واکنش امیرعبداللهیان به ساقط شدن ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم | اوضاع جبهه شمالی خطرناک است فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد لاپید: بن گویر آبروی اسرائیل را برده است ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟ وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟! (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد راهپیمایی مردم ایران در حمایت از عملیات «وعده صادق» آیت‌الله علم‌الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است | سه خطای محاسباتی در سنجش توفیق عملیات «وعده صادق» رئیسی: عملیات «وعده صادق» نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان
سرخط خبرها

سلطان خودرو و همسرش به اعدام محکوم شدند/ حکم ۲نماینده مجلس صادر شد

  • کد خبر: ۲۷۳۶۸
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
  • ۸۱
سلطان خودرو و همسرش به اعدام محکوم شدند/ حکم ۲نماینده مجلس صادر شد
وحید بهزادی و همسرش، نجوا لاشیدایی، به جرم اخلال کلان در بازار ارز و پیش‌خرید ۶۷۰۰ خودرو به اعدام محکوم شدند.
به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین اسماعیلی، سخن‌گوی قوه قضائیه در بیست‌وششمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز، سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه نگاه ویژه‌ای به دیوان عالی کشور در سال گذشته داریم که به‌عنوان عالی‌ترین مرجع قضایی کشور در آنجا قضات با سابقه و پیش‌کسوتان دستگاه قضا به مردم خدمت ارائه می‌دهند.
 
وی گفت: در سال گذشته ۷۱ هزار پرونده رسیدگی شد که عملکرد سال ۹۸ دیوان عالی کشور  ۲۰ درصد بیشتر از عملکرد سال ۹۷ بود، یعنی قضات عالی مرتبه دیوان عالی کشور پا به پای قضات جوان در کار جهادی کار کردند.

سخن‌گوی دستگاه قضا بیان کرد: سال گذشته بیش از ۷۰۰۰ پرونده موضوع ماده ۴۷۷ رسیدگی شد و امروز درباره این پرونده‌ها موضوع مسن نداریم، در راستای اعمال ماده ۴۷۷ در سال ۹۵، ۱۵۰۰ پرونده، در سال ۹۷، ۱۴۴۶ پرونده، اما در سال ۹۸ و آغاز سال ۹۹، ۱۰۹۳ پرونده رسیدگی شد، یعنی ۱۵ برابر سنوات قبل به پرونده‌ها رسیدگی شده و این یعنی کار ویژه که دیوان انجام داده است.

اسماعیلی بیان کرد: همچنین هیئت‌های نظارتی از سوی دیوان عالی کشور به استان‌هایی همچون کرمانشاه و ایلام فرستاده شدند و ۴۳۰ شعبه دادگاه و اجرای احکام توسط قضات بازرسی شدند و ۱۲۰۰ پرونده هم بازرسی شدند.

وی با اشاره به مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در مبارزه با مفاسد اقتصادی به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم و تا فساد باشد مبارزه ما ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:
 
 

سخن‌گوی دستگاه قضا درباره حکم پرونده‌ای در شعبه دوم ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی که منتهی به رأی شد، گفت: در یک پرونده که بیش از ۵۰ متهم داشت کیفرخواست برای ۴۳ نفر صادر شد و در دادگاه ۳۴ نفر از اخلال کنندگان محکوم شدند.
 

حکم اعدام برای سلطان خودرو و همسرش

 

اسماعیلی درباره حکم تعدادی از متهمان پرونده مذکور تصریح کرد: وحید بهزادی و همسرش، نجوا لاشیدایی، به جرم اخلال کلان در بازار ارز و پیش‌خرید ۶۷۰۰ خودرو به اعدام محکوم شدند، البته این حکم قابل تجدید نظر خواهی است.


بیشتر بخوانید: سلطان خودرو و همسرش را بشناسید/ وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی چگونه به ثروت رسیدند؟

تصویری از وحید بهزادی، سلطان خودرو، و همسرش، نجوا لاشیدایی

 

سلطان خودرو و همسرش به اعدام محکوم شدند/ حکم دو نماینده مجلس صادر شد

 

حکم ۲ نماینده مجلس در حوزه خودرو صادر شد

 

وی افزود: در این پرونده مهدی جمالی، مدیر عامل سابق سایپا، به ۷ سال حبس، رضا تقی زاده، معاون سابق بازاریابی سایپا، به ۱۵ سال حبس، محمد عزیزی، نماینده مجلس شورای اسلامی، به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیعی خودرو به ۶۱ ماه حبس، فریدون احمدی، نماینده مجلس شورای اسلامی، به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیعی خودرو به ۶۱ ماه حبس، حسین هشترودی، رئیس سابق حراست کل سایپا، به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیعی به ۶۱ ماه حبس محکوم شدند.

 
احکام مدیرعامل اسبق سایپا و محمد عزیزی، نماینده مجلس، به جرم معاونت اخلال در نظام توزیعی خودرو
 
تعداد بازدید : 4805

 

صدور رأی ۲۱ نفر از متهمان پرونده اخلال در نظام ارزی کشور

 

سخن‌گوی قوه قضائیه گفت: در پرونده اخلال در نظام ارزی دیگری که ۲۱ متهم داشت، حسن خویی به اتهام اخلال در نظام ارزی و قاچاق ارز به میزان بیش از ۱۰ میلیون دلار به ضبط مبالغ و ۳ سال حبس و جزای نقدی ۲ برابر اموال تحصیل شده محکوم شد.

 

اسماعیلی تصریح کرد: همچنین رسول قنادی به ۴ سال و ۶ ماه حبس و پرداخت جزای نقدی ۲ برابر اموال به دست آورده و ضبط ارز مکشوفه، فرزاد اصغر زاده به ۳ سال حبس و پرداخت جزای نقدی، امیر سوقانی به ۳ سال حبس و جزای نقدی ۲ برابر اموال تحصیل شده محکوم شدند.

 

وی افزود: در یک پرونده دیگر که همچنان دادگاه آن در حال برگزاری است، از اموال متهم ۹ میلیون دلار مطالبه بانک پارسیان مسترد شده است.

 

سخن‌گوی دستگاه قضا تصریح کرد: در جریان رسیدگی به پرونده نیز مشخص شد که بانک صادرات ۶۰۰۰ میلیارد تومان مطالبه از این فرد داشته است که اعلام نکرده بودند، این مطالبه از اموال شناسایی شده پرداخت شد.

 

اسماعیلی گفت: بانک ملت نیز ۹۳ میلیون دلار مطالبه داشته که تا امروز ۹۰۰ میلیارد تومان از این بدهی از طریق انتقال سهام متهم پرداخت شده است.

 

تعداد بازدید : 2404

 

منبع: YJC
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
14
این نماینده ها چطور تایید صلاحیت شدن معلومه آیا؟ همونا هم باید اعدام بشن تا بقیه ماستشونا کیسه کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
3
7
چه کسی شما را اعدام کنه ؟
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
9
خدابه دادمون برسه این همه دزدی
این همه اختلاس. اینهمه سلطان، باورکنیدیکدفعه می بینید که سقف آسمان روی سرمون می آیدوهمه راازبین می برد با تولید این همه سلطان!!!!!!!!!!!
سید حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
9
متاسفانه حکم ها خیلی باز دارنده نیست ،
یعنی برای اون نماینده دزدی که باعث اخلال در بازار خودرو شده است ، باید علاوه بر جریمه سنگین نقدی و برگردان آن پول مردم از طریقه کمک یارانه چون مردم متضرر شدن ، باید برای همیشه از پستهای دولتی محروم بشود چون کسی که دزد هست لیاقت پست دولتی ندارد ،
به این میگن قانون بازدارنده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
11
بارها گفتم که رباط وهکر ها مفسرین از خودشان هستن الان انبارهای احتکار شده از کجا در میان ایا از منزل مردم یا از دوستان خودتان این خائنین باید اعدام میشدن تا درس عبرت برای دیگرت مفسدان باشه حال این افراد سود جویی کردن باید مردم توان پس بدن این خائنین کسانی بودن که هدف شون سود جویی و باعث نارضایتی مردم از نظام بوده و نمیدونم چطور یک خائن بیاد بشه مسئول حراست سایپا یک شرکت بزرگ با بودن چنین افرادی گرگهایی چطور میخواد مملکت باشه پس سایپا وایرانرخودرو نباید شرکت ورشکسته باشند خائنین هم در بازرسی وجود داره که به این افراد فرصت دادن
هوشیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
10
اعدام کجا اینهمه سلطانها اعدام کردند سکه شده ۷ میلیون زمین شده واویلا چرا قانون سخت اجرا نمیشه نماینده ای که داره حق مردم ضایع می کنه باید سه سال حبس باشه رسوایش کنید بندازین اشغالدونی نه بره تو مجلس ابروش ببرید خیانت به مردم می کنه دارن مردم را از نظام زده می کنندحیف خون شهیدا که اینجور ادما برن تو نظام مردم بدبخت کنند فرار از مالیات زمین دولتی و مسکن مهر که می دن برا سکونت قیمت بالا دست به دست می شه چرا زجر به مردم می دهید دل سرمایه داران شاد می کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اگه اون پیرزنه ای که ۷۰۰ تا پورشه وارد کرده اعدام بشه همه مشکلات حل میشه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
در زمینی که به باطلاق تبدیل شده درخت توسعه رشد نمیکند و میشود بهشت میکروب و لجن و علف های هرز
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
13
لعنت خداوند بر چنین نمایندگان و سلاطینی که از خون مردم می مکند خداوند آنها را به عذابی دردناک مبتلا کند دردی بگیرند که روزی هزار بار مثل سگ جون بکنند کثیف تر از اینها در کره زمین پیدا نمی شود پست تر از اینها موجودی وجود ندارد. لعنت خداوند بر حودشان و اجدادشان باد
ناشناس
United States of America
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
4
اون زنه اینقدر خیالش راخته ک خوشحاله! همه تش شاموتی بازیه برای خر کردن ملت همیشه در صحنه!!!!!
گارگر بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
4
بنده بمدت ۲۲ سال تو شرکت ایران تایر کارکردم بخاطر یک کیلو ضایعات بمبلغ ۱۰۰۰۰ تومان توسط مدیرعامل شرکت یکساله اخراج شدم دارای ۳ فرزند دختر بعد از ۲۵ سال زندگییم در حال جداشدن و فروپاشی است آیا جرم من با این اختلاسها باید یکی باشه خدا کنه این موضوع را به بیت رهبری برسونید
شاهین
Germany
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
خدا لعنت کنه اون مدیر رو 22 سال زحمت تورو ندید و اخراجت کرد برای هیچی خدا سرش میاره غصه نخور عموجان،به هیچ جا نمیرسه فریادت جز درگاه خدا از خودش بخواه به خودش دل ببند آدمارو ول کن اوستا کریم نمرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
الهی اون کسی که شما رو اخراج کرده خداوند اونو از سمتش اخراج کنه و در هیچ اداره ای پذیرفته نشه
ناشناس
United States of America
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
7
راستی از اعدام بابک جان زنجانی و بازگرداندن جناب آقای خاوری چه خبر ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
7
جریان اعدام این دو نفر مثال شعبده بازیه که دستش رو بالا میاره تاهمه حواسشون با نگاهشون به دستایی باشه که یه چیز کوچیک رو گرفته و بالا آورده و تکونش میده و با دست دیگش که پایینه اشیای رو میز رو غیب میکنه. وبا اینکه کلک زده همه تشویقش میکنن. حالا قرعه بنام اینا بوده که توی دستای بالایی باشن. وای به حال این ملت نادان. سید مرتضی فرزندگیلان زمین.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
3
اگرمامسلمان هستیم ودر این ماه مقدس که حضرت علی وقتی که بیت المال مسلمین را اداره میکرد هنگامی که امام حسین (اگر درست یادم باشد) نزدش آمد و کاری داشت شمع بیت المال را خاموش کرد وبعدسخنان اورا شنید.
حالا نمایندگان ما به اصطلاح مسلمین برای این دسته گلشان فقط ۳ماه زندانی تعیین میشود .چطوردستگاه قضا برای دزدی که بعلت گرسنگی و سیر کردن شکم زن وبچهاش ویا حتی برای اعتیاد دستش را ازمچ‌قطع میکنن حالا به این افراد اینقدر مصالحه میکند و۳ماه بعد آقا آزاد وپست مهم تری میگیرد.اگرشماواقعا بافسادمبارزه میکنیدترابه همین علی قسم که خون پاکش رابه زمین ریختند علی وار برخورد کنید .خداوند ازهمه گناهان بشر میگذرد الا حق الناس.ترا به علی قسم بااینگونه افراد مماشات نکنیدواگرکردید..........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
5
سلام. از قوه محترم قضاییه خواهشمندیم سلطان حبوبات را نیز دستگیر و اعدام کنند. حبوبات خیلی گران شده مردم قدرت خرید ندارند. باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
مگه نمیدونی سلطان حبوبات یه کارتن خوابه !!!؟
مهدی تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
6
این یکی ازهزاران بهم زدن باز هست خیلیاها هستند مردم را بدبخت کردند این نماینده جان مجلس چطوری وارد مجلس شودی اینم از گناه دولت ماست
مهدی تبریز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
این یکی ازهزاران بهم زدن باز هست خیلیاها هستند مردم را بدبخت کردند این نماینده جان مجلس چطوری وارد مجلس شودی اینم از گناه دولت ماست
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
4
آقا اینهمه اعدام کردین چی ارزون شده؟ همه چیز روز به روز هزار برابر گرون طرح ها و قانون های شما ها فقط یک هفته دیگه هیچی همون اش و همون کاسه واردات خودرو رو آزاد کنید ببینید اگه کسی دیگه پراید رو هزار تومان اگه خرید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
سلام باید با کسی که با اموال مردم و دولت خیانت می کند این طور برخورد کرد ممنون
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
3
یکی نگفت دمش گرم رئیسی
اولا این نماینده های دزد رو خودمون انتخاب کردیم
دوماً حالا که یکی پیدا شد ک داره مو رو از ماست می‌کشه بیرون و واسه خودش دشمن میتراشه و جلوی مفسدین رو میگیره بعضیا میان میگن که کو عدالت،کو اعدام،و از این حرفا
نمک نشناس نباشیم... خدا خیرت بده ای کسی که قرار بود دیوار بکشی،،راس میگفتن ،،خوب دیواری بین دزدان و بیت المال کشیدی
ناشناس
United States of America
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
3
اعدام چی ؟ اعدام کی؟ آقایان منصب دار، بگردید این سوراخ های قانونی رو پیدا کنید، اگه هم بلد نیستید، اط اون صندلیتون بکنید بدید به متخصصین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
2
باید نماینده ها اعدام شوند نه مردم عادی
M. D
Brazil
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
2
سلام چرا نماینده های خائن به مردم را اعدام نمی کنید
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
باید با اینجوری آدما قاطعانه برخورد بشه تاعبرت دیگران بشه اگر این جور دزدیا تو مملکت ما نمی شد الان بهشت ورفاه بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
وقتی برای مفسد اقتصادی زندان مثل بهشته خب بازم وقتی آزاد شد می‌ره دنبال همین کار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
یواش‌یواش‌میشود‌به‌آینده‌کشور‌امیدوار‌بوداصلاح‌دستگاه‌قضااصلاح‌کشور‌استولی‌ای‌کاش‌بجای‌حبس‌به‌مدیران‌فاسددست‌آنها‌را‌می‌بریدند‌تا‌بقیه‌حساب‌دستشان‌بیاید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
یک باز نشته تامین اجتمایی بعد از ۶۰ سال با ماهی ۱۷۰۰ تومان که نهایت بی توجه ای که از طرف دولت به او شده هنوز در انتظار پراید ۱۲ میلیونی است که هر چقدر میدود به او نمی رسد)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
به نظر من بازهم اصل کاریها اعدام نکردن باید اون مدیر عامل ونمایندها اول اعدام بشن تا جیگر این مردم مظلوم خنک بشه .
Mayamin
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
چرا سیستم سلطان سازه؟!
مهدی زاهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
خجالت آورده!!!سلطان!!!
القاب کذایی،با وجود کلی بازرسی،اطلاعات کشوری،انتظامی،سپاه،بازرسی کل کشور،دیوان محاسبات ،ذیحسابی،اووووو........در نظام اقتصادی کشور
چه ابر سلطانی وجود داره که چند نفر ،فرصت چنین عظیمی پیدا میکنند،که تمام تلاش و خدمات دلسوزان نظام را زیر سئوال میبرند؟
سیستم غلط بانکی کشور که به رباه، آلوده شده، با اعطای وامهای کلان به این فرصت طلبان،باعث این اخلال شده،دستهای بزرگی که قطعا ناشناس باقی می مانند.قطعا به ظاهر از تایید شدگان همین سیستم نظارتی هستند،اعدام انقلابی چه فایده،نظام باید قانونمند،شود،رسانه ها باید به افشای این گونه امور ورود کنند،اگر هرکس در هرمقامی زیر زره بین رسانه های شخصی و دولتی باشند و راحت بشود آنهارا نقد کرد ،چنین وقایعی کمتر صورت میگیرد،در نظام خادمین مخلص زیاد داریم،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
چی داری میگی ... وقتی یه پیرزن می‌تونه ۷۰۰ تا پورشه وارد کنه یعنی یه سلطاااااااان به اون بزرگی نمیتونه ؟!
یک باز نشسته بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
اخه ان نماینده ای کهالان لو رفته چطور مشخص نبوده که حسابش از درامدش بالا زده بی نهایت شده چطور قبلا نگفتند که از کجا اورده حق کی رازایع کرده خدا پدر ومادر ان رابیامرزد که دست اینها را رو کردخداوکیلی همه اینهارا اعدام کنید تا چشم بعضیها به خط حساب بی افتد که بفهمند دولت ایران کلک در کارش نیست که کشورهای بیگانه نخواد ایرانی جماعت راتوهین کند وبه مصخره بگیرد شمارا به علی قسم حقشان راان طور که شاید وباید است کف دستشان بگذارید متشکرم از زحمات شما عزیزان زحمت کش ومردان مرد
ناشناس
United States of America
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
0
خدا روحت را شاد بکند رضاخان که نانوایی را به جرم گران فروشی انداختی توی تنور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
البته اگر فردا سراز کانادا درنیارند
یا اینکه مثل نجفی باپول از زیراعدام درنیایند
سید‌حمزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
فقط‌حبس‌عبد‌واعدام‌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
حبس ابد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
با سلام وخسته نباشید اومیدوارم دست همه اوناهی که تو این کشور عزیز مان دزدی میکنن مثل این چند نفر رو بشه تا بفهمن این دنیا خبری نیست حالا وحید بهزادی و خانمش بیان بخورن از این کاسه جلوشون ارواح عمه تون
لاله
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
سلطان سکه را اعدام کردند سکه و طلا اومد پایین ؟؟ نه، بدتر هم میشه اوضاع ..اصلا اینکارا فایده ای نداره از بن و ریشه خرابیم ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
حالا چی میشد از این 6700 تا خودرو یکیشو میدادی به ما 2 ساله ثبت نام کردم نمیتونم تحویل بگیرم همون اعدام حقته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
آخه لعنت به اون قیافه های چندشتون چرا زندگی رو به کام این‌ همه مردم مظلوم زهر میکنید به کجا میخواین برسید مگه تا چند سال دیگه زیر خاک نیستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
خدا لعنتشون کنه.از خدا بی خبرا.به کجا میخواید برسید نون مردمو تو خون ریزه کردید.قیامت پاسخگوی همه ی این مردم زجر کشیده هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
کاش به جای اعدام سلطانها پولهایشان رامی دادند بدهکاران زندانی را ازاد می کردند هم باقیش را هم می دادند نیازمندان.طلاودلارها و ماشینهای احتکاری که وارد بازار شود قیمتها هم به طور طبیعی باید شکسته شود.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
0
ولی این بنده های خدا حداکثر یه سواستفاده کننده از موقعیت آن اونهایی باید مجازات سخت بشن که شرایط رو برا این کارها فراهم کردن مثل مسئولان خودروسازی و وزیران مربوطه و کسانی دیگر شرعا اعدام این افراد جایز نیست و درحکم قتله هر چند هیچ امیدی به اصلاح امور مربوط ندارم چون عزم واقعی نیست قطعاً
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
خانه از پای بست ویران است.....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
بخدا اینارو اعدام نکنید اونی اعدام کنید که مجوز فروش اینهمه خودرو راداده سازمان بازرسی ونظارت کجاست خوب جلو میوه فروش دست فروش را میگیرن جریمه میکنند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
چرا اعدام ؟ اون سلطان سکه رو اعدام کردین سکه آمد پایین؟ اینا همش رد گم کنیه. ماشین گرون شده چیزای دیگه چرا گرون شده پس مشکل از بیخ و بنه نه از سلطان بازیاتون واقعا متاسفم برای مسئولا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
چندتا پیرزن و کارتن خواب رو اعدام کنن مشکل حله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
رییسی متشکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
بیخود میکنید بهشون فرصت تجدیدخواهی میدین
دراسلام فساد اقتصادی و حق الناس حکمش معلومه بی برو و برگرد اعدامه
اون طفیلیهاشونو چرا یکسال دو سال زندان بریدین اونا رو هم اعدام کنید
بابا هرچه بگندد نمکش میزنن وای به روزیکه بگندد نمک
نظام قضایی ما شله رای میده بعد خدا میدونه چی میشه رایش به نقدی تبدیل میشه و بعدم ماجرا میخوابه
چندتا از این دزد و دغلها را رو در ملاعام اعدام کنید تا بقبه گربه کورها حساب کار دستشون بیاد
حکومت ما حکومت اسلامی نیست حکومت جدیدیه که از کفر و یهود هم بدتره
دزدبازاره
اعدام نکنید خودتونم دزدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
خب حالا دستگیر شدند به اعدام و حبس هم محکوم شدند برای مردم چه نفعی دارد که درپی تورمی که این اخلال گران در اقتصاد ایجاد کردند و مردم هم متضرر شدند ،اموال مصادره شده هم که به جیب دولت میرود پس تکلیف مردم مالباخته چه میشود آیا بهتر نیست این اموال مصادره ای در حساب یارانه مردم واریز شود تا بخش کمی از ضرر مردم برگردد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
همشون کثیفن مملکتو به تاراج بردن خون مردمو کردن تو شیشه مسئولین بی کفایت و نادان و....... خیلی ها پول ۳۷ میلیون اعلام شده رو ندارن......قیمت ها کارخانه پراید ۲۰ میلیون هم زیادشه
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
این چه قانونی کجای اسلام چنین قانونی نوشته کسانی رو که اسلام دین شریعت وایستادن رو بااین قانون نوازش میکنن چرا دین خدارو به بازی گرفتین چرا از ما مسلمانان فقط یه نام مونده فقط بخاطر شماست کسی که بخاطر نون شبش دست به دزدی از بانک سوپر مارکت میزنه و فقط چند ملیون میدزده باابوتاب اعدامش میکنین بعد اینا که ریشه به دینو خدا ولایت فقیه موجودیت ایران میزنم این حکم متاسفم برای شما شما دارین بااین پارتی بازیاتون تیشه به ریشه دین میزن
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
اینا همه باید اعدام شوند اگر اینارو اعدام کنن و قاطعانه برخورد بشه اینقدر زیاد نمیشن وجرعت این کارارو ندارن همینجوری اسون میگیرین که این همه سلطان درست شده دو روز دیگه هم حبسشون میشکنه و ازاد میشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
حالا با همه ی این اعدام ها و ماشا... این همه پرونده دزدی از سلاطین رده اول کشوری آیا پراید در بازار ازاد 37 تومن شد . قیمت 80 تا 90 تومن در بازار چی میشه . دلار 17250 چی میسه. طلا سکه 7.4 تومن چی میشه این بچه بازیها و کلک زدنها ارزونی خودتون . هر وقت رئیس جمهور و رییس بانک مرکزی رو اعدام کردین معلوم میشه کمی به فکر مردم هستین . متهمهای اصلی اونهان نه چوپان گله که فقط گله دار و مراقب مال دیگرانه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
چرا برای دزدی در این مملکت به ظاهر پرچم داری دین مبین اسلام حکم قط کردن مچ دست اجرا نمیشود و دزدها با چند ماه حبس به رتبه بهتر و جایگاه بالاتری ترفیع میگیرند .این سوال من از آقای ریسی ریس قوه قضائیه است.لطفا خبرنگار جوان پیگیر این جواب سوال برای مردمی که حکومت آن مدعی اجرای دین اسلام است در این کشور باشند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
زاد ولد سلطانها خدا بیشترشان کنه ماشالله حکومته.......هااااااا تا شب می خوابی فردا بیدار میشی حکومت یه سلطان دیگه زاییده بعد هم یه مدت سر مردمو با اون گرم میکنند دوباره یکی دیگه یکی دیکه وو و و رکورد زدیم تا تاریخ بشر در کره خاکی .اقایان سلطان حقی که سلطانین جگر دار میخاد در این حکومت به سلطانی برسد ایوال
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
چرا داستانشان قطع نمیشه با پاهایشان چند وقت پیش یکی گفته بود دست و پا بصورت ضربدری قطع شود
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
انشالله که کسی که جلو این افراد را میگیره همیشه در پناه خدا باشه وهر کس به این مردم ظلم می‌کنه زود رسوا بشه گرانی به یه عده از مردم بسیار فشار میاره به امید روزی که این افراد را به سزای عمل خود برسانید
اناهیتا4
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
باید نماینده ها اعدام می شدن اصلا باید تمام کسانی که به این ملت خیانت میکنن اعدام بشن جای خلخالی خالی روحش شاد
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
سلام؛ مدت ۱۹سال پروژه مروارید غرب با ۹۶۵ خانواده بلاتکلیف مانده اند! چرا دادگاه ۳۶ تجدید نظر تهران که ۱۲سال پروژه را دردست گرفته وکلیه اموال واملاک متهم را مصادره کرده است این کار را به پایان نمی رساند ؟ و چندین بار وعده های تحویل واحدها را عمل نکرده و بتاریخ دیگری موکول میکند! هیچ توجیهی برای زمان طولانی وجود ندارد و همچنان منتظر اقدام مفید دربلاتکلیفی بسر می بریم!! آیا ۱۹سال انتظار کافی نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
اونی ک به اینا فروخته رو هم بگیرین اعدام کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
کمترین مجازاتشون حبس ابده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
مدیرعامل سایپا و دو نماینده مجلس هم باید اعدام بشن تا کسی جرات نکنه دزدی کنه بیت المال مردم رو
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
چرا اعداماشونو نشون نمیدن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
خداروشکر که قوه قضائیه این دزد ها ی زیر پوشش قانون‌ رو سزای اعمال برسانند متشکرم
حسین
Germany
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
اعدام برای کسی که مجوز صادر می کند حکم مناسبی است اما برای کسی که درخواست کرده وبه تفاضای او شرکت تولید کننده پاسخ مثبت داده به نظر من مناسب نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
خدا ناصرتان آقای رئیسی. رئیس قوه‌قضاییه انشاالله هیچ وقت دلسرد و خسته نباشید ‌.چون این مبارزه صادقانه و قاطع وبدون روی دروایستی .شجاعانه تان باعث اعتماد ورضایت مردم ستم دیده به نظام و رهبری و عالیجناب و اعتقاد دینی میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
همه باید اعدام بشن حبس عادلانه نیست
علی کمارجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
اعدام اینها باید در ملع عام باشد و از صدا و سیما به صورت مستقیم پخش شود من حاضرم اعدامشون کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
اعدام!اعدام کجا بوده اینا تا پشتشون جایی گرم نباشه همچین گوهی نمیخورن چه اینا یا قبلیا صبح زود میبرن برا اعدام یه خبرنگار دعوت میکنن که اعلام کنه پوشش خبری هم بده ،بدش از درب پشتی میگن خداحافظ برو به دست خدا چرا اعدام اینارو مثل بقیه اعداما پخش نمیکنن،ای ملت بیچاره برین پراید 90میلیونی بخرین،جوانها شما هم موتور بالای 12 و13 میلیونی بخرین ،فقط حواصمن باشه. از این به بعد نگیم پراید چون در شانش نیست بگیم(پرایدو) فرزند خلف پرادو، ای کاش زنده بود قاسم سلیمانی یک سال اقتصاد میدادن دستش ولاه کنفیکن میکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
این ها کاره ای نیستند خریدند و میخوان بفروشن اصل همونایی هستند که قیمت پراید 5 میلیون اعلام میکنن 40 میلیون و 90 میلیون اصلا اینا به کنار خوده دولت خودمون یعنی نمیدونه قیمت این ماشین ها بیشتر از از 10 میلیون ارزش نداره !!! پس خوده دولت هم دستش تو کاره وگرنه دلش برای مردم توی این 40 سال میسوخت تو این 4- سال همه رو گول زدن با روش های مختلف پس بدونید خوده دولت مشکل اصلیه من که 27 سالمه میخوام ازدواج کنم میخوام ماشین بگیرم میخوام خونه بگیرم بنظرتون چیکار باید بکنم ؟ بنظرتون با اعدام این ها مشکل حل میشه ! نه مشکل اصلی اینه دولتمون اصلا ارزشی برای مردمش قاءل نیست .وقتی کارت شار 2 هزار تومنی میگیری میزنی به گوشی میشه 1800 تومن این یعنی دولت هیچ تغیری نکرده نخواهد کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
قوه قضاییه باید نسبت به این مفسدین هیچ گونه رحمی نداشته باشه میخواد نماینده مجلس باشه یا آقا زاده ها یا هر کس دیگه ایی اینا بازار خودرو رو به آشوب کشیدن اگر قضات در صدور حکم ترحم داشته باشن باید به سیستم قضایی هم شک کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
چه وقت مخواداین سلطانهاتموم بشن
یه روزسلطان سکه
یه روزسلطان دلار
یه روزسلطان شکر
یه روزیلطان زمین
یه روزسلطان خودرو
بسه دیگه چرازمانیکه مردموخوب میچاپن بفکرمیفتیدکه اعلام کنیدسلطانارو؟
معلوم نییت بازمخوان چکادکنن که سرمردم وباسلطان بندکردن ؟
بعدگندش درمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
سلطان پورشه رو یادت رفت که اون پیرزنه است
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام ...اخه چرا الان طلا و سکه افتضاح رفته بالا یعنی سلطان سکه هم هست دوباره بابا همه ی زنا مهریه میخوان سلطان سکه رو هم بگیرید
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
0
همه سر کاریم. من که اصلا باور ندارم.
سلطان سکه کی اعدام شد؟
موقعی که سکه 3ونیم بود.

بعد از اعدامشون چند شد؟ 7 تومن

نباید ساده لوح بود.


ما مردم عادی نمیتونیم خودروی سایپا، ایران خودرو و بهمن خودرو و ... ثبت نام کنیم. خود کارکنان مزدا با قیمت 200 میلیون از شرکت می گیرن توی بازار ازاد 500میلیون میفروشن.

اونایی که اختلاس میکنند یه روزی بدجوری گرفتار میشن. صبر خدا 30 ساله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
مهم اون پیرزنه است که خودروها رو به این دو نفر می داده !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
اینکه تا حالا خدا از آسمون عذابشو نازل نمیکنه فکر میکنم بخاطر مظلومیت و بی‌گناهی مردمه ... چون بازم دودش به چشم مردم می‌ره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->