تصویب تعطیلی پنجشنبه ها در کمیسیون اجتماعی مجلس اذعان ارتش رژیم اشغالگر به ناتوانی در رهگیری موشک یمن آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: تبیین فرهنگ «دفاع مقدس» براساس ذائقه فکری و فرهنگی نسل جوان رییس سازمان انرژی اتمی: اهداف صلح‌آمیز صنعت هسته‌ای برای جهانیان نمایان خواهد شد نخستین نشست هم‌اندیشی معاونان اول سه قوه به میزبانی دولت برگزار شد فعالیت ۶ ناشر تخصصی دفاع مقدس و مقاومت در خراسان رضوی اعلام وصول ۱۱ لایحه دولت در اولین روز بازگشایی مجدد مجلس رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی با معاون وزیر دفاع روسیه دیدار کرد ارتش یمن: اسرائیل را با موشک هایپرسونیک هدف قرار دادیم جمهوری اسلامی ایران حامی اصلی صلح در منطقه است افتتاح پنج موزه دفاع مقدس با حضور رئیس‌جمهور استعفای دولت اردن | دولت جدید با نظر پادشاه تشکیل خواهد شد حاجی بگلو: استانداران با نظر پیشنهادی شورای عالی استان‌ها انتخاب شوند رد ادعای غربی‌ها نسبت به ارسال تسلیحات بالستیک ایران به روسیه ارتش رژیم صهیونیستی درباره شلیک موشک از یمن به تل‌آویو بیانیه صادر کرد اعلام وصول استعفای حسین زاده در صحن علنی مجلس قالیباف: نمایندگان مجلس موفقیت دولت را موفقیت نظام و مردم می‌دانند صحن علنی مجلس شورای اسلامی پس از ۳ هفته تشکیل شد | انتخاب نمایندگان ناظر بر مجامع تعیین هیئت کارشناسی قضایی در پرونده شرکت کروز موشکباران مرکز تجمع نظامیان صهیونیست توسط حزب الله لبنان تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش عملیات نظامی در مرز لبنان
سرخط خبرها

ارتش یمن: اسرائیل را با موشک هایپرسونیک هدف قرار دادیم

  • کد خبر: ۲۵۰۹۰۵
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
ارتش یمن: اسرائیل را با موشک هایپرسونیک هدف قرار دادیم
سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز یکشنبه اعلام کرد که نیرو‌های مسلح این کشور طی عملیاتی تلافی‌جویانه، با موشک فراصوت منطقه یافا را در اراضی فلسطین اشغالی را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت که موشک هایپرسونیک ارتش یمن با طی مسافات، به هدف خود در اراضی اشغالی رسیده و سامانه‌های دفاعی رژیم اسرائیل قادر به رهگیری آن نشده اند. سرتیپ یحیی سریع گفت که موشک جدید با طی مسافت ۲۰۴۰ کیلومتر در عرض ۱۱ دقیقه با اراضی اشغالی رسیده است.

سخنگوی ارتش یمن گفت که این عملیات موشکی یمن، ترس و هلع را در دل صهیونیست‌ها انداخته است و عملیات منحصر به فرد امروز در چارچوب مرحله پنجم و شاهکار تلاش‌های قهرمانان نیروی موشکی یمن است که توانسته اند فناوری‌ها را توسعه دهند.

او تأکید کرد: موانع جغرافیایی، حملات آمریکا و انگلیس و سامانه‌های راداری و جاسوسی و رهگیری هرگز نمی‌تواند مانع از کمک یمن به مردم فلسطین شود.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد: دشمن اسرائیلی باید منتظر عملیات‌های منحصر به فرد آتی بیشتری باشد و ما در آستانه اولین سالگرد عملیات هفتم اکتبر مبارک (طوفان الاقصی) هستیم. دشمن باید منتظر پاسخ به جنایت‌های خود علیه بندر الحُدیده باشد و حملایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت.

رسانه‌های رژیم اسرائیل صبح امروز از رهگیری یک موشک بالستیک یمن در نزدیکی شهر تل‌اویو اشغالی خبر دادند که به سختی و با شلیک تعداد زیادی موشک پدافندی آن را رهگیری کرده‌اند.

این موشک بنا به گفته رسانه‌های عبری، با طی کردن مسافتی بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر، آسمان یمن، عربستان سعودی و اردن و رژیم اسرائیل را در ۱۵ دقیقه طی کرده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->