۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص ۴۴۷۲ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳ قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت شاخص بورس بالاخره قرمز پوش شد| ریزش ناچیز نماگر بازار سرمایه سه شنبه (۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قیمت‌های جدید شورای رقابت برای خودرو‌های داخلی/ پراید ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان + جدول

  • کد خبر: ۲۷۳۸۵
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
  • ۳۰۷
قیمت‌های جدید شورای رقابت برای خودرو‌های داخلی/ پراید ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان + جدول
قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو و سایپا بر اساس جدیدترین دستورالعمل شورای رقابت مشخص شد. بر این اساس قیمت جدید سایپا ۱۳۱ معادل ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق جدیدترین دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو که توسط شورای رقابت تدوین شد، قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا مشخص و جهت اجرا به این بنگاه‌های تولیدی ابلاغ شد. به گفته رضا شیوا، رئیس شورای رقابت، محصولات ایران‌خودرو به‌طور متوسط ۱۰ درصد و محصولات سایپا به طور متوسط ۲۳ درصد افزایش قیمت دارند. دلیل اینکه قیمت محصولات ایران‌خودرو نسبت به سایپا رشد کمتری دارد این است که ایران‌خودرو در بهمن ۹۷ قیمت محصولات خود را افزایش داده بود.


فوری: جزئیات فروش ۲۵ هزار خودرو در عید فطر


در روز‌های گذشته بر سر اعلام قیمت جدید خودرو‌ها بین شورای رقابت و ستاد تنظیم بار کشمکش ایجاد شده بود و اعلام قیمت‌ها با وجود وعده قبلی رئیس شورای رقابت، با تأخیر همراه شده بود. طبق مصوبات قبلی، قرار شد شورای رقابت بر اساس دستورالعملی قیمت‌های جدید خودرو‌ها را استخراج کرده و به ستاد تنظیم بازار برای تصویب نهایی ارائه کند. در این شرایط معاون وزیر صنعت نیز به‌تازگی اعلام کرد که قیمت‌های جدید باید توسط شورای رقابت اعلام شود. بر این اساس به نظر می‌رسد قیمت‌های جدید پس از اعمال نظر ستاد تنظیم بازار نهایی و اعلام شود.


بیشتر بخوانید:

 

اعلام قیمت‌های جدید خودرو تکذیب شد

 

سلطان خودرو و همسرش را بشناسید/ وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی چگونه به ثروت رسیدند؟

 

ویدئو/دلیل صدور حکم اعدام برای سلطان خودرو چه بود؟

 

شرایط جدید ثبت نام خودرو در سال ۹۹+عکس


بر اساس دستورالعمل جدید شورای رقابت، قیمت هر دستگاه سایپا ۱۳۱ معادل ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و هر دستگاه پژو ۴۰۵ بنزینی ۵۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

 

قیمت تعیین شده برای محصولات ایران خودرو و سایپا توسط شورای رقابت به شرح زیر است:

 

قیمت‌های جدید شورای رقابت برای خودرو‌های داخلی اعلام شد/ پراید ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان + جدول
قیمت‌های جدید شورای رقابت برای خودرو‌های داخلی اعلام شد/ پراید ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان + جدول

بر این اساس، شورای رقابت درخصوص بررسی موضوع دستورالعمل تنظیم قیمت خودرو ضمن تأکید بر مصوبه ۴۱۴ شورا مورخ ۱۲ اسفند ۹۸ با توجه به مباحث انجام شده و مستندات واصله طی جلسه شماره ۴۲۰ شورا مورخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ موارد زیر را تصویب کرد:

 

۱- با توجه به شرایط موجود بازار به‌ویژه تحریم‌های ظالمانه در مورد صنعت خودروی کشور هزینه‌های مربوط به تأمین قطعات و تجهیزات از خارج از کشور علاوه بر نرخ ارز و سایر هزینه‌های متعارف، هزینه‌های معاملاتی را تحمیل می‌نماید که برای سال ۱۳۹۹ به میزان ۵ درصد در نظر گرفته می‌شود.

 

۲- براساس محاسبات انجام شده در چارچوب فرمول و دستورالعمل مصوب شورا و با فرض ثابت گرفتن بهره‌وری و کیفیت خودرو‌های تولیدی در شرایط فعلی، محاسبات مرکز ملی رقابت نشان می‌دهد که قیمت‌های پایان اسفند ۱۳۹۸ نسبت به قیمت‌های اعلام شده در بهمن ماه ۱۳۹۷ طبق جدول ارسالی از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان که به شورای رقابت اعلام شده و به تأیید ستاد تنظیم بازار رسیده است. برای شرکت ایران خودرو به‌طور میانگین ۱۰ درصد و برای شرکت سایپا ۲۳ درصد افزایش خواهد داشت. (مشروط به آنکه میانگین وزنی افزایش با احتساب تیراژ از درصد‌های مذکور تجاوز ننماید.)

 

شروط طرف عرضه:

 

- به منظور دسترسی عادلانه و بدون تبعیض به بازار، فروش خودرو بصورت مزایده یا فروش به قیمت کارشناسی مجاز نیست مگر پس از تأیید و اخذ مجوز از شورای رقابت.

- تمام فروش‌های مستقیم به مصرف‌کننده نهایی با کد ملی و شرایط تضمین‌شده صورت گیرد و از هر گونه فروش و عرضه خارج از این رویه (از جمله در قالب سبد محصول نمایندگی‌ها) خودداری شود.

- خودروسازان ضمن اخذ گواهی استاندارد تأمین قطعات مربوط به خودرو‌های تولیدی یا فروش رفته خود را برای حداقل سه سال از تاریخ فروش، تضمین نمایند (که با نظارت متخصصان فنی صورت گیرد. -گارانتی - وارانتی).

- خودروسازان موظف می‌باشند گزارش عملکرد فروش، پیش‌فروش و هرگونه فروش به روش مزایده و کارشناسی خود را در مقاطع سه ماهه به شورای رقابت گزارش نمایند.

شروط طرف تقاضا:

- با هر کد ملی فقط امکان ثبت‌نام و خرید یک دستگاه خودرو از خودروسازان مجاز می‌باشد. در غیر این‌صورت قرارداد از سوی خودروساز به‌صورت یک‌طرفه لغو می‌شود.

- مشتریانی که در ۳۶ ماه اخیر اقدام به خرید خودرو از شرکت‌های «خودروساز تحت تنظیم» کرده‌اند، مجاز به ثبت‌نام نیستند. در غیر این‌صورت، قرارداد به‌صورت یک‌طرفه از سوی شرکت فروشنده لغو و وجه پرداختی نیز برگشت داده می‌شود.

- دارا بودن گواهی‌نامه رانندگی برای خریداران الزامی می‌باشد.

۳- درباره خودرو‌هایی که تاکنون شورای رقابت مشمول شرایط انحصاری تشخیص نداده است یا آن‌هایی که از شمول دستورالعمل خارج کرده است، در شرایط فعلی و با توجه به ممنوعیت کلی واردات خودرو، بازار این خودرو‌ها نیز از شرایط بازار انحصاری برخوردار شده است و بنابراین شورای رقابت درباره خودرو‌های به شرح پیوست با پایه قراردادن قیمت‌های سال ۱۳۹۶ که بازار آن‌ها در شرایط متعادل قرار داشته است، اعمال دستورالعمل مصوب خود را تأیید می‌کند و مرکز ملی رقابت ضمن اعمال نرخ تورم اعلام شده بانک مرکزی با همان شرایط خودرو‌های مشمول محاسبات لازم را انجام و جهت اجرا به ستاد تنظیم بازار اعلام نماید.

تبصره: به دلیل ضرورت تسریع در اعمال دستورالعمل و نبودن سوابق ترکیب هزینه و نرخ تورم بانک مرکزی درباره هریک از این خودروها، تا زمان انجام محاسبات به تفکیک توسط بانک مرکزی میانگین نرخ تورم خودرو‌هایی که توسط بانک مرکزی محاسبه و اعلام شده است، مبنای نرخ تورم در فرمول دستورالعمل مصوب شورا برای این خودرو‌ها قرار می‌گیرد.

 اختلاف قیمت‌های جدید با نرخ‌هایی که قبلا اعلام شده بود

البته قیمت‌های اعلام شده از سوی شورای رقابت درباره ۴ خودرو که قبلاً رضا شیوا، رئیس شورای رقابت، نرخ آن‌ها را اعلام کرده بود، متفاوت است.

 

شیوا پیشتر درباره قیمت‌های تقریبی برخی خودرو‌ها گفته بود: قیمت سایپا ۱۱۱ معادل ۴۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومن و ساینا ۵۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

 

وی همچنین گفته بود: قیمت تیبای صندوقدار ۵۲ میلیون و تیبای هاچ‌بک ۵۹ میلیون تومان تعیین شده است.

 

 محدودیت‌های خرید خودرو از کارخانه

همچنین به گفته عباس تابش، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، محدودیت‌هایی برای ثبت‌نام متقاضیان خرید خودرو تعیین شده که بر این اساس، متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودرو‌های پیش‌فروش نباید دارای پلا‌ک‌های جاری باشند و این موضوع از نیروی انتظامی استعلام می‌شود.

 

همچنین سند خودرو‌های جدید به مدت یک سال در رهن باقی می‌ماند و این امر مخصوصا در فروش‌های فوق‌العاده رعایت می‌شود. در عین حال، برای متقاضیان خرید خودرو‌های پیش‌فروش شرط سنی هجده سال و همچنین داشتن گواهی‌نامه تعیین شده است و در صورتی که خودرو پس از سه ماه به خدمات پس از فروش و نمایندگی‌های مجاز برای سرویس‌های اولیه توسط خریدار ارجاع داده نشود، حتما گارانتی خودرو باطل می‌شود.


بیشتر بخوانید: 

 

روش جدید ثبت نام طرح فروش ایران خودرو و سایپا / راهنمای ثبت نام در سامانه امتا+مراحل تصویری


 فروش خودرو‌های داخلی از طریق قرعه‌کشی به مشتریان

 

به گفته مهدی صادقی نیارکی، سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، از این پس فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید سه روش فروش خودرو خواهد بود و بر این اساس ۶۰ درصد از تولید خودروسازان به ایفای تعهدات جاری و معوق اختصاص می‌یابد.

 

وی گفت: یکی از روش‌های فروش خودرو قرعه‌کشی است، بر این اساس که سایت فروش خودرو در زمان اعلام پیش‌فروش به مدت یک هفته باز می‌شود و تمام متقاضیان که شرایط ثبت‌نام براساس دستورالعمل سازمان حمایت را دارند، قادر به ثبت‌نام و واریز وجه خواهند بود. بعد از تکمیل فرایند ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام خواهد شد و کسانی که اسم آن‌ها در قرعه اعلام می‌شود، پس از مدت سه ماه خودرو خود را دریافت خواهند کرد.

 

به گفته صادقی نیارکی، کسانی که نام آن‌ها در قرعه‌کشی نبوده است، می‌توانند تقاضای وجه کنند و طی مدت مشخص و تعیین‌شده، وجه ثبت‌نامی به حساب آن‌ها بازگردانده می‌شود، ضمن اینکه متقاضی می‌تواند پول خود را برای خرید‌های بعدی نیز محفوظ نگاه دارد.

منبع: فارس


بیشتر بخوانید:

 

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در انتظار تصویب هیئت وزیران/حداقل حقوق مستمری‌ بگیران تأمین اجتماعی کمتر از ۲میلیون نخواهد بود 

 

جزئیات فروش سهام عدالت از طریق بانک

 

آزادسازی سهام عدالت مستقیم یا غیرمستقیم؟/ سوددهی کدام روش بیشتر است؟

 

میزان و مبلغ زکات فطریه در سال ۹۹+جزئیات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۰۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
19
31
چرا قیمت کوییک نیست توشون؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
دلت خوشه ؟ یارو رو تو ده راه نمیدهدن سراغ خونه کدخدارو میگرفت!!!کدوم خودرو ؟ کدوم قیمت تعیین شده؟
گل آقا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
بشین تا قیمت بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
چطور میشه قیمت ماشین بیاد پایین درصورتیکه سکه و طلاودلار هیچ کاهشی نداشته برعکس هرچی قیمت ماشین با گفته های شما آمد پایین طلا و دلار رفت بالا قیمت وسیله وقتی میاد پایین که دلار بیاد پایین وگرنه هیچ کدوم از این مطالب واقعیت نداره
Hgh
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
13
73
از حرف تا عمل خیلی فاصله هست اگر بتوانند عملی بکنند وادمه دهند به نظر میرسه خوب. باشد حداقل اینجوری دست دلال خیلی کوتاه میشود البته اگر عملی بشه و هیچ رانتی هم صورت نگیره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
16
63
انشا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
15
63
خیلی عالیه اگ بتونیم ثبت نام کنیم نگین سایتش پرشده دوساله ما نتونستیم ثبت نام کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
تحفس انقد مشتاقی؟
نمیری از شوق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
واقعا
همین استقبال شماها باعث شده که وضع ما این شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
11
87
اگه تو هر زمینه ای قانون باشه و مجری قانون نظارت مستمر داشته باشه ،ایران میشه گلستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
خوریییییییییییی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
22
95
من میخوام بخرم کجا دارن به این قیمت میفروشن ، آدرس بدید. ما که ندیدیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
23
83
من میخوام بخرم کجا دارن به این قیمت میفروشن ، آدرس بدید. ما که ندیدیم
ناشناس
United States of America
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
ای کاش پیگیرقیمت مسکن و زمین باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
سر کاری عزیز..هنوز متوجه نشدی؟
پاداشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
13
54
به نظر من در نظر گرفتن پلاک جاری بدون لحاص کردن مدل خودرو بی عدالتی است یکی پراید مدل پایین دارد حالا میخواد تبدیل کنه چه کنه
محمدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
سلام
احتمالا فقط خودروی صفر را می گویند بابت پلاک جاری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
مدل پاینشو به قیمت بفروشه دست یه بدبخت که زورش به صفر نمیرسه بگیره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
اتفاقا خیلی عالی مگر شما به دنبال چشم و هم چشمی هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
16
48
سلام چرا قیمت کامیونت هارو سامان نمیدن همین جوری این لگنها قیمتشان داره میره بالا
Eisa
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
نه اینکه قیمت سواری رو سامان دادن موند کامیونت. باور کردی؟
علی قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
8
52
ای مسئولین درپیروزی انقلاب .جنگ .شعارضدظالمان ودریک کلام حمایت ازازانقلاب همین مردم بودندکه همیشه درصحنه بودندحالا خدا روخوش نمیادکه دست پولداراونمایندگی ها روبگیریدیابعضی هاچندین ماشین داشته باشندوامثال من یکی نداشته باشم.به امیدنگاه عمیق تر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
11
69
ب نظر میاد امثال ما هیچ وقت نه خونه بتونیم بخریم نه ماشین وقتی تو خط فقر و حتی زیر خط فقریم ما ک نه بیمه داریم نه کار حتی صد هزار تومن پس انداز نداریم واسه روز بعدمون وای.......خدایا فقط تو میتونی ب من بگی چیکار کنم و اینم تو شرایطی ک حتی راه خونه ی تو هم نمی دونم از کجاست بهر دری میزنم در ب روم باز نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
نماز شب بخون.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
از تهران نشینی دست بکشید با پولی که رهن دادید یه خونه ۵۰ متری تو تهران گرفتید بیاید روستاهای اطراف زادگاهتون یه خونه و یه باغ بگیرید و توش هر کاری خواستید بکنید و بچه هاتونو با ارامش و هوای پاک بزرگ کنید تهران خرابه است خرابه چی میخواید تو خرابه من خونمو توی تهران فروختم الان یه زمین ۵ هکتاری پر از میوه ها و ... و حیوان و زنبور عسل ... دارم دیگه چی میخوام خدا بخواد یکی دو ساله وضعیت خودرو مشخص بشه ال نودو میدم و یه هایلوکس میگیرم و تمام دیگه چی میخوام از خدا
این ایمیل منه خواستید میتونم راهنمایی تون کنم azaribazar@gmail.com
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
فقط خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
دوست عزیز پیشنهاد میکنم از خدا درست کمک بخواه
در این شکی نیست با سومدیریت ورانت و... زندگیو به کام من وشما تلخ کردن
وقتی کسی به دادت نمیرسه خودت به داد خودت برس خداوند سرنوشت کسیو تغییر نمیده مگه اینکه واقعا خودت بخوای
زندگی توی تهران ارزش نابود شدنو نداره
به پیشنهاد دوستمون فکر کن
آرزوی موفقیت براتون دارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
12
60
همش کشکه واردات خودرو ممنوع کرده چه‌جور ماشین ارزون شده همش کلاهبرداری بزرگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
تنها راه ارزان شدن خودرو واردات بدون گمرکه ببین چطور پژو زیر پنجاه بدن با الماس اینا نمیخان خودشون.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
14
46
فقط دروغ میگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
8
44
خداوندا سپاس، از خوشحالی دارم ذوقمرگ میشم، اگه من مردم خونم گردن شورای رقابته خواهشا پیگیری کنید خونم پایمال نشه
به مرگ که بگیری به تب راضی میشن مردم
حالا اگه این دو خودرو ساز لگن تولید کنن شاید دست دلالای از خدا بی‌خبر قطع بشه ولی کو تولید؟
ولله اگه روال تولید عادی انجام بشه و دوتا لگن ساز خودروهای احتکار شدشون رو بریزن تو بازار میشه قیمت بازارو به قیمت کارخونه نزدیک کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
8
44
کاشکی همینی باشه که نوشتین..اگه اجرا بشه خوبه..در حد حرف نیاشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
داداش ما که ازاین رقمو ارقام سر در نیووردیم شما که سر دراوردی قیمت خودرو پراید کارخانه و پژو 206به انوان مثال چندشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
بابا
دمت گرم
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
14
22
عالی
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
4
18
سلام خسته نباشید. ما رفتیم کافی نت برای ثبت نام گفتن 6میلیون میگیریم ثبت نام میکنیم نمی تونیم خودنمایندگی ثبت نام کنیم
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
6
14
سلام خسته نباشید. ما رفتیم کافی نت برای ثبت نام گفتن 6میلیون میگیریم ثبت نام میکنیم نمی تونیم خودنمایندگی ثبت نام کنیم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
8
28
باعقل جور درنمیاد. آخه قیمت شرکتی پراید 131قبلا37700000بود.چطوربا23درصد افزایش قیمت شده37400000. یا پژو 405 tu5 قبلأثبت نامیش حدود68میلیون بوده ولی حالابا10درصدافزایش قیمت شده59میلیون ای قیمت کجاآمده؟ چجوری تعیین شده؟ باعقل جور درنمیاد
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
چون شورای رقابت فهمیده ایناحرف مفت زیاد میزنن و قیمت تمام شده هر لگن خیلی پایین تر از این حرفاست و با افزایش ۱۰درصدی ۴۰۵ نهایتا ۵۴ دربیاد که تازه اونم خیلی حیلی زیاده برا همچین لگنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
دروغه اقایون. شایعه هست.اصلا گوش ندین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
همش دروغه
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
این قیمت کارخونه هست هزینه های دیگه مثله عوارض پلاک گذاری و بیمه و هزینه گارانتی و ... بهش اضافه می شه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
7
30
چرت وپرت بسه عمل لازم است که ندارید کدوم کارخانه فروش داره پول نقد بدم تحویل بده ماشین آدرس بفرمایید دروغ بسه
دانش آموز روستایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
افزایش قیمت 23 درصدی نسبت به قیمت اسفند 98 هست
پراید 37400=44-45 متن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
24
سلام مردم به کجا باید مراجعه کنند تابتوانندثبت نام برای خودرو باقیمت جدیدانجام دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
سایت ایران خودرو وسایپا مراجعه کنید ایرانخودرو ثبت نام سخته ولی سایپا با گوشی میشه ثبت نام انجام بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
اون دنیا
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
5
12
سلام من درست متوجه نشدم یعنی من که یه اس ال ایکس برا برج 8 99 که موعد تحویل هست ثبت نام کردم.
قیمت تمام شدش چقدر در میاد؟
دوستان لطفاً راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
رهنمایی کردمت خداقوت
رامین
United States of America
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
5
14
مگه ۴۰۵ بنزینی قیمتش ۶۳ میلیون نبود الان ۵۴ شده

چجوریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
قیمت اعلام شده برای ۹۳هستش یاپول میدی ده سال دیگه تحویل میدن
رامین
United States of America
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
4
12
مگه ۴۰۵ بنزینی قیمتش ۶۳ میلیون نبود الان ۵۴ شده

چجوریه
کارگر روستایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
20 درصد از قیمت اسفند 98 بهش اضافه کن
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
8
21
لطفاً اینقدر دلمان را اینگونه مطالب به اتش نکشید. پراید شرکتی 37 تومن در بازار 70 ملیون. دلار 4200 در بازار 17 تومن. بابا دزدیدی کنید نوش جانتان ولی لااقل صداش در نیارید و مردم را نرنجانید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
4
22
باسلام شماکه میگین پلاک جاری نباید داشته باشید برای ثبت نام کسی که بخاطر نیاز خودرو فرسوده سوار میشه باید چکار کنه چطور خودرو با قیمت مصوب بگیره
هادی خلج
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
8
9
با سلام
تکلیف کسانی ک قبلا ثبت نام کردند و تحویل خودرو سال آیندست چی میشه ؟با نرخ سود ۱۵ درصد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
تکلیفت معلومه..اینا که دروغ میگن..نوبتت برسه پرایدتو 200 تومن میخرن..ناراحت نباش
محمد فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
3
9
یعنی قیمت بازار میشه ده درصد بیشتر از این قیمتها؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
6
14
وقتی مدیر عامل و سلطان خودرو دستشون با هم در دزدی هست قرعه کشی و ثبت نامو شورا و حمایتو صنعت شریک دزد همه و همه سر کارن این نمایش رو قوه قضاییه درست کرده برای حفظ ابرو از وست رفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
بله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
3
19
باوا جمع کنید مسخره کردید خودتونو اخه پراید هم ماشینه که هرروز جلسه براش تشکیل میشه☹☹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
4
18
باوا جمع کنید مسخره کردید خودتونو اخه پراید هم ماشینه که هرروز جلسه براش تشکیل میشه☹☹
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
3
23
فروش فوق العاده باید بدون دریافت پول انجام شود این کار از شرط بندی بدتره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
درستشم همینه قرعه کشی کنید بد از برنده پول بگیرید چند نفر بیشترهم قرعه کشی کنید برا هرماشین که اگه طرف پشیمون شد رزو باشه هرچند اینا هدفشون با پول مردم کار کردنه انقدر هستند که ثبت نام کنن به همشونم که نمیرسه این همه پول حداقلش یکماه بخابه ملیارد ملیارد پول که یکماه بخابه تا برگشت داده بشه واقن متاسفم که این همه مثلا تحصیل کرده ازحقوق مصرف کننده داره دفاع میکنه فقط خداجوابشونو بده
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
15
ممنونتون میشیم همه ماشیناتونو به دست مصرف کننده برسونید،فقط خدا کنه که این بار هم پارتی بازی نباشه،چون ما کسی رو نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
چشم حتما
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
15
قسم شما را به کسی میدم که میپرستید دست از دروغ گفتن برداریدچون بعد از دوسال دنبال ماشین وثبتنام کردن
دیگه خسته شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
خسته نباشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
3
11
5 درصد اضافه بر تمام نرخ ها به قیمت ماشینها اضافه کردن به خاطر تحریمها
بعد یه عده تریبون دار میگن تحریم ها ثاثیری نداره
تو یه پراید شما باید ۲.۵ میلیون اضافه بدی به خاطر تحریم ها
چی بودیم چی شدیم
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
3
9
باز هم از همتون سپاسگذارم ،فقط به دست مصرف کننده برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
حتماسپاس گذارباش توخواب اگه ماشین بهت بدن مثل دولار۴۲۰۰تومنی هاها
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
4
6
سلام می خواستم بدونم در مورد قیمت های محصولات زامیاد چی؟!شامل نیسان های دیزل و دوگانه سوز میشه؟
وحیدرستگاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
5
11
عالی اگر قیمت خودرو پراید این مبلغ باشد عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
میشه ..یعنی بشین تا بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
3
16
باز هم سرکاریم طبق معمول علی برکت اله
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
10
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
7
6
افرین دارم دلم گرم میشم اگرهمینتوربیاد پین وتو قیمت معلوم بمونه خیلی خوبه خدابه زندگتون برکت بده
امین اله حسینی الاصل تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
8
12
با سلام ، اولا تشکر از اقدامات قوه قضایبه و رسانه در پیگیری گرانی های اخیر. ثانیا همه این زحمات در پرتو نظارت و سختگیری طبق قانون به بار مینشینه ثالثا حتما باید منشوری مبنی بر رعایت قیمتهای اعلامی به نمایشگاهها و نمایندگی ها ابلآغ بشه وفروش خودرو ازقیمت مصوب به بالا با مجازات خاطیان اقدام تا تخطی نشه . ممنون
امین اله حسینی الاصل تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
3
9
با سلام ، اولا تشکر از اقدامات قوه قضایبه و رسانه در پیگیری گرانی های اخیر. ثانیا همه این زحمات در پرتو نظارت و سختگیری طبق قانون به بار مینشینه ثالثا حتما باید منشوری مبنی بر رعایت قیمتهای اعلامی به نمایشگاهها و نمایندگی ها ابلآغ بشه وفروش خودرو ازقیمت مصوب به بالا با مجازات خاطیان اقدام تا تخطی نشه . ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
10
8
کجا میدن ۱۰تا میخوام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
دیگه۱۰ تا بهت نمیدن دلال از خدا بی خبر یدونشم واست حرومه کاش بگیرنتون یکی یکی اعدامتون کنن
بازرگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
احمقی مثل شما قیمت روبالامیبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
10
6
کجا میدن ۱۰تا میخوام
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
جایی خاصی نمیدن بعد از اعلام ثبت نام تشریف ببرید نمایندگی و با ارائه کارت ملی و تایید هویت که طی سه سال اخیر خودرو خریداری نکرده باشید ثبت نام کنید البته اگر شما هم جزو قشر زحمت کش و از خدابی خبر دلالان نباشید که هر کجا بر ضررشون باشه میان پیام الکی میدن تا جو خراب کن موفق باشید
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
اون بی شرفی ک در نظرات میگه کجاس من ده تا میخوام هم اون بی پدر مادریه ک دلال و خیانت دار ب مملکتش میکن برادر من شما ب ی دونه پراید قانه نیستی تا اومد پایین ده تا میخوام خجالت بکش
محمد باقر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
17
۴۰۵ ۹۰ دوگانه کارخونه خریدم دو هفته پیش بایه بدبختی پولو جور کردم ۶۳تومن اگه این قیمتایی که میگید ثبت بشه ۱۵ تومن ضرر کردم باز هم راضیم که بیاد بایین چهارتا فقیری که کارگری میکنن بتونن بخرن ولی تورو خدا دیگه نبرید بالا مردم گناه دارن همه انسانیم بفکر مردم باشید تا خدا نعمتاشو از ما نگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
فقیرتوی بدبختم روش که باقرض ماشین خریدی بعدمیگی چهارتافقیریکی خودتی
محمدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
ممد باقر عشقی تو
ایرانی مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
اون بدبخت و فقیر که نداره یه پراید بخره مطمئنا پول بنزینشم نداره
بنزین آزاد کمر ادمو میشکنه این ماه من فقط ۶۰۰ هزار تومن بنزین زدم خداشاهد دوملیون هم خرج مصرفی هاش کردم
حالا بیمه و لاستیک و خرجهای جانبی هم داره
آقایی که بفکر خرید هستی مخارج دیگشم درنظر بگیرید
من چون عاشق سفرم ماشینمو نگهداشتم وگرنه از ماشین متنفرم
یوسف نوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
10
چرا فقط خودروی که تولید نمیشه مثل پراید وپژو قیمتش باید مشخص بشه اونم به این دستو دل بازی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
دوست عزیز تمام خودروهای تولید داخل اعم از سایپا و ایرانخودرو قیمت گذاری شده و قیمت ها خیلی پایین تر از بازار و نسبت به سال گذشته در حد ۲ الی ۴ میلیون افزایش پیدا کرده جدول قیمت خودروها در سایتهای معتبر اعلام شده تشریف ببرید و مطالعه کنید موفق باشید
Sajad
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
6
با کدوم ضمانت اجرایی؟ مگه قیمتهای قبلی رو خودرو سازها رعایت کردن ک الان بکنن؟ فقط و فقط خدا زورش ب ایرانخودرو و سایپا میرسه وگرنه شورا و امثالهم فقط بازی و لفاظی هس.
براتعلی آبرین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
7
دهم مهر۹۷ باواریز۱۵۰۰۰۰۰۰تومان یکدستگاه ساینابرای زمان ازدواج فرزندم ثبت نام کردم وتیر۹۸باپرداخت کل مبلغ ۵۵۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان اززمان راتحویل بگیریم امروزکه سی ام اردیبهشت ۹۹ است شرکت سایپا با۱۱ ماه تاخیریک خبرکوتاه تحویل به مانمیدهد۰والآن هم که دست شرکت تودست دلالهاروشده آقایان مسئولان بوجود آورنده این اوضاع همه جورحرف میزنند ومانورمیدهندبایدازرفع ظلم ازماصحبت کنندوماراپس از۱۱ ماه ازگروگان سایپا بیرون بیاورند۰ازگرگان بازنشسته فرهنگی ورزمنده وشماره همراه۰۹۱۱۳۶۹۲۸۷۷ است
بختی رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
5
کدوم نظر. جرآت انتشار که ندارید.
بختی رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
3
کدوم نظر. جرآت انتشار که ندارید.
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
3
7
پلاک جاری داشتن یک کار بی منطق ازسوی شما است من خواهان ارتقا خودرو هستم ومیخواهم مدل ماشین رو بالاتر ببرم .پس این کار شما دور از انصاف است
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
3
4
از فردا ب این قیمت خرید و فروش میشه یعنی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
نه بابا.
اینا همش مسخره بازیِ.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
بله دوست عزیز به محض اعلام ثبت نام هردو شرکت سایپا و ایرانخودرو دقیقا و طبق همین قیمتها میتونید خرید انجام بدید و صد البته طی روزهای آینده قیمتهای بازار با تاثیر بر این قیمتها افت زیادی خواهد کرد و با قیمت کارخانه تفاوت ۴ الی ۶ میلیون خواهد داشت موفق باشید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
نه مسخرمون کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
ن اقا دروغه محضه
با این دروغها اعتبار سایتتونو بی ارزش میکنید.با دلار ۱۸تومنی ؟؟؟؟؟؟؟؟جم کنید عامو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
اره..اخه سلطان خودرو رو گرفتن و اعدامش میکنن همه چی درست میشه..فقط عجله نکن
دیدی سلطان سکه و سلطان دلارو گرفتن الان چقدر دلار و سکه مفت شد..
فقط عجله نکن..اره از فردا به این قیمت خرید و فروش میشه منتها فردای قیامت
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
4
5
پس اینهمه انتظار و خوابیدن پول تو ایران خودرو و گرانتر از این قیمت تحویل مردم دادن، چی میشه ؟؟امروز ماشین ارزونتر از دیروز شد؟؟ پول اضافه ما رو باید ایران خوردو بر گرداند تا عادلانه باشه
ارزون شدنش هم عالیه اگه راست باشه و مداوم
بدبخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
امثال شماها خریدن ک پراید شد ۹۰ حالا یکم ضرر بد نیس براتون طماع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
ببین توازخداته ماشین گرون بشه
محمدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
نه دوست عزیز
منم پول اضافه دادم
اما الان برخی قطعات داخلی سازی شده و ارزون تر.
خدا کنه پایین بیاد مردم شاد بشن.
منم ضرر می کنم اما ایرادی نداره.
دیدن خنده دومادی که توی ماشین عروسی که مال خودشونه نسشته و بوق می زنه، آرزوی منه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
پس پراید مدل ۹۰ قیمتش میشه ۵میلیون عالیه هم قیمت دوچرخه
محمد نظری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
2
والا نمیدونم دروغه راسته خوابیم بیداریم شاه برگشته تحریمارو برداشتن چخبره نمیدونم ولی خدا کنه اینطور باشه ما که از خدامونه یه خر قسطی هم بدن راظیم
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
2
اگه کسی واقعا با این قیمت ها خودرو خرید لطفا بیاد اینجا بگه .به هیچ عنوان این قیمت واقعی نیست .یعنی واقعا با عقل جور در نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
2
چرته بابا تمام قطعات قیمتشون 4 برابر شده چطوری بده به این قیمت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
ببین دلبندم...
خیلی سادس. بهت میگم ی خر دارم 10 میلیون بهم میخندی. قیمت همه خر ها هم دست خودمه.. میگم فردا اعلام کنین خر 20 میلیونه..بعدش خرید خر با 10 میلیون برات آرزو میشه. چیزی ک انحصاری باشه اینه..رقابت باعث کاهش قیمتها میشه که تو جامعه ما در خودروسازی اصن وجود نداره.. جلوی وارداتم گرفتن که اسب گیرت نیاد با 10 تومن مجبوری همون خرو ب قیمت اسب بخری
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
0
قیمت کوییک ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
همه با هم هم دست هستن ما رو خر فرض کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
0
خیلی خوب دم قوه قضائیه گرم خداوکیلی باید همه کسانی که اخلال ایجاد میکنن اعدام کنه .خدا رو شکر
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
0
بشنو ولی باور نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
چرت و پرت تحویل خودتون دادین،هر روز سمت یه کالا میرین،وگند میزنید به بازار،تموم کنید این بازیهای کثیفتون رو
Yahya
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
باید رییس سایپا و ایرانخودرو هم با حکم اعدام میدادن تا حساب کار دست بقیه بیاد
اکبر کلهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
اگه واقعیت داشته باشه خوبه
اکبر کلهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
اگه واقعیت داشته باشه خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
5
س
خدمت دوستان
۱۳۱ یک ماه دیگه بیشتر تولید نمیشه
۴۰۵ رو هم قرار از خط تولید خارج کنن
بخاطر این که مردم رو سرکیسه کنن قیمت این چنتا خودرو رو نگه داشتن
ولی در قبالش تیپا و ساینارو قیمتاشو اوکی کردن
ضمنا نقشه کوییک رو سایپا میدونید از شکل چ حیوونی ساخته؟؟؟
این سوسکهای سیاه هس تو قاره افریقا فضله حیوونا رو میچرخوننا تجسمش کنید متوجه میشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
ما که ماشینمون قراضه شده میخواهیم عوض کنیم تکلیف چیه . این شرط پلاک جاری مسخره است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
2
نمایندگی بهمن موتورواقع درنجف آباداصفهان به نمایندگی مهردادشفیعی انباربزرگ احتکاروانت کارا۲۰۰۰میباشد.بارانتی که شرکت بهمن موتوربرای آن داردهردفعه۵۰الی۶۰دستگاه وانت کاراخریدمیکندبصورت کاردکس بدون پلاک خودروهاراباافزایش قیمت۳۰الی۴۰میلیون تومان بیشترازقیمت کارخانه بهمن موتور به مصرف کننده واقعی بصورت کاردکس میفروشد.
رصا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
2
1
اقدام صفر است قیمت خودرو امکان ندارد بیاید پاین
جند بار تکرار شد محال است پاین بیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
چرا دروغ میگید آخه آدرس بفرستید کجا ثبت نام میکنن بگید مردم و آلاخون بالاخون در بیارید میگید با نمایندگی ها و نمایشگاههایی که گرون فروشی کنن برخورد میکنید ولی کو من رفتم نمایشگاه داره میگه 75میلیون کو پس این برخورد و پی گیری
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
0
سلام اگه اینطوری بمونه عالیه
ابراهیم ایران نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
4
بسه خواهشا چرا این ملت رو خ ر فرض میکنید این حرفا صدمن یه غازه،من هرنمایندگی رفتم گفتن چیزی به ماابلاغ نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
بر پدرتان نهلت دروغ گوهای کثیف
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
2
1
دوستان توجه کنن این قیمت خام هستش یعنی بیمه و پلاک و مالیات میخوره بعد هم 9 درصد ارزش افزوده
مثلا قیمت پراید131 بوده31200 که با بیمه و مالیات و اینا میشد 37 و نیم...... الان قیمت خام شده37400 که با بیمه و مالیات و ارزش افزوده حدود44 میشه..
در مورد بقیه خودرو ها هم همینطوره
کیان
United States of America
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
2
0
اقای ریسی زنده باد لطفا مسکن هم ورود بکنید خخخیلی شرایط خراب
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
0
خدا خیرتون بده
شما هایی ک جلو این دزد ها وایستادین
امیدوارم ادامه داشته باشه
ب خدا من تو این گرونی ها نمیتونم نفس بکشم
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
2
مردم سرکارتان گذاشته اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
سلام ما الان چند ساله میخواهیم ماشین بخریم نمی توانیم حسرت شده برایمان
من نه منم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
اگه روحانی بتونه همین یه کار رو خوب انجام بده،من تمام گندهایی که تو این ۸ سال زده رو می بخشم،البته اگه بتونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
2
دم قوه قضاییه گرم
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
با کدوم درآمد اصلا بشه ۳۰ میلیون پراید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
0
سلام.خبرها.عین.واقعیت.است.انشاالله.صبر.کنید.در..عمل.هم.از.قوه.به.فعل.شک.نکنید.همه.کارها.درست.میشه.توکل.به.خدا.فساد.چو.رخت.بربندد.بر.بندد.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
0
مردونه یه بار رو حرفتون بمونید
جفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
0
شماکه میگین قرعه کشی خوب چند نفرقرعه به نامشون بایدبیفته بعدازچندوقت که پول روبدی قرعه کشی میکنن
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
سلام نه خودتون رو خسته نه مردم رو الاف هم نیروی انسانی داریم هم معادن و ماشین آلات ربطی هم به دلال بازی ندارد ایران خودرو و سایپا تولید را زیاد کنند انبار نکنند ماشین اضافه هم میاد چطور موشک حامل ماهواره تولید میکنیم ولی ماشین را نمی توانیم مردم را گول نزنید
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
سلام نه خودتون رو خسته نه مردم رو الاف هم نیروی انسانی داریم هم معادن و ماشین آلات ربطی هم به دلال بازی ندارد ایران خودرو و سایپا تولید را زیاد کنند انبار نکنند ماشین اضافه هم میاد چطور موشک حامل ماهواره تولید میکنیم ولی ماشین را نمی توانیم مردم را گول نزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
منم میخوام نهار نخوردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
توبازارهم اصولی باشه قیمتهاعالی میشه..الان پرایدکارخونه ۳۷۴۰۰ولی بازار۶۵اختلاف واقعازیاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
هر موقه پراید شد 5ملیون و پژو شد 15 ملیون مارم خبر کنید شاید تونستیم بخریم
ایرانی مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
هموطن چرا انقدر شلوغش میکنید قول شرف میدم تا چند وقت دیگه پراید میشه ۱۵۰هزار تا ۲۰۰ هزار
چون دارن ۴تا صفر از پولمون کم میکنن
خدا باعث و بانی گرونی و فقر رو کنفیکون کنه

آمین
متین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
یکسال ونیمه ماشین از کارخونه تا بازار دو یاسه برابر بود قیمتش هیچکسی نگفت چرا..انقد قدرت دلال زیاده؟؟؟؟که یه کشورو با اینهمه مسول وظیفه شناس نتونستن کاری کنن!!!
معلوم نیست جریان چیه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
یعنی چی؟این که قیمت از نرخ قبلی کارخونه هم ارزونتر شده. یعنی قیمت کارخونه رو ارزونتر کردین یا درصد تغیر به قیمت اسفند98 اضاف میشه...مثلا پژو405 قبلا بوده 63 میلیون حالا شده 54میلیون تومن. ارزونتر شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
مهردادشفیعی نمایندگی بهمن خودرودرنجف آباداصفهان هم یک اختلاس کننده بزرگ است که بامدیران بهمن خودروزدوبندداردوبارانتی که برایش میدهندهرماه بیش از۱۵۰دستگاه وانت کارا۲۰۰۰رابیش از۵۰الی۶۰میلیون تومان گرانترمیفروشداون هم بایدمحاکمه واموالش مصادره واعدام شود
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
برای خریدن اشغال باید تو صف وایستیم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
این قیمتا اعمال میشه ولی فقط عده خاصی میتونن ثبت نام کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
قیمتارو اینقدر بردن بالا که الان پراید شده 37 تومن داریم ذوق مرگ میشیم. پرایدی که ده تومنم نمیارزه
خدا کمک کنه به کسایی که ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
2
من سورن در اوردم قیمت کارخونش بوده ۸۲و۵۰۰،حالا شده ۶۶.
ینی مسولین نازنین بخوصوص اقای شیوا،قیمت کارخونه رو کمتر هم کرده؟
اونم با دلار ۱۸تومنی،حقوق بالای کارگر ،کاهش تولید،ممنوعیت واردات خودرو و....
مگه میشه؟مگه داریم؟
اقا راحت به ملت بگید کم اوردیم بهمون کمک کنید.
تو این ماه شما باید ۲۰۰هزار خودرو تولید کنید و به مردم بدین،ماهم باور کردیم قیمت ماشین کم شده،پس لطف کنید ۲۰۰هزار خودرو تحویل بدین.
اگر ندین با این قیمت ،ازخودتون درغگوتر نیست ومردم دیگه هیچ اعتمادی بهتون ندارن.
تازه گفتین اینا قیمت سال ۹۷هست،مال دو سال پیش.
بعدم گیرم قیمت خودرو این باشه،پس تکلیف لوازم یدک که بیست برابر شده چی؟تکلیف دست مزد تعمیر کار چی و...
بسه دروغ و سرگرم کردن مردم،بسه ،با این وعدهای سر خرمن چیزی درست نمیشه
هعی خداااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
من سورن در اوردم قیمت کارخونش بوده ۸۲و۵۰۰،حالا شده ۶۶.
ینی مسولین نازنین بخوصوص اقای شیوا،قیمت کارخونه رو کمتر هم کرده؟
اونم با دلار ۱۸تومنی،حقوق بالای کارگر ،کاهش تولید،ممنوعیت واردات خودرو و....
مگه میشه؟مگه داریم؟
اقا راحت به ملت بگید کم اوردیم بهمون کمک کنید.
تو این ماه شما باید ۲۰۰هزار خودرو تولید کنید و به مردم بدین،ماهم باور کردیم قیمت ماشین کم شده،پس لطف کنید ۲۰۰هزار خودرو تحویل بدین.
اگر ندین با این قیمت ،ازخودتون درغگوتر نیست ومردم دیگه هیچ اعتمادی بهتون ندارن.
تازه گفتین اینا قیمت سال ۹۷هست،مال دو سال پیش.
بعدم گیرم قیمت خودرو این باشه،پس تکلیف لوازم یدک که بیست برابر شده چی؟تکلیف دست مزد تعمیر کار چی و...
بسه دروغ و سرگرم کردن مردم،بسه ،با این وعدهای سر خرمن چیزی درست نمیشه
هعی خداااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
2
من سورن در اوردم قیمت کارخونش بوده ۸۲و۵۰۰،حالا شده ۶۶.
ینی مسولین نازنین بخوصوص اقای شیوا،قیمت کارخونه رو کمتر هم کرده؟
اونم با دلار ۱۸تومنی،حقوق بالای کارگر ،کاهش تولید،ممنوعیت واردات خودرو و....
مگه میشه؟مگه داریم؟
اقا راحت به ملت بگید کم اوردیم بهمون کمک کنید.
تو این ماه شما باید ۲۰۰هزار خودرو تولید کنید و به مردم بدین،ماهم باور کردیم قیمت ماشین کم شده،پس لطف کنید ۲۰۰هزار خودرو تحویل بدین.
اگر ندین با این قیمت ،ازخودتون درغگوتر نیست ومردم دیگه هیچ اعتمادی بهتون ندارن.
تازه گفتین اینا قیمت سال ۹۷هست،مال دو سال پیش.
بعدم گیرم قیمت خودرو این باشه،پس تکلیف لوازم یدک که بیست برابر شده چی؟تکلیف دست مزد تعمیر کار چی و...
بسه دروغ و سرگرم کردن مردم،بسه ،با این وعدهای سر خرمن چیزی درست نمیشه
هعی خداااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
من که حسابی شوکه شدم. یعنی پارس tu5شده ۶۷۸۰۰۰۰۰؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
فاصله ای بین حرف و عمل نیست دارن عمل میکنن توی بازار که همه از ترسشون دارن خودروهاشونو ۲۰ تا ۳۰ کمتر از قیمت های توی سایت میدن وقتی یکی یکی گرفتنتون اعدامتون کردن دیگه خودروهاتون به چه دردتون میخوره پس اونایی که زیر قیمت میدن برد کردن دقل بازی بسه بسه دیگه آدم شین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
چرا هنوز فکر میکنین این قیمت ارزان هست نخرید عزیزان ماشین پرابد چی داره که ابن قبمت گذاشتن روش
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
معتادا نمیگیرن این همه معتاد ما که ندیدیم اول همینا رو گرفتن بردن دیدن همه ماشین گرفتن اینا نگرفتن ولشون کردن منم الان امدم یه ماشین بگیرم دارم میرم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
1
بازم خداروشکر یکی تونست جلو این بی هویت ها رو بگیره و قیمتا کاهش پیدا کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
محصولات سایپا و ایران خودرو همشون اشغاله حیف بخدا حروم به والله هزار تومن بدی بابت این آهن اشغاله که به مردم میدن اخه چرا باید ما مدل پراید رو ۲۵ سال تحمل کنیم تا کی دزدی تاکی دروغ چرا از احمقیت مردم سوء استفاده می کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
سلام برید نمایندگی اگه با این قیمت ها تونستید ماشین ثبت نام کنید اگه شرکت ایرانخودرو وسایپا با این قیمت ها به مردم ماشین بدن قیمت ها بالا نمیره مردم مصرف کننده ها میان از خود شرکت میگیرند کسی میاد از دلال ماشین بگیره مدیریت نمشود مشکل مدیریت داریم خود شرکتها مستقیم بیاد به مردم خودرو تحویل دهد هیچ دلالی نمیتونه با قیمت بالا ماسین بفروشه که هیچ با قیمت خرید به خرید اش هم نمیتونه مشکل مدیریت داریم !!!!!!!!!!
حنیف
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
همتون دزدید فقط بفکر منافع شخصیتون هستین به فکر مردمی که چندین سال زحمت میکشن تا خرج و مخارج و ما یحتاج فرزندانشون رو تامین کنند بایس بجای این کار ؛هرچه پس انداز کنند رو بایس بندازن توی جیب شماها،که اصلا دین و عقیده ندارید.خدا لعنتتون کنه و بخاک سیاه بشینید.ایشالله هر کسی که بخواد به سر این مردم بی پناه و کارگر و ضعیف رو بخواد شیره بمالونه؛و کلاه سراین مردم بگذاره ؛خودش و زن و بچش به درد بی درمون مبتلا بشه و همش سر بیمارستان درآره... بحق ابالفًل العباس *
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
عالیییییی
نمیگم پراید بشه ۲۰ تومن .
نظارت سنگین کنن انشالا درست میشه
علی
United States of America
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
ای لعنت بشما برای اینهمه دروغ کو کجاس پس یه نفر ۶۷۰۰ تا تحویل میگیره یه نفر هم مثل من ۲ساله دنبال ماشینم ثبت نام بکنم
علی
United States of America
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
ای لعنت بشما برای اینهمه دروغ کو کجاس پس یه نفر ۶۷۰۰ تا تحویل میگیره یه نفر هم مثل من ۲ساله دنبال ماشینم ثبت نام بکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
ای داداش الکی میگن بازم همون آش همون کاسه هسته فردا دوباره می کشه بالا
ز ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
قیمت تو بازار یه چیز دیگس شما هیچیتون درست نیست
میرزادیونه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
هر بلائی که سرمون بیاد حقمونه ناراحت نشین فردا انتخاباته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Mahan
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
پس تکلیف ماکه گرون خریدیم چی میشه؟الان بخایم بفروشیم میدونید چقدضررمیکنیم؟آخه خدا رو خوش میاد؟
مصطفی چوب خورده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
برو بابا ....این چ حرفیه اگه ارزون شه شما که اینقد مایه داری و نون ب نرخ روز میخوری که خدا بهت داده و چارتا دیگه رو باز میخری و حالشو میبری
امثال ماهایی ک در آرزوی سوار شدن یه پرایدیم تکلیف عشقمون چیه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
خدایا خودت این حقیقت داشته باشه
يكتاي سياهكل
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
1
سلام..قشنگ معلومه با اين قيمت و اين شرايط نميشه خودرو خريد..كدوم آدم عاقلي مياد با قرعه ماشين بخره... بهونه اي پيدا كردن براي افزايش قيمت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
4
انقدر دروغ نگین بی ناموسها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
انقدر دروغ نگین بی ناموسها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
چقد ما ایرانیا ساده ایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
2
ما سال ۹۸ ثبت نام کردیمخواستم بدونم سند ما هم در رهن شرکت سایپا میمونه،و همین الان دو تا پلاک بنام من هست ایا مشکلی پیش نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
من سالهاست بی ماشین هستم وبه کمترین ماشین داخلی برای خرید راضی هستم.پول نقد بهتون میدم بعداز خدایی ۲۰ سال میخوام یه تیبا بخرم خدا میدونه وای وای که دورغه وباید ۲۰ سال دیگه صبر کنم. صبر ایوب.
ع.جهانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
سلام لطفا اگه میتونید شما منو ثبت نام کنید
همون آشو همون کاسه است
واقعا نمیدونم چطور و چرا به این روز افتادیم پیشنهاد میکنم واسه همه سرپرستهای خانوارهایی ک ماشین ندارن نفری یک ماشین ملی! تو سایت خودروسازهای وطنی رو با ارسال کدملی متقاضی انجام بدید، بد نیست
چطور واسه وام یک میلیون تومانی که با اس ام اس کد ملی ومشخصات دراختیارتون بود باهمون کد ملی پیش ثبت نام کنید برامون
تا ثواب کاز خیر نصیبتون بشه
وما مردم شریف و غیور ایران به آرزوی خودمون برسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
چی بگم والا
نگفتن زگفتن بهتر است
شاپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
4
اخه از اول انقلاب تا امروز کدوم حرفتون درست از آب دراومده کدوم جنس وکالا گرون نگردید و کدوم قول تون درست از آب دراومده همش دروغ تحویل ملت میدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
2
دو برابر این قیمتا هم پیدا نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
والا من که دیگه میخوام خودم یه لگن درست کنم سوار بشم ..
morteza
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
اخه قرعه کشی؟یعنی اونی که خوش شانس نیست باید سالها صبر کنه تا صاحب خودرو نو بشه یا باید صبر کنه بعد گذشت یک سال خودرو دست دوم بگیره؟اینجوری که قیمت دست دو میکشه بالا نسبت به ارزش واقعیش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
4
کدوم شخص یابنگاهداری که مالش راگرون خریده حاضره ارزون بده توی این شرایط کههمه چی داره گرون میشه مردم وچی فرض کردن اگه راست میگن وماشین به اندازه کافی هست ماشینهارامثل قبل بذارن عهده ی نمایندگی ها تا نقدی وباهمین قیمتها که خودشون دادن بفروشن دروغ میگن باورنکنینن اینا میخواستن قیمت کارخونه راافزایش بدن که دادن
مهدی.ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
1
بلهههههه...
پارسال هم قیمت هایما رو ۱۵۶ میلیون اعلام کرده بودن.ههههه
اگه کسی هایما رو با قیمت ۱۵۶ تومن گرفته من خودمو اعدام میکنم.هر کی گرفته تف بریزه تو صورت من.
خودرو ساز نباید بگید باید بگین مافیای خودرو.مگه میشه قیمت خودرو رو اعلام کنن و لی با یه قیمت دیگه به مردم بدن.این یعنی بازی دادن مردم.از سال قبل با قیمت ۲۰۲ تومن دارن میدن.اقای رئیسی گفتن یکه زارل رو به خاطر همین انداختیم زندان.پس چرا با همون قیمت دوباره به مردم ندادن.
چون مافیای ما اجازه ندادن.وگرنه باید قیمت برمیگشت.پس کو.پس کو.ها ها .پس شعار الکی ندین.اگه مسئولین ما گسی اینو خونده جواب بده.منمنتظره جواب قانع کننده هستم
مهدی.ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
بلهههههه...
پارسال هم قیمت هایما رو ۱۵۶ میلیون اعلام کرده بودن.ههههه
اگه کسی هایما رو با قیمت ۱۵۶ تومن گرفته من خودمو اعدام میکنم.هر کی گرفته تف بریزه تو صورت من.
خودرو ساز نباید بگید باید بگین مافیای خودرو.مگه میشه قیمت خودرو رو اعلام کنن و لی با یه قیمت دیگه به مردم بدن.این یعنی بازی دادن مردم.از سال قبل با قیمت ۲۰۲ تومن دارن میدن.اقای رئیسی گفتن یکه زارل رو به خاطر همین انداختیم زندان.پس چرا با همون قیمت دوباره به مردم ندادن.
چون مافیای ما اجازه ندادن.وگرنه باید قیمت برمیگشت.پس کو.پس کو.ها ها .پس شعار الکی ندین.اگه مسئولین ما گسی اینو خونده جواب بده.منمنتظره جواب قانع کننده هستم
مهدی.ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
2
چرا قیمت ماشین های دیگه اعلام نمیشه که خودرو ساز سوءاستفاده نکنه.
چرا قیمت ها بازم حاشیه بازار اعلام میشه.
اقا این جمله رو از لیست قیمتها حذف کنیین.
هایما پارسال گفتن ۱۵۶ تومن.کی با این قیمت از کارخونه دار گرفته
چرا میگن حاشیه بازار.مگه دلالان باید قیمت رو مشخص کنن.واقعا که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
این حرف ها را خیلی گفتن وعمل نکردن اکثر پارکینگ نمایندگی ها پر از خودرو پس چرا نظارت برای این همه خودرو بدون پلاک نیست
صالح کعب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
شرکت سایپا وایران خودرو شده مثل
بهلول
بش گفتن چرا خر میزنی گفت مبخام یادش بدم کم غذا بخور
حال اینها همش حرف توی سری ملت شریف
واقعا شرم بااین که میبینم این کشورهای کوچک ماشین عجیب قربیه میده به ملتش مفتی که بنزین بخرند واقتصاد میچخونند
متاسفانه ما میچونند الهی شکرت
آزاده علیپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
با عرض خسته نباشید خدمت مسئولین. واقعا تشکر میکنم از قاضی پرونده سلطان خودرو و همسرش .. واز تمامی کسانی که در بررسی پرونده این مفسدان اقتصادی ایران نقش داشتند. باشد که ریشه تمامی این مفسدان در ایران زمینمان خشکانده بشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
ای کاش حکم واقعا اجرا بشود تا عبرتی باشد برای همه مفسدان...
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
انشاالله افتتاح می کنیم پروژه ثبت نام خودرو در سال ۹۹ را با قیمت های جدید . علی برکت الله
وک
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
وای خدای من مردیم از این همه خوشبختی،خر خودتونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
من کارتم را میدم ۵۰میلیون داره واسم پراید بخره ۳۰میلیون بقیه ۲۰میلیون پول کارتم مال خودش...
اگه کسی سراغ داره من ۵تا میخوام ماهی یکی سوار شم خراب هم شد درست نکنم بعدی را سوار شم
کمتر از ۸۳ نیست و کسی هم نمیده و کسی فروشنده پایین تر نیست
ناموسا من تا ۷۰میلیون حاضر بدم نقد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
فکر نمکنم عملی بشه با حرف ونوشتن تویه سایت ممکن نیست
Senator
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
آخه توهین و تحقیر چقدر البته مقصر ما مردم هستیم که واسه ثبت نام پراید آشغال پیش پیش پول بریزی اونم با قرعه کشی چند وقت دیگه بهت بدن .این پراید و بقیشون چی هست که هر روز واسش جلسه میزارن .اگه عرضه داشته باشیم نخریم درست میشه .از ماست که بر ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
ولقعل خوشحال شدم هم ب خودم هم ب تمام جوونای کشور ک میتونن ناشیندار بشن و دوست دخترسونو خوشحال کنن
صالح کعب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
الحمد الله چارتا نمایندگی داربم اینکار ممکلت مال خودشن هر کیه خاستن براش منویسند انهم با مقداری پول
پراید ۴ میلیون
پژوه به ایران خودرو ۸ میلیون به بالا

وکارهای دیگه حداقل هر نمایندگی ۳۰ ماشین بیشتر داره انهم با فمیت ۵ برابر میفروشند
یکی مسولای نمایندی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
اخه چرا مردمو مسخره میکنین
این دلقک بازیا چیه دیگه قیمت اعلام شده یچیه قیمت شرکت یچی دیگه اخرشم میری بخری میبینی کلا اصلا قیمت چیز دیگست
یعنی واقعا عُرضه تعیین قیمت ندارین ؟
جلالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
یعنی تو بازار هم بخوایم بخریم همین قیمت؟.چون گفتن پراید۹۰ملیون؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
سلام میترسم آرامش قبل طوفان باشه دلار داره می ره بالا قیمت طلا ۱۸ عیار حدود ۷۰۰هزارتومان من که نفهمیدم آقایان چکار میکنند پراید بشه ۲۰ میلیون من بازم نمی گیرم چون قیمت واقعیش ۱۲ میلیونه
مهراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
معتادا نمیگیرن...ماکه ندیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
سلام آقا اینا همش حرفه من این قیمتهارودیدم رفتم نمایندگی پارس بگیرم گفت نداریم رفتم نمایشگاه گفت قیمت ۱۵۵ ملیون چجوری اینجا ۶۵ زدند من که گیج شدم
حسین
Germany
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
قضیه سکه شده، هر که بتونه ماشین ثبت نامی بگیره،۳ برابر میشه
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
سلام مگه میشه اینجوری قیمت بیادپایین هرموقع به این قیمت اومد داخل بازار بعد اوکی بدید
پراید 8میلیونی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
چنتا دیگه ازین سلطانایه ایران رو اعدام کنن به آرامش نسبی میرسیم مثلا سلطان گرونی مسکن و ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
تا کی دروغ .دوستان خود نمایندگی ها بنگاه‌داری میکنن و من خودم برای خرید به هر نمایشگاهی سر میزدم میگفت پول و نقد بدی فردا ماشین خشک زیر پاته و ادعای همشون هم این بود که از نمایندگی آشنا دارن و تهیه میکنن اما به قیمت بازار و این در حالی بود که خود نمایندگی میگفت ماشین موجود نداریم.ومن از همون نمایندگی به قیمت بازار یک ساینا خریداری کردم. گول نخورید پراید سی و شش میلیونی کجا هست چرا آدرس نمیدن مردم برن تهیه کنن.
پرایدم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
آقایون دقت کنن ببینن من چی میگم:

فلسفه این ارزونی و قرعه کشی اینه که امثال ما بیچاره ها قبل قرعه کشی پول مونو یه ماه بدیم دست همون خودرو ساز و سودشو بوخوره و بعد هم اعلام کنن اسم شما و امثال من در نیومده و انشاالله سری بعد شما برنده میشید.

حالا این وسط به نظر تون توی یه ماه اگه از هر نفر فرضاً 10 میلیون بگیرن و هزار نفر باشن که اسمشون توی قرعه کشی در نیاد عددش میشه چقد؟؟ تازه سود یه ماه که قراره پول رو برگردونن چی؟؟

هم سود رو میبرن هم ماشینا رو

یعنی آش رو با جاش

منکه چشمم آب نمیخوره خودرو ارزن شه و سایت یه هفته باز باشه و امثال من و شما اسم مون توی قرعه کشی در بیاد
تف تووو شرف تون
حسین قربانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
من الان ۳ ماهه می خوام خودرو ثبت نام کنم ولی هرچی رفتم بی فایده بوده هم توی سایت رفتم وهم نمایندگی. تا حالا ماشین نداشتم و خودرو به نام من نبوده. پس از چه طریقی میتونم ثبت نام کنم؟؟؟
ثنایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
با سلام
اگر همه دفاتر ثبت و سند را مکلف کنند که فقط میتوانن با قیمت مصوب ثبت و پلاک بزنند دیگه قانون دلالی و جنگل حاکم نیست ، دولت باید برای تنظیم واقعی بازار راهکارهای اساسی بیندیشد ، هر چند شاخ فیل شکستن که نیست ، همانطور که می‌توانند قیمتها را نجومی بالا ببرند می‌توانند پایین بیاورند و به ثبات برسانند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
من یک پراید مدل 89 دارم و 9 ساله که خریدم . الان میخوام یک خودرو ثبت نام کنم ولی گفتن نمیشه ثبت نام کنی. پس من باید با همین ماشین به سر کنم؟ میگن از نیروی انتظامی استعلام میگیریم که چه کسی خودرو به نامش هست !یکی نیست بگه وقتی که از نیروی انتظامی استعلام میگیرین .نمیتونین استعلام بگیرین که خودرو مال سال چنده؟ هاااااا؟ واقعا که ! الان کسی هست که بتونه از مسئولین جوابمو بده؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
من یک پراید مدل 89 دارم و 9 ساله که خریدم . الان میخوام یک خودرو ثبت نام کنم ولی گفتن نمیشه ثبت نام کنی. پس من باید با همین ماشین به سر کنم؟ میگن از نیروی انتظامی استعلام میگیریم که چه کسی خودرو به نامش هست !یکی نیست بگه وقتی که از نیروی انتظامی استعلام میگیرین .نمیتونین استعلام بگیرین که خودرو مال سال چنده؟ هاااااا؟ واقعا که ! الان کسی هست که بتونه از مسئولین جوابمو بده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
1
خدا خیرتون بده مردم بیچاره از دست این دزدان خدا نشناس نجات دهید فکر به حال خونه و زمین هم بکنید سر به فلک کشیده تو را خدا مردم دارند با خون جگر آرزوشون را شب می کنند نمی توانند سر پناهت برای خود بگیرند باید تا آخر عمرشون مستاجر باشند به فریاد برسید دست این دلالان بی حیا از کشور قطع کنید خدا خیر رئیس قوه قضائیه بده خسته نباشی دلاور مرد عمل به زندگی کمکم دا ی امید وارمون می کنی انشاالله
دادگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
فقط حرف مفته. کو ماشین. ما که سه ساله نتونستیم یک دونه هم ثبت نام کنیم. این قیمتا مربوط به آقازاده هاست نه مردم عادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
1
قیمت ۴۲ شد الانم ۳۷ ملیون کدوم نمایندگی میده فقط الکی قیمت میدین کو ماشینا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
من اکثر نظرات مردم رو خوندم، هیچکی باور نمیکنه، همش دروغه
دیگه ملت پشتیبان دولت و حکومت نیستن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
بخدا همش دروغه دروغ تا کی میخواین اینقدر ساده باشین. من که دیگه هیچ موقع به اینها اعتماد نمیکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
همش دروغه، اگه سلاعت ۱۰ صبح بگید الان روزه من میفهمم که یه اتفاقی افتاده و شب شده
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
سلام،
مگر نگفتن که قراره بزودی دیگه پراید تولید نشه، پس چطور پراید ثبت نام میکنن. البته نمیدونم شاید محصولات دیگه پیش فروش میکنن و من اشتباه میکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
قیمتا خیلی خوبن شکر من دیروزپراید خریدم ب قیمت ۳۷۵۰۰ب خدا درجاهم بهم دادنش الان زیر پامه ازشم راضیم اگه مسعولین عزیز نبودن من این ماشین گیرم نمیومد .مدلش ۸۶هست ولی دوسال صبر کردم تا قیمتا اومد پایین خریدمش با تشکر از مسعولین عزیز از جمله رییسی عزیز که داره خودشو تودل مردم خر جا میکنه مث روحانی تا بیاد هشت سال سوارشون شه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
هیچکس نباید ثبت نام کنه فکر میکنم ایران خودرو و سایپا دارن ورشکست میشن میخوان نجاتشون بدن اگر تا ور شکستگی برن ماشین چنان افتی خواهد کرد که تو تاریخ ثبت میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
نننننن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
نخرید نخرید چرااینقدر خرید
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
سلام الان من قیمت۲۰۶ مدل۹۹تیب ۲روپرسیدم از نمایندگی۱۳۵میلیون گفتندورانامدل۹۹رو۱۴۵میلیون چطور ارزون شده من نمیدونم خود نمایندگی این قیمتهارو میگه وای به نمایشگاهاوای به حال مردم وای به این مملکت چقدر دروغ
محمد افرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
واقعا نشون دادین به مرگ میگیرین که به تب راضی بشن یعنی چی
مهرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
اخه چه فایده العان ۲سال نتونسیم ثبت نام کنیم بعدشم دلال به کنار هرجایی که میری واسه ثبت نام میگن ۲۰میلیون میگیریم ثبت نام میکنیم این خودش یه نمونه دلالیه
Vahid
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
عمرن اگه بدن انبار پره ماشینه یه چراغ یا اینه بغل نبستن میگن نبود قطعه مگه تولید داخل نیست بس چه ربطی به تحریم داره اگه کسی با این قیمت موجود داره من نقد خریدارم خودتونید
Vahid
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
عمرن اگه بدن انبار پره ماشینه یه چراغ یا اینه بغل نبستن میگن نبود قطعه مگه تولید داخل نیست بس چه ربطی به تحریم داره اگه کسی با این قیمت موجود داره من نقد خریدارم خودتونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
اگر واقعا قصد مهار تورم در بخش مسکن و وسایل نقلیه وجود داشته باشه دولت ودیگر قوا با قدرت قهریه به راحتی اب خوردن میتونن مهار کنن.تا حالا که چنین نیتی وجود نداشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
کجای دنیا همچین فاجعه ای به مردم تحمیل میشود جز ایران؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
دنیای‌اقتصاد : روز گذشته خبرگزاری فارس اقدام به انتشار لیست قیمت جدید خودروهای داخلی کرد. براساس این خبر، قیمت‌های مدنظر شورای رقابت اعلام شده است. این در شرایطی است که رئیس شورای رقابت اخیرا اعلام کرده این شورا تنها دستورالعمل قیمت خودرو را تهیه می‌کند و اعلام قیمت بر عهده ستاد تنظیم بازار است.در این مورد، یک منبع آگاه در خودروسازی به «دنیای‌اقتصاد» گفت: در حال حاضر دستورالعمل تعیین قیمت در اختیار خودروسازان قرار دارد و آنها باید بر اساس آن اقدام به تعیین قیمت محصولات خود کنند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا لیست قیمتی منتشر شده، در اختیار خودروسازان قرار گرفته است، از وجود آن ابراز بی‌اطلاعی کرد. نکته‌ای که در لیست اعلامی ابهام برانگیز است، به کمتر بودن قیمت جدید خودروها نسبت به نرخ فعلی آنها است. از همین رو به نظر می‌رسد برای مشخص شدن قیمت نهایی و قطعی خودروهای داخلی باید منتظر اعلام رسمی لیست موردنظر از سوی ستاد تنظیم بازار بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
سزای گران فروش نخریدنه...
کااااااااش مردم اینو درک کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
خوب لطفا قبل از گرفتن مبالغ قرعه کشی کنید چه کاری پول و بگیر با هزار امید و آرزو بد برگردونید بگید اسمت در نیمد
Mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
توی این شش سال کاری باهامون کردین ک ماشینایی ک ی روزی مردم مفت هم نمیخواستنشون الان ازاینکه قانونی بالامیره خوشحالن.
بازم جای شکرش باقیه ک خر بهمون پیش فروش نمیکنن بماند خر مقاومتراز ماشیناشونه.
باهمین فرمون ادامه بدین
خر میفروشین بهمون دوسال دیگه تحویلمون میدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
لطفا بگین قیمت بازار چقدر هست با تشکرر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
نخیر....... هر روز فیلم جدیدددددد
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
2
0
کوییک چی؟
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
جالب من نوعی ماشین دارم قدیمی هست الان می خوام ماشین ثبت نام کنم با توجه به قانون جدید چون پلاک جاری به نام هیت نمی توانم ماشین از درب کارخونه بگیر خدایی این چه تصمیم هست اخه ...
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
داداش شما همون یک پلاک به نامته خداروشکر کن خدا شاهده من موتور سیکلت بنامم نیست پول یه لاستیک ماشینو ندارم
شهریارحسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
چرا مثل همه ی کشورهای جهان و تمام خودرو سازها ابتدا خودرو را تحویل نمیدهید و بعد درخواست پرداخت مبلغ کل را بصورت اقساط و با ۱تا۱۰سال تنفس از مشتری نمیکنید؟!! کجای دنیا ابتدای ثبت نام نصف یا کل مبلغ خودروی مورد معامله را از مشتری دریافت میکنند و بعد از ۳تا۴۸ماه خودرو تحویل میدهید اونم اگر مورد معامله ثبت شده باشد اونم اگر شانس بیاریم و قطعات خودرو کارکرده و خراب نباشند و .. و.. و... که حالا اومدین با پررویی تمام نصف مبلغ رو میخواین تازه بعد مدتی قرعه کشی کنین اگه قرعه افتاد که ۳ماه بعد خودرو تحویل بشه اونم اگه واقعیت داشته باشه و بعد اونایی که پول پرداخت کرده و درقرعه برنده نشدن( که مطمئنا هزاربرابر نفرات برنده ثبتنام میکنید) بعداز مدتی مبلغ رو بازپس میدهید یا اگه بخوان درنزد شما محفوظ بماند تا قرعه کشی بعدی و... الخ
آخه کحای دنیا همچین روز روشن کلاه سر ملت نادانشون میذارن که شما اینچنین سواستفاده گر هستین و روزبروزبدترهم میشید؟ خجالت داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
قرعه کشی.بعد سه ماه تحویل میدن.بقیه طی زمان مشخص(یعنی همون معلوم نیست کی)
وجدانن چرا ما اینقدر بیسوادیم.اینکه همون شد،طرف وقتی پول و کامل واریز کنه چرا باید سه ماه صبر کنه مگه قراره مکه بنامش در بیاد.یه لگن از رده خارج میخان مشما بکشم روش بعد سه ماه تحویل بدن.بعد ما خوش باور انتظار داریم با این مسخره بازیا خودرو ارزون بشه.اونم تو بازار.تو کارخونه اش معلوم نیست قیمت چه شکلیه چه برسه بازار.خیالی نیست این همه سال بی ماشین بودم بازم ادامه میدم.خدایی هم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
شورای رقابت قیمت خودرو تو ایران هستش؟!!!!
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
0
لعنت به اون کسانی که هل هلی رفتن خریدن پراید شش میلیونی شد نود میلیون بعدم میگن دولت فلان کرد دولت مقصره اخه عزیز من وقتی تا دسته فرو میکنن توام همکاری میکنی تو مقصری...دوماه نخر جهارماه نخر ببین چحوری پرایر میشه ده میلیون
خودتون میرید میخریر هرقیمتی میدن قبول میکنید بعد از زمین و زمان مینالید بعضیاتون همچی میگید مجبور بودیم مجبوریم بخریم انگار تفنگ گداشتن رو سرتون بزور وادار به خریدتون کردن
دیگه عالم و ادم میدونن مافیای خودروی ایران رو هیچکس حریفش نیس مگه خود خریدارا تحریمش کنن جنس بمونه رو دستشون
ولی متاسفانه ملتی هستیم که هرجی جنسی بالاتر بره تقاصا بیشتز میشه دقیقا برعکس ادم هستن این ملت.
هرجی میکشن از دست خود میکشن بخدا نه دولت مقصزه نه اون مافیایی که وقتی این همه احمق میبینه طمعش بیشتر و بیشتر میشه
Wolf
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
اره جون ننت پراید میشه ۱۰ میلیون
ی گیربکسش اره ۱۰ میلیون
یخچال سایدبای ساید سام سونگ ۴۵ میلیون پولشه پراید در مقابل این کالا ها مفته
جوادافروشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
باسلام لطفا نظارتیم به ماشینهای سنگین هم نظری بندازین خواهشن که افسارپاره کرده
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
سلام لطفا یک نفر راهنمایی کنه،میخوام بدونم پراید 131 به گفته دولت قراره تو بازار دقیقا چقد بشه؟؟ ممنون میشم یکی جواب بده. سپاس
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
من که میخوام بخرم ولی هیچی نیست کسی تونسته بخره تا حالا اصلا اینجا قیمت بگین 40. تومن یا 30تومن
بچه محل
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
فقط بازار خودرو خراب کردین با این کار الان من نمیتونم ی قیمت متعادل نسبت به نرخ واقعی خودرو تایین کنم و فقط همه زنگ میزنن قیمت میگیرن ترجیه میدم آتیش بزنم به مالم اما پول به خودروهای ایرانی ندم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
1
فقط خداکنه راست باشه چون چیزی غیراز دروغ از این مسولین نشنیدم چهار ساله رفتیم ثبت نام کنیم همش گفتن پرشده
Majid
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
هیچ کس نخره تو این اوضاع بد اقتصادی کی می‌خره، الکی تقصیر مردم، نخرید تا گرون نشن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
0
خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
1
پراید کلن ماشین ایمنی نیس فقط تو ایران مجازه رانندگی کنی پنج ملیون واسه پراید زیاده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
هر وقت بازار مسکن و خیلی چیزای دیگرو تونستید کنترول کنید اینم میتونید ، ولی شعار قشنگیه
مهدی
France
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
دو صد گفته چون نیم کردار نیست ..فقط حرفهای قشنگ میزنن ولی در عمل هیچی ۹۰ ملیون شده ۸۸ ملیون واقعا به زحمت افتادین واقعا....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
مسئولین تا حالا کجا بودن که الان یدفعه متوجه قیمت ها شدن
آوینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
2
0
یعنی واقعا این خبر راسته
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
بابا ما خوشحال شدیم الکی
سایت ایران خودرو که کلا هیچی فروش نداره میزنم ۴۰۵ میگه فعلا موجود نیست
تو دیوار میری برا خودرو دست دوم مدل ۹۶ زنگ زدم قیمت بگیرم میگه ۱۰۸ تومن میگم اومده پایین قیمتا میگه الکیه
خلاصه که خورد تو پرمون فقط برا جلبه توجه اخبار کذب میزنن
اگه واقعا این قیمت کردین بدین بخریم دیگه باز تحویل ۱۴۰۰ چه صیغه ایه دیگه
ترو خدا به ما جوونا رحم کنین
با این اوضاع ما خونه میخوایم ماشین میخوایم کارم که هیچ جا نیست
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
خدا کنم به همه اونقدر پول بده که وقتی یادشون بیاد زن و بچه سوار پراید یا پژو یا هر ماشین تولید داخل میشدند و به مسافرت میرفتند میکفتند خدایا ما اونوقت با چه جراتی چنین کاری میکردم خدایا همه مردم لیاقت ماشین خوب دارند ماشین ایمنی دارند
به خدای واحد وقتی تو جاده میبینم پراید یا پژو با سرعت ازم جلو میزنه میگم خدایا خودت نگهدار این خانواده باش من که به هیچ وجه جزات چنین کاری ندارم
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
خدا کنم به همه اونقدر پول بده که وقتی یادشون بیاد زن و بچه سوار پراید یا پژو یا هر ماشین تولید داخل میشدند و به مسافرت میرفتند میکفتند خدایا ما اونوقت با چه جراتی چنین کاری میکردم خدایا همه مردم لیاقت ماشین خوب دارند ماشین ایمنی دارند
به خدای واحد وقتی تو جاده میبینم پراید یا پژو با سرعت ازم جلو میزنه میگم خدایا خودت نگهدار این خانواده باش من که به هیچ وجه جزات چنین کاری ندارم
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
سلام ،والا بخدا ارزونی حق مردم ایرانه ،مگه ما از بقیه کشورها چی کم داریم،الهی به امید پروردگار قیپتها برگرده به قبل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
چرا اینقدر دروغ میگین من ۵۵ میلیون نقد میدم شما باید همین حالا ی پژو ۴۰۵ صفر به من بدین وگرنه حرفاتون دروغه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
چرا اینقدر دروغ میگین من ۵۵ میلیون نقد میدم شما باید همین حالا ی پژو ۴۰۵ صفر به من بدین وگرنه حرفاتون دروغه
داود
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
قبلا هم قیمت مشخص بود..اما به متقاضی نمیدادن و تو بازار آزاد توزیع میشد..الانم قیمت همونه و آش همون آش کاسه همون کاسه ..خستمون کردیم بابا..شما که نهایتا کار خودتونو میکنین و چیزی به نام ارزون کردن و شدن وجود نداره ..پس دیگه هی تیتر خبر نکنید ..ولله خسته شدیم و حالمون از هر چی کلمه خودرو و دلال و واسطه و ...بهم میخوره....گرون فروشی پشت نقاب و ماسک کلمه دلال ؟ دلار به 20 تومن رسیده بود پراید 25 تومنم نبود..چه جوابی دارید بدید جز اینکه کامنت و نظر مردمو منتشر نکنید ؟؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
1
0
خیلی خوبه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
ببین کار مردم یکه تاز ایران به کجا رسیده واقعا جای تاسف داره ...کل درهای خرید خودروها رو بستن فقط مردمو سوق دادن سمت همین دو خودروساز بعد با کلی منت و به قول خودشون قرعه کشی و خوابیدن پول و وقت چندین ماهه یه محصول اشغال و غیر ایمن میدن دست مردم کک هیچکدومشون هم نمیگزه که سالانه بیست و پنج هزار نفر در اثر تصادف با همین خودروهای غیر ایمن جان خودشونو از دست میدن..کلاش میدادین دست کل مردم انقد کشته نمیداد!!..بابا وجدان ندارید شما دیگه دست کفار و ظالمین رو از پشت بستید،تا مردم نخوان همین وضع ادامه داره یه دست به تنهایی صدا نداره.سپاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
1
0
ایول
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
آقا اگه این قیمت بشه کل ایران ماشین سوار میشن نه یکی هر کودوم ۲ تا بیخیال بابا کجا ۱۱۱ رو میدن ۴۰ تومن اگه ۵۰ تومنم بدن آدرس بدید من ۲ تا بگیرم فقط حرف.
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
1
1
پراید نهایتش 10 میلیون بیرزه اونم تو این شرایط ن 37 میلیون
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
ازهمین الان نمیشه وارد امتا شد هنوز ثبت نام شروع نشده باید هفت خوان وردکنی چه برسه به شروع ثبت نام...درهرصورت مردم عادی نمیتونن بی دردسر خودروی صفربخرن
حاج محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
خودروها که فوری تحویل مشتری نمی دهند.وزمان بر است تاثبت نام کننده به ماشینش برسد.ودرآن مدت نمی شود بدون داشتن یک سواری سپری کرد.حال،ماکه ماشینمان کهنه است ومی خواهیم عوضش کنیم ویه بهتری رو بخریم اما نمی شه بفروشیم ومدتها بی ماشین بمونیم واز طرفی با داشتن پلاک جاری هم نمی توان خودرو جدیدثبت نام کرد.لطفا مسئولین یه فکری هم بحال امثال ماکنند.ممنون می شیم.
یعقوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
سلام تاروزی که مسولان خودشون سالم کار نکنند هیج چیزی درست شدنی نیست کی میتونه هزاران و صدها ماشین بخر انبار کن خودشون
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
2
0
ما که نفهمیدیم قیمت بازار چقدر میشه

یه پراید درصورتی ۳۷۴۰۰۰۰۰ می ارزه که ۳۰میلیون پول تو داشبوردش باشه
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
میخواستم بپرسم این قیمت که شورای رقابت مشخص کردن دقیقا برای رقابت باقیمت یا خودرو چه شرکتی مشخص کرده که سایپا ویا ایرانخودرو توان رقابت دربازارراازدست ندهند مگر دراول انقلاب این دوخودروساز را بخاطر تولید محصولات مونتازی مصادره نکردید حالا بعداز چهل سال حتی این دوشرکت عرضه منونتاژ خودرو چینی راهم ندارند وشما باری جلوگیری از ورشگستگی قیمت این لگن هاراهی بالا می برید اسم آن را گذاشته اید شورای زقابت اخه با کی وبا چی.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
کلا تو ایران هیچی رو باور نکنید..به همه چی مشکوک باشید..بدبین باشید ......مگر اینکه خلافش ثابت بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
آیا کسی که تنگی نفس داره از الاهم کرونا است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
آیا کسی که تنگی نفس داره از الاهم کرونا است
نرجس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
باز دوباره شیره رو سر مردم بدبخت مالیدن.خدایا به حق امام حسین خودت اینارو به سزای اعمال کثیفشون برسون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
آقای اسلا می وزیر راه و مسکن چرای جلوی این گرانی مسکن را نمیکری مسول این گرانی کی است این سلطان های مسکن خون مردم را مثل زالو می مکند کسی هم جلوی این ظا لمان فرعون زمان یکی بگیرد دیگر بس است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
سلطان ماشین رو اعدام کردن یعنی چ مگه ماشین دزدی خریده ک اعدامش کنید تاز باید چیزی بهش بدن ک این اشغارو ا زایران خورو خریده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
4
سلطان ماشین رو اعدام کردن یعنی چ مگه ماشین دزدی خریده ک اعدامش کنید تاز باید چیزی بهش بدن ک این اشغارو ا زایران خورو خریده
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
تا این رشوه بگیران هستند مملکت همین هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
دوستان،اقایون این قیمتهای خام خودرو هست.ینی بدون مالیات،بیمه و...که از طرف شورای رقابت پیشنهادشده به ستادتنظیم بازارو خودروسازها.خود مسولین گفتن که قیمت خودرو در کارخونه برای سایپا۲۳وبرای ایرانخودرو۱۰درصدبه طور متوسط افزایش خواهد بود.پس بدونیدکه کاهش قیمت در کارخونه وجود نخواهد داشت.درضمن قیمت خودرو زمانی که دلار ۱۹تومن،افزایش حقوق کارگران،کاهش تولید،عدم واردات خودرو خارجی،افزایش مواد اولیه،تورم و...را بدنبال داره،هیچ وقت کاهشی نخواهد بود.از طرفی اگه کارخونه ماشین داشت میداد به کسایی که بعد۲۰ماه تاخیر هنوز ماشینی دریافت نکردن.تازه کارخونه تا سال۱۴۰۰پیش فروشم کرده،پس خبری از تحویل خودرو نیست.شاید شایعات بتونه کوتاه مدت بازار رو راکد کنه ولی بعدش نهایتا افزایش را بدنبال دارد.این روزها فقط فرصت خریده.خودرو هم یک کالایه سرمایه گزاری هست در کشور ما،بنابراین خود دولت هم مایل به کاهش و ضرر دیگران نیست.هرچند امیدواریم تورم و گرونی ریشه کن بشه و ماهم بتونیم بدون مشکل خودرو بخریم.ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
دوستان،اقایون این قیمتهای خام خودرو هست.ینی بدون مالیات،بیمه و...که از طرف شورای رقابت پیشنهادشده به ستادتنظیم بازارو خودروسازها.خود مسولین گفتن که قیمت خودرو در کارخونه برای سایپا۲۳وبرای ایرانخودرو۱۰درصدبه طور متوسط افزایش خواهد بود.پس بدونیدکه کاهش قیمت در کارخونه وجود نخواهد داشت.درضمن قیمت خودرو زمانی که دلار ۱۹تومن،افزایش حقوق کارگران،کاهش تولید،عدم واردات خودرو خارجی،افزایش مواد اولیه،تورم و...را بدنبال داره،هیچ وقت کاهشی نخواهد بود.از طرفی اگه کارخونه ماشین داشت میداد به کسایی که بعد۲۰ماه تاخیر هنوز ماشینی دریافت نکردن.تازه کارخونه تا سال۱۴۰۰پیش فروشم کرده،پس خبری از تحویل خودرو نیست.شاید شایعات بتونه کوتاه مدت بازار رو راکد کنه ولی بعدش نهایتا افزایش را بدنبال دارد.این روزها فقط فرصت خریده.خودرو هم یک کالایه سرمایه گزاری هست در کشور ما،بنابراین خود دولت هم مایل به کاهش و ضرر دیگران نیست.هرچند امیدواریم تورم و گرونی ریشه کن بشه و ماهم بتونیم بدون مشکل خودرو بخریم.ممنون
ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
اینا هم اگر بخوان گفتم اگر بخوان قیمت پراید رو پایین بیارن خوب به خاطر اینه که مثلا میخوان تولیدشو متوقف کنن اینا یه جایی نمیخوابن که اب بره زیرشون چقدر ما مردم ساده ایم یا خودمونو زدیم به خواب عجبببببببببببب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
با با چرا خودمونو زدیم به خواب غفلت هرچیماشینه ارزونی خودتون چه گرون چه ارزونش یکی بگه زمین وخونه رو کجای دلم بزارم کی میخواد قیمت اینارودرست کنه وای به حالمون خدا چکار کنیم مردیم از بس ارزونی دیدیم!!!!!!!!!
ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
با با چرا خودمونو زدیم به خواب غفلت هرچیماشینه ارزونی خودتون چه گرون چه ارزونش یکی بگه زمین وخونه رو کجای دلم بزارم کی میخواد قیمت اینارودرست کنه وای به حالمون خدا چکار کنیم مردیم از بس ارزونی دیدیم!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
خداییش کشور های اطرافمون نگاه کنیم چقدر ما بدبختیم
تا کی این آهن های بی کیفیت رو بخریم
نه امنیت نه کیفیت نه خدمات نه قیمت واقعی
یعنی حق ایرانی از مملکتی رو نفت خوابیده اینه؟
با قیمت نمایندگی هر کدوم از محصولات ایران خودرو تو خارج میشه دوتا ماشین لوکس با بهترین کیفیت و برند از بنگاه نه از شرکت به طور اقساطی اونم ۱۳٪ نقد خرید
جای تاسفم داره واسه همه ما که به این دو شرکت پر و بال دادیم ...
همتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
من که هرکاری کردم پیش فروش ها را ثبت نام کنم نتوستم ، چرا باید برای ثبت نام که پول میخواهیم بدهیم ، این همه حرص بخوریم ، بعدشم طرف ۱۰ تا و ۲۰ تا ماشین ثبت نام می‌کنه ، اونی که لازم داره نمیتونه ثبت نام بکنه ، چرا اینقدر بی قانونی بیداد میکنه، آخه اونی هم که ماشین داره چرا ثبت نام می‌کنه تویی که ماشین داری میخوای چکار ، ایشالله با ماشین اضافه بری ته دره ، بذار اونی که نداره بگیره ، مگه دو تا خودرو ساز بزرگ این همه نمایندگی ندارن ،پس این همه دلال این وسط چکار میکنند، چرا قانون نمی‌زارن که خرید فقط از طریق نمایندگی انجام بشه . چرا قانونی نمی‌گذارد که اعصاب مردم راحت باشه ، این همه قانونی که تصویب میشه چرا روز به روز اعصاب مردم بیشتر خراب میشه ، خسته شدیم به خدا ، صبح تا شب میدویم نمی‌تونیم یه ماشین بخریم. چکار باید بکنیم که نکردیم ، گور بالای محصولات همتون ، چرا باید خرید و فروش خودرو بشه منبع درآمد خیلی ، خودرو ساز که معلومه ، نمایندگی هم که معلوم ، این همه دلال چی میگن این وسط ، از وضعیت میشه فهمید این همه قانون تصویب میشه هیچ کدامش بدرد نمیخوره ،
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
اون چیزی که تلویزیون نشون میده با اون چیزی که تو بازار هست زمین تا آسمون فرق داره فقط با حرف نمیشه باید بیان تو بازار وشرکتها ونمایندگیها نظارت کامل داشته باشند
مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
لطفا اول کسانی که تصمیم گیرند باهم بررسیهایشان را بکنند و به نتیجه نهایی برسند وقتیکه به توافق قطعی رسیدند به مردم اطلاع رسانی کنند. تاکی مردم را با اما و اگر ها سر کار می گذارید؟
مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
لطفا اول کسانی که تصمیم گیرند باهم بررسیهایشان را بکنند و به نتیجه نهایی برسند وقتیکه به توافق قطعی رسیدند به مردم اطلاع رسانی کنند. تاکی مردم را با اما و اگر ها سر کار می گذارید؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
بالا این ناشناس رو از سایت بیرون کنید. یعنی عند سیاه نماییه .اون آخری حسن هم همینطور.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
زن ایرانی برای ثبت نام ماشین میشه یافقط مردواگه نمیشه چرا اگه جواب هست لطفا
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
اگه نمیخوان دلال بازی بشه به هر کد ملی سرپرست خانوار که یکسال از گواهینامه اش گذشته باشه یک دستگاه خودرو بدن
ولی دلالی وجود نداره خود ایرانخودرو و سایپا دارن خودروها را به نماینده هاشون مثل خانم مکرمی و خانم رافع و خانم اکرمی میدن تا با قیمت بازار بفروش برسانند
آقااااااا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
آی مردم ارزونی. بدویین. ارزونی. بریم با هم ماشین بخریم. صف و رعایت کنین. به همه میرسه. نفری یکی. بیشترنگیرین. تورو خدا. واستین شلوارم و بام کنم منم بیام. جامو داشته باشین. اومدم.... . خوب چی بگیریم حالا...... عمرمون تموم شد حسرت یه ماشین نو و خوشکل به دلمون موند که موند. که موند. که موند. که موند.....
Mehdi96
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
همین قیمت که میگن یه دونه بمن بفروشن
اگه راست میگن
والا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
این کلمه پلاک جاری رو یکی می تونه معنی کنه؟
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
فیمت ماشین خارجی چتو کسی اعلام نمی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
میگن 37 تومن پراید میری بازار یکی 55 یکیگه 60، اینم کار بار دولت ما، عرضه کنترل یه بازارو ندارن
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
0
یاد حرفای جهانگیری افتادم
که گفت اگه به رئیسی رای بدین
پراید میشه 50میلیون
دلار میشه20هزار تومن
هر کی رای داد خودشو لعنت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
درود خدمت دوستان عزیز. آیا برای ثبت نام عید فطر سمند دوگانه هم هست یا نه
hagh
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
همش الکیه . کلی تبصره داره این قیمتها بدون ارزش افزوده و هزینه بیمه است حداقل شش تا هفت میلیون این قیمتها فرق داره. بعدشم برای این طرح چک میخاد اونم چک خود شخص و یه هزینه دیگه بعد دریفت کل مبلغ میگیرن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
باسلام. پراید و ۴۰۵ میگن توقف تولید.بعد میگن احتمالا خروج پراید از محدوده شهری ممنوع.بعد قیمت رو اعلام نمیکنن بصورت رسمی.یعنی در کل میخوان دنبالشون بدویی تا هر جور شده پول تو حسابت رو ازت بگیرن.حالا هم میگن کسی که پلاک جاری داره نمیتونه ثبت نام کنه. دقت کرده باشید،سال ۹۹ این بار سوم هست که پیش فروش دارن و هر سه بار چهارتا محصول بیشتر برای فروش نمیزارن.آقا خواهشا جز اونی که واقعا نیاز داره کسی نخره.بی تفاوت باشید.امروز خودرو فردا بورس پس فردا مسکن و و و و.چکار داریم که خودرو تو کارخانه و آزاد چنده. یاعلی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
خودرو دنا جز خودرو های قیمت گذاری شده نیست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
خودرو دنا جز خودرو های قیمت گذاری شده نیست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
دلمون به شورای رقابت خوش بود . که با این قیمت گذاری ناعادلانه تیر ماه ۹۹ متوجه شدیم که هیچ ارگانی بفکر مردم نیستند آخه نامسلمانها بعد از عمری خواستیم یه ماشین داشته باشبم هم منبع درآمدمان باشد و هم وسیله زیرپایمان حالا بقیه پولش را که ۳۰ میلیون دیگه از بهار ۹۹ گرونتر شده از کجا بیاریم خدا لعنتتون کنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->