حشمت مهاجرانی در بیمارستان بستری شد شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند احتمال تعویق بازی ملوان و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران سهراب بالاخره مجوز گرفت جلاد‌های استقلال خودی هستند طارمی شانس اول جایزه بهترین لژیونر سال آسیا پایان ناگهانی محرومیت پوگبا بختیاری‌زاده: هر زمان نخواستند استقلال را ترک می‌کنم نورالهی زیر بار عذرخواهی از قلعه‌نویی نرفت تاریخ و ساعت بازی هوادار و استقلال در لیگ برتر فوتبال | اولین آزمون سهراب تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و استون ویلا | آخرین نمایش تن هاخ در جزیره؟ هواداران استقلال خسته از بی‌ثباتی در کادر فنی | فقط سرمربی بزرگ خارجی ایرادگرفتن پرسپولیس از چمن ورزشگاه تختی سهمیه سوخته پرسپولیس قطعی است مهری انتظار گاریدو را برآورده نکرد؟ موراتا در ایتالیا خانه به دوش شد شنای خراسان‌رضوی با ۲ تیم در لیگ‌برتر؟ برگزاری مسابقه سوپرلیگ کاراته کشور پس از ۸ ماه! پیروزی نماینده مشهد در لیگ برتر تیراندازی | شلیک کاوه به هدف نشست موسیالا، خارج از فهرست ژرمن‌ها
سرخط خبرها

مهری انتظار گاریدو را برآورده نکرد؟

  • کد خبر: ۲۹۲۴۴۷
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷
مهری انتظار گاریدو را برآورده نکرد؟
هافبک سابق استقلال نتوانست انتظار سرمربی پرسپولیس را برآورده سازد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از تعویض های گاریدو در بازی با پاختاکور سعید مهری بود که با ورودش به زمین وظیفه بازیسازی و نظم دادن به خط میانی این تیم را برعهده گرفت تا سرخپوشان بتوانند نتیجه تساوی را با برد عوض کنند.

اما مهری در انجام ماموریتی که داشت ناموفق بود و بارها با پاس های اشتباهش زمینه ساز ضد حملات پاختاکور بود. به خاطر همین هم با خبر شدیم گاریدو در تمرینات اخیر تیمش از مهری به خاطر عدم دقت و تمرکزش در پاس دادن تذکر داده است و چه بسا تصمیم بگیرد در بازی فردا هم به وی بازی ندهد. مخصوصا اینکه میلاد سرلک با انجام تمرینات سخت به آمادگی مطلوب رسیده و آماده بازگشت به ترکیب سرخپوشان است.

 به هر حال مهری برخلاف دربی در بازی با پاختاکور نتوانست نظر مثلت گاریدو را جلب کند و باید منتظر فرصت دوباره باشد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->