بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه آلودگی شدید هوای مشهد طی روزهای آینده هم ادامه دارد | هوای امروز شهر، ناسالم برای همه شهروندان (چهارشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۴) ضرورت توسعه فضا‌های شهری ویژه بانوان در مشهد مقدس رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس: یکی از تلاش‌های شورای ششم ایجاد امکانات مناسب برای بانوان است نقش شوراهای شهر در تحقق عدالت شهری و توسعه پایدار بوستان بانوان «شهربانو بسیج» مشهد کجاست و چه امکاناتی دارد؟ بوستان‌های بانوان مشهد، الگویی برای شهر‌های دیگر کشور «نگاه جنسیتی»، بزرگ‌ترین ظلم به زن در طول تاریخ است | تأسیس بوستان شهربانو، مصداق تحقق «نگاه هویتی» به زنان شهردار مشهد مقدس مطرح کرد: توسعه فضاهای سبز و بوستان‌های شهری در دوره ششم مدیریت شهری | تامین ۸۰۰ دستگاه اتوبوس از منابع داخلی + فیلم افزایش تعداد بوستان‌های بانوان مشهد به ۱۶ بوستان بوستان بانوان بسیج در مشهد افتتاح شد (۶ آبان ۱۴۰۴) | ترکیبی از طبیعت، ورزش و آرامش برای بانوان مشهدی تداوم آلودگی هوای مشهد برای بیست‌ودومین روز پیاپی (۶ آبان ۱۴۰۴) | کودکان و سالمندان قربانیان اصلی هستند ماجرایی خواندنی که ۷۰ سال پیش اتفاق افتاد | «عبدالحمید مولوی» و نجات «گنبد سبز» از تخریب ۴۰ هزار میلیارد تومان، بدهی دستگاه‌های دولتی به مدیریت شهری مشهد
سرخط خبرها

۳۸ کیلومتر خط ریلی مترویی در مشهد

  • کد خبر: ۲۷۲۶
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
۳۸ کیلومتر خط ریلی مترویی در مشهد
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: در حال حاضر دو خط مترویی یک و دو، خط یک با ۲۵ کیلومتر طول و خط دو با ۱۳ کیلومتر طول مجموعا به طول ۳۸ کیلومتر خط ریلی با ۳۴ ایستگاه در حال خدمت رسانی به زائران و مجاوران مشهد مقدس هستند
وحید مبین مقدم در گفتگو با شهرآرا نیوز بااعلام این خبر افزود: ایستگاه شهید کاوه نیز تا زمان افتتاح رسمی جابه جایی مسافر را انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: سر فاصله رسیدن قطار به عبارتی زمان انتظار مسافربین ۴ تا ۸ دقیقه در خط یک متغیر است اگر خط شلوغ‌تر باشد سر فاصله رسیدن قطار را به ۴ دقیقه می‌رسانیم. در خط دو زمان و سر فاصله رسیدن قطار ۱۰ دقیقه است.
وی با بیان اینکه در سه روز از سال مصوبه شورا برای افزایش ساعت خدمات دهی وجود دارد افزود: برای افزایش ساعات کار برای روز‌های خاص، سه روز در سال را مصوبه داریم و برای سایر روز‌ها بستگی به رصد وضعیت شلوغی و مسافر ساعات کار را افزایش می‌دهیم.
وی در خصوص اینکه خطوط مترو با توجه به استاندارد‌های بین المللی ساخته شده است ادامه داد: برای همه بحران‌ها واتفاقات احتمالی نیرو‌های ما آموزش دیده اند علاوه بر آن در طول سال ما مانور‌های متعددی در این حوزه انجام می‌دهیم و تجهیزات مناسب هر بحرانی اعم از سیستم اعلام حریق در تمام اتاق‌ها و ایستگاه و سیستم اطفای حریق را داریم.
وی در خصوص فرهنگسازی برای استفاده بیشتر مسافران از این نوع حمل و نقل عمومی خاطر نشان کرد: مترو خواصش همراه خودش است، اولین و مهم‌ترین مزیت ان برنامه ریزی زمان بدون ترافیک است.
وی ادامه داد: اگربهعنوان مثال شهروندی یک مسیر را هر روز ظرف ۲۲ دقیقه طی می‌کند این دقایق برای هر روز همین است
وی گفت: زمان با سفر مترویی قابل برنامه ریزی است و همین عامل به تنهایی کامل‌ترین دلیل برای برنامه ریزی سفر با مترواست
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->