انعکاس ویژه اولین نشست خبری پزشکیان در رسانه‌های صهیونیستی از فلسطینیان و مقاومت شریف آنها حمایت خواهیم کرد دریادار سیاری اعلام کرد: پاسخ به شهادت هنیه قطعی است حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به فلسطین اشغالی پزشکیان:‌ مقابل هرآنچه که مردم را اذیت کند می‌ایستیم رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری منصوب شد سامانه تسهیلات ازدواج چه زمانی باز می‌شود؟ سفر قریب الوقوع مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران یمن از موشک شلیک شده به قلب تل‌آویو رونمایی کرد+ ویدئو (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو| اولین باری که رهبر انقلاب شعر «علی‌ای همای رحمت» را شنیدند روسیه خواهان کاهش تنش در غزه شد انعکاس نشست خبری رئیس‌جمهور در جهان عرب نشست شورای هماهنگی ترافیک خراسان‌رضوی برگزار شد (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) عراقچی: ادعاهای ارسال سلاح از ایران به یمن، کذب و اهانت است آیت‌الله علم‌الهدی: آموزش‌وپرورش سرمایه حقیقی کشور است | «توسعه عدالت و کیفیت آموزشی» باید اولویت نخست وزارت آموزش‌وپرورش باشد نتایج یک نظرسنجی تازه؛ ۵۸ درصد آمریکایی‌ها هریس را برنده مناظره می‌دانند نشست خبری رئیس‌جمهور | پزشکیان: جلوی پرونده سازی را می‌گیرم | چاره‌ای جز حل FATF نداریم + عکس و فیلم با شهادت ۲۰ نفر دیگر آمار شهدای غزه به ۴۱ هزار و ۲۲۶ تن رسید اسلامی از نمایشگاه جانبی سازمان انرژی اتمی در وین بازدید کرد گروسی اشتیاق خود برای دیدار با مسعود پزشکیان را تکرار کرد سرتیپ حاتمی: جمهوری اسلامی ایران خواهان سیاست صلح‌طلبی بوده است
سرخط خبرها

یمن از موشک شلیک شده به قلب تل‌آویو رونمایی کرد+ ویدئو (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۵۱۲۳۰
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
یمن از موشک شلیک شده به قلب تل‌آویو رونمایی کرد+ ویدئو (۲۶ شهریور ۱۴۰۳)
رسانه جنگ یمن با انتشار ویدئویی از موشک فرا صوت شلیک شده به قلب تل‌آویو و مشخصات آن رونمایی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه جنگ یمن امروز تصاویری از لحظه شلیک موشک مافوق صوت یمنی را منتشر کرد که به تل‌آویو پرتاب شد.

در این ویدئو اعلام شده است که موشک فلسطین۲، دارای برد ۲ هزار و ۱۵۰ کیلومتری است که در دو مرحله با سوخت جامد به حرکت خود ادامه می‌دهد و دارای ویژگی پنهان‌کاری و سرعت ۱۶ ماخ است.

طبق این گزارش، این موشک دارای قدرت بالای مانوردهی است به همین قابلیت باعث شد که که از سامانه‌های پدافندی از جمله گنبد آهنین عبور کند.

منابع خبری صبح یکشنبه از اصابت یک فروند موشک به نزدیکی تل‌آویو و وقوع آتش‌سوزی پس از آن خبر دادند.

در همین راستا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن جزئیات عملیات موشکی و منحصر بفرد روز یکشنبه ارتش این کشور علیه تل‌آویو را اعلام کرد و افزود که این رویداد برای نخستین بار در تاریخ رژیم جعلی صهیونیستی صورت گرفت.

یحیی سریع در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات امروز علیه تل‌آویو با موشک بالستیک فراصوت جدید انجام شد. این موشک به هدف خود رسید و سامانه‌های پدافندی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خورد.

وی تاکید کرد: این موشک در مدت زمان ۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه، مسافت ۲ هزار و ۴۰ کیلومتری را طی کرد که این امر منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شد. بیش از ۲ میلیون صهیونیست به سمت پناهگاه‌ها فرار کردند و این رویداد برای اولین بار در تاریخ دشمن صهیونیستی رخ می‌دهد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->