آغاز جشنواره تخفیف‌های ویژه ایام ولایت ۱۴۰۴ در ۱۳ فروشگاه منتخب شهرما در مشهد رغبت‌نداشتن سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در صنعت محصولات لبنی | واحد‌های تولید محصولات لبنی خراسان بی‌علاقه به تولید شیر مدارس بسیج تمام ظرفیت‌های شهرداری مشهد در دهه ولایت ۱۴۰۴ | از فضاآرایی تا تقویت حمل‌ونقل عمومی و خدمات ایمنی اجرای اصلاح الگوی کاشت فضای سبز خیابان کوهسنگی در مشهد برنامه پرواز‌های بازگشت زائران حج تمتع خراسان‌‌های رضوی و شمالی به مشهد + جدول زمانی روایتی کوتاه از تاریخ دوچرخه در مشهد به بهانه روز جهانی آن | گشتن با مرکب شیطان در شهر! سرای عزیزاله‌اف، بهشت ارزان‌قیمت‌ها شتاب در تکمیل ایستگاه‌های کلیدی مترو مشهد | قلندرشریف: ایستگاه میدان بسیج در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد بهره‌برداری از «ایوان سلام» در پایانه مسافربری مشهد تا شهریور ۱۴۰۴ آرامگاه پیر مشهد | نگاهی به تغییرات مقبره «پیر پالان‌دوز» گلایه برخی ساکنان خیابان قرنی  ۴۱  مشهد از وضعیت نامناسب پارک زیتون تعیین تکلیف ۵۶۰ هکتار از  اراضی بزرگ‌مقیاس مشهد کشف ۱۷ میلیارد ریال شمش و طلای قاچاق در فرودگاه مشهد (شنبه، ۱۷ خرداد ۱۴۰۴) ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (شنبه، ۱۷ خرداد ۱۴۰۴) تصاویر مردان میدان مین، در مشهد اکران می‌شود تبریک شهردار مشهد مقدس به مناسبت عید سعید قربان (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) توضیحات مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد در خصوص بدهی به صندوق توسعه ملی کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد پرداخت کامل معوقات بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری مشهد افزایش ساعات سرویس‌دهی خط ۳ قطار شهری مشهد در روز عرفه (۱۵خرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها
در سال گذشته رقم خورد

ارجاع ۱۳۷ هزار پیام مردمی ۱۳۷ جهت پاسخگویی به مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۶۵۴۵
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
ارجاع ۱۳۷ هزار پیام مردمی ۱۳۷ جهت پاسخگویی به مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ارجاع ۱۳۷ هزار و ۶۵ درخواست مردمی توسط مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، برای پاسخگویی و انجام به مناطق ۱۳ گانه شهرداری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: طی سال گذشته، درخواست‌های ۱۳۷ هزار و ۶۵ شهروند تماس گیرنده با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، مرتبط با مناطق ۱۳ گانه شهرداری بود که بعد از ثبت، جهت پاسخگویی و انجام، به حوزه مربوطه ارجاع شد.

وی ادامه داد: منطقه دو با ۱۸ درصد، منطقه سه با ۱۲ درصد و منطقه نه با ۱۱ درصد، بیشترین تعداد درخواست‌های شهروندی و منطقه ثامن با ۲ درصد، مناطق پنج و دوازده نیز هر کدام با ۴ درصد، کمترین تعداد درخواست‌های مردمی در سال گذشته را به خود اختصاص داده اند.

رمضانی فرخد با تقدیر  از مشارکت خوب شهروندان جهت تماس با ۱۳۷ و انعکاس مسائل و مشکلات شهری، اضافه کرد: ساکنان منطقه ثامن با ۵۰ درصد، منطقه هشت با ۲۵ درصد و منطقه دوازده با ۲۰ درصد، بیشترین مشارکت را در تماس با ۱۳۷ و انعکاس مسائل شهری داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در همه مناطق شهری، بیش از ۹۵ درصد درخواست‌های مردمی، پاسخگویی شده است، گفت: در حوزه حل مشکل شهروند و انجام درخواست‌های شهروندی، میانگین عملکرد همه حوزه‌های شهرداری مشهد در سال ۹۸، ۶۱ درصد بوده است که منطقه شش با ۶۹ درصد، ثامن با ۶۶ درصد و منطقه پنج با ۶۵ درصد، بیشترین میزان حل مشکل شهروند و درخواست‌های به نتیجه رسیده را در میان مناطق شهری داشته اند و مناطق یک، چهار، یازده، ده و هشت نیز بالاتر از میانگین سال بوده اند.
 
منبع: روابط عمومی مرکز137 مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->