شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرونده‌ای برای وضعیت تئاتر مشهد در بحران کرونا

  • کد خبر: ۲۶۵۸۲
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
پرونده‌ای برای وضعیت تئاتر مشهد در بحران کرونا
در این پرونده گزارشی با موضوع وضعیت تئاتر مشهد در بحران کرونا تهیه شده است. همچنین مصاحبه‌ با حامد امان‌پور قرایی، از هنرمندان دانشگاهی تئاتر شهرمان و یاداداشت‌هایی از محمد جهان‌پا و حسین اکبرپور، بخش‌های دیگر این پرونده است.
مریم قاسمی/ شهرآرانیوز؛ «آینده تئاتر مشهد کجاست؟» این سؤال، موضوع اصلی برنامه‌های زنده اینستاگرامی عبدا... برجسته، از هنرمندان نام‌دار تئاتر مشهد است که در هفته‌های اخیر به‌صورت منظم از صفحه شخصی‌اش پخش می‌شود. در این برنامه‌ها هر شب با یکی از هنرمندان مشهدی و یا کشوری درباره وضعیت فعلی تئاتر و یا وضعیت تئاتر در دوران پساکرونا گفتگو می‌شود. در پرونده زیر گزارشی با همین موضوع، با عنوان «هراس از پرده آخر» تهیه شده است. همچنین مصاحبه‌ای با حامد امان‌پور قرایی، از هنرمندان دانشگاهی تئاتر شهرمان ترتیب داده‌ایم. در ادامه یاداداشت‌هایی هم از هنرمندان تئاتر مشهد از جمله محمد جهان‌پا، حسین اکبرپور ارائه می‌شود.
 
 
پرونده‌ای برای تئاتر مشهد در بحران کرونا
 
گزارش:
 
 
 
پرونده‌ای برای تئاتر مشهد در بحران کرونا
 
گفت‌وگو با حامد امان‌پور قرایی
 
 
 
 
پرونده‌ای برای تئاتر مشهد در بحران کرونا
 
 
یادداشت ۱/ حسین اکبرپور
 
بازیگران روی صحنه! لطفا به هم نزدیک نشوید
 
 
پرونده‌ای برای تئاتر مشهد در بحران کرونا
 
یادداشت ۲/ محمد جهان‌پا
 
رسانه‌ها به داد تئاتر برسند
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->