شب شعر «چکامه مقاومت» در مشهد برگزار شد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) امروز پرچم مقاومت جهانی به دست فرزندان امیرالمومنین(ع) است آیت الله علم الهدی: دروغ پراکنی رسانه‌ای ابزار دشمن برای تضعیف انقلاب است اعلام‌ نتایج بازبینی آثار پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج خراسان رضوی «سودای عشق» «کلوزآپ» عباس کیارستمی در میان ۱۰ فیلم برتر ایدفا «حبیب‌الله آیت‌اللهی»، نقاش پیشکسوت، درگذشت رقابت «نیجریه» در دو جشنواره جهانی مروری بر آثار شاخص زنده یاد منصور همایونی، هنرمند تئاتر مشهد، به بهانه سالروز درگذشتش نمی توانم پاسخ دقیقی بدهم، متأسفم! | گفت وگو با هوش مصنوعی گوگل، «جمینی»، درباره «فرهنگ و ادبیات مشهد» طنین صدای محمد معتمدی در حافظیه عوامل سریال «طوبی» به پویش «ایران همدل ۴» پیوستند فرزاد حسنی مجری اختتامیه جشن مهر سینمای ایران شد نابینایان فیلم سینمایی «بوتیک» را با صدای شقایق فراهانی بشنوند ماجرای دختر روسی که از شاهدان واقعه گوهرشاد بود تقدیر از «کوستا گاوراس» سینماگر یونانی-فرانسوی در جوایز سزار ۲۰۲۵
سرخط خبرها

امروز پرچم مقاومت جهانی به دست فرزندان امیرالمومنین(ع) است

  • کد خبر: ۲۹۳۶۰۰
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
امروز پرچم مقاومت جهانی به دست فرزندان امیرالمومنین(ع) است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امروز پرچم مقاومت به دست فرزندان امیرالمومنین(ع) است. مکتبی که پرچم سرخ آن بر گنبد حرم سید الشهدا(ع) است.

به گزارش شهرآرانیوز، «محمد حسین‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم شب شعر «چکامه مقاومت» که امشب (۱۸ مهرماه) در تالار نور اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، با بیان سیر تاریخی از آغاز و گسترش دین اسلام از آغاز تا کنون، به بیان کارشکنی‌های یهود در مقابل مسلمانان در این مسیر تاریخی اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) آمد تا ملاک برتری تقوا باشد، اما یهود از همان روز اول به مخالفت با پیامبر برخاستند و این تقابل تاریخی همچنان ادامه پیدا کرده است و اوج آن نیز امروز در فلسطین و لبنان دیده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به اتفاقات این روز‌های سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و افزود: امروز پرچم مقاومت به دست فرزندان امیرالمومنین (ع) است. مکتبی که پرچم سرخ آن بر گنبد حرم سید الشهدا (ع) است.

حسین‌زاده تاکید کرد: شیعه «هیهات منا الذله» دارد و تن به ذلت نمی‌دهد و برای همین است که می‌تواند مقابل ظلم و استکبار بایستد.
وی خاطرنشان کرد: اگر شهید سید عباس موسوی و شهید سید حسن نصرالله به شهادت رسیدند، حزب‌الله در جنگ با اسرائیل مصمم‌تر ایستاده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه گفت: آنچه که در وعده صادق و در جمعه نصر اتفاق افتاد نیز سرمایه بزرگ اجتماعی شیعیان و خصوصا ایرانیان است که جهان چشم به آن دوخته است. این ایستادگی نتیجه قدرت ایمان است و دنیا این را می‌بیند.

وی تاکید کرد: باید بایستیم و با صدای بلند رجز بخوانیم و بدانیم راهی که آغاز شده، به محو رژیم منحوس صهیونیستی منجر خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->