بایدن از ترور سید حسن نصرالله دفاع کرد! بایدن از ترور سید حسن نصرالله دفاع کرد! حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی حیاتی در تل آویو اردوغان: سیاست جنون اسرائیل باید مهار شود| کشورهای اسلامی موضع محکم‌تری اتخاذ کنند تل آویو زیر آتش موشک‌ها یمنی | فرار صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها+ فیلم قالیباف: در کنار ملت مظلوم و عزیز لبنان خواهیم ایستاد محمود عباس شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت رهبر انقلاب به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله ۵ روز عزای عمومی در ایران اعلام کردند نتانیاهو به سرزمین‌های اشغالی بازگشت پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله: راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت | ضربات جبهه‌ی مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد ارتش اسرائیل تجمع بیش از ۱۰۰۰ نفر را در مرکز سرزمین‌های اشغالی ممنوع کرد اعلام ۳ روز عزای عمومی در لبنان در پی شهادت سید حسن نصرالله آیت الله سیستانی، شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت رئیس قوه قضاییه: موجودیت نامشروع رژیم اشغالگر رو به اضمحلال و ازاله است سوریه در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان سه روز عزای عمومی اعلام کرد یمن: راه سید حسن نصرالله ادامه دارد آیین تجلیل از پیشکسوتان عملیات شکست حصر آبادان | فرمانده لشکر ۷۷ پیروز خراسان: عملیات ثامن‌الائمه(ع) کوبنده‌ترین سیلی ایران به رژیم بعث بود پزشکیان: شهادت نصرالله، شجره طیبه مقاومت را بیش از پیش مستحکم‌تر می‌کند تصاویر با کیفیت شهید سیدحسن نصرالله + دانلود بیانیه آستان قدس رضوی در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان + عکس و بیوگرافی نشست اضطراری گالانت و رئیس موساد پس از شهادت سید حسن نصرالله برگزار شد
سرخط خبرها

بیانیه حماس در پی شهادت سید حسن نصرالله

  • کد خبر: ۲۹۱۱۱۴
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
بیانیه حماس در پی شهادت سید حسن نصرالله
جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به ملت فلسطین، امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان، شهادت جناب سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، که به همراه جمعی از رهبران همراهش در معرکه "طوفان الاقصی" و در مسیر قدس و در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن در برابر دشمن صهیونیستی به شهادت رسیدند، تسلیت می‌گوید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در متن این بیانیه آمده است:

ما عمیق‌ترین تسلیت‌ها و همدردی‌ها را به ملت برادر لبنان، برادران در حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان تقدیم می‌کنیم.

ما این تجاوز وحشیانه صهیونیستی و هدف قرار دادن ساختمان‌های مسکونی در حارة حریک در ضاحیه جنوبی بیروت را به شدت محکوم می‌کنیم و این اقدام را عملی تروریستی و بزدلانه و جنایتی فجیع می‌دانیم که بار دیگر خونریزی و وحشی‌گری این اشغالگر را ثابت می‌کند. این رژیم، کیانی یاغی و بی‌توجه به تمامی ارزش‌ها، عرف‌ها و قوانین بین‌المللی است و به طور آشکار امنیت و صلح جهانی را تهدید می‌کند، در حالی که سکوت و ناتوانی جامعه بین‌المللی ادامه دارد.

در حالی که با تمام معانی صبر و استقامت، شهادت جناب سید حسن نصرالله و برادرانش را تسلیت می‌گوییم، با افتخار و احترام از زندگی و مسیری که ایشان در راه آزادی قدس و مسجد الاقصی طی کرد، یاد می‌کنیم. او همیشه در کنار ملت فلسطین و مقاومت شجاع ما و حقوق مشروع ما ایستاد و با وجود سختی‌ها و چالش‌های بزرگ، به حمایت قهرمانانه خود از ملت و مقاومت ما در معرکه طوفان الاقصی ادامه داد تا زمانی که در همان مسیر به شهادت رسید، در حالی که همواره از ملت فلسطین و مقاومتش حمایت می‌کرد.

ما تأکید می‌کنیم که رژیم صهیونیستی مسئولیت کامل این جنایت هولناک و پیامد‌های خطرناک آن برای امنیت و ثبات منطقه را برعهده دارد. همچنین، دولت آمریکا به دلیل ادامه حمایت‌های سیاسی، دیپلماتیک، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی از این رژیم اشغالگر و سکوت و کوتاهی در محکوم کردن و توقف این تروریسم فزاینده صهیونیستی علیه دو ملت فلسطین و لبنان، مسئول است.

ما در جنبش حماس، در برابر این جنایت و کشتار صهیونیستی، همبستگی مطلق و ایستادگی یکپارچه خود را با برادرانمان در حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان اعلام می‌کنیم، که در معرکه طوفان الاقصی در دفاع از مسجد الاقصی و حقوق مشروع ملت ما و آرزو‌های او برای آزادی، استقلال و تعیین سرنوشت، در کنار ملت و مقاومت ما قرار دارند. این مسیری است که تمام نیرو‌های زنده امت و آزادگان و شرافتمندان جهان باید گرد آن متحد شوند.

این خون‌های پاکی که در سرزمین لبنان در معرکه حمایت از ملت و مقاومت ما در سایه طوفان الاقصی ریخته شده، در حالی با خون شهدای غزه عزت و کرامت، کرانه باختری صبر و استقامت و قدس آمیخته می‌شود، لعنتی بر این دشمن صهیونیستی خواهد بود و با نور و استمرار خود، راه ملت و مقاومت ما را که هیچ‌گاه تسلیم یا شکست را نمی‌شناسد، هموار خواهد کرد.

تاریخ نشان داده است که مقاومت علیه دشمن صهیونیستی، در تمامی جناح‌ها و مناطق حضورش، هر زمان که رهبرانش به شهادت رسیدند، نسل جدیدی از رهبران را به جای خود خواهد آورد که قوی‌تر، مصمم‌تر و پرتوان‌تر به راه خود ادامه خواهند داد تا این دشمن صهیونیستی را از سرزمین و منطقه ما بیرون رانده و نابود کنند.

ما به یقین می‌دانیم که این جنایت و تمامی جنایت‌های اشغالگر و ترورها، تنها عزم و اراده مقاومت در لبنان و فلسطین را برای ادامه راه شهدا و وفاداری به فداکاری‌های آنان، قوی‌تر و پایدارتر خواهد کرد و آنان را در راه مقاومت و پایداری تا پیروزی و اخراج اشغالگر مصمم‌تر خواهد ساخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->