کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها
علم و ورزش

برنامه‌ای برای لاغری با تردمیل

  • کد خبر: ۲۶۸۲۷
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
برنامه‌ای برای لاغری با تردمیل
بهترین نوع ورزشی که شما می‌توانید از آن برای لاغری استفاده کنید، برنامه تردمیل و انجام‌دادن هوازی است که باعث می‌شود چربی در بدن شما بسوزد و انرژی لازم برای فعالیت ورزشی حاصل شود. اگر بتوانید کالری مصرف خودتان را نسبت به گذشته افزایش دهید و مقدار کالری مصرفی را کمتر کنید، بعد از مدتی مشاهده خواهید کرد که وزنتان رو‌به‌کاهش است. اگر بعد از مدتی که با تردمیل ورزش کردید و هنوز لاغر نشده‌اید، بهتر است برنامه خود را تغییر دهید. برنامه پیشنهادی ما به شما انفجاری است، ولی شدت کمی دارد. همچنین به شما کمک خواهد کرد تا قلب، ریه‌ها و عضلات خود را در یک لحظه درگیر کنید.
مرحله اول
۳ دقیقه را باید با سرعت ۶کیلومتر بر ساعت شروع به دویدن کنید. در این حالت باید شیب را روی صفر درجه تنظیم کنید و به‌سادگی فقط بدوید تا بدن گرم شود. از گام‌های بلند استفاده کنید.
مرحله دوم
سرعت خودتان را باید در این مرحله افزایش دهید. سرعت ۱۰کیلومتر بر ساعت توصیه شده است. ۲ دقیقه باید این سرعت را حفظ کنید. در طول این مدت هنوز شیب صفر درجه است. بدن را آزاد نگه دارید.
مرحله سوم
سرعت را کاهش دهید و باز به ۶کیلومتر بر ساعت بازگردانید. اکنون به‌مدت ۳دقیقه با شیب ۴درجه حرکت را ادامه دهید.
مرحله چهارم
حالا برای ۳ دقیقه کامل با سرعت ۶کیلومتر بر ساعت شروع به دویدن روی شیب ۶درجه کنید. در این مرحله ریه‌هایتان وارد عمل خواهد شد. با گوش‌کردن موزیک انرژی لازم را به دست آورید.
مرحله پنجم
۲ دقیقه را با سرعت بیشتر و ۱۲کیلومتر بر ساعت باید بدوید. شیب را روی ۴درجه قرار دهید. به‌این‌ترتیب قدرت کم، ولی فشار زیاد به عضلات شما برای چربی‌سوزی وارد خواهد شد.
مرحله ششم
مرحله پایانی شما ۲ دقیقه است که باید با سرعت کمتر، ۶کیلومتر بر ساعت بدوید و اجازه دهید که بدن به حالت قبل خود بازگردد. شیب در این حالت صفر است. سعی کنید که بدنتان را آرام کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->