بیسکویت‌های خونی «بهر نبردی بی امان» | درباره حاج صادق آهنگران که در سال‌های جنگ تحمیلی با نوای ماندگار خود قوت قلب رزمندگان بود منتظران امام زمان (عج) اهل خودسازی‌اند انتظار یعنی سرشار از امید بودن نقش تأثیرگذار موقوفات در تعالی جوامع اسلامی دفاع مقدس مظلوم مانده است غفلت از گنجینه دفاع مقدس قهرمانانِ خاکی‌پوش و غریب! رفت که زود بیاد، دیگه نیومد ارادتمندی که به چندین هنر آراسته بود | درباره آینه‌کار نامدار حرم رضوی دروغگو‌ها طعم ایمان را نمی‌چشند مروری بر ویژ‌گی‌های دوستی در کلام امام رضا(ع) | رفاقتی برای دنیا و آخرت اختصاص بخش عمده‌ای از موقوفات آستان قدس به پروژه‌های عام‌المنفعه تجمع بزرگ حوزویان خراسان در حمایت از جبهه مقاومت و اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر قدس نخستین اجلاسیه بین‌المللی واقفان و ناذران رضوی برگزار شد تولیت آستان قدس رضوی در دیدار خطبای مشهد: وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبر‌ها را پرجاذبه کنند برپایی محفل روایتگری دوران دفاع مقدس در حرم امام‌رضا(ع) گردان نانوا‌ها فرهنگ عاشورا؛ پیشران دفاع از ایران
سرخط خبرها

انتظار یعنی سرشار از امید بودن

  • کد خبر: ۲۹۰۷۳۹
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
انتظار یعنی سرشار از امید بودن
یکی از اقدامات مهم در عصر انتظار تلاش برای نابودی اسرائیل است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسئله فلسطین به‌عنوان جان جهان اسلام از ابعاد مختلف دارای اهمیت است و قابلیت بررسی دارد، اما یکی از دلایل مهم این اهمیت، پیوست‌های مهدوی و نقش‌آفرینی‌های آخرالزمانی این سرزمین و مسجدالاقصی است. به مناسبت حمله موشکی گسترده مقاومت اسلامس حزب ا... لبنان علیه رژیم غاصب اسرائیل در این‌باره با حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد نصرا... پور، عضو هیئت‌مدیره مجمع راهبردی اندیشه مهدویت و کارشناس مهدوی، گفتگو کرده‌ایم.

کلید رمزآلود در‌های فرج

رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: قضیه فلسطین، کلید رمزآلود در‌های فرج بر روی امت اسلام است. مسئله فلسطین برای همه ادیان اهمیت دارد؛ چراکه این سرزمین هم برای یهودیان هم برای مسیحیان و هم برای مسلمانان، مقدس است. قرار گرفتن مسجدالاقصی در این سرزمین، وجود اماکن تاریخی مقدس همه ادیان و قبور انبیای الهی در آنجا، ازجمله دلایل اهمیت این کشور برای همه ادیان است.

ریشه تاریخی جنایات امروز صهیونیست‌ها در لبنان

این سرزمین در طول تاریخ همواره مظلوم و محل جنگ و درگیری و اختلافات با نقش‌آفرینی اصلی یهود بوده است. یهودی‌ها در تحریف دین مسیحیت نقش داشتند. پروس قدیس یک یهودی بود که به ظاهر ایمان آورد؛ همچون ابوسفیان و یهودیانی که به ظاهر به پیامبر (ص) ایمان آوردند. در یک سخنرانی از منابع شیعه و سنی سند آوردم که قاتل پیغمبر (ص) آن زن یهودی بود که با پدرش در بیت رسول‌ا... (ص) نفوذ کردند. یهودی‌ها بودند که عبدا...، پدر پیامبر (ص)، را شهید کردند؛ چراکه می‌دانستند قرار است از نسل او پیامبر آخرالزمان به‌دنیا بیاید.

قدس؛ از پایگاه‌های اصلی امام زمان (عج)

مسجدالاقصی به فرمایش قرآن کریم، محل معراج پیامبر (ص) است و ایشان در تمام سیزده سال حضور خود در مکه رو به بیت‌المقدس نماز خود را به‌جا آوردند. یکی از کار‌های راهبردی و اساسی امام‌خمینی (ره) به‌منظور زمینه‌سازی ظهور امام‌زمان (عج)، اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس بود. قدس در زمان ظهور ولی‌عصر (عج)، یکی از پایگاه‌های اصلی حضرت خواهد بود. امام‌زمان (عج) بر اساس روایات دو پایتخت دارند؛ اولین آنها مسجد کوفه و دومین آنها مسجدالاقصی و قدس شریف است.

وظیفه ما

آیت‌ا... مکارم‌شیرازی صبح امروز در پیامی به سیدحسن نصرا... بیان کردند: نصرت اسلام و مسلمین و مقاومت شما عزیزان دربرابر جبهه کفر و تزویر، مثال‌زدنی و ستودنی است و وعده «وَلَیَنْصُرَنَّ ا... مَنْ یَنْصُرُهُ» در حق شما مجاهدان و مردم مقاوم و مظلوم آن دیار محقق است و پیروزی نهایی و کاملتان را به یاری خداوند، همه عالم خواهند دید.
بر همه مؤمنان و مسلمانان لازم است از دعای خیر به درگاه الهی و توسل به ذوات مقدسه (علیهم‌السلام) برای نابودی ظالمان و ستمگران، غفلت نکنند و به هر نحو ممکن، جبهه مقاومت را به‌صورت مادی و معنوی یاری کنند.

آزادسازی قدس به دست امام زمان (عج) 

حدود ۱۰هزار نفر از مردان و زنان حجاز با حضرت مهدی (عج) بیعت می‌کنند. مطابق روایات، حضرت حرکت می‌کنند و در مرز اهواز با میلیون‌ها ایرانی به رهبری سید خراسانی، بیعت و سپس برای آزادسازی عراق، سوریه، اردن، فلسطین و قرقیسی که توسط سفیانی‌ها تصرف شده است، حرکت می‌کنند. بیت‌المقدس محل نبرد امام‌زمان (عج) با سفیانی به‌عنوان نماینده همه جبهه کفر است و وی در یکی از ورودی‌های بیت‌المقدس کشته می‌شود. برخی علمای اهل‌سنت آورده‌اند که وقتی مهدی (عج) وارد بیت‌المقدس می‌شود، با فتح و پیروزی پرچم لااله‌الاا... را بر فراز بیت‌المقدس بلند می‌کند.

مقاومت؛ زمینه‌ساز ظهور

صهیونیست‌ها با تفکرات انحرافی، بیت‌المقدس را تصرف کرده‌اند. دشمن می‌داند چه می‌کند و به همین دلیل منطقه را به آشوب کشانده‌اند و جنایات غزه و امروز هم لبنان را رقم می‌زنند؛ هرچند امروز جبهه مقاومت کوتاه نمی‌آید و با آنها مبارزه می‌کند؛ نمونه‌اش حملات موشکی لبنان به تل‌آویو. آنها مقری را که از آنجا رهبران لبنان از طریق پیجر‌ها ترور شدند، هدف قرار دادند. این مقاومت‌ها قطعا زمینه‌ساز ظهور است.

دست یهود؛ آغشته به خون انبیا

دست یهودیان آغشته به خون انبیای الهی است. امام‌حسین (ع) در مسیر کربلا فرمودند: در بی‌ارزش بودن دنیا همین بس که یهودی‌ها یک روز از اذان صبح تا طلوع آفتاب، هفتاد پیغمبر را کشتند و موقع طلوع آفتاب، دست‌های خود را شستند و به کار و زندگی خود بازگشتند. انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است. شهادت امیرالمؤمنین (ع) نیز با تحریک مشاور یهودی معاویه بود. آنها بار‌ها مسیحیان را برای حمله به کشور‌های اسلامی تحریک کردند و چندین جنگ مسیحیان با تحریک آنها روی داد که در همین جنگ‌ها شاهد حمله به فلسطین و کشتار و غارت در آنجا بودیم. امروز هم جنایاتی بی‌سابقه را در لبنان و غزه رقم می‌زنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->