نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست سخنان «زهره حمیدی» از دست و پنجه نرم کردن با سرطان ماجرای حواشی پوستر «مست‌عشق» چیست؟ جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ به «جین کمپیون» رسید آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای سخنان جنجالی مدیر نماوا درباره بی‌تعهدی بازیگران و واکنش سینماگران سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس
سرخط خبرها

نماز جمعه این هفته در برخی شهرهای خراسان رضوی اقامه خواهد شد

  • کد خبر: ۲۶۰۶۴
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
نماز جمعه این هفته در برخی شهرهای خراسان رضوی اقامه خواهد شد
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ۴ شهرستان این استان با ۶ پایگاه نمازجمعه در وضعیت سفید قرار دارند و این هفته نمازجمعه را اقامه خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام محمد حسین ایزدی گفت: این هفته در شهرهای درگز، جوین، حکم آباد، جغتای، هلالی و کوهسرخ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز جمعه اقامه می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم نماز جمعه در حداقل زمان ممکن، غربالگری و تب‌سنجی از نمازگزاران در مبادی ورودی، فاصله‌گذاری بین افراد در صفوف نماز، ضدعفونی و گندزدایی وسایل نظافت و سرویس‌های بهداشتی و باز گذاشتن درهای شبستان از جمله مواردی است که در هنگام برگزاری نماز باید رعایت شود.

مسدول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: با‌توجه‌به اینکه دیگر شهرهای استان و از جمله مشهد در وضعیت سفید نیستند، این هفته نماز جمعه در آن‌ها اقامه نخواهد شد و امید است با دعای خالصانه مؤمنان در ماه مبارک رمضان و به یمن وجود صاحب‌الزمان(عج) و با رعایت توصیه‌های بهداشتی هر چه زودتر شاهد برچیده شدن آفات و بلیات از سر همه بشریت و ایران اسلامی باشیم.

نماز جمعه از نهم اسفند پارسال در پایگاه‌های نماز جمعه خراسان رضوی برگزار نمی‌شود.

قبل از شیوع ویروس کرونا نماز جمعه در ۵۳ نقطه استان خراسان رضوی برگزار می‌شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۰۱ هزار و ۶۵۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۶۴۱۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ۱۷ اردیبهشت) بر اساس گزارش آزمایشگاه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۶۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور به ۱۰۱ هزار و ۶۵۰ نفر رسید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->