فصل چهارم «زخم کاری» چگونه به پایان می‌رسد؟ + فیلم جعفر یاحقی: استاد باقرزاده نماد پیوند فرهنگ و ادب خراسان بود رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور: حمایت از مظلومان غزه و لبنان گامی در مسیر تحقق عدالت الهی است پژوهشگر و نویسنده مطرح کشور: اسناد تاریخی مایملک شخصی هیچ مسئولی نیستند حضور «دنیل کریگ» در فیلم ابرقهرمانی «گروهبان راک» پخش «من محمد حسن را دوست دارم» از شبکه مستند سیما (یکم آذر ۱۴۰۳) + فیلم گفتگو با دکتر رسول جعفریان درباره غفلت از قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در ایران گزارشی از نمایشگاه خوش نویسی «انعکاس» در نگارخانه رضوان مشهد گفتگو با «علی عامل‌هاشمی»، نویسنده، کارگردان و بازیگر مشهدی، به بهانه اجرای تئاتر «دوجان» مروری بر تازه‌ترین اخبار و اتفاقات چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر، فیلم‌ها و چهره‌های برتر یک تن از پنج تن قائمه ادبیات خراسان | از چاپ تازه دیوان غلامرضا قدسی‌ رونمایی شد حضور «رابرت پتینسون» در فیلم جدید کریستوفر نولان فصل جدید «عصر خانواده» با اجرای «محیا اسناوندی» در شبکه دو + زمان پخش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (یکم و دوم آذر ۱۴۰۳) + زمان پخش حسام خلیل‌نژاد: دلیل حضورم در «بی‌پایان» اسم «شهید طهرانی‌مقدم» بود نوید محمدزاده «هیوشیما» را روی صحنه می‌برد
سرخط خبرها

حجت‌الاسلام طباطبایی: جای حسن روحانی بودم، معین را به ایران دعوت می‌کردم

  • کد خبر: ۲۷۰۸۷
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
  • ۳۴۹
حجت‌الاسلام طباطبایی: جای حسن روحانی بودم، معین را به ایران دعوت می‌کردم
روز گذشته انتشار ویدیوئی از نظرهای رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان خبرساز شد.

‌به گزارش شهرآرارنیوز؛ به گزارش «موسیقی ما» حجت‌الاسلام شهاب‌الدین طباطبایی به‌تازگی در یک لایو اینستاگرامی اظهارنظر جنجالی و جالبی درباره «معین»، خواننده‌ای که خارج از ایران سکونت دارد، مطرح کرده است. حجت‌الاسلام طباطبایی در بخشی از این لایو می‌گوید: «من معین را به عنوان یک خواننده خوب و فوق‌العاده و خواننده‌ای که به مخاطب، به موسیقی و به شعر احترام می‌گذارد می‌دانم و آن‌ور آب است.» بخش دیگری از صحبت‌های حجت‌الاسلام طباطبایی به شکل دیگری مورد توجه کاربران فضای مجازی گرفته است. چرا که او در ادامه می‌گوید اگر به جای دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور اسلامی ایران، بود معین را به ایران دعوت می‌کرد.

 
این مدیر حوزه هنری در ادامه لایو خود می‌گوید: «شجریان که در ایران بود و مردم هم خیلی دوستش داشتند و دارند. اما اگر جای حسن روحانی بودم معین را به ایران دعوت می‌کردم.» این اظهارات رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان تا کنون با واکنش‌های گوناگونی در فضای مجازی مواجه شده است. به دلیل اینکه تا کنون سابقه نداشته مقامی در این سطح مدیریتی در کشور به صورت مستقیم چنین نظرهایی را درباره یک خواننده ایرانی که در خارج از کشور اقامت دارد مطرح کند.


اینجا ببینید:

 

لباس آقامیری در شب قدر سوژه فضای مجازی شد+عکس

 

لاله صبوری و همسر آمریکایی‌اش


حجت‌الاسلام شهاب‌الدین طباطبایی که پیش از این امام جمعه کوهرنگ هم بوده از فعالان عرصه هنر هم محسوب می‌شود. در کارنامه کاری او علاوه بر فعالیت در زمینه شعر و نویسندگی چند تجربه بازیگری سینما و تئاتر و همچنین تهیه‌کنندگی چند پروژه سینمایی به چشم می‌خورد. حجت‌الاسلام طباطبایی از مهرماه سال ۹۶ بر مسند مدیریت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان قرار گرفته است.

اظهارات حجت‌الاسلام طباطبایی درحالی مطرح شده که بحث بازگشت معین به ایران از سال ۸۹ تا امروز چند مرتبه به اشکال مختلف بیان شده است. حتی در آخرین مورد این حاشیه‌ها چندی پیش صحبت‌های غیررسمی به میان آمد مبنی بر اینکه این خواننده در آستانه بازگشت به ایران قرار داشته، اما برخی حاشیه‌ها او را از تصمیمش منصرف کرده است. 

 

منبع: موسیقی ما


بیشتر بخوانید:

 

شبنم فرشادجو: کسانی که عکس بی حجاب من را پخش می‌کنند باید در پلیس فتا پاسخگو باشند

 

«جواد خواجوی» لهجه مشهدی را به تلویزیون بازگرداند/ از کلیپ‌های اینستاگرامی تا بازی در «سرباز»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۴۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
196
37
سلام
به عنوان یکی از اهالی شهید داده ی این استان شهید پرور از جانب ایشان از همه ی خانواده های شهدا و مردم زجر کشیده کشورم عذر می خواهم
ایشان فرزند حوزه نیستند ؛اشتباه شده است انهم وقتی که مردم کشور غرق در هزاران مشکل بیکاری و تورم و بیماری و نجومی بگیر و نفوذی و ..... هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
اتفاقاً ‌پیشنهاد بسیار خوبی داده
چون خنده و شادی درمان همه درد هاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
برخلاف نظرایشان، اعلام میکنم موافق ورود برخی خوانندگان ایرونی اونور آبی ازجمله معین هستم..چ ایرادی داره اونا متعلق ب این دیار هستند زادوبومشان اینجاس..
ن دزدند ن اختلاس کردند و ن حرفی ب نظام زدند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
چ ربطی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
چه ربطی به شهدادارد ماخاک پاشون هم‌هستیم نبایدهمه چی روبه هم ربط داد من موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خیلی احمقی که بحث شهید و شهادت رو با یه خواننده خوب قاطی میکنی.
تو نفهم اگر شهی دادی هنری نکردی .بابای من ۳۰ سال عمر وجوونی خودشو خونوادشو توخوزستان حروم گرد چون نظامی بود.
من و بقیه خانوادم جنگ را لحظه به لحظه حس کردیم.
لطف کن مزد شهید دادنتو از خدا بگیر و نظر نده.
حکومت حضرت علی هم با اون همه خوبیش دوام نیاورد.
منظورم را انشاالله فهمیده باشی.!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
۹۰ درصد کسانی که سرکار حکومت هستن دارای مدارک و حضور در حوزه و ارتباط با امثال این چیزها را دارن که صلاحیتشون تایید میشه بیان سر کار.
پس دزدی و فساد اداری و اختلاس کار بقال سر کوچه نیست.کار همون مهر به پیشونیاست.
لطفا اینقدر جانماز آب نکشد مومن های مسجد ندیده!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سلام مااحترام میگزاریم به شهدا ولی برادر من هرچیزی تو جایگاه خودش معین عزیز متعلق به کشورش هستش خیلی هم بی حاشیه است خیلیا هم دوسش دارن ازنظر ماهیچ مشکلی نداره باید برگرده کشورش ایران عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
برادر من کجای حرف ایشون اشتباه بوده حاشیه سازی میکنید یکی هم خوب میزنه جای عذر خواهی نداره شهدا هم تو قلب ماجا دارن
ناشناس
Germany
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
مشکل کشور ما اینه که هر نظری یا حرفی داشته باشیم با عنوان شهدا میریم جلو خوب پیشنهاد خوبی داده حالا چه ربطی به تورم و مشکلات داره که حرف از شهدا میزنی
خوزستانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
از طرف خودت حرف بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خیلی اسکولی
اسکول
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سلام دوست عزیز.شهدا واسه همه عزیزن و ما مدیون شهدا هستیم و جبرانم نمیتونیم بکنیم.فقط یادشون و احترامی که قایل هستیم از ته قلب.معین نه دزدی و اختلاس کرده نه آهنگ چرت خونده و نه مثل برخی خواننده ها ۱۰ تا دختر لخت دورش بوده تازه خمس و زکاتم پرداخت میکنه و همه جریان چکهای ۸۰ هزار دلاری معین رو میدونن.اونم ایرانیه و جاش تو ایرانه.مسولین بی خرد خیلی کارا واسه شاد کردن مردم میتونن انجام بدن ولی نمیدن فقط فکر اذیت و آزار و گیر دادن و گرونی و زجر مردم هستن.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بنده هم از طرف خودم از معین و تمام خواننده. های بزرگ کشورمون عذر خواهی میکنم که به خاطره ادم های نفهم و عقب مانده ای مثل تو نمیتونن پاشونو ایران بزارن
دیی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دوست عزیز و گرامی....
بداست مردم شاد باشن وموسیقی شاد گوش بدن...
چی را به چی ربط می دهید...
همه چی جای خودش....
ایادرصدر اسلام شادی و خوشحالی نبوده است؟؟؟؟؟؟
همش جنگ و خونریزی بوده است؟؟؟؟؟
تاکی؟؟؟؟
دیی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
من میخواهم بدانم ایا ایشان دزد است؟؟؟؟
ایا اختلاس گراست؟؟؟؟؟؟
اینجا وطن اوناست خانوادههیشان اینجا هستن انها به این خاک متعلق هستن.....همان گونه که امید در ایران خدمت مقدس سربازی انجام داد و حتی در جبهه درمقابل رژیم بعث و ملئون عراق جنگید همون کاری رو که جوانان ما انجام دادن و به درجه رفیع شهادت نائل شدن.....
دیگه بس است.....بگذارید مردم شاد و خوشحال باشند....ما مردم به موقعش هم جلوی گلوله های دشمن می ایستیم و خواهیم ایستاد وشهید هم می دهیم.....
یکم به فکر شادی و نشاط مردم باشید.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ببین معین داره بی‌تابی میکنه بیاد تا چهارتا بشقاب بدست هستن اونم دیونه نشده بیاد ایران قول میدم اصلا جزو خانواده شهدا هم نیستی میدونی چرا چون اگه بودی خجالت میکشیدی بگی ما شهید دادیم
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خاموش شو
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دراینکه معین سلم زندگی کرده شکی نیست اوازبسیاری خواننده های سوسول وطنی هزارآب پاکتره اماآن بیشعوری که به بهانه ۳۰سال زندگی درخوزستان به خانواده شهدا بیحرمتی میکندبدانداگرشهدانبودندالان یک عرب خارجی دامادتان میشدالبته اگرمیتوانستی مجبورش کنی که شرع رارعایت کنددرضمن اجرزحمات پدرت رالگدمال نکن ایشان هم عزیزماهستند
برادر شهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
الان این حرف جنابعالی چ ربطی داره اقای به ظاهر محترم اصلا چرا خورشتو با ماست قاطی میکنی.امیدوارم به تکامل ذهنی و عقلی برسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
داداش همه پاسخ های عزیزان خوندم کسی حرف از شهدای عزیز نزده موضوع یه چی دیگه هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
تا کی منت سر این مردم میذارید. تو آمریکا و انگلیس و بقیه کشورها هم جووناشون میجنگن و در راه میهنشون و شاید صلح جهانی، کشته میشن. دیگه از امتیاز دانشگاه و شغل و حتی بلیت هواپیما و قطار که ماشالا تو صف اول هستین. دیگه انقدر اون جوون شهید شده رو لوث نکنید. ما زندگی میخوایم. ناراحتین برین توی جزیره با عقایدتون زندگی کنید و دست از سر مای بدبخت بردارید.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
پسر عمه من هم شهید شده آیت الله سهرابی ولی همیشه آهنگ داریوش گوش میداده صدای ظبط شده اش هم هست
مادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خانواده شهید محترم کی گفته اینا تو جنگ نبودن اینا خیلیاشون بعد جنگ رفتن بعد نیاز نیس تو بجای همه خانواده شهدا تصمیم بگیری بنده ۲تا شهید دادیم

بزدلانی کز هراس ابتر شدن از بسیجیها بسیجی تر شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
حرفت منطقی نیست
بی منطق
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سلام،فرزندان این آب وخاک رفتند تا ایران وایرانی باری دیگر موالی نشوند رفتند تا ناموس ایرانی امنیت داشته باشد وبه عنوان برده مانند ۱۴۰۰سال پیش که مسلمانان به ایران حمله کردند نشود،چه ربطی به موسقی دارد این همه مشکلات توی این مملکت هست همه رو رها کردید وچسبیدین به دوتا تار موی زن وموسقی؟واقعا که زندگی رو زجرآور کردید امثال تو بااین اسلامتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خیلی ، نفهمی.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
مگه فقط خوزستان شهید داد .اصلا مگه جنگ تقصیر خواننده ها بود.ما از جنگ زده های آبادان هستیم و شهید هم دادیم جانباز هم دادیم.ادعا هم نداریم.برادر چی را به چی ربط میدی اخه
فریدون اهورایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
برادران گرامی مستحضر هستید هرچه در خارج است از خواننده و هنربیشه و نخبه و حتی هرکس باهر عقیده ایرانی است و دلش می تپد فقط بیشتر در اوایل انقلاب ودوره انقلاب و خاتمی بود فضای اندک باز وجود داشت که با هرطیف ازاد بودند برگردند در ایجاد فضای شاد وتوسعه ایران مشارکت نمایند حتی نظر دنیا در مورد ایران عوض شده بود مگر معین بنده خدا یک خواننده ساده ومعجوب ومتین است بیاید سلیقه های تک روی تغییر بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سعیدجان شما فقط میتونی درمورد خودت نظربدی
نظرخانواده شهدا ومردم زجر کشیده به شما ارتباطی نداره
بااین طرز فکرشما یعنی خانواده شهدا ومردم اهنگ گوش نمیکنن ؟
اصلا چرا تا یه چیزی میشه از این ابزار استفاده میکنید وجای شهدا وکل ملت ایران حرف میزنید
شما فقط وفقط یک نفری نه بیشتر ونه کمتر
نظر شما فقط برای خودشما محترمه
بسیار هستند ایرانیانی که جانبازن وعاشق بعضی از خواننده های خارج کشور
اصلا اینهایی که شما گفتی چه ربطی به معین داشت
مثلا مردم زجرکشیدن مقصرش معینه؟
محمد
Germany
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دوستان سلام، من از سیاست متنفرم اما یه جمله بگم من صوت قرآن معین رو تو مدرسه یادمه، اونقدر زیبا میخوند که من یادمه بچه های کلاسش همیشه ازش می‌خواستند بخونه، خیلی شبیه عبدالباسط میخوند، شاید یکی از دلایل حرمت گذاشتنش همینه، حداقل خیانت به حق الناس نکرده، ما همه مثل همیم و این بحثها جز شادی یه سری افراد سود جو چیزی برای ما به همراه نداره
امیر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
فقط برو بمیر
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بنده هم جزو خانواده شهدا هستم و از صمیم قلب خواهان این هستم که تمام خوانندهای زن و مرد ایرانی به میهن خودشون برگردم و کنار مردم و خانوادهاشون زندگی کنن. چرا یهدعده قلیل تندرو که به هیچ چیزی اعتقاد ندارن اجازه این کار رو نمیدن . کشو متعلق به همه مردم ایران هست . قدم این عزیزان همیشه بر چشم ما هست و برگردم به کشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
لطفا عنایت بفرمائیدهرسخن جاایوهرنکته ؛؛؛ شهدانورچشم ماهستنددرتمام کشورهاهم شهدا عزیز هستندامامگرشهداهنرمندان رودوست نداشتندبنده ازجانبازان دفاع مقدس هستم هم نوکرشهداهستم هم عاشق بعضی ازهنرمندها برهمین اساس خاک کفش رضامعین روبه صدتاهامدهمایون حمیدهیرادوامثال نمیدم
معراج
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
چی میگی چهارتا مثل شماها پیدا میشن که وضعمون اینه ... چه ربطی به شهدا داره ... عذر خواهی میکنم از معین ... نیایی تو این کشور خیلی بهتره تا بیای و با آدمای امثال این روبرو بشی .... برادر کمتر جانماز آب بکش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
معین اصالاتا نجف ابادیه ونجف اباد شهید پرورترین بعداز خوزستانه اگه به شهید و شهادت حق آبو گلش از خیلیا بیشتره حتی درمانگاه جدیدی که داخل نجف اباد زدن با پول معین زدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
شماها و امثال شما چرا عادت دارین از طرف همه مردم صحبت کنید!!!؟؟؟ الان استادمعین عزیز چ ربطی ب شهدا داره؟
پیروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
داداش ایشون هنرمنده چه ربطی داره به شهدا و سیاست؟ هرچیزی جای خود، چرا همه چی رو باهم قاطی میکنین شما آدمای افراطی که عوام بخاطر همین عقاید متحجرانتون از دین گریزان شدن.
ناشناس
Germany
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
ایول خوبه منم معین دوست دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
ای خدا مامانم اینا تورو کجای این مملکت افسرده ببینم عمرباعذت خدابهتون عطاکنه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
برادردعوت ازیک هموطن که هنرمنده وباسیاست بیگانه چه ربطی به فقروبیکاری داره.العان که اینانیستن ماداریم توفقردست وما میزنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
متاسفم واسه امسال تو...
لطفا خانواده شهدا رو قاطی افکار مزخرف وعقب مونده خودت نکن...من پدرم شهیده شده دایی ام شهید شده با شوهر خاله ام وظیفشون بوده رفتن واسه آب وخاکشون .کاری که هر بشری واسه کشورش خاکش وناموسش میکنه ...ن واسه افکار مزخرف امثال تو ک کشور را ۱۰۰۰ سال به عقب کشوندی...شهدا جاشون خوبه واین تویی ک جات بده
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
سلام علیکم و رحمة الله
طاعات و عبادات عزیزان هر جور که هست قبول باشه ان شاءالله
آقای معین اصفهانی نه هیچ کسی را به درد سر انداخت و نه باری روی دوش کسی هست..
عزیزان بزرگوار ما بیش از ۴۰ سال انقلاب کردیم اما هنوز درک صحیح و درستی از انقلاب و اسلام نداریم..
مسلمانیم اما راجع به دین عزیز اسلام اطلاعات و آگاهی نداریم..
دارای فرهنگ و تمدن اصیل و عمیق ایرانی هستیم اما در دانستن تاریخ کاملا فقیر هستیم...
فرق بین خوب بد را هنوز نمیتوانیم تشخیص دهیم ... البته خودم را عرض میکنم...
طبق فرمایش اول مظلوم عالم و همه معصومین علیهم السلام افراط و تفریط از ابتدا باعث نابودی بشریت و انسانیت شد...
اگر در انقلاب عزیزمان مقابل افراط و تفریط می ایستادیم امروز شاهد بهترین و باشکوه ترین کشور دنیا بودیم... اما دشمنان ما از این ضعف ما علیه خودمان استفاده کردند و اینگونه شد سرنوشت انقلاب و اسلام و سرزمین مان ...
ما هنوز نمیدانیم فرق بین مسئول بد و خوب را ...
ما هنوز منافع خود را بر هر چیزی و در هر شرایطی اولویت قرار میدهیم...
بسیاری از همین مسئولین بی کفایت و تن پرور و بازیگر و ورزشکار و خواننده و حتی آخوند نالایق ( بلا نسبت خوبان ) کارهایی انجام داده اند که سالهای سال هم نمیتوان خسارتی که به این مردم عزیز و اسلام و انقلابشان زده اند جبران کرد...
حالا تشخیص بدی و خوبی در هر شخص به عملکرد او برمیگردد نه نوع شغل و هنر
آقای معین اصفهانی خواننده ای بی حاشیه، دوست داشتنی و بی آزار مانند بسیاری از خوانندگانی که هم اکنون داخل و خارج از کشور مشغول کارشان هستند...
ای کاش برای توجیه حرف خود اولا قبل از گفتن راجع بهش فکر کنیم، دوما از نام مقدس شهداء استفاده نکنیم که چند نفر بخاطر نوع نگاه شما به شهدا فحاشی کنند..
سوم اینکه قبل از قضاوت هر شخصی بدانیم او کیست و عملکردش چگونه بوده است.
با آرزوی سلامتی و نشاط و همدلی برای مردم دنیا بخصوص سرزمین عزیزم و همچنین سلامتی هنرمندان خوب و ارزشمند کشورم
Zeynab
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
برای چی آخه؟مگه چه توهینی به شهدا کرده؟
مگه موسیقی توی دین حرامه؟جرمه؟
اون موقع که جومونگ اومد ایران کسی چیزی نگفت با اون فیلمایی که بازی کرده بودن
اون وقت یک خواننده خوب که مردم کلی دوسشون دارن بیاد ایران جرمه؟
مردم حق شادی کردنم ندارن آخه
واقعا متاسفم برای یه همچین طرز فکری
Zeynab
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
مگه دزدی کرده؟اختلاس کرده؟به مردمش توهین کرده؟
دقیقا چکار کرده
حیف که یه همچین خواننده خوبی نباشن ایران اون وقت چندتا آدم که نمیدونم چطور مجوز گرفتن شدن خواننده معلوم نیست چی میخونن اصلا
مگه قراره بیاد که فساد درست کنه ایران
Zeynab
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
همه چیز سرجای خودش
ما به شهدا مدیونیم وبهشون هم احترام میزاریم
اما هنر وموسیقی هم دوست داریم
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
به نظر بنده که عضو یک خانواده زخم خورده دفاع مقدس می باشم معین یک خواننده با کلاس جهانی است که اصول را رعایت میکند فوق العاده با شخصیت و دوست داشتنیه ، الان موقع برگشتته معین ، اونیکه نباید بیاد به وطن پاک و خاک زر خیز ایران اون مسئول دزدیه که بچه هاشو فرستاده، چرا معین به وطن خودش نیاد؟ مردم که برا کنسراتش میرن خارج کشور کاش برگرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
فقط میتونم بگم خاک بر اون سر پوک و بی مغزت کنن
کیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
آقا چرا قیمه رو میریزی تو ماستا!!!؟
یعنی الان هر کشوری واسه دفاع از مرزش و ملت کشته میده خوانندگی تو اون کشور حرامه؟
اول فکر کنید بعد حرف دین اسلام بر پایه شادیه نه عذاداری و ۲۴ری گریه.
پدر بند هم ۴سال جبهه بوده تو حساس ترین عملیاتم حضور داشته عشق جواد یساری و معین و بانو هایده هست
ناشناس
United States of America
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
20
42
بابا کلش داغ بوده این حرفو زده اگر مردی استاد شجریان را بگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
شجریان خودش را سیاسی کرد ولی معین کاری به کسی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
معین اگه میخواست برگرده اصلا نمی رفت درسته ایرانیه ولی جاش تو ایران نیست
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
10
108
امیدوارم معین عزیز رودعوت کنه چون بی حاشیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
آقای سردار شما اینجا میگین امیدوارم دعوت کنه بعد یجای دیگه میگید نباید بیاد معلوم هست چند چند هستی با خودت
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
8
108
به نظرمنم معین حیفه خارج از کشور خودش باشه اونی که اصالتش اینجاس صدای ایرانه نماد عشق ایرانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
10
96
به نظرمنم معین حیفه خارج از کشور خودش باشه اونی که اصالتش اینجاس صدای ایرانه نماد عشق ایرانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
البته نظربدین امابهم توهین نکنیداگرهم معین توهیناتوشنیدباوجودت دعوت شایدپشیمان بشه ونیاد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
35
91
نفهم حیوان تو شهد دادی که دادی قرار نیست مردم همیشه در سوگ بنشنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
واقعا درود بر احسنت واقعا قرار نیس که تو شهید دادی ما هم ماتم بگیرم احترام شهید یکطرف هنر این مملکتو مردمم یکطرف دیگه این اصلا انصاف نیس
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خجالت بکش....طور دیگه ای هم میتونی جوابش رو بدی....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دسخوش شسته شد طوری که دیگه پلک نمیزنه
حالا فکر کرده معین ساک به دست نشسته منتظر بیاد به ایران ما خودمون تو اینهمه تورم و دزدی و اختلاس داریم خفه میشیم.... زهی خیال باطل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
این چه طرز حرف زدنه نفهم و حیوان خودتی
من نه موافقم نه مخالف چون اصلا ترانه گوش نمیدم
جز افتخاری و چاووشی.....ولی درست حرف بزن ادب داشته باش کلی آدم این نظرات رو میخونن هر کسی نظری داره اون بنده خدا هم نظرش رو گفته ای بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
هرچه حرف رشت به بنده خدا گفتی شایسته خودته . کسی نگفته به سوگ بیشین ولی یک ذره معرفت نسبت به خانواده شهدا بد نیست . میشه درست و مودبانه جواب داد
ناشناس
Germany
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
فامیل ما دوازده شهید تقدیم انقلاب وجنگ کرده خود من هم چهل ودو ماه جبهه بودم ولی باهیچ خوانده ای مخالفت ندارم حتی خانمها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
شما هم دسته کمی از ایشان ندارین .....شعور.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
25
88
آی زنده باد آقای طباطبایی. دمت گرم. انقدر تو سرمون زدیم گریه کردیم دیگه افسردگی گرفتیم
H
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
چرت نگو بابا هر روز همه چی داره گرون میشه مردم باسیلی صورتشون سرخ نگه داشتن اون وقت تو می گی معین بیاد تو ایران برا ما بخونه اصن که بیاد چی بشه.......؟ مردم یه حرفایی می زنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟..........؟؟؟؟.
تحلیل گر ولایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
همه مدیون شهداییم و خاک بر سر افراد خاین
معین اگر ابراز وفاداری به نظام بکنه و پشیمان از اعمال گذشته غلطش میتونه بیاد و الا حق نداره پاشو بزاره اینجا
بارانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
با سلام خدمت دوستان، به عنوان یک ایرانی واقعا از اینکه نظرات رو خوندم متاسفم شدم، بعضی از دوستان به نظر اون شخص خیلی بیش از اندازه توهین میکنن...درصورتی که هر شخص میتونی آزادانه نظرش رو بگه..واقعا آقای معین هم اگه این کامنتها رو بخونن بیشتر ناامید میشن که همچین طرفداران با این نوع طرز فکر و ادب دارن... فحاشی کردن مثل حیوان و... نشان دهنده ی شخصیت خود شخص گوینده هستش...بهتره عصبانیت خودمون رو کنترل کنیم و به همدیگه احترام بزاریم، اقای معین هم خودش واسه زندگیش تصمیم میگیرن نه که ما به جون هم بیوفتیم و ارزشها و عقاید هم رو لگدمال کنیم که یک ایرانی بعد چندسال به وطن برگردن..بهتره قبل قضاوت کردن، تایپ کردن وتوهین کردن کمی فکر کنیم. قطعا سیاست و گرونی ها و.. مقصرشون یه خواننده نیست، پس وقتی حرفی، درد و دلی و چیز های نگفته ی زیادی داریم که به سیاسیت و اقتصاد و.. مربوط میشه رو در پست مربوط به خودش بزنیم بهتره نه اینکه هر موضوع رو بهم ربط بریم و موجب توهین وبی احترامی به عقیده بشه..ایام خوش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
15
99
حیف نیست یک خواننده ای با شخصیتی مثل معین تو ایران نباشه،که خیلی هم ارز از کشور داره خارج میشه واسه رفتن به کنسرتهاش.من که دوسش دارم کمتر کسی تو ایران هست که معین رو دوست نداشته باشه.چون تو سیاست نبوده و موضع ای ازش ندیدم تا حالا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سلام من هم به شهدا احترام میگزارم هم به معین خواننده خوب کشورمان اون متعلق به ایرانه بی حاشیه هم هست پس باید برگرده به وطنش
بزرگنیا
Germany
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
9
101
معین عزیز یک نابغه موسیقی ایران است حیف است در قربت زندگی کند جایش تو ایران عزیزه همه دوسش دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خووب چراا رفته اون ور اب کسی باا تیک پاا ننداختدش اون ور خودش رفته تو تیم اون وریاا .. بگوو اگه مردی بیاا عزرخواهی کو به خاطر پشت کردن به وطند بیاا اینجاا بخون منم قول میدم بیاام تو کنسرتد .. فقط نرو سمت اجنبی هاا افتاد...
ناشناس
Germany
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
15
87
سلام. خواهشمندم اگر خواستید آقای معین رو دعوت کنید آقای امید رو فراموش نکنید ایشون هم صدای خیلی قشنگی دارن و از هنرمندان باشخصیت این مملکت هستن. تشکر ویژه از آقای طباطبایی. ولی روحانی از هنر هیچی نمیفهمه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
با اینکه گفتی روحانی هیچی نمیفهمه خیلی موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بله درست میگن من خودم احترام خاصی به ایشون وخواننده های خوبمون قائلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
کامران و هومن هم بگین بیان
خیلی خوبن
این جمله منه ...،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
امید رو هیچوقت دعوت نمیکنن چون رفت اسراییل کنسرت گذاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
اره امید هم بسیار طرفدار داره اگه اونم بیاد خیلی خوبه .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
امید و همه کسانی که تو خاک اسراییل برنامه اجرا کردن با اینکه همه خواننده هارو دوست دارم لیاقت ورود له کشور رو ندارن ، هیچ ربطی هم نداره که با دختر خوندن یا نخوندن ، تو ایران خودمون سر صحنه فیلم برداری هزارتا کار میکنن و خیلی از بازیکران زن ایرانی داخل هم اصلا حجابشون رو رعایت نمیکنن ، به چشم دیدم که میگم ، به تظر من یه فراخوان عمومی به همه خواننده ها بدن ، هرکی دوست داره درخواست بازگشت به ایران بده بررسی بشه درصورت نداشتن مشکلات سیاسی و امنیتی ،بیاد که بعدا هم مشکلی براش پیش نیاد ، اخلاقی و‌که ما یکی و داریم همه‌مردم ایران رو بیشناسنامه خطاب میکنه تازه راس قدرت هم هست ، البته زمان احمدی نژاد پروژه بازگشت خواننده ها کلید خورد که یکسری خشکه مذهبی افراطی نذاشتن ادامه پیدا کنه ، نمونش حبیب که با دستور مستقیم احمدی نژاد اجازه ورود پیدا کرد و بادستور مستقیمش به وزارت ارشاد برای اعطای مجوز کار روبرو شد ولی تو وزارت ارشاد با حبیب همکاری نشد تا اینکه ایشون فوت کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
دقیقا
واقعا هم از هنر هیچی نمیفهمه
از گند زدن به مملکت بگو تا سه سوته برات اجرا کنه
دانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
15
50
به به درود خداوند بر تو سید اولاد پیغمبر
بنظرم حضرت معین چنان شخصیت والایی دارند و چنان از روح موسیقی برخوردارند و چنان صدای دلچسب و نافظی دارند که حقیقتاً آدمی از شنیدن آهنگ های ایشان مشعوف و محظوظ میشود
و اما این امر بر کمتر کسی پوشیده است که همواره یکی از بزرگترین مشکلات مملکت ما این است که نمیتوانم مرز بین مسائل را از هم تمیز دهیم و همواره ناتوانیم ازینکه دو موضوع متفاوت را از هم جدا کنیم مثلاً مرز بین شجاعت و حماقت به باریکی یک تار موی است اما عموماً این دو را با هم اشتباه میگیریم،بنده بسیار بسیار برای یک شهید والامقام ارزش قایلم اما به هیچ وجه نمیتوانم آنرا با هنر و ارزش هنر و با کسی که هنر در وجودش موج میزند و هیچ گاه عملی ضد ارزش انجام نداده قاطی کنم، ارزش شهید والا مرتبه در جای خود و ارزش معین عزیز نیز در جای خود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
صدای "نافظ " چیز خیلی عجیبی است، شاید درست باشد که بنویسی " ثدای نافز" شاید هم" سدای نافذ" درست باشد، اینهمه دانشمند هنر شناس داریم، خوش بحالمان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
6
24
سلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
مشکل ملت خوش مقدس ما اینه که همچی رو باهم قاطی میکنن! شهدا جای خود دارن، تو مملکت ما جلو هر حرکتی بخوان بگیرن شهدا رو میندازن جلو، دزدی میخوان بکنن همینجور، دروغ رسانه ای میگن همینجور، همش در پشت عبارات شهدا و انقلاب و رهبر قائم میشن و کارشون رو میکنن وکلاه سر ملت میزارن اینقدر نباید همه مساءل رو قاطی کرد
H
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
نه بابا می خوای تو این سال جدید یه ترفیع درجه هم به این حضرت معین بده بشه امام معین.........
سلام آقای طباطبایی دمت گرم دلمان پیر شد از بس عزاداری کردیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
خیلی خوب است که معین به کشور عزیزم برگرد
ناشناس
Japan
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
حضرت که مخصوص داریوشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
45
26
لطفا گوگوش را هم دعوت کنید!
ک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خواننده خوب وبدون حاشیه ایه کارش درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خخخخخخ دیگه چی
لهراسب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
پویان مختاری رو جان تو بیار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
اجازه بدین حالا معین بیاد برا بعدیام ی کاری میکنیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
14
42
واقعا فکر خوبی بود اگه برگرده می‌تونه زیر نظر ارشاد آهنگ های مجاز بخونه الان ما دشمن زیاد داریم از جوانان ما میترسن اگه این کار بشه ا ثارمثبتی زیادی داره اسلام دین گذشت وتوبه ورحمته اونایی که اشتباه کردن میتونن توبه کنند به کشورشان برگردن
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
زیر نظر ارشاد فقط نوحه هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
13
50
سلام ودرود به آقای طباطبایی ایشون راست گفتن آقای معین وبعضی از خوننده های خوبمون آقای شجریان آقای امید برگرن دمشون گرم حرف دل بیشتر مردم و زدن
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
9
50
سلام‌راست‌گفته‌معین‌دعوت‌کنین‌لاقل‌صدای‌زیبای‌داره‌لایک‌ایرانی‌هست‌دیگه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
35
23
منم اگه جای حضرات بودم الکسیس تگزاس را دعوت می کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خجالت بکش بیشعور .ازت معلومه از جماعتی هستی که مخالف این بحثی،الان داری میگی مثلا مردم جو گیر شدن الان هوس همه چی کردن.خر خودتی ما میدونیم شما از کدوم غماش هستین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ساب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
9
53
استاد معین عزیز همه مردم ایران هستند و همه نسلها باهاش خاطره دارند .امیدوارم بزودی اولین کنسرتش رو در ایران ببینم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
عزیزم تو سیری ما گرسنه ایم. معین کیه کلا. برو بابا دلت خوشه
M
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
10
49
روحانی فقط بگی تومملکت برین میرینه فق خرابی ازش میباره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
15
23
با اینکار مشکلات کشور هم حل میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
برای یه نفهمی مثل این حل میشه
ناشناس
United States of America
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
یعنی معین بیاد ارزونی میشه اختلاس دیگه نمیشه ،
چرا زودتر نگفتی بریم دنبال این معجزه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
4
51
شهید مگه براشماشهیدشده
اون برااسلام.وطن وناموسش
باخدااا معامله کرد...برد ورفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
برادر داره میگه غلط کردم بخدا من اشتباه کردم دست خودم نبود ببخشین
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
6
44
دمت گرم عاشقت شدم . راست میگه چرا باید اونور غریبانه باشن چون موسیقی بلدن... باید همشون بیان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
تازه معین خودش قاری قرآن بود .امید برادر شهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
7
64
من نمیدونم آخه یه خواننده مثل معین چه جرم و جنایتی مرتکب شده که حرف زدن در موردش این همه واکنش ایجاد میکنه چه ضربه ای به دین ،انقلاب یا هر کس دیگه ای زده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
آخه جای چهاتا بی‌شعور کم میشه دلیلش همینه حالا فکر کردن معین هم بیکار نشسته منتظر پیشنهاد اومدن به ایران هست داره بهترین زندگی رو میکنه اصلا تحمل اینهمه بدبختی و نداره اگر هم اومد باید از اون طرف آبی و چهارتا خواننده دیگه براش دلار بفرستن میی بیکاره بیاد تو تحریم اقتصادی نون دونه 1000تمن
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
5
56
با سلام معین یه آهنگ قدیمی داره که خطاب به سلمان رشدی میگه تو ای سلمان ألا ای نا مسلمان نگو دیگر از اسلامم که من فردی مسلمانم و من یک عاشقم آری من عاشق آیات قرآنم....اون زمان یک نفر به نام سلمان رشدی به قرآن توهین میکنه و معین در یک آهنگ جوابشو میده خواهش میکنم سرچ کنید و گوش بدهید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
کدام آهنگ
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
این آهنگ قاسم گلی اجراکرده
باران جان
همایون
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
6
47
من نمیدونم اومدن معین چه ربطی به پایمال شدن خون شهدا داره چرا بعضیها اینقدر بیشعورن به نظرمن مجسمه معین روباید بسازن بذارن توموزه خواننده ای که بابالاترین شهرت ودرامد بدون هیچ حاشیه ای چهل ساله که تواوجه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
گرسنه ایم فعلا. مسولین نون برسونن لطفا. معین همونجا جاش خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
آقا طرف گفت معذرت میخام اشتباه کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
قشنگ حرف بزن بیشعور یعنی چی
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
62
15
واقعا من نمیدونم چی بگم به اونایی که میگن اگه وطن فروشایی مثل این آقا بیان کل کشور درست میشه...
آقایون شما چیکار به اومدنش دارین شما همون آهنگاشو گوش بدین دیگه چیکار دارین که بیاد..!!! اگه این آقا پاشو بزاره تو این کشور پای بقیه اون ادمایی کثیف و شیطان صفت ام باز میشه....اگر مردم شریف ایران واسه شهدا احترام قائلن نباید بزارن بیان و واقعا متاسفم برای اون آیت الله که این طور لباس پیامبرو بی ارزش کرده واقعااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
چیی میگی آقا اون اولی شستنش بس نبود میخای زحمت تو هم بکشن تا ده دقیقه دیگه خودت میای معذرت میخای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
به نظرم منظور ش کاش به جای شجریان معین برمی‌گشت ایران، چیه اینقدر سنگ شجریان به سینه میزنن، ولی واقعا هر کی رفت، رفت دیگه نباید فکر برگشت به سرش بزنه بعد هم این مردک 30ساله که اون ور آبه میخوای برش گردونی که چی بشه، پاش برسه ایران از آلودگی میمیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بینیش بینیم بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
همش وقت مخالفت اسم شهید میبرید واسه اختلاس و دزدی هم یه یادی از شهدا کنید که حالا چه بخور بخوریه تو ایران و مردم تو فقر افتادن چه ربطی به هم دارن نترس خدشه ای به شهدا وارد نمیشه اونا بهتر از ما آدم شناس بودن که شهید شدن گلها چیده شدن رفتن ...خواهشأ از شهدا نردبوم مخالفت نسازید زشته به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
شیطان صفت؟!!!! الان داخل مملکت گل و بلبل شیطان هم نیست؟!!! التماس تفکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
این خاک مال همس اونام زادگاهشون اینجاس هیچکس حق نداره کسیو منع کنه از این ک تو خاک خودش باشه
مملکتی خوبه ک ارامش و سلیقه همه رو در نظر بگیره
شمایی ک اهنگ دوس ندارین بشنوین کسی مجبورتون نمیکنه یاد بگیریم ب حقوق هم احترام بزاریم
Zeynab
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
کی گفته اینا وطن فروشن؟
دوست عزیز اگر اون زمان بهشون اجازه داده میشد برای موسیقی
هیچ وقت از ایران نمیرفتن
مگه دزدی کرده؟چکار کرده
کسی که اختلاس میکنه کسی که مردم رو به بدبختی میکشونه اون وطن فروشه اونه که با کارهاش به کشورش خیانت کرده
نه استادی مثل معین عزیز که همیشه بی حاشیه بودن
مگه موسیقی حرامه؟دین گفته حرامه؟
کدوم حرف یا کار معین ضد ارزش های دین وپیامبر بوده
تا الان توهین شنیدید
من طرفدارشم ودوست دارم که بیاد ایران بتونم از نزدیک ببینمش
چرا برای اینکه بتونم برم کنسرتش باید حتما کلی هزینه کنم برم خارج از کشور
ایشون ایرانی هستن وحقشون هست که بتونن برگردن به وطنشون
Zeynab
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
هر چیزی سرجای خودش قرار داره
ارزش شهدای عزیزمون جای خودش
وارزش هنر وموسیقی هم جای خودش رو داره
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
48
18
چرا من هرچی پیام میزارم نمیزارید هااااا
چیه چون بر خلاف میل شماست نمیزارید؟؟؟
خدا لعنتتون کنه اون ادمایی که وطن فروشن.... غربگرایا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
چرا بعضیا همه چیو باهم قاطی میکنن.معلومه که همه مدیون وعاشق شهداییم.ولی اومدن معین بی احترامی به شهدا نمیشه که...
بابا مردم افسردن بذار یه ذره شاد باشن.سید دمتگرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
حالا این پیام بود که گذاشتی پیام گفتن بزار نه چرت و پرت
محشر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
شِت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خدا لعنت کنه تو و امثال تورو که با این فیلم بازی کردنتون ما هارو بیچاره کردید. با اسم اسلام و یه من ریش و پشم همه کار میکنید.دزدی و..... الان ما تو یه بانک سیزده ساله شرکتی هستیم بعد میریم پیش رئیس روسایی که امثال شما هستن و یه جای مُهر رو پیشونیشونه چقدر التماس کردیم واسه استخدام. آخرشم مارو مسخره کردن و شرکتی های یه بانک ورشکسته دیگه ای رو استخدام کردن. حق مارو خوردن. به تو چه عیسی به دین خود موسی به دین خود.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
چرا هر چیزی رو تو این مملکت به شهدا ربط می دین اونا شهید شدن الان خانواده‌شان دارن استفادشو میبرند از کار تا وامهای بدون بهره وهر چی امکانات مملکتهمال اونا میباشد خوانندها مگه چکار کردند دزدی فساد و اختلاس پارتی بازی و ریا وغیره مال این نکبت اژدها است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
کاش به جای دعوت از خوانندها از دانشمندان ایرانی دعوت کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
آقای معین مردی شریف و انسان واقعیه .... حیفه به خدا اگه نیاد ایران و کنسرت نده و خدای نکرده اگه دیر بشه مسئولانی که کوتاهی کردن باید به آیندگان پاسخ بدن . چرا باید هرساله انقدر ارز از این مملکت خارج بشه برای اینکه علاقمندان این سدای بی بدیل می خوان صدای خواننده مورد علاقه و بااخلاقشون رو بشنون .... چرا فرهیختگان کاری نمی کنن . درود بر شرف آقای طباطبایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
سلام...هیچ شخصی در هیچ شرایط و پست و مقامی در هیچ جای دنیا با هر دین و مذهبی حق ندارد به مقام شامخ شهدا بی احترامی بکند ...چون ان عزیزان از هر ملیتی که بودنند جان خود را برای دفاع از خاک میهن فدا کردنند ودر این خصوص متعلق به همه ما هستند.....و هیچ شخصی چه طرفدار این رژیم باشد یا نباشد حق بی احترامی ندارد...در غیر صورت ایران نیست......
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
عزیز بس کن با این افکارتو ن مملکت رو به لجن کشیدید. شهدا شمع محفل اند و مردم صاحب اختیار مملکت و مردم با اومدن این اشخاص موافق اند پس خواهشن ببند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
همه چیزمون درست شده فقط مونده اومدن معین.اولا که کسی جلوش رو نگرفته دوما اونقدر خواننده تو مملکت ریخته که بود ونبود معین اصلا حس نمیشه.سعید راد که اومد ۹۰درصد مشکلات حل شد
مونده فقط ۱۰درصد که اون هم معین درست میکنه.فکر نان باش که خربزه اب است
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
شماها قدر امنیت را نمیدانید... و نمی دانید اگه شهدا نبودند داعش چگونه ناموستان را به اسارت می برو و خودتون را هم سر می برید؟..... تازه رقاص های سوریه هزار تا از معین بالاتر بودند ولی نتوانستند حتی از ناموس خودشون دفاع کنند....‌ تقصیر ندارید نسل جدید از تاریخ جنگ و شهدا بی اطلاع است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
بنظر من سید، بزرگوار حرف خوب ودرخواست خوبی داشته ودوستان عزیز خلط مبحث نکنن ،وسعی کنیم واقع بینانه به مسائل نگاه کنیم ،جامعه ما بخاطر این حجم بیکاری وگرونی رو به ناامیدی شدید گذاشته که در چنینن مواقعی این هنرمند وهنرهست که میتونه نقش آفرینی کنه وبه قشر جون انگیزه وامید بده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
2
حتماازایشان دعوت کنید به وطن برگردد خواننده بسیارمحترم ودرحدخودش یک استادمی باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
چه ربطی به شهادت داره این قضیه آخه.اون مغز یخ زده تعطیلتو ی مقدار بکار بنداز و ی نمه سطح درکتو ببر بالا.حداقل سعی کن البته می‌دونم که نمیتونی
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
واقعا خواننده خوبیه معین
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
آقای اهالی شهید اده شما تنها شهید نداهای میدونی چنتا شهید دادیم اصلا چه ارتباطی با شهدا ما داره زود جبهه میگیری من قول میدم جزو اون اهالی پاک هم نیستی تا یکی حرف میزنه.. چیی بگه آدم بخدا کم پول مملکت این اختلاس رها خوردن و گند زدن بزار جا برای همه بندگان خدا باشه بسیار خواننده و هنرمند خوبی هم هست اون حاج آقا هم که این سمت رو داره حتما لیاقتش هم داره وگرنه یه آدم بیجنبه میزاشتن سر جاش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
خداییش معین خیلی سنگینه. همینکه مثل بقیه خواننده ها از مستی و جلفی خودش را تا حالا از دست نداده خیلیه. برای برگشت واقعا جا داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
خاک بر سر این آدمهای بی وجدان و بی اخلاق،ضرب المثل میگن خدا خر رو دید شاخ نداد حالا این عده هم همینطور هستن وقتی ب اشتباه وارد حوزه علمیه ک جای خوبان و بزرگان دین هست میشن و از قِبَل این مسیر ب جایی میرسن جفتک میندازن. منافقین همین ها هست ک مردم رو دین گریز میکنن. این موجد رو باید مثل تفاله بندازن بیرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
معین اگه میخواد همچنان محبوب باشه نباید اینو قبول بکنه ...
اگه معین بیاد باید داریوش . فروهر . گوگوش و.... همه بیان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
بنظرحقیرحالاکه دوست داری معین بیادبهتره اوبی فاطی پری ونری وشری وهمه رودعوت کنیدحیفه اونااونجا خوش باشن ومزه گرونی اختلاس و...نچشن خداراسپاس بادرودبروان پاک شهدا که مظلوم رفتن نه چشم به پست مقامی داشتن مثل شهید چمران شهید رجایی باهنر.....
ابوالفضل سلیمی فدایی استاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سـلـــطـــان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
بالاترین درجه ایثار شهادته اگه ازلحاظ امنیت کشورما کشور ما حرفی برای گفتن داره به خاطر مجاهدت های شهدا و جانبازان واسرا ودرحال حاضر هم بخاطر نیروها ی مسلح مقتدر ودوست داشتنی کشورمان است استاد معین هم فرزند ایرانه با صدای ملکوتی اش کسی را اذیت نکرد هرچیز درجای خودش خوبه اگه قرارهای بیاد قدمش بالای سر مگه ما هنر پیشه قبل از انقلاب نداریم الان زیر نظر ارشاد فیلم بازی میکنند استاد معین هم می‌تونه طبق قوانین کشور مون فعالیت کنه زیاد سخت گیری نباشیم
امین‌
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
معین جان سلام ... یه وقت‌ گوش ندی به حرف اینا و برگردی در جا میکشنت
ناشناس
Germany
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
استغفرالله با آمدن آقای معین به ایران به نظر بعضی آقایان به اسلام لطمه میخوره متاسفانه تا افراد متاجر وجود داره هنر فاتح مع الصلوات
ناشناس
Germany
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام به همگی من هم برادر شهید هستم چرا از اسم شهدا برای هر بحثی از خون شهدا مایع میزاریم شما از خودت بگو چرا شهدا را برای خودتون حربه کردید آنها جایگاه ویژه ای دارند جایگاه شما چیه که باید تصمیم گیر اکثر مردم باشید قدم آقای معین روی چشم متاسفانه ضربه به ایران خسارتهای غیر جبران را امثال شما به این کشور وارد کردید که این روز رسیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام به همه دوستان.
خبر خوش و دلگرمی بود.
ما همین که خاک و وطن پاکی که در دنیا داریم.
باید هم شخصیتای پاکی همچون استاد معین در این مملکت که مال خودشونم هستش باشند.
قدمشون مبارک.
به امید دیدارشون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام به همه دوستان.
خبر خوش و دلگرمی بود.
ما همین که خاک و وطن پاکی که در دنیا داریم.
باید هم شخصیتای پاکی همچون استاد معین در این مملکت که مال خودشونم هستش باشند.
قدمشون مبارک.
به امید دیدارشون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام به همه دوستان.
خبر خوش و دلگرمی بود.
ما همین که خاک و وطن پاکی که در دنیا داریم.
باید هم شخصیتای پاکی همچون استاد معین در این مملکت که مال خودشونم هستش باشند.
قدمشون مبارک.
به امید دیدارشون.
Nima hasani
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
متاسفانه ما عادت کردیم هر موضوعی را به شهدا نسبت دهیم الان پدر من شهید بود من بیکارم به بنیاد شهید استان رفتم گفتن واسه خودت پارتی پیدا کن و دولت خودش اهمیتی به خانواده شهدا و جانبازان نمیده بحث معین هم ربطی به پایمال بودن خون شهدا نداره که بعضی کاسه داغتر از آش شدن و با هر موضوعی پای شهدا را میکشن وسط بنظر من اگه امثال معین بیان ایران بخوانند و حتی در راس امور بودن بهتر از بعضی افراد شیاد که با لباس روحانیت هزار جنایت و دزدی میکنند.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
ای عاقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
هرکسی حق داره تو مملکتش زندگی کنه،به غیر از دزدان و اختلاسگرها و جا نماز آبکشها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
هرکسی حق داره تو مملکتش زندگی کنه،به غیر از دزدان و اختلاسگرها و جا نماز آبکشها.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
اگر معین بیاد ایران و کنسرت بذاره٬ یک استادیوم آزادی کمشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
0
عجیبه حجت السلام این حرف بزنه
ناشناس
Germany
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
احسنت به چنین روحانیونی که به مضمون و محتوای خواننده توجه کرده و اهمیت قایل هستند تشکر از حجت الاسلام طباطبایی
هومن مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
2
0
با سلام نماز روزه همه مردم ایران اسلامی وشهید پرور وولایت پرور به اینکه خود ما هم خانواده شهید هستم وهم بسیجی وپایدار این انقلاب هستم اگر ریس جمهور هم اجازه بده ما بسیجی ها و پاسداران سپاه چنین اجازه ای رو به هیچ کس نخواهیم داد.....لبیک یا خامنه ای...مد..ظه..الله..عالی......
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
خب خدا را شکر ، ریزگردها ، آب شرب خرمشهر و آبادان ، سیل و ویرانی و..... همه مشکلات خوزستان را آقایون حل کردن ، فقط یک خواننده خوش صدا لازم بود تا از این همه نعمت که مسئولین خدوم و دست پاک به ما دادند ، تشکر کند و کاممان را شیرین کنند . احسن به حاج آقا با این پیشنهادش !
ناشناس
United States of America
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
اسلام یعنی غم، گریه و غصه،، تنها دین الهی است که با شادی ملت ها مخالف 100درصد هست،، 1400ساله گریه و زاری برای کسانیکه نیاکان مارا کشتند یک عمل بی خردانه است
شعر و موسیقی و هنر اصیل ایرانی در کشور باستان ایران باعث شادمانی و لذت زندگانی بود.... اما اکنون
محمد رضایی نیارکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
0
آقای عزیز جناب طبابا یی ممنون از روشنفکری شما کاش دیگران نیز از شما یاد بگیرند
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
اول برو لباست رو که لباس پیامبره وداری روزی از امام زمان میخوری کنار بذار بعد مزخرف بگو ،فکر کردی بااین حرفا میتونی مرید جم کنی ،نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
عالی است داریوش دعوت کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
لطفا خواهش میکنم ازلیلافروهر هم دعوت شودتابیاد مگه چی میشه همه کنار هم باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
خدا رحمت کنه تمام شهدا رو. ولی اون بیچاره ها رفتن شهید شدن الان کسای دیگه دارن حالش میبرن و به اسم اونا همه کار میکنن.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
این همه تو این مملکت حق نا حق میشه اگه خیلی بفکر خون شهدا هستی پاشو جلو یکیش رو بگیر بجا کامنت گذاشتن نگران لباس پیامبرم نباش لطفا ایشون خودشون بلدن چکار کنن فضولیش به کسی نیمده
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
این همه تو این مملکت حق نا حق میشه اگه خیلی بفکر خون شهدا هستی پاشو جلو یکیش رو بگیر بجا کامنت گذاشتن نگران لباس پیامبرم نباش لطفا ایشون خودشون بلدن چکار کنن فضولیش به کسی نیمده
پلنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
ای کاش همه خواننده ها رو دعوت کنند همه انها هموطنان ماهستن وباید بقیه عمرخود را دروطنشان سپری کنند ای کاش که این وعده به زودی محقق بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
0
دمت گرم حاجی .شکیلا ومهوش و پریوش...ببینم چیکار میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دمت گرم حاجی .شکیلا ومهوش و پریوش...ببینم چیکار میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دمت گرم حاجی .شکیلا ومهوش و پریوش...ببینم چیکار میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دمت گرم حاجی .شکیلا ومهوش و پریوش...ببینم چیکار میکنی
خلیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
این حضرات از فرط بیکاری وتنبلی جامه ولباس روحانی پوشیده اند
محسنی نصرآباد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام
فقط یک جمله بهتون بگم
اگر ارغ به وطن باشه و دلی برای مام میهن بسوزه هرجا که باشه و هر کاری که بکنه خوب و ستودنی هست

فرقی نمیکنه در داخل وطن باشه یا خارج
فرقی نمیکنه هنرمند باشه یا مهندس و یا دکتر و یا ...
هر کسی هم یک نظری داره
مهم اینه که کسی که
اساساً نظراتش با حتاکی و بی احترامی و بی ادبی همراه هست اصلا ارغی به این آب و خاک نداره
چون رسم نیاکان ما ایرانیان را نمیدونه
و لیاقت نظر دادن و دلسوزی کردن هم نداره و یک موجود حتاک و بی ادب هیچ جایگاهی در فرهنگ ناب ایرانی نداره

سعی کنید که بی ادب و حتاک نباشید
دلسوزی کردن به هر طریق پیش کش
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مگه اصلا حسن قدرت این کار رو داره ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
معین واقعا انسان شایسته ای است تمام آهنگاش واصلا شخصیتش قابل احترامه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
به نظر من هم بد نگفته معین با خواننده های دیگه فرق داره وحیف هست که خارج باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
نمیدونم چرا سرزمینی که مهد هنر و فرهنگه به چنین روزی افتاده که حتی نمیتونه عزیزتریناشو نگه داشته باشه همشون آواره شدن فقط به خاطر اینکه یه مشت آدم احمق بتونن اختلاس و دزدی شونو راحت انجام بدن ...... من ایران رو تو اوج میخوان ببینم نه جایی که به فراموشی سپرده شده ...کشوری که هنر از اون گرفته بشه دیگه مرده به حساب میاد ...شهدا سربازان دلیر و خودشون نمادی از یه فرهنگن چطور میتونی فرهنگ وهنر رو ازهم جداکنی ؟؟...ما خواهشمندیم هنرمندانمون رو به کشور برگردونین
سلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
با سلام ودرود
بنده خانواده شهید می باشم پدرم ،عموم،دائیم، پسرعموپدرم و...یعنی ۶ نفر وابستگان درجه یکم درعملیاتهای گوناگون شهید شدند و هیچ وقت ادای دین نمی کنم چراکه معتقدم شهدا در راه وظیفه اعتقادشان رفتند درمورد نظر آقای طباطبایی درمورد دعوت معین عزیز موافقم امیدوارم این ذهنیت و نظر بد مسئولین درمورد سرمایه های گرانبهایی که در خارج داریم برداشته بشه و روزی برسد که همه این سرمایه ها ازجمله معین عزیز به خانه اصلی خودشان ایران دعوت شوند و این حق آنها است و بیشتر ازاین حق آنها پایمال نشود امیداست روزی کشورمان ایران ازاین گونه افراد کوته فکر وسست نظر که نسنجیده وکوتاه بینانه فکر می کنند پاک شود انسانهای ضعیف و نادانی که واقعیت رانمی بینندو کورکورانه ویانادانسته ازروی تعصب کاذب حق راناحق بیان می کنند مشکلات و بدبختی ها را دوچندان می کنند
سلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
با سلام ودرود
بنده خانواده شهید می باشم پدرم ،عموم،دائیم، پسرعموپدرم و...یعنی ۶ نفر وابستگان درجه یکم درعملیاتهای گوناگون شهید شدند و هیچ وقت ادای دین نمی کنم چراکه معتقدم شهدا در راه وظیفه اعتقادشان رفتند درمورد نظر آقای طباطبایی درمورد دعوت معین عزیز موافقم امیدوارم این ذهنیت و نظر بد مسئولین درمورد سرمایه های گرانبهایی که در خارج داریم برداشته بشه و روزی برسد که همه این سرمایه ها ازجمله معین عزیز به خانه اصلی خودشان ایران دعوت شوند و این حق آنها است و بیشتر ازاین حق آنها پایمال نشود امیداست روزی کشورمان ایران ازاین گونه افراد کوته فکر وسست نظر که نسنجیده وکوتاه بینانه فکر می کنند پاک شود انسانهای ضعیف و نادانی که واقعیت رانمی بینندو کورکورانه ویانادانسته ازروی تعصب کاذب حق راناحق بیان می کنند مشکلات و بدبختی ها را دوچندان می کنند
سلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
با سلام ودرود
بنده خانواده شهید می باشم پدرم ،عموم،دائیم، پسرعموپدرم و...یعنی ۶ نفر وابستگان درجه یکم درعملیاتهای گوناگون شهید شدند و هیچ وقت ادای دین نمی کنم چراکه معتقدم شهدا در راه وظیفه اعتقادشان رفتند درمورد نظر آقای طباطبایی درمورد دعوت معین عزیز موافقم امیدوارم این ذهنیت و نظر بد مسئولین درمورد سرمایه های گرانبهایی که در خارج داریم برداشته بشه و روزی برسد که همه این سرمایه ها ازجمله معین عزیز به خانه اصلی خودشان ایران دعوت شوند و این حق آنها است و بیشتر ازاین حق آنها پایمال نشود امیداست روزی کشورمان ایران ازاین گونه افراد کوته فکر وسست نظر که نسنجیده وکوتاه بینانه فکر می کنند پاک شود انسانهای ضعیف و نادانی که واقعیت رانمی بینندو کورکورانه ویانادانسته ازروی تعصب کاذب حق راناحق بیان می کنند مشکلات و بدبختی ها را دوچندان می کنند
ط ه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
اگه روحانی هم بخواد معین برگرده ایران مثل حبیب اینقدربه پابراش میذارن ومهدودش میکنن که دق مرگ شه مگه ازجونش سیرشده یه عده کاسه ازآش داغتر تواین کشور بااون تعصبات خشک و عربیشون مملکت وجوانان ومردم روبه غم وغصه وتعزیه وچیزایی روکه خودشون دوست دارن وادارکردن ومیکنن خداروشکرکه کرونا آمد یکم برامردم بهترشد
عدالت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
0
همه چی گرون شه مشکلی نیست فقط بزارین معین بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام
میگم چرا اینقده بد بهم میتوپین بابا یکمی با ادبیات بهتر باهم بحث کنین احترام خانواده شهدا رو هم حفظ کنین
؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام ببینید هرچیزی جایگاه خودش رو داره من خودم هم خانواده جانبازم و الان هم مدافعین حرم دلی اصلا دلیلی نمیبینم که بخوام شهدا رو با برگشتن معین مقایسه کنم شهدا در سر ما جادارن در قلب ما جا دارن و بهشت جایگاه ابدیشون ..،اما بحث اقای معین ،الان خواننده های داخلی که دارن تو مملکت میخونن و ی مشت چرت و پرت تحویل میدن چطور میتونن اینجا باشن ولی آقای معین با این سبک خوانندگی فوق العاده ش نمیتونه بیاد حداقل حداقلش اینه که اشعار با مفهومی دارن
؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام ببینید هرچیزی جایگاه خودش رو داره من خودم هم خانواده جانبازم و الان هم مدافعین حرم دلی اصلا دلیلی نمیبینم که بخوام شهدا رو با برگشتن معین مقایسه کنم شهدا در سر ما جادارن در قلب ما جا دارن و بهشت جایگاه ابدیشون ..،اما بحث اقای معین ،الان خواننده های داخلی که دارن تو مملکت میخونن و ی مشت چرت و پرت تحویل میدن چطور میتونن اینجا باشن ولی آقای معین با این سبک خوانندگی فوق العاده ش نمیتونه بیاد حداقل حداقلش اینه که اشعار با مفهومی دارن
؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام ببینید هرچیزی جایگاه خودش رو داره من خودم هم خانواده جانبازم و الان هم مدافعین حرم دلی اصلا دلیلی نمیبینم که بخوام شهدا رو با برگشتن معین مقایسه کنم شهدا در سر ما جادارن در قلب ما جا دارن و بهشت جایگاه ابدیشون ..،اما بحث اقای معین ،الان خواننده های داخلی که دارن تو مملکت میخونن و ی مشت چرت و پرت تحویل میدن چطور میتونن اینجا باشن ولی آقای معین با این سبک خوانندگی فوق العاده ش نمیتونه بیاد حداقل حداقلش اینه که اشعار با مفهومی دارن
man
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
آقا از سیاوش هم دعوت کنید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
به نظرم استاد معین اگر اونور باشه خیلی بهتره بیاد اینور سرگذشتش میشه مثل ناهید
بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
اخوند قرتی تز داعشی خطر ناک تر است
هنرمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام و درود بیکران به همه هنرمندان و هنردوستان. برخی از پیامبران و حتی امامان ما هم تو زمینه های محتلف نوعی یا هنرمند بودن یا هنر دوست. حتی امام انقلاب ما هم هنرمند بود هم تو زمینه ورزش و هم خوشنویسی و هم شاعر بود تازه، شعرهای عاشقانه زیبا در وصفهای مختلف شعر میگفت کتاب ایشان را هم دارم ( برخال لبت ای دوست گرفتار شدم چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم) مهم اینه که تو هنرت حالا هرچی که باشه باعث رنجش دیگران نشی تهمت و توهین نزنی سیاست و واردش نکنی و تو هنرت از خوبیهای وطنت و مردمت و دینت به خوبی استفاده کنی و هدفت فقط و فقط برای شادی و امیدوار کردن مردمت باشه. آقای استاد معین هم غیر از این نبود به اشعاری که تا کنون خونده توجه کنید متوجه کارنامه بسیار عالی ایشان میشوید در ضمن من در گذشته شنیدم که حتی دراوایل شروع خوانندگی اش مداح اهل بیت و قاری قرآن و اذانگو هم بود و تو کنسرتها و اجراها به هیج بدلباسی نه توجه می‌کرد و نه حضورداشتند. خوب چه اشکالی داره هنرمندی با این کارنامه نیک، هنرش رو تو ایران و در خدمت کشورش بزاره. حداقل از اختلاس کنندها و احتکار کنندها و ارازل اوباش و نجومی بگیرانی که هنوز تو کشور دارن با خون و پول مردم راحت زندگی می‌کنند که بهتره. خواهشم از مسولین ایرانی‌تبار ایرانی که با اختلاس و با نیت پاک دارن واسه مردم بدون منت بدون منت بدون منت دارن زحمت میکشن و هیچ ادعایی از اسلام و مردم ندارن ( مقامشون کمتر از شهیدان نیستند) خواهش میکنم به اینجور مساعل با درایت بیشتری تصمیم بگیرن. متشکرم
ومنالله توفیق
هنرمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام و درود بیکران به همه هنرمندان و هنردوستان. برخی از پیامبران و حتی امامان ما هم تو زمینه های محتلف نوعی یا هنرمند بودن یا هنر دوست. حتی امام انقلاب ما هم هنرمند بود هم تو زمینه ورزش و هم خوشنویسی و هم شاعر بود تازه، شعرهای عاشقانه زیبا در وصفهای مختلف شعر میگفت کتاب ایشان را هم دارم ( برخال لبت ای دوست گرفتار شدم چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم) مهم اینه که تو هنرت حالا هرچی که باشه باعث رنجش دیگران نشی تهمت و توهین نزنی سیاست و واردش نکنی و تو هنرت از خوبیهای وطنت و مردمت و دینت به خوبی استفاده کنی و هدفت فقط و فقط برای شادی و امیدوار کردن مردمت باشه. آقای استاد معین هم غیر از این نبود به اشعاری که تا کنون خونده توجه کنید متوجه کارنامه بسیار عالی ایشان میشوید در ضمن من در گذشته شنیدم که حتی دراوایل شروع خوانندگی اش مداح اهل بیت و قاری قرآن و اذانگو هم بود و تو کنسرتها و اجراها به هیج بدلباسی نه توجه می‌کرد و نه حضورداشتند. خوب چه اشکالی داره هنرمندی با این کارنامه نیک، هنرش رو تو ایران و در خدمت کشورش بزاره. حداقل از اختلاس کنندها و احتکار کنندها و ارازل اوباش و نجومی بگیرانی که هنوز تو کشور دارن با خون و پول مردم راحت زندگی می‌کنند که بهتره. خواهشم از مسولین ایرانی‌تبار ایرانی که با اختلاس و با نیت پاک دارن واسه مردم بدون منت بدون منت بدون منت دارن زحمت میکشن و هیچ ادعایی از اسلام و مردم ندارن ( مقامشون کمتر از شهیدان نیستند) خواهش میکنم به اینجور مساعل با درایت بیشتری تصمیم بگیرن. متشکرم
ومنالله توفیق
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
باسلام
ببینید اول انقلاب با توجه به هیجان و احساسات بالای انقلابی و از آنجایی که خیلی ها بدون اینکه مرز بندی انجام بشه دستگیر و حتی اعدام می شدند لذا خیلی ها از ترس فرار کردند ولی الان که 40 سال گذشته بالاخره مشخص شده اونهایی که رفتند چه کاره هستند لذا به نظرم چه اشکالی داره اونهایی که مشکلی نداشتند برگردند و تو دیار غربت بخوان حسرت دیدن عزیزانشون و کشورشو نو بخورن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام درود برشما اقا سید بزرگوار واقعا حیف کسی مثل معین خواننده دوست داشتنی وطنی به ایران دعوت نشه گل گفتی سید
سلماء
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام
معین استوره کشوره مونه... چرا نیاد ایران
ناشناس
Germany
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
خدا وکیلی وجدانا معین چیکار کرده سیاسی خونده ضد ایران حرف زده دوست بزرگوار ماهم شهید دادیم هم پدرم جبهه شیمیایی شد دنبال جانبازیش نرفت بازوی سمت چپش سیاه شد شکمش از داخل تاول تاول شد وبه شکل سرطانی از داخل تمام شکمش تاول شد واز دنیا رفت ماهم زجر کشیدم ولی آدم مغرضانه رفتار نمیکنه ما مشکلات زیادی داریم قبوله بیکاری گرونی بیداد میکنه ولی ربطی به معین نداره چون دخالتی تو این موضوع نداره حرف باید منطق داشته باشه مردم ونظام احتیاج به جامعه شادوپرنشاط داره خون جون به این نظام باید وارد بشه تا روحیه ناراحت وغمگین مردم شاد تر بشه الان تو این برهه لازمه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
از خیلی از به ظاهر خواننده های داخلی موجه تر هستن استاد معین عزیز
ناظر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
امثال این آقا زیادن، آقا میری ها کم نیستند، زمان طاغوت هم کم نبودند سید مععم شراب می خورد و منبر به نفع پهلوی میرفت، حوزه وظیفه خودش را خوب تشخیص نمیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
به اندازه کافی رسپی های که بهش رای دادن از شرایط ایجاد شده مستفیض شدن نیاز به حضور مطربهای اون ور آبی نیست
البته اینجا به اندازه کافی دلقک داره
ک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
اگه معین بیاد اون یکی خواننده ها رو هم میگین بیاد ما خواننده مثل اینکه کم داریم میخوایم وارد کنیم
مطمین هستی که داغ نکردی
ایا خواننده های ما نمیتونند ما رو سرگرم کنند اگه میتونید به اینها بها بدید که به یه نون ونوایی برسند نه معین که سالهاست وطنش رو فروخته هرجند بی حاشیست ولی وقتی گوگوش اومد ایران معین هم میتونست اگه دوست داشت نیازی نیست که ما دعوت کنیم
احمق نباشید اون دوست نداره بیاد
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
به نظرم معین عشقه،من با صداش اوج میگیرم،خدا پشت وپناهش باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام خدایا شکر که ما ادم هستیم..

اگر شتر میبودیم..
چه میکردیم
رحمتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
به نظر این اقا که ادعا میکنه من از طرف خانواده شهدا هستم......وووووو
یعنی ما باید تا اخر هستی کره زمین از هنرمندان شعر و موریک باید در تحریم باشیم با این حال درود بر امریکا که ایران را تحریم کرده هزاران درود بر امریکا .
یعنی ما باید بخاطر شهدا و جانبازان که خودشان عملا در راس امور نیستند یک سری دین فروش استعمار گر از خون شهدا بهره وری میکنند ماباید از هنرمندان وووووو دنیا دشمن باشیم . نه اقا این یعنی ایزوله کشور عریزمان ایران.
در هر زمان برای کشور عزیزمان مشکلی و یا تهدیدی صورت گیرد ما باز هم در راه خاک کشور شهید و جانباز و مفقود خواهیم شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام خدایا شکر که ما ادم هستیم..
چرا انقد زرب هم می گرفیم...
عاشق سید علی
France
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
خداوکیلی حرف حق زدن حاج اقا طباطبایی.الان یه موسیقی من در اوردی هست بنام پاپ معلوم نیست چی میخونن واشعار ان بی معنی نیز هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
درود بر شما..خیلی هم خوبه برای هضم غذا..(...رضا مارمولک)*******.......ترانه های یش سوزناک هست عالی است.


ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
درود بر شما..خیلی هم خوبه برای هضم غذا..(...رضا مارمولک)*******.......ترانه های یش سوزناک هست عالی است.


ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
من یک سوال دارم مگر دین ما دین رفعت و مهربانی نیست، آیا بعضی از خوانندگان مثل همین معین کار سیاسی کرده اند یا از خانواده و یا اقوام شاه هستند و یا بر علیه حکومت حرف میزند، چطور خدا توبه ما را میپذیرد اما ما توبه کسی را نمیپذیریم. در حال حاضر فرق ترانه های پاپ داخلی با خارجی چیست که آنها مبتذل هستن و اینها اسلامی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
1
عدالت را به کشور برگرونید
رفاه را برگردونید
انصاف و وجدان را به مسوولین کشور برگردونید
انسانیت را به مسوولین برگردونید
رضا پهلوی را برگرونید تا ریشه فساد و اختلاس و دروغ و ریا و فریب را بکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دوستان گرامی با سلام .من اکثر نظرات دوستان را خوندم و خواستم اگه قابل بدونید نظرم را بگم ،و اونم اینکه حاج اقا حرفت طلاست همه مردم ایران دوست این تقاضا را دارند ،ولی بگذاریم معین زندگیش را هم اونجا ادامه بده بدونه درد سر چون اگر بیاد همان معامله ای که با مرحوم حبیب مظلوم شد با معین هم صد در صد خواهد شد ایشان هم مثل حبیب چاره ای جز دق کردن ندارد..تو را اگر خیری نیست،،شر مرسان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
اتفاقا بسیار پیشنهادشون خوب بود چه اشکالی داره که بعضی ها خرده میگیرن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
منم برای شهدا احترام زیادی قایلم... ولی جناب معین بابد برگردن....
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
آخوندهای قدیم چه بااخلاص و مقام عالی بودن از نظر عرفان و زهد و تقوا و چه احترام و اخلاص بالایی داشتن از هر منظر، آخوندهای الان که مشاهده میشه (البته بجز تعدادی)همش حرف لغو و حرام و دنیاپرستی و پلید میگن...خدا رحمت کنه آیت الله قاضی و علامه طباطبایی رو....یاعلی
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
معین با خیلی از هنرمندان فرق داره اومدنش باعث افتخارماست چون تا به حال به کسی توهین نکرده.ومثل ما مسلمانان از سلمان رشدی بیزاره. حتی در مورد سلمان رشدی آهنگ خوند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
تو مکه عشقی و من عاشق رو به قبلتم .........لایک حاجی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
خداکنه بیاد خواننده خیلی خوبیه
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
هر موقع آمدی خبر بده بیام استقبال
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
واقعا گل گفته این حرف همه ی دوستداران به شعروموسیقی هست،کاش بشه این اتفاق رقم بخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دمت گرم آقای طباطبایی چون معین خواننده ی با اخلاق سبک خوانندگیش همه پسند دلیل نداره
Mehd
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
خدا بخیر کنه
یکیشونو اوردیم یادش بخیر. بنده خدا تو شمال دغ کرد .متوجه هستین که....؟
مرد تنهای شب....
این یکی عاقل باشه خودش نمیاد....!
ارغوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
خب راست میگه مگه معین چیکار کرده که اجازه نداره وارد کشورخودش بشه!؟اینجا مال همس نه مال یه عده ی خاص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام اتفاقا معین هر شعری که خونده واقعا زیبا و با معانی فوق العاده ای بوده بی بند و بار هم نیست از خیلی ها هم سنگین تر و باوقارتر هست.
رضا
Netherlands
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام همه ایرانیا جاشون اینجاست ایران چه خوانده چه دکتر چه روحانی همه حیف که از هنر امثال معین استفاده نشه
ناشناس
Spain
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
اقا نمیشه حمیرارو دعوت کنید برگرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
معین بیاد ببینین از چه کسانی محبوب تر خواهد. این ملت شادی و نشاط هم میخوان. گناه معین و امسال معین چی بوده که به شهدا ربطش میدین هستند کسانی و خوانندگانی تو ایران عزیز که ماها و امسال معین تو گناه و جرم به گرد پاشون هم نمیرسیم
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
چقدر ما احمقیم عراق که کشور ما رو نابود کرد جوونای ما رو کشت برادر میدونیم ودوست و پول بهش میدیم یه خواننده که میتونه لحظه ای ما رو شاد کنه دشمن ... خدایا ما رو از جهل و بیچارگی نجات بده
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
با سلام و احترام خدمت همه هم وطن های عزیز. به شخصه بنده هم خیلی معین عزیز رو دوست دارم و دلم میخواد بیاد ایران ولی شهدای ایران عشقن و دلیل نمیشه یکی بخواد استفاده ابزاری کنه و بدتر اونایی به خودشون اجازه توهین میدن . زنده باد ایران زنده باد ایرانی . یاعلی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
احسنت. گل گفتی. مگه معین چه خطایی مرتکب شده که به کشورش نیاد؟ شغل بسیار زیبای هنری و خوانندگی داره که مورد قبول همه ملت جز یه عده قلیل زیر پنج میلیونی هست . چرا باید نظر پنج میلیون بر بیش از ۷۰میلیون ارجحیت داشته باشه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
فس فیس دیزی شده البته این هم حرفی زده که خیلی طرفدار داره ولی حللال مشکل جامعه نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
2
1
خدا وکیل اگه دست شماا یه عده بااشه میگید خوب بابا اتفاقی نیفتاده بگید لیلا جون ام بیادو ابی و کامران وهومن داداشاشو پسرخالهاشوو .. من ام موافقاااااااام که بیاان ولی بیاان تو دادگااااااا توضیح بدن این همه وقت کجاا بودن ... رفتن باا چه کساایی خوش گزرونی هاااااا؟؟با منافق های که هزارن شهید از منو تو کشتن ؟با سعودهاا؟؟؟باا امریکااایی هاا؟؟ درسته صداش قشنگه گورر پدرش که صداش قشنگه .. ماا به خاطر امثال این بی شرف هاا داریم رنج تحریم ووبدبختی رو تحمل مکنیم بعد ای بره زیر بلیط امریکاا ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
0
ماموفق حضور بیگااانه پرستان نیستیمم ... ولی شمااهاا نمیزارید نظر ماا منتشر بشه ... نود درصد همین نظرو دارن ..
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام برشهیدان ماهم توجبهه وقتی دلمون میگرفت نوارخوانندگانی که دلشون براوطن میطپیدمنجمله اقای معین عزیزگوش میکردیم ایشون یک ایرانی اصیله جاشم توایرونه
هانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام
این هنرمند از خیلی از کسانی که ادعای خوانندگی و .... دارن به مراتب بیشتر و بهتر درحوزه خوانندگی هنرمند بوده و به تمام فنون خوانندگی آشناست . اونوری آب بودنش هم یه مقتضای شرائط زمانش بوده که امید است شرائط برای حضور چنین هنرمندانی در کشور عزیزم ایران فراهم گردد
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
با سلام
چند حدیث درمورد حکم غنا و موسیقی براتون گذاشتم دیگه حرف ائمه را هم قبول ندارین درمورد موسیقی!!!
این متن کمی از سخنان امام خمینی درمورد اخوند فاسد هست:
فرق این است که شیطنت [و] ملعنتشان بیشتر از دیگران است. آنقدر صدمه‌ای که اسلام از یک آخوند فاسد می‌خورد از محمدرضا نمی خورد! در روایات هست که آخوند فاسد و ملّای فاسد در جهنم از بوی تعفنش اهل جهنم در عذاب هستند. در این دنیا هم از بوی تعفن بعض از آخوندهای فاسد دنیا در عذاب است. ما طرفداری از عمامه نمی‌کنیم. ما طرفداری از اسلام می‌کنیم. این اسلام پیش شما باشد معظم هستید. پیش هرکس باشد معظم است. عمل نکردن به اسلام و خیانت کردن به اسلام [از] معمم باشد بدتر است از آن کسی که غیرمعمم باشد؛ برای اینکه ضررش به اسلام بیشتر از دیگران است. اما قضیه اینکه یک مطلبی باشد نیست. می‌خواهند هم همان دادگاه‌های عمومی باشد. هیچ فرقی به حال ما ندارد.
موسقی و غنا

قال رسول الله – صلی الله علیه و آله – :

اَنَّ اللهَ بَعثََنی رحمهً للعالَمین و لِاَمحقَ المعازفَ و المزامیرَ و امورَ الجاهلیه.

رسول خدا – صلی الله علیه و آله – فرمود:

خداوند مرا مبعوث کرد تا رحمتی برای جهانیان باشم و ساز و نی ها و امور جاهلیت را نابود سازم.

«بحار الانوار، ج ۷۹، ص ۲۵۰»

*****

۲٫ قال الامام الصّادق – علیه السّلام – :

بیتُ الغناء بیتٌ لا تُؤمَنُ فیه الفجیعهُ و لا تُجابُ فیه الدَّعوهُ و لا تَدخلُه الملائکه.

امام صادق – علیه السّلام – فرمود:

خانه ای که در آن غناء و ساز و آواز نواخته شود، از مصیبت ها و بلاهای دردناک در امان نیست و دعا در آن خانه مستجاب نمی گردد و فرشتگان به آن خانه وارد نمی شوند.

«دعائم الاسلام، ج ۲، ص ۲۸۰»

*****

۳٫ قال رسول الله – صلی الله علیه و آله – :

کان اِبلیسُ اَوّلَ مَن تَغَنّی.

رسول خدا – صلی الله علیه و آله – فرمود:

ابلیس نخستین کسی است که به غناء و آوازه خوانی پرداخت.

«وسائل الشیعه، ج ۱۲، ص ۲۳۱»

*****

۴٫ قال الامام الباقر – علیه السّلام – :

الغِناءُ مِمّا وَعَدَاللهُ علیه النارَ و تلاهذه الآیه: و مِنَ الناس مَن یشتری لهوَ الحدیث لیُضِلَّ عن سبیل الله … (لقمان، ۶).

امام باقر – علیه السّلام – فرمود:

غنا و آوازه خوانی از جمله گناهانی است که خداوند برای آن وعده آتش داده است، سپس این آیه را تلاوت فرمود:

«برخی از مردم کسانی هستند که سخن بیهوده را می خرند تا دیگران را از روی نادانی از راه خدا گمراه کنند و آیات الهی را به استهزاء گیرند، برای آنان عذابی خوارکننده خواهد بود».

«وسائل الشیعه، ج ۱۲، ص ۲۲۶»

*****

۵٫ قال الامام الرضا – علیه السّلام – : اِستماع الاَوتار مِنَ الکبائر.

امام رضا – علیه السّلام – فرمود:

گوش دادن به (صدای) تارهای موسیقی از گناهان کبیره است.

«مستدرک الوسائل، ج ۱۳، ص ۲۲۰»

*****

۶٫ عن ابی عبدالله – علیه السّلام – فی قول الله تعالی:

«و اجتنبوا قولَ الزُّور» (حج، ۳۰)، قال: قول الزُّورِ الغِناء.

امام صادق – علیه السّلام – درباره سخن خداوند که می فرماید: «از گفتار باطل بپرهیزید» فرمود: گفتار باطل همان غناء است.

«وسائل الشیعه، ج۱۲، ص۲۲۷»

*****

۷٫ قال الامام الصّادق – علیه السّلام – : شرُّ الاَصواتِ الغِناء.

امام صادق – علیه السّلام – فرمود: بدترین صداها، غناء (و آوازه خوانی) است.

«وسائل الشیعه، ج ۱۲، ص ۲۲۹»

*****

۸٫ قال الامام الصّادق – علیه السّلام – : الغناءُ مجلسٌ لاینظر اللهُ اِلی اَهلهِ.

امام صادق – علیه السّلام – فرمود:

مجلس غناء مجلسی است که خدواند به اهل آن نظر (لطف و رحمت) نمی کند.

«وسائل الشیعه، ج ۱۲، ص ۲۸۸»

*****

۹٫ قال الامام الصّادق – علیه السّلام – : الغناءُ یورث النفاقَ و یُعقِبُ الفقر.

امام صادق – علیه السّلام – فرمود:

غناء و آوازه خوانی باعث نفاق و دوروئی شده و فقر و تنگدستی را به دنبال دارد.

«وسائل الشیعه، ج ۱۲، ص۲۳۰»

*****

۱۰٫ قال الامام الصّادق – علیه السّلام – : الغناءُ عُشُّ النفاق.

امام صادق – علیه السّلام – فرمود: غناء و آوازه خوانی، لانه نفاق و دوروئی است.

«وسائل الشیعه، ج ۱۲، ص ۲۲۷»

*****

۱۱٫ قال رسول الله – صلی الله علیه و آله – : الغناءُ رُقْیَهُ الزّنا.

رسول خدا – صلی الله علیه و آله – فرمود: غناء و آوازه خوانی، طلسم زناکاری است.

«بحار الانوار، ج ۷۹، ص ۲۴۷»

*****

۱۲٫ قال الامام الصّادق – علیه السّلام – : الغناءُ یُورِثُ الفقر.

امام صادق – علیه السّلام – فرمود: غناء و آوازه خوانی موجب فقر و تنگدستی می گردد.

«مستدرک الوسائل، ج ۱۳، ص ۲۱۳»

*****

۱۳٫ قال الامام الباقر – علیه السّلام – : الغناءُ یُنبِتُ النفاق فی القلب کما یُنبت النخلُ الطلع.

امام باقر – علیه السّلام – فرمود:

غناء و آوازه خوانی نفاق و دروئی را در دل می رویاند همان گونه که درخت نخل، خوشه خرما را رویش می دهد.

«دعائم الاسلام، ج ۲، ص ۲۰۸»

*****

۱۴٫ قال رسول الله – صلی الله علیه و آله – :

اَربعٌ یُفسِدنَ القلبَ و یُنبتنَ النفاقَ فی القلب کما یُنبِتُ الماءَ الشجرَ؛ اِستماعُ اللَّهو و … .

رسول خدا – صلی الله علیه و آله – فرمود:

چهار چیز است که قلب و روح را تباه و نفاق را در آن می رویاند، همچنان که آب، درخت را می رویاند؛ (یکی از آنها) گوش دادن به چیزهای لغو و بیهوده است.

«بحار الانوار، ج ۷۹، ص ۲۵۲»

*****

۱۵٫ قال رسول الله – صلی الله علیه و آله – : ثلاثٌ یَقسینَ القلبَ: اِستماعُ اللَّهو و … .

رسول خدا – صلی الله علیه و آله – فرمود:

سه چیز باعث قساوت و سنگ دلی می گردد: (یکی از آنها) گوش دادن به چیزهای لغو و بیهوده است.

«بحار الانوار، ج ۷۹، ص ۲۵۲»

*****

۱۶٫ قال الامام الصّادق – علیه السّلام – : اِستماعُ اللَّهو و الغناء یُنبِتُ النفاقَ کما یُنبت الماءُ الزَّرع.

امام صادق – علیه السّلام – فرمود:

گوش کردن به چیزهای بیهوده و غناء و آوازه خوانی، نفاق را می رویاند همان گونه که آب کشتزار را می رویاند.

«وسائل الشیعه، ج ۱۲، ص ۲۳۶»

*****

۱۷٫ قال الامام الصّادق – علیه السّلام – : لا یَحِلُّ بیعُ الغِناء و لا شِراءُه و استماعُه نفاقٌ و تعلیمهُ کُفر.

امام صادق – علیه السّلام – فرمود:

خرید و فروش (آلات) غناء و ساز و آواز حلال نیست و گوش دادن به آن، نفاق و دوروئی و آموزش دادنش، کفر و بی دینی است.

«دعائم الاسلام، ج ۲، ص ۲۰۹»

*****

۱۸٫ قال رسول الله – صلی الله علیه و آله – : مَنِ استمعَ اِلی اللَّهو یُذابُ فی اُذُنهِ الآنُک.

رسول خدا – صلی الله علیه و آله – فرمود:

کسی که به چیزهای لهو و بیهوده گوش فرادهد (روز قیامت) در گوشش سرب گداخته (و ذوب شده) ریخته می شود.

«دعائم الاسلام، ج ۲، ص ۲۱۰»

*****

۱۹٫ قال رسول الله – صلی الله علیه و آله – :

یُحشرُ صاحبُ الطَّنبور یوم القیامهِ و هو أسودُ الوجهِ و بِیَده طنبورٌ من نار و فوقَ رأسه سبعون اَلف ملکٍ، بید کُلُّ ملکٍ مِقْمعَهُ یَضربون رأسَهُ و وجهَه.

رسول خدا – صلی الله علیه و آله – فرمود:

دارنده طنبور (نوعی از آلات موسیقی) روز قیامت محشور می شود در حالی که صورتش سیاه و در دستش طنبوری از آتش است و بالای سرش هفتاد هزار فرشته قرار دارند که در دست هر کدام از آنها عمودی آهنین است که بر سر و صورتش می زنند.

«مستدرک الوسائل، ج ۱۳، ص ۲۱۹»

*****

۲۰٫ قال رسول الله – صلی الله علیه و آله – :

یُحشَر صاحبُ الغناء مِن قبره اَعمی و اَخرس و اَبکم.

رسول خدا – صلی الله علیه و آله – فرمود:

دارنده (آلات) غناء و آوازه خوانی محشور می شود در حالی که کور و کر و لال است.

«مستدرک الوسائل، ج ۱۳، ص ۲۱۹»
معین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دوستان عزیز فکر نکنم کسی از مسئولین مانع ورود معین عزیز به کشور عزیزمون ایران بشه، ان شاالله هرچه زودتر خبر ورودش به کشور رو بشنویم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
به به دست رو چه استادی گذاشتین.امید هم خییلی خوبه اونم فراموش نشه،البته خوب زیاد داریما...شادمهروابی و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
به به دست رو چه استادی گذاشتین.امید هم خییلی خوبه اونم فراموش نشه،البته خوب زیاد داریما...شادمهروابی و...
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
0
واقعا متاسم برای خودم که نمیدونستم جوونایه این مملکت فقط برای گوش کردن آهنگی بخوان خون شهدارو زیر پا بزارن ،بخوان اعتقاد دینی این سرزمینو به هم بریزن
اگه شما با اومدن همچین ادمایی راضی هستینو اونارو سرور خودتون میدونید بزار همونا هم آقا بالا سریتون باشه.
من خودم که یه دختر هیجده ساله ایم هنوز عقلم از خیلی ادمایی که فقط همین چیزای بی ارزش و دنیایی براشون مهمه بیشتره.....جز تاسف چیزی ندارم بگم بهتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
در ایران یک هنرمندی هست صدایش مثل استاد معین باشه صدایش هیچ هنرمندی پیدانمشه اگه صدباربه دنیابیام بازم من توروانتخاب میکنم هر آهنگی درموردزندگی ایران وایرانی ساخته بازفردانگرانیم که فردا چه کنیم زیرباراین بگذرانیم چه کنیم یاشاسین آذربایجان یاشاسین معین به امیددیداربرگشتنتم
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
وقتی میبینم که اونای که با اومدن یک وطن فروش همچین لایک میزارن که بیاد ولی اونایی که دم از نیومدنش میزنن چطور جوابشونو میدن چیزی ندارم بگم جز اینکه بعدا خودتون متوجه این افکار غربیتون میشید...
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
چیچیع دعوت کنع مگع مملکت موطرب خونس،
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام ، معین از جمله خواننده های خوب و غیرسیاسی است که در اجراهای خودش آلوده ی حرکات و مسائل جلفی که بعضی دیگر درگیرش شدند ، نشده و هنرمند مردمی و دوست داشتنی است ، برگشت ایشان به وطنش ، به نظر هیچ مانعی نداره که هیچ بلکه ایشان و امثال ایشان باید بتونند به سرزمین مادری خودشون برگردند
با احترام و تعظیم در محضر شهدا و دلاوران عزیز وطن
رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
باوجود اینکه معین خواننده مورد علاقه من نیست و مذهبی هستم و کم آهنگ گوش میدم اما اگه معین رو به ایران دعوت میکردند و اجازه میدادند در ایران فعالیت کنه خیلی بهتر بور حیف هست خواننده ای مثل معین که به گفته دوستان حاشیه ای نداره در خارج از کشورش زندگی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دروس دینی و خصوصامباحث منطق وفلسفه وموضوعات مرتبط با ذات مقدس نیاز به زمینه تقوا وپذیرش خاصی داردکه اگربدون مقدمه وتفکرلازم وکافی باشدگمراهی مسیرمسلم آن استکه بعضی هاتاآخرعمربرخلاف سخنان خود روزگارمیگذرانندبعضی به صدا درمی آیند یامنکرنعوذ بالله واضحات ازلی وابدی می‌شوند از ریشه به بیابان میزنندیا دچاربیماری های مختلف می‌شوند چیزعجیبی نیست آدمیزاداست هزاربیراهه درمسیرزندگی دار خداعاقبت مان راختم بخیرکند البته جنس جور وخوب هم معین راتا این حداحتمالا بالا میبرد
شفق
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
سلام.بنده به عنوان رزمنده دفاع مقدس ،
نظرم اینه.ایشون درهمان زمان هم دراوج بود هم موردعلاقه بعضی ازرزمندگان.لذا وقتی صدای ایشون ازرادیوبغدادمیومد،
وبچه هاکه کراهت داشتند به فرکانس دشمن.لذاایشون مانند آقای شجریان که ازخودی شکایت میکند،آقای معین ازصدام به هیچ دادگاهی ونهادی شکایت نکردن .
لذا ازاین بابت ازایشون گله مندیم بجد.
چون دربرهه ای دنیا باصدام بودن.حداقل ایشون نه با ما میبودن نه با صدام .واقعا
که...
گیج
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
اگر دعوت کرد و طرف آمد دستگیر نشدنش را چه کسی ضمانت میکند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مملکت ب بادرفته میگی حق ماکارگراداره ضایع میشه میگن تومنافقی خون شهداچی میشه میگی دارن بیت المال میخورن بعضیامیگن سکت خون شهداپایمال میشه،بس کنیددیگه خسته شدیم ازسکوت حق خوری،هرکی شهیدداده اجرشوازخدابگیره
مانیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
خودمون به اندازه کافی ولو کثافت کار تو این مملکت داریم دیگه کثافت کاری دیگه چرا از خارج بیاریم یه مشت مشروب خور بیسواد ولگرد ان اگه راست میگن مشکل کارو زندگی مردم مملکت خودشونو حل کنند نه به فکر خارج از مملکت باشند اگه معین بیکاره بدبختی بود تو خارج تقاضای اومدن نمی‌کردن میگفتن بذار از گشنگی بمیره معلومه دیگه از کوزه همان برون تراود که در اوست اینا آخوند شدن اینجوری افکارخباثت آمیزی دارن اگه آخوند نبودن چه جور بودن این قد که اینا آلوده هستن مردم عادی نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دعوتش میکردین بعدبازداشتش میکردین
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
بیصبرانه منتظر اقای معین هستیم خیلی خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
چ اشکالی داره وقتیکه این خواننده هامثل آقای معین هیچ ضرری به مملکت نمیزنن ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
کاش سعید طوسی بیادکنسرت بزاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
کاش سعید طوسی بیادکنسرت بزاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
کاش سعید طوسی بیادکنسرت بزاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
ببینید نجفاباد خیلی شهید داده خیلی زیاد ولی حاظرم دم خونه تک تکشون بری و بگید که راضی هستین ک معین برگرده همه از خداشونه مگه معین چکار کرده که خانواده شهدا بهشون بر بخوره انقدر فساد داره میشه خانواده شهدا بهشون بر میخوره ولی چکار میتونن بکنن. هیچ میدونین درمانگاه جدید منتظری با پول معین درست شده.؟انسان باشیم نه نماینده شهدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
ببینید نجفاباد خیلی شهید داده خیلی زیاد ولی حاظرم دم خونه تک تکشون بری و بگید که راضی هستین ک معین برگرده همه از خداشونه مگه معین چکار کرده که خانواده شهدا بهشون بر بخوره انقدر فساد داره میشه خانواده شهدا بهشون بر میخوره ولی چکار میتونن بکنن. هیچ میدونین درمانگاه جدید منتظری با پول معین درست شده.؟انسان باشیم نه نماینده شهدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
ببینید نجفاباد خیلی شهید داده خیلی زیاد ولی حاظرم دم خونه تک تکشون بری و بگید که راضی هستین ک معین برگرده همه از خداشونه مگه معین چکار کرده که خانواده شهدا بهشون بر بخوره انقدر فساد داره میشه خانواده شهدا بهشون بر میخوره ولی چکار میتونن بکنن. هیچ میدونین درمانگاه جدید منتظری با پول معین درست شده.؟انسان باشیم نه نماینده شهدا
امیرعبدالرضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
0
چه خوب خداروشکر بالاخره یکیشون به نیازهای واقعی جامعه پی برد.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
بابا ما این همه جنگیدیم معین نیاد حالا میگید معین بیاد ...ای بابا حالا فردا اگه کامران و هومنم بیان اونارو کجای دلمون جا بدیم...
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دم حاج آقا گرم ، بخدا تازه بعد ۴۰ سال دارند میفهمند که بابا اصلا راهو اشتباهی داشتند میرفتند ، انشاءالله بازگشت ابی و سیاوش به برکت صلوات اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
با آمدن حضرات تمام مشکلات ملت وکشور برطرف میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
میگم خب یدفه بگین گوگوش لیلافروهر بی زبون نوش آفرین...همشون بیان گناه دارن آخه دلشون برای هم تنگ میشه یکی اینور یکی اونور...البته شوخی بود من کاری به این نظرها ندارم.فقط میدونم همه هنرمندها و خواننده ها را باید مثل هم نگاه نکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
حرفش حقه.خدا پدرمادرش رو بیامرزه.مردم با معین وداریوش ولیلا عمری زندگی کردن.مگه معین جرمش چیه.؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
حرفش حقه.خدا پدرمادرش رو بیامرزه.مردم با معین وداریوش ولیلا عمری زندگی کردن.مگه معین جرمش چیه.؟
ایکاش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
دلم میخواد یکی بیا جواب بده که جرم شخصی مثل معین چیه هزاران نفر دزد اختلاس گر برادر وار تو این کشور دارن جولان میدن و بعضا پست منصب هم دارن اشکالی ندآره ولی یه هنرمند حق اومدن به وطن خودشو نداره یکم فکر کنید ببینید مردم دنیا چگونه مارو قضاوت میکنن طرف میگه نماز بخون دزد باشی طوری نیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
بقران یه آقای تمام عیار معین ....خواهش همه چی رو به شهید ربط ندین معین کناهش چیه شهید دادیم دادیم بسه آقاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
0
بقران یه آقای تمام عیار معین ....خواهش همه چی رو به شهید ربط ندین معین کناهش چیه شهید دادیم دادیم بسه آقاست
وحید تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
باسلام من خودم خانواده شهیدم دوتا ازبرادرام توجنگ شهید شدن این اقایی که از طرف ما داره حرف مفت میزنه پاش بیاد خونه ما وضعیت مادر منو که خواهر دوشهید مادر دو شهید عمه دو شهید هستش رو ببینه ببینه که باما چیکار کردن اینا باهم هر سازمان و ارگانی که تو گفتی میریم اگه منو شناختن همونجا تف بنداز تو صورت من فیلم منو بگیر تو همینجا بعنوان دروغگو پخش کن لطف کن از طرف خودت حرف بزن عاشق ایرانم عاشق معینم خدا کنه که بیادش دم این سید اولاد پیغمبرم گرم عاشقتم سید خدا شب خوش
وحید تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
باسلام من خودم خانواده شهیدم دوتا ازبرادرام توجنگ شهید شدن این اقایی که از طرف ما داره حرف مفت میزنه پاش بیاد خونه ما وضعیت مادر منو که خواهر دوشهید مادر دو شهید عمه دو شهید هستش رو ببینه ببینه که باما چیکار کردن اینا باهم هر سازمان و ارگانی که تو گفتی میریم اگه منو شناختن همونجا تف بنداز تو صورت من فیلم منو بگیر تو همینجا بعنوان دروغگو پخش کن لطف کن از طرف خودت حرف بزن عاشق ایرانم عاشق معینم خدا کنه که بیادش دم این سید اولاد پیغمبرم گرم عاشقتم سید خدا شب خوش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
بقران یه آقای تمام عیار معین ....خواهش همه چی رو به شهید ربط ندین معین کناهش چیه شهید دادیم دادیم بسه آقاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
بقران یه آقای تمام عیار معین ....خواهش همه چی رو به شهید ربط ندین معین کناهش چیه شهید دادیم دادیم بسه آقاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
بقران یه آقای تمام عیار معین ....خواهش همه چی رو به شهید ربط ندین معین کناهش چیه شهید دادیم دادیم بسه آقاست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
قدیما تلویزیون یه مناجاتی رو زیاد قبل افطار میزاشت ، الانم ماه رمضونه ، دقت کنین
میگفت صدبار اگر توبه شکستی بازا...
یادتون که هست
کلام خداست، اینو که دیگه قبول دارین
حالا معین، چرا نباید بتونه تو کشور خودش باشه
قتل که نکرده بابا
ربطشم ندید به اینکه مگه این ادم بیاد چه اتفاقی میوفته و اوضاع اقتصادی چی میشه و مگه الان گیر کشور ما اینو و چه و چه...
این یه موضوع جداست که میشه راجع بهش فکر کرد و اتفاقا حرف قشنگی بوده که مطرح شد.
عباسعلی. صبوری.
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
این فرضیه درست است
عباسعلی. صبوری.
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
این فرضیه درست است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
راستی چند سال پیش که حبیب اونور آبی اومد اینور آب، ایا اتفاقی افتاد ؟
به کسی توهین شد؟
نظام به خطر افتاد؟
به شهدا توهین شد؟!
پس لطفا احساسی حرف نزنید
یکم فکر کنید بعد سخن بگید.
پیروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
مشکل ما اینه که همه چی رو باهم قاطی میکنیم. داداش این هنرمنده چه ربطی به سیاست و شهدا داره آخه!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
کجا میای همونجا بمان بهتره خدای ناکرده به سرنوشت حبیب دچار نشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
یقین بدانید تا شش ماه دیگه برکنار می شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
معین یکی از خواننده های خوب ماست. کاش برگرده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اینومیگنداخوند بافرهنگ وباشعور،ممنونیم اقای طباطبایی،کشوربه ادمای بادرک وفهمی مثل شمانیازدارد.حبیب مرداخلاقوخیلی راحت ازدست دادیم،امیدواریم بلایی سراین خواننده بااخلاق نیادواقعامعین نماداخلاق وشعوروفرهنگ،مامنتظریم باجان ودل استادمعین
کمیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اگرچه خاک کشور متعلق به هم است و هر کس حق داره توش باشه غیر از کسایی که ایرانی رو تروریست میدوند متل هزارن ایرانی که نامه نوشت به ترامپ بجنگ با ایران اما ای کاش به جای اینکه به فکر معین باشی طباطبایی به فکر جوانهای مملکتت باش ممکنه معین جز خانواده خودت باشه که سنگشو الان به سینه میزنه ولی معین بهتر از مهناز افشار و فاطمه معتمد اریا و گلشیفته است که همه ایران رو به بدی جلوی رسانه بیگانه قلمداد کردند ما هر چه هستیم کنار هم سختیها رو تحمل کردیم معینم بیاد گرونی وبیکاری وفساد اقتصادیتون حل نمیشه حالا به فکر راه حل کلاه مالیدن سر کله مردم با این شوی جدیدهستید
a
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
باسلام
دیگر گریه بس است
عده ای با گریاندن مردم خود می‌برند و می‌خندند.
شادی فساد را از میان میبرد
شما نگاه به چهره مردم کنید
از اول تا کنون، این غارت‌ها ی میلیاردی کدام کراواتی بودند.
بگذارید ایرانی زندگی کنیم
اسطوره ی عشق
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
0
درود بر تمام مردان عاشق که می خواهند کمبود هایشان را با مستی و خوانندگی لاپوشانی کنند.امیدوارم منظورم روشنا باشه.علی برکت ا...
اسماعیل کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
دلم میخواد به اصفهان برگردم...
قفل درو ننداختی نه نه... قربون بوی پیرهنت...
سفر کردم که از یادم بری دیدم نمیشه...
با حس عجیبی با حال غریبی... دلم تنگته...
....
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
با سلام
شهدای والامقام ما در قلب ملت ایران جادارند
چرا همه چیز را به هم ربط میدهید ، خدا وکیلی اینهایی که الان در داخل میخونند بهتر میخونند یا شخصی مثل معین،
ایشان استاد موسیقی و دستگاههای آواز اصیل ایرانی هستند و البته صاحب سبک، آخه بابا بعضی از اینهایی که الان در ایران دارند میخونند ، که آدم رو مریض میکنند با صدا و اهنگشون..
آقای قمشه ای میگویند: من صاحب موسیقی را که نشناسم عمراً گوش نمیکنم،،یعنی براش مهمه که طرف از موسیقی باید سر در بیاورد..
عزیزان همیشه جانب نیک را در نظر بگیریم و حسن ظن داشته باشیم..
معین که یک خواننده به دور از حاشیه و سیاسته، فرض کنید بیاد در ایران برای ملت ایران و برای فرهنگ دینی و ملی ما بخونه .. چه شوََََد....دنیا متحول میشه
ایشان را تمام رسانه های دنیا می شناسند فکر کنید یک اهنگ خوب و جذاب برای امام زمان (عج)بخونه ، ان هم در ایران، و اساتید و کارشناسان و حاکمیت پشت سر ایشان باشند...
اونی که به کار انسانها نمره میده خداست نه کسی دیگه
برای خدا و امام زمان کار کردن هیچ وقت دیر نیست..
امیدوارم که این پیام ما را یک مسئول منصف بنگرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
بله معین باید بیاد
ایران چون خاندان بسیار خوبی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
بله معین باید بیاد
ایران چون خاندان بسیار خوبی است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اگ میشه خردادیانو هم بگید بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
معین که گناهی نکرده، نه اختلاص کرده نه تو فیلمای سکس بازی کرده، ونه شهیدی، شهید کرده فقط خلاف این مرد بزرگ ودوست داشتنی خوانندگی بوده مثل افتخار، مختاباد، شجریان پس این بحث را به شهدا نکشید بی زحمت، شهدا جایگاه خودشون دارن یکی امسال آ قای معین جایگاه خودش.
گودرز
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
هر‌چند‌خوانندگان‌خیلی‌خوبی‌هم‌داریم‌ولی‌اونم‌‌استاد‌معین‌میگم‌اونم گناهی‌مرتکب‌نشده‌موافقم‌که‌هر‌کدوم‌سخصیت‌دارن‌بیان.ما‌دهه پنجاهیا‌‌باهاش‌خاطره‌داریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
این خوانندها از خیلی آدمها تو دنیا بهترن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
تو رو خدا اوکی کنید داریوش هم بیاد
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
معین بسیارخواننده باادب.معتقد.خوش اخلاق.سالم.دوراازسیاست وحوااشی.ترانه هایی مثل یه کایه کندم میریزم امام رضا نشان میدهدکه ازخانواده کاملا مذهبی ومعتقدبیر ن اومده.درکنسرت ها وشوها بسیارشکیل وآرام ومتین اجراداشته وبهترازهمه صدای آرام بخش ولطیفی داردکه انسان رادراوج عصبانیت.یاشکست .یاغم واندوه و....آرام میسازدانگارصداشدن مسکن روح هست.ترانه هاش همه گلچین شده ازشعرهای ناب وماندگارومعنادارهست.نسبت به وطن وزادگاههش هم بسیازباافتخارخونده.ترانه دلم میخوادبه اصفهان..درپایان ایشون یکی ازاسطوره های پاپ کشورمان هست وخواهدماندهمچننین درقلب مان
علی از تویسرکان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
با سلام
بعضی از دوستان یه جور نوشتن بیاد که اینگار صدای معین از نزدیک قشنگتره!
داداش میخواد بخونه همونجا بخونه. حالا بیاد اصفهان میخواد بخونه «دلم میخواد به آمریکا برگردم...»
منم قبول دارم صداش قشنگه، ولی هرچیزی یه ارزشی داره
این همه کامنت و حرف های نامربوط زدن واسه اومدن یه خواننده خوش صدا. دوستون دارم
همه تونو
یاعلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
معین خواننده ای هست که نه سیاسی خونده نه دزدی کرده نه زد ایران
خیلی پیشنهاد خوبی هست بالاخره باید یه تفاوت هایی بین خواننده خوب با خواننده بد وجود داشته باشد
لولوخان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
باعرض سلام خدمت دوستان در اینکه معین خواننده خوب و خوش صدای ایرانیه شکی نیس ولی فراموش نکنیم سر حبیب چی اومد وقتی اومد ایران نتونست که اونطور که باید وشاید آهنگ بده بیرون نتونست کنسرت بزاره وقتی که فوت کرد با اون وضعیت خاکسپاریش انجام شد نزاشتن تشیع جنازه و مراسم در حد یه هنرمند برگزار بشه بخدا اگه معین بیاد ایران نابود میشه از همون ور آبم صداش قشنگه احساسی نظر ندید توراخدا
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
چرت وپرت نگوشهدا چه ربطی به این موضوع دارند..حساب هنروهنرمندجداس....۴۰ساله داری ازبورس تحصیلی بنیادشهیدوهزاران مزایا استفاده می کنی...شهیداجرش پیش خداس..ولی مثل اینکه تومیخوای ازخون شهیدپله بسازی....من موافق برگشتن خواننده های عزیزکشورم هستم....ماتوخوزستان داریم آفتاب وبدبختی می بینیم خیلی ها توی تهران توی نازونعمت باشکم پرشعارمیدن
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
0
مشکل این اظهارات این روحانی میدونید کجاست اون جایی که ما دلمون برای دین و نظام میسوزه که بعضی افراد دارن اون رو خراب می کنن و ما دلمون به روحانیون خوشه ، غافل از اینکه این روحانی داره از پشت به ما خنجر می زنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
0
هیچوقت دعا نکن جای روحانی باشی که از صبح تا شب بهت لعن و نفرین کنن.
شما جماعت وقتی مردم رو بدبخت کردید مسایل مهم رو به حاشیه میبرید ی روز موتور سواری زنان ی روز رفتن خانوما به استادیوم و .... رو مطرح میکنید بجای این حرفای مزخرف کاری برا مردم کنید .
چرا کاری برا مسکن برا بیکاری برا قیمتای نجومی و ... نمیکنید بس کنید این پیشنهادات الکی رو.
ناشناس
Germany
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
سلام مگه حبیب دوست داشتنی اومد ایران چه گلی به سرش زدید تو کشور خودش اما غریب مرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
من میگم به جای این که معین بیاد روحانی رو بفرستیم امریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
آقای طباطبایی حرف درستی زده چون خواننده دوست داشتنی معین تابحال هیچ ترانه ای علیه مردم ویا فرهنگ ایران نخونده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
چه دلیلی داره جوان مملکت واسه یه کنسرت معین یا خواننده های دیگمون بلند بشه بره اونور آب تو یه کشور دیگه هزینه کنه و دلار از کشور خارج بشه،اتفاقا پیشنهاد خوبی داده به نظر من بیشتر خواننده های بی حاشیه باید دعوت بشن، معین که سرور ما اصفهانیاست قدمش روی چشم ما،بیشتر اونور آبیا خیلی بهتر از خواننده های داخلی که کنسرت میزارن میخونن که همتون کم و زیاد میشناسیدشون
parviz
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
بسیار عالی هست این خواننده خوب و مشهور خیلی طرفدار داره ویکیش هم منم! معین جون منتظریم بیای پیشمون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
اگه افراد متحجر و عرب پرست بذارن
ناشناسق
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
ما که میگیم،ستار و شاهرخ ابی ، داریوش و بانو حمیرا هم بیان. همه شون عزیزن معین هم بی نظیره،شهدا تاج سر ما مردم ایران هستند.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
این حاج آقا پنج سال پیش ،باماشینش تو جاده شیمبار تا مسجدسلیمان رسوندم، آخر سری گفت امام جمعه کوهرنگه...چقدرهم دست فرمون داشت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
لطفا اگه جای روحانی بودید دست از سر مردم بردارید با کلیدتون بذارید برید.
خوبه دیگه همه مشکلاتمون برطرف شده فقط باید بشینیم غصه نبودن معین رو بخوریم.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
خدا کنه بیاد و مردم رو تو این بدبختی شاد کنه خدا کنه یه بار هم جمهوری اسلامی به فکر هنرمند و مردم باشه
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
خدا کنه بیاد و مردم رو تو این بدبختی شاد کنه خدا کنه یه بار هم جمهوری اسلامی به فکر هنرمند و مردم باشه
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
خدا کنه بیاد و مردم رو تو این بدبختی شاد کنه خدا کنه یه بار هم جمهوری اسلامی به فکر هنرمند و مردم باشه
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
0
خدا کنه بیاد و مردم رو تو این بدبختی شاد کنه خدا کنه یه بار هم جمهوری اسلامی به فکر هنرمند و مردم باشه
عرشیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
0
دعوت معین به نظر من مثل دعوت مردم کوفه به امام حسین میمونه
تبسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
0
شهید دادیم درست
تو درگیرا کشته دادیم درست
اقا یه جاهایی خودمون خانوادمون فدای اسلام کردیم درست
چرا ما چرا جونامون را مردم عادی یعنی سپر بلای کیا شدیم سپر بلای کیا شدن
الان دارن به ریشمون میخندن
تمام این درگیری ها تمام این کشته شدن جونای این دیار همه با سیاست خاصی پیش رو رفته ضررش معلومه قسمت کی شده نفعشم معلومه
به هر حال شمایی که از خانواده‌ای شهید عذر خواهی میکنی
اومدن اقای معین یا دیگر خوانندهای اصیل ایرانی به کشورشون چیو عوض میکنه هان
میگم بهت خنده به لب مردم میاره روحیه مردم شاد میشه
وای اختلاس ، خون مردم تو شیشه کردن توسط بالایی ها همچنان ادامه داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
0
احسنت به این فکر و این عقیده روحانیت یعنی ایشون ک به موسیقی اهمیت میده
ناشناس
Germany
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
0
شماها انگار متوجه نیستی تو این مملکت چه خبر است اگر نه این حرفها را نمیزدید اگر مملکت از هنر و هنرمند چیزی هالیش بود این حالمون نبود بعد هم معین وقتی مادرش بیمار بود و از دنیا رفت معین نیومد حالا میاد مگه معز خر خورده که بیاد بره اب خنک بخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
خانم محترم از قدیم گفتن کرم از خود درخته یا میوه است .باید راستی آزمایی بشه .
شبنم ........
ناشناس
Singapore
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
معین بیا حسن روحانی رو نجات بده
ناشناس
Sweden
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
پیشنهاد بسیار خوبی است چون معین یک خواننده مردمی است ومثل بعضی‌ها با دشمنان ایران همکاری نکرده است امیدوارم این کار هرچه زودتر صورت پذیرد.
لی لی آصف
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
با درود برادر من فرامرز آصف رکورددار پرشهای طول و سه گام . سربازی در ایران . در سفر ماموریت پدرم در آبادان به دنیا آمد بچه
سنگلج و از نوادگان مالک اشتر نخعی دارای 5 بورس تحصیل از دانشگاه های معتبر امریکا فارغ التحصیل رشته آرشیتکت از دانشگاه یو اس سی خواننده و آهنگ ساز .اولین کسی که موسیقی فولکلور را بابیت جهانی تلفیق کرد . چرا اورا به ایران دعوت نمیکنید ؟.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
من نمیدونم هنرمند به این وقار ومتانت که به اعتقاداتش از خیلی از خوانندهای داخلی پایبندتر چرا نباید بیاد وطن خودش ،ما داشتیم خوانندهای که قبلا خارج کشور میخوندن والان با مجوز دارن کار میکنن ،معین که گل سر سبد خوانندهاست چرا اجازه نمیدن ،که تا کشور همسایه بیاد وبا استقبال بی نظیر رو به رو بشه ولی تو کشور خودش حق اجرا نداشته باشه ،گناهش چی ؟وقتی با صدای لرزون درباره وطن میخونه ادم دلش بدرد میاد
سیب
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
اگر قرار باشه خواننده ای اون ور آب باشه باید همایون و بانی و تتلو و امثالهم باشن که از هر ۸۰۰ کلمه در شعرشان فقط انسان ۴ کلمه اش را میفهمد و آهنگ هایشان هزار بار بدتر از معین عزیز هست معین دوست دارای خاک بود .او را بیرون کردند اما هرکدام از خواننده های الان کمی پول بهشون بدی دو روز بعد اونو به مامیخندند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
مشکل مردممون با بازگشت معین حل میشه.وای از این روحانیهای بیخودی!!!
ابوذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
اتفاقا طیف زیادی از بچه مذهبی ها طرفدار آهنگاش هستن. به نظر بنده معین از بسیاری از خوانندگان ساکن وطن بهتر و زیباتر میخونه!
هندی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
من خودم بارها شهید شدم .. و هر کی هم ناراضیه خواننده ای لسانجلسی برگردند میتونه جمع کنه از ایران بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
0
معین حرف نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
رسیدن بخیر عزیرم
با آنکه گفتی بودی
دیگر خدا نگهدار با انکه لحظه لحظه
فکرشو کنین معین بیاد یکی از ته سالن داد بزنه معیین معیین کفتر کاکل به سر رو بخوون اووووف
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
0
در ایران رقاص و خواننده کم نداریم ! اگر می توانید صادر کنید.
محمد حسین موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
استاد معین اهل نماز هست و امیدوارم یه روز بیاد ایران اگه بیاد چه خبر میشه اگه تو اران بخواد کنسرت بزاره باید تو ورزشگاه ازادی یا خیابن کنسرت بزاره چون همه میدونن چه استقبالی میشه
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
1
1
پشیمون نمی شوید.عالییییی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
1
0
آقای معین بعد از این همه سالها دوری از وطن حقشون هست که به وطنشون بازگردند . یکی از خواننده های بسیار خوب و دوست داشتنی سرزمینمون هستند.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
1
0
معین عشقه... عشق... معین بی نظیر و تکرار نشدنیه
دنیز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
شتر در خواب بیند پنبه دانه.خدا نکنه بیاد ایران
ناشناس
United States of America
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
0
0
چقدر جای افسوس داره
بی نهایت تاسف میخورم به حدی که احساس حسرت خوردن در وجودم گفتنی نیست
کاش استاد معین در ایران بود
استاد در زمینه های مذهبی هم تبهر دارند و حضورشون به غیر از آواز با موسیقی در زمینه های معنوی و مرتبط با عقاید مردم ایران مثل مداحی و سوگواری برای ائمه اطهار بسیار اهمیت داره و ایشون از افرادی میشدن که صدای ملکوتیشون جا برای مداحان فعلی نمیگذاشت
استاد معین زنده باشی فقط....
سیروس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
0
0
متاسفم. هیچوقت یک کشیش و یا یک پاپ به مجلس بزم نمی رود ! یعنی بحث آواز و ترانه نیست یعنی هرکس جایگاهی دارد و این صحبت از یک شخصی که لباس روحانی پوشیده زشت است ، هرچند ایشون نشون داد که روحانی نیست. روحانی یعنی اهل معنویت. هرچند خود من آهنگ های معین را گوش داده ام و بعضا گوش می دهم ، خصوصا آهنگ تو کعبه ی عشقی و من ...
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
0
0
خوشبحال اونایی که خوابند ما که به بیداری دچاریم . بقول شاعر کاشکی هوشیاری نصیب ما نمیشد آخه هوشیاری غم بزرگیه . آخه جماعت ما چه چیزمون خوبه که فقط لنگیمون برگشت خواننده ای که داره با بهترین نوع زندگی زندگیشون میکنن برگردن تو ایران لنگی زندگیمون خوب میشه یا همه مشکلات مردم و کشورمون با برگشت خواننده گان یا هرکی که انور آب داره عشق حال میکنه خوب میشه مشکلاتمون هر روز هروز داره بیشتر میشه . مثل جریانی که میگن جیبا خالی پوزا عالی اینقدر مشکل تو کشور هست که اگه همه خواننده ها بیان بخونن دل هیچکس شاد نمیشه ... یعنی از بهشت بخوان بیان تو جهنم . کسی که خررباشه اینکار میکنه
اردشیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
0
0
بنده ۱۲ سالم بود تو عملیات مرساد ترکش خوردپدرم جانباز بود سال ۷۹ شهید شدن اهنگ های معین هم دوست داشت ما دهه ۶۰ با هنگ های معین لذت بردیم امیدوارم امکانش باشه بیاد وکنسرت بزاره تا حالا هیچ کنسرتی نرفتم ولی برا معین لحطه شماری میکنم برم تو کنسرتش ممنون از همه دوستان
اردشیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
0
0
بنده ۱۲ سالم بود تو عملیات مرساد ترکش خوردپدرم جانباز بود سال ۷۹ شهید شدن اهنگ های معین هم دوست داشت ما دهه ۶۰ با هنگ های معین لذت بردیم امیدوارم امکانش باشه بیاد وکنسرت بزاره تا حالا هیچ کنسرتی نرفتم ولی برا معین لحطه شماری میکنم برم تو کنسرتش ممنون از همه دوستان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->