شهردار مشهد از اجرای عملیات روکش آسفالت بزرگراه آزادی این شهر خبر داد شهردار مشهد: ۴ پروژه در راستای ساماندهی کال زرکش اجرا خواهد شد آخرین فرصت بهره‌مندی از تخفیفات ویژه عوارض ساخت‌وساز در مشهد؛ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ نورافشانی ۵٠ نقطه شهر مشهد در شب عید غدیرخم پایه‌گذاری سومین مجتمع رفاهی شهرداری مشهد ترافیک روان در دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید میرزایی مشهد طراحی سامانه صدور بارنامه توسط شهرداری مشهد + فیلم شهروندخبرنگار | گلایه شهروند از ترافیک و عملیات عمرانی بولوار فکوری مشهد + پاسخ شهردار مشهد مقدس: در راستای سامان‌دهی «کال زرکش» ۴ پروژه در حال اجراست آمادگی هتل های مشهد جهت استقبال از زائران دهه ولایت | افزایش قیمت نخواهیم داشت حفظ مشارکت شهروندان در نگهداری فضای سبز شهری مشهد کارگر فرودگاه مشهد کیف پول ۷۰۰ میلیونی را به صاحبش برگرداند خدمت‌رسانی ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی در روزهای عرفه و عید سعید قربان در مشهد ایستگاه شریعتی مترو مشهد میزبان «مترو گالری» ۱۱ هزار سفر با دوچرخه‌های بایدو در یک هفته گذشته ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای هفت منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط «پاک» قرار دارد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) سیاحی که عکاسی را به جواهر تبدیل کرد
سرخط خبرها

پیام شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر

  • کد خبر: ۲۵۴۱۵
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
پیام شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر
شورای اسلامی شهر مشهد در پیامی فرارسیدن روز کار و کارگر را به جامعه کارگری تبریک گفت.
به گزارش شهرآرانیوز در این پیام آمده است:
 
کار و فعالیت مؤثر برای کسب روزی حلال و چرخاندن چرخ‌های پویایی جامعه هم تقدس ویژه‌ای در دین ما مسلمانان و هم جایگاه والایی در عرف و آیین ما ایرانیان دارد. ایران از دیرباز به سخت‌کوشی و ارتزاق حلال شهره جهانیان بوده‌اند و با ورود اسلام عزیز به خاک این دیار پاک، روح کار و فعالیت رنگ‌وبویی الهی به خود گرفت.

بسیار از کار و تلاش مجدانه پیامبر اکرم(ص)، امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) و ذریه پاک و نورانی‌شان گفتیم و شنیدیم که همه این‌ها از جایگاه ارزشمند کار و کارگر برای رشد و تعالی یک جامعه و ملت حکایت دارد.

کارگران این بوم و دیار با پیروی از این فرهنگ و آیین متجلی، چرخ‌دنده‌های اقتصاد را با سرپنجه قدرتمندشان می‌چرخاندند و برای زندگی آرام و شاد هم‌نوعانشان از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

کارگران شریف ایرانی، چه آن‌هایی که در معدن‌های سرشار از برکت این خطه تیشه به سنگ‌های خارا می‌زنند، چه آن‌هایی که در دل کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی شاهکار‌هایی صنعتی از خود برجای می‌گذارند و چه شهریارانی که در کوچه‌ها و خیابان‌ها برای عمران، آبادانی و تنظیف شهر سر از پای نمی‌شناسند، همه و همه دلی دریایی و طوفانی برای پویایی و رشد کشور و میهنشان دارند.

شورای اسلامی شهر مشهد نیز ضمن تبریک فرارسیدن روز کار و کارگر، در کنار مصوبات و قوانین حمایتی در حوزه‌های کارگری، همواره خود را به عنوان پشتیبان و حامی جدی کارگران و تلاشگران این صنف می‌داند و برای رفاه حالشان همیشه ساعی و کوشاست. خداقوت به شما که ضامن حرکت و تعالی جامعه هستید.

منبع:روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->