تعامل شهرآرا و ۱۳۷؛ در راستای اطلاع‌رسانی مسائل شهری به شهروندان طهوریان عسکری: پیشتازی مشهد در توسعه خطوط فیبر نوری در ۳ سال گذشته جزئیات ۲ مصوبه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا برای مشهد (۱۷ آبان ۱۴۰۳) آغاز بهره‌برداری از طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌ها در مشهد (۱۷ آبان ۱۴۰۳)+ویدئو کاهش ۶۷ روزه زمان انتظار صدور پروانه ساختمان در مشهد | ۶۵۹ پروژه زودبازده در محلات حاشیه‌شهر مشهد احداث می‌شود برقراری کمک‌هزینه مسکن برای مادران شاغل در شهرداری مشهد (۱۷ آبان ۱۴۰۳) آخرین نشانه‌های وجود بخشی از تاریخ مشهد | قبر «خواجه روشنایی» متروکه و مخروبه شهروند خبرنگار | درخواست افزایش واگن‌های خط یک قطارشهری مشهد + پاسخ بررسی مشکلات منطقه ۴ مشهد در دیدار مردمی شهردار این منطقه | نهضت آسفالت برای حاشیه شهر الزامات تخصصی توسعه متوازن شهر شهردار مشهد: ارزان‌ترین خدمات شهری در مشهد ارائه می‌شود تسهیل پاسخگویی به املاک دارای کاربری‌های صنعتی در حریم شهر مشهد قول استاندار برای جبران کمبود‌های حوزه درمان خراسان رضوی امضای تفاهم‌نامه مشترک مدیریت شهری مشهد با دانشگاه آزاد اسلامی (۱۶ آبان ۱۴۰۳) شهردار مشهد: هوشمندسازی، راهبرد مدیریت شهری است| افزایش سرعت اینترنت مشهد تا یک گیگ بر ثانیه آیین اختتامیه همایش ملی حقوق فضای مجازی برگزار شد | تدوین بیش از ۱۲ پایان‌نامه تخصصی درباره هوش مصنوعی در مشهد کاهش هزینه‌های اداره شهر مشهد با افزایش تعاملات با دانشگاه‌ها همراهی دانشگاه و مدیریت شهری مشهد برای توسعه خدمات شهروندی هشدار هواشناسی مشهد | آماده‌باش نیرو‌ها و استقرار تجهیزات خدمات‌ شهری در سطح شهر (۱۶ آبان ۱۴۰۳) ناصحی: شهرداری مشهد ظرف دو روز آینده، گزارشی از نحوه پرداخت طلب پیمانکاران به شورا ارائه دهد
سرخط خبرها

خطوط بی. آر. تی و ورودی‌های شهر در اولویت اجرای آسفالت پلمیری

  • کد خبر: ۲۶۵۵
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
خطوط بی. آر. تی و ورودی‌های شهر در اولویت اجرای آسفالت پلمیری
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اولویت بندی در اجرای آسفالت پلمیری در معابر خاص مانند خطوط بی. آر.تی و ورودی‌های شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی با اعلام این خبر بیان داشت: امسال تنها معابر خاص مانند خطوط بی.آر.تی، پل ها، ورودی شهر و برخی معابر که رفت و آمد بالایی دارند در اولویت اجرای آسفالت پلمیری قرار می گیرند و در مابقی موارد آسفالت معمولی استفاده می شود.


سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد افزود: پودر لاستیک با قیر ممزوج می شود تا خاصیت شکل پذیری پیدا کند. این مزیت در آسفالت، برای عبور خودروهای سنگین به کار می‌آید تا از عوارض عبور این خودروها بر آسفالت و تغییر شکل آن بکاهد. این نوع آسفالت، پلیمری نام دارد که ۳۰ درصد در کاهش هزینه ها اثرگذار است.

کاظمی تصریح کرد: اگر بر روی آسفالت قدیمی آسفالت جدید ریخته شود، این کار سبب از بین رفتن جداول کنار خیابان و عدم حذف خرابی ها و انتقال آن به آسفالت جدید می شود، پس برای رفع این مشکل تراش آسفالت انجام می شود.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: تراشه های مازاد در زمین های تملک شده از سوی شهرداری یا پارکینگ ها به صورت سرد پخش می شود و پس از غلتک کوبی، به مدت ۵ ماه قابل استفاده است.


وی در خاتمه افزود: با اختراع دستگاهی که به ثبت نیز رسیده، تراشه ها گرم می شوند، سپس با مصالح سنگین مخلوط شده و آسفالت معمولی را در اختیار قرار می‌دهد. این آسفالت در دسترسی های فرعی که ماشین آسفالت امکان تردد در آنجا را ندارد، پخش می شود و عمر ۱۰ ساله دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->