نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و پاختاکور + لینک و قیمت نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و نیوکاسل (۷ مهر ۱۴۰۳) | توقف بد موقع سربازان پپ تاریخ و ساعت دربی اتلتیکومادرید و رئال مادرید | امباپه، غایب بزرگ شهرآورد مادرید پیام تسلیت وزیر ورزش در پی شهادت سید حسن نصرالله سهرابیان کماکان بدون تیم تاریخ‌سازی ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی جهان شکایت دژاگه از فولاد خداداد عزیزی: دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود غیبت ادامه‌دار کاکوتا در ترکیب استقلال بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟ بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است آغاز روند سینوسی مورایس| مدیران سپاهان تا کجا صبر می‌کنند؟ استقلال بدون مصدوم و محروم مقابل السد قطر گزارش تصویری | بازی تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و کرواسی در جام جهانی ازبکستان درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد خیز سخت برای رسیدن به سبد «هوکر» در هوای شهر آلیسون به دروازه لیورپول برمی‌گردد
سرخط خبرها

تاریخ‌سازی ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی جهان

  • کد خبر: ۲۹۱۱۰۸
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
تاریخ‌سازی ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی جهان
ورزشکاران خراسان رضوی در مسابقات جهانی بدنسازی و پرورش اندام ۲۰۲۴ کیش با کسب ۱۰ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۵ مدال برنز، عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، ورزشکاران این استان در مسابقات جهانی بدنسازی و پرورش اندام ۲۰۲۴ کیش که برای اولین بار به میزبانی کشورمان برگزار شد، موفق به کسب ۲۱ مدال ارزشمند شدند.

در بخش پرورش اندام، مهیار هندوارکی با کسب مدال طلا در دسته مثبت ۷۵ بیلدینگ جوانان، حسین ترابیان با مدال نقره در دسته مثبت ۷۵ بیلدینگ و مرتضی راستگو با مدال طلا در دسته یک خوش درخشیدند.

همچنین حمید کریمیان با مدال طلا در فیزیک کلاسیک پیشکسوتان و اورال فیزیک کلاسیک پیشکسوتان و مرتضی آریایی با مدال طلا در بیلدینگ پیشکسوتان و اورال پیشکسوتان برای ایران افتخار آفرینی کردند.

حسین فسنقری و علی رشید آبادی نیز ۲ورزشکار پارابیلدینگ خراسان رضوی به ترتیب یک مدال نقره و یک مدال برنز برای کشورمان به ارمغان آوردند.

در بخش فیتنس چلنج، عرفان قزلی با کسب مدال طلا در دسته گلد و مقام اول در تیم‌های کاپل، آرمین سپهریان با مدال نقره در دسته سیلور و علیرضا زائرینیا با مدال برنز در دسته سیلور و یک مدال طلا و یک مدال نقره در تیم‌های کاپل خوش درخشیدند.

همچنین علیرضا سادات حسینی با مدال طلا در رده بزرگسالان، سید قاسم مرتضوی با مقام دوم و سوم در تیم‌های کاپل، مدال نقره در دسته کاپل پیشکسوتان و مدال برنز در دسته کاپل پیشکسوتان گلد را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

در این مسابقات داود طیرانی با مقام دوم (نقره) در تیم‌های کاپل و سید آرتا مرتضوی با مدال برنز در دسته نوجوانان، عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشتند.

در مسابقات جهانی کیش امیرحسین شریفی مدال طلا فیت مدل، معراج موسوی برنز فیتنس اسپرت و پوریا عرفانی مقام قهرمانی فیتنس ماسل را از آن خود کردند.

تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات در همه رده‌های سنی به مقام قهرمان جهان دست یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->