دست پر از بخت‌آزمایی بیرون آمدند نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو طرح مادران (ویژه شهریور ۱۴۰۳) اعلام شد + لینک نتایج ماجرای تخلف بزرگ ایران خودرو چیست؟ | افزایش قیمت نهایی سورن‌پلاس با وجود نصب موتور ارزان‌تر!
سرخط خبرها

استقبال مشهدی‌ها از خرید متمرکز و ارزان لوازم دانش‌آموزی در نمایشگاه پاییزه

  • کد خبر: ۲۵۰۱۱۹
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
استقبال مشهدی‌ها از خرید متمرکز و ارزان لوازم دانش‌آموزی در نمایشگاه پاییزه
۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی در اختیار ۴۰۰ غرفه قرار گرفته تا مردم بتوانند از این فرصت برای خرید متمرکز نیازهایشان استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با نزدیک‌شدن فصل پاییز و آغاز مدارس، یک‌بار دیگر نوبت آن شده تا یکی از محبوب‌ترین رویداد‌های فصلی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کند.

بیست‌وسومین نمایشگاه فروش پاییزه فرصتی است تا فارغ از هر رویکرد تخصصی، فروشگاه بزرگی از اقلام موردنیاز خانواده برای مشهدی‌ها برپا شود و از ۱۸ تا ۲۳ شهریورماه، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از انواع پوشاک گرم و کفش گرفته تا کالای موردنیاز دانش‌آموزان، یعنی نوشت‌افزار و کیف مدارس در معرض بازدید خانواده‌های مشهدی قرار بگیرد. در کنار این اقلام، صنایع‌دستی، مواد غذایی، کالای خواب و حتی انواع فرش نیز بر جذابیت ذاتی نمایشگاه فروش پاییزه افزوده و کاری کرده تا این روزها، در هر نقطه از سالن‌های فردوسی، عطار و مفاخر شاهد ازدحام جمعیت بازدیدکنندگان باشیم. 

همه‌چیز فراهم است 

۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی در اختیار ۴۰۰ غرفه قرار گرفته تا مردم بتوانند از این فرصت برای خرید متمرکز نیازهایشان استفاده کنند. با چندنفر از بازدیدکنندگان هم که گفتگو کردیم، همه از همین موضوع به‌عنوان مزیت بزرگ نمایشگاه فروش پاییزه یاد می‌کردند. آقای توکلی پدر سه فرزند و خودش کارمند است و اگرچه دستانش از خرید نوشت‌افزار، کیف و مواد غذایی پُر بود، اما چند لحظه در همان حال با او گفتگو کردیم. 

وی درباره رویداد امسال نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان می‌کند: نمایشگاه فروش پاییزه دو نکته بسیار مهم دارد؛ یکی اینکه برخلاف رویداد‌های دیگر نمایشگاه، از هر زمینه تخصصی جداست و خانواده‌ها می‌توانند ساعت‌ها برای بازدید و خرید از غرفه‌های مختلف وقت بگذارند. نکته دوم نیز به ارائه متمرکز اقلام مربوط می‌شود، یعنی همین که اگر شما بچه‌مدرسه‌ای داشته باشید، می‌توانید از صفر تا صد هرچه را که موردنیاز فرزندتان است، از همین نمایشگاه تهیه کنید. 

کیف مدرسه، انواع نوشت‌افزار همچون مداد، ماژیک، خودکار، مدادرنگی، خودکار‌های طراحی، مدادشمعی، دفتر نقاشی، دفاتر خط‌دار و کاغذ‌های مخصوص طراحی از جمله همین اقلامی است که توجه خانواده‌ها را تا حد زیادی به خود جلب کرده و باعث شده تا رویداد نمایشگاهی امسال مورد استقبال مشهدی‌ها قرار بگیرد. 

فراوانی، دلیل ارزانی

کاری به سایر ادوار رویداد‌های نمایشگاهی در مشهد نداریم. در گذشته زیاد اتفاق می‌افتاد که در نمایشگاه‌های تخصصی همچون مبلمان، لوازم‌خانگی، فرش یا کالای خواب، مزیت رقابتی براساس قیمت اقلام از اساس وجود نداشت و حتی در موقعیت‌هایی کالای نمایشگاه با قیمتی گران‌تر از بازار آزاد عرضه می‌شد. بااین‌حال، منصفانه باید اذعان کرد که نمایشگاه پاییزه امسال از نظر قیمت، فرصت کم‌نظیری برای خانواده‌های مشهدی است و در برخی اقلام همچون کیف دانش‌آموزی، تفاوت نرخ ملموسی وجود دارد. 

بهرام میرزاده، مدیر غرفه عرضه نوشت‌افزار که خود کارگاه تولید دفتر و خودکار ایرانی هم دارد، در این باره می‌گوید: سال‌هاست بنا به تأکید رهبر معظم انقلاب، عرضه نوشت‌افزار ایرانی در بازار شدت گرفته و از این حوزه حمایت‌های ویژه‌ای می‌شود. این خیلی خوب است و منکر این هم نیستیم، اما در همین حد به شما بگویم که درحال حاضر، هر چقدر نوشت‌افزار ایرانی در بازار می‌بینید، این ظرفیت ذاتی وجود دارد که چندین برابر بیشتر از این مقدار تولید شود. خانواده‌ها به‌شدت خواهان خرید نوشت‌افزار ایرانی هستند. دوران برتری تبلیغاتی اقلام خارجی به پایان رسیده و بازار نیز تا اشباع‌شدن فاصله بسیار دارد.

وی می‌افزاید: اعمال ممنوعیت واردات نوشت‌افزار در سال‌های اخیر فرصت فوق‌العاده‌ای برای ما و همکارانمان بود که کیفیت محصولاتشان را به رُخ خریداران بکشند. ما امروزه هیچ‌چیز کم نداریم و در مقایسه با اقلام ترک، چینی یا آلمانی که هنوز هم در بازار یافت می‌شود و عمدتا محصول قاچاق است، تولیدکنندگان ایرانی توانسته‌اند به طور کامل نیاز خانواده‌ها را تأمین کنند. همین‌طور هم می‌شود که قیمت‌ها روبه‌کاهش می‌گذارد و شما می‌بینید که در نمایشگاه امسال، همکاران ما به‌ازای دریافت حق برپایی غرفه و افزایش تعداد فروش، در قیمت تمام شده نیز تخفیفاتی اعمال می‌کنند تا همه بهره‌مند شوند.

بازار داغ عرضه پوشاک گرم

یکی دیگر از بخش‌های محبوب برای خانواده‌های مشهدی در نمایشگاه امسال، غرفه‌های عرضه پوشاک و کفش در سالن فردوسی است. با تغییر تدریجی فصل و همان‌طور که روز‌های سرد امسال جای خود را به گرمای تابستانی می‌دهند، سلیقه مردم نیز از انواع پیراهن مردانه، تیشرت، مانتو‌های خنک و کفش‌های تابستانی به کاپشن‌های پاییزه، مانتو‌های گرم و کفش‌های نیم‌بوت میل می‌کند و از این نظر نیز نمایشگاه پاییزه مشهد را می‌توان فرصتی برای تهیه لباس‌های پاییزه و حتی زمستانه با قیمت‌های مناسب دانست. 

خانم رضوانی، مادر مشهدی و معلم دبیرستان دخترانه که به همراه خانواده خود از این رویداد نمایشگاهی در بخش پوشاک بازدید می‌کرد، در حاشیه خرید کفش زمستانی برای یکی از فرزندانش می‌گوید: چند روز قبل دقیقا همین مدل کفش را برای پسرم از بازار راه‌آهن و خیابان دانشگاه به قیمت یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان خریداری کردم و الان که قصد خرید کفش برای فرزند دیگرم را دارم، در این نمایشگاه می‌بینم که دقیقا همان مدل با همان کیفیت به قیمت ۷۸۰ هزار تومان عرضه می‌شود. به‌جرئت می‌توانم بگویم که اینجا قیمت‌ها بسیار به‌صرفه‌تر و مناسب‌تر است و فقط با خودم می‌گویم کاش زودتر این رویداد برپا می‌شد. 

انواع پیراهن‌های مردانه، تیشرت‌های پاییزه و زمستانه، مانتو و پالتو‌های گرم، بارانی، سویشرت و هودی، کاپشن، پافر، ژاکت، ژیلت و کت‌های مردانه به‌موازات کفش‌های اسپرت و مجلسی، چکمه، بوت و نیم‌بوت برای کودکان، بانوان و آقایان از جمله کالا‌هایی است که ازدحام جمعیت بازدیدکنندگان در نمایشگاه امسال را رقم زده و قیمت‌های مناسب آن نیز باعث شده تا بیشتر خانواده‌ها فراتر از یک بازدید، با دست پر از بیست و سومین رویداد عرضه اقلام پاییزه خارج شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->