راهنمای بازی جدید بتل در راکی ربیت | چگونه گروهی بازی کنیم؟ پیش‌بینی‌های جدید از قیمت گلکسی S۲۴ FE شاید طرفداران را ناامید کند معرفی هوآوی میت XT، اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا + قیمت و ویدئو مهم‌ترین تفاوت‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۵ + جدول معرفی و مشخصات ایرپاد ۴ اپل + قیمت و تاریخ عرضه معرفی اپل واچ جدید سری ۱۰ + مشخصات و قیمت جریمه سنگین گوگل در اتحادیه اروپا (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) دیوان دادگستری اروپا اپل را به پرداخت ۱۴ میلیارد دلار مالیات معوقه محکوم کرد از آیفون۱۶ پرو و آیفون۱۶ پرومکس رونمایی شد + قیمت و مشخصات تلگرام پرمیوم در نسخه دسکتاپ بعد از انتشار یک آپدیت دچار مشکل شده است (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) آیفون ۱۶ به طور رسمی رونمایی شد | تکیه بر هوش مصنوعی و البته مثل همیشه خاص آیا ایلان ماسک اولین تریلیونر جهان خواهد شد؟ حمید فتاحی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و قائم مقام وزیر در امور ارتباطات شد کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید و کارت‌های امروز همستر مهلت برداشت داگز به‌زودی تمام می‌شود | علت منتقل‌نشدن توکن داگز به کیف پول آیا اینترنت ماهواره‌ای استارلینک بیش از آنچه فکر می‌کردیم در ایران فراگیر شده است؟ + عکس ابلاغ دستورالعمل جدید صدور مجوز و نظارت بر فعالیت واحدهای فرهنگی دیجیتال
سرخط خبرها

تلگرام پرمیوم در نسخه دسکتاپ بعد از انتشار یک آپدیت دچار مشکل شده است (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۵۰۱۹۶
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
تلگرام پرمیوم در نسخه دسکتاپ بعد از انتشار یک آپدیت دچار مشکل شده است (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)
تلگرام امروز با انتشار یک به‌روزرسانی رسیدن به ۱۰ میلیون مشترک پرمیوم را جشن گرفت، اما به نظر می‌رسد بعد از این آپدیت مشکلاتی برای تلگرام پرمیوم به وجود آمده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیام‌رسان تلگرام با بیش از ۹۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید را با هدف افزایش تجربه کاربر و توانمندسازی جامعه تولیدکنندگان، توسعه‌دهندگان و مشترکین ارائه کرد. این به‌روزرسانی، سیستم «استار» (Star) را برای کانال‌ها و گروه‌ها، همچنین عملکرد Instant View را برای مرورگر درون‌برنامه، اضافه می‌کند.

این به‌روزرسانی‌ها به مناسبت رسیدن تلگرام پرمیوم به مرز ۱۰ میلیون مشترک منتشر شده است. «ستاره‌های هدیه» به صاحبان کانال‌ها و گروه‌ها اجازه می‌دهد ستاره‌های تلگرام را هدیه دهند. این ستاره‌ها را می‌توان در اشتراک کانال‌های انحصاری، یا در بازی‌ها و برنامه‌های کوچک خرج کرد. 

براساس گزارش کاربران، بعد از این آپدیت برخی ویژگی‌های تلگرام پریمیوم در نسخه دسکتاپ با اختلال همراه شده است. درواقع کاربران نمی‌توانند در کانال‌ها و چت‌های شخصی خود از ویژگی‌‎هایی مانند ایموجی‎‌های پریمیوم استفاده کنند. این مشکل فقط در نسخه دسکتاپ به وجود آمده است. هنوز تلگرام درباره این اختلال و زمان رفع آن توضیحی نداده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->