گلایه ساکنان مهدی آباد مشهد از وجود انبار‌های ضایعاتی | زندگی در جوار انبار‌های ضایعاتی هوای مشهد در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس (۱۷ مهر ۱۴۰۴) نایب‌رئیس شورای شهر مشهد: واسطه‌گری‌های ناسالم، گردشگری سلامت مشهد را زمین‌گیر کرد شهردار مشهد مقدس: فلسفه وجودی مشهد، بر محور ولایت و امامت است | گردشگری سلامت، نیازمند سامان‌دهی و مقابله با دلالی + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: زائران مشهد باید تجربه‌ای فراتر از زیارت داشته باشند آیین رونمایی از اکوسیستم گردشگری «زیوان» شهرداری مشهد برگزار شد وزارت بهداشت در پی حذف هپاتیت C تا ۳ سال آینده والدِ آگاه، والدِ ناآگاه | باید و نباید‌های تربیت کودک از دو منظر روان‌شناختی و دینی مهاجرانی: نمایندگان حق دارند وزرا را استیضاح کنند، اما سیاسی‌کاری ممنوع اعلام نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ویژه استعدادهای درخشان آمریکا مدعی شد یک سرکرده القاعده در سوریه به هلاکت رسیده است تدابیر مدیریت شهری مشهد برای آبیاری فضای سبز | تابستان داغ، مغلوب سرسبز‌ی شهر کیفیت هوای امروز مشهد همچنان «ناسالم برای افراد حساس» (۱۶ مهر ۱۴۰۴) آغاز اجرای قرارداد بازسازی ۱۷۸ دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان اتوبوسرانی مشهد پلمب ۲ کافی‌شاپ متخلف در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۱۵ مهر ۱۴۰۴) رشد چشمگیر مشارکت مردمی مشهد در «طرح قرار زیارت»؛ بهره‌مندی بیش از ۱۱۰ هزار نفر در شش‌ماهه نخست ۱۴۰۴ رشد ۶۲ درصدی فضا‌های اختصاصی بانوان در مشهد تا پایان دوره ششم مدیریت شهری نمک مصرفی شهر مشهد هنوز هم از کیلومترها دورتر می‌آید تا دل شهر | معدن‌های دروازه قوچان برگزاری جشنواره «شادبوم» با محوریت پرچم ایران
سرخط خبرها

۳۸ کیلومتر خط ریلی مترویی در مشهد

  • کد خبر: ۲۷۲۶
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
۳۸ کیلومتر خط ریلی مترویی در مشهد
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: در حال حاضر دو خط مترویی یک و دو، خط یک با ۲۵ کیلومتر طول و خط دو با ۱۳ کیلومتر طول مجموعا به طول ۳۸ کیلومتر خط ریلی با ۳۴ ایستگاه در حال خدمت رسانی به زائران و مجاوران مشهد مقدس هستند
وحید مبین مقدم در گفتگو با شهرآرا نیوز بااعلام این خبر افزود: ایستگاه شهید کاوه نیز تا زمان افتتاح رسمی جابه جایی مسافر را انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: سر فاصله رسیدن قطار به عبارتی زمان انتظار مسافربین ۴ تا ۸ دقیقه در خط یک متغیر است اگر خط شلوغ‌تر باشد سر فاصله رسیدن قطار را به ۴ دقیقه می‌رسانیم. در خط دو زمان و سر فاصله رسیدن قطار ۱۰ دقیقه است.
وی با بیان اینکه در سه روز از سال مصوبه شورا برای افزایش ساعت خدمات دهی وجود دارد افزود: برای افزایش ساعات کار برای روز‌های خاص، سه روز در سال را مصوبه داریم و برای سایر روز‌ها بستگی به رصد وضعیت شلوغی و مسافر ساعات کار را افزایش می‌دهیم.
وی در خصوص اینکه خطوط مترو با توجه به استاندارد‌های بین المللی ساخته شده است ادامه داد: برای همه بحران‌ها واتفاقات احتمالی نیرو‌های ما آموزش دیده اند علاوه بر آن در طول سال ما مانور‌های متعددی در این حوزه انجام می‌دهیم و تجهیزات مناسب هر بحرانی اعم از سیستم اعلام حریق در تمام اتاق‌ها و ایستگاه و سیستم اطفای حریق را داریم.
وی در خصوص فرهنگسازی برای استفاده بیشتر مسافران از این نوع حمل و نقل عمومی خاطر نشان کرد: مترو خواصش همراه خودش است، اولین و مهم‌ترین مزیت ان برنامه ریزی زمان بدون ترافیک است.
وی ادامه داد: اگربهعنوان مثال شهروندی یک مسیر را هر روز ظرف ۲۲ دقیقه طی می‌کند این دقایق برای هر روز همین است
وی گفت: زمان با سفر مترویی قابل برنامه ریزی است و همین عامل به تنهایی کامل‌ترین دلیل برای برنامه ریزی سفر با مترواست
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->