مطالعه‌ای عجیب نشان می‌هد حتی نام شما روی پاسخ‌‌های ChatGPT اثرگذار است ایلان ماسک یک ایرانی را مسئول نظارت بر عملکرد «تسلا» در آمریکا و اروپا کرد قیمت آیفون در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۶ مهر ۱۴۰۳) انتشار اندروید ۱۵ آغاز شد + فهرست گوشی‌هایی که در صف اول آپدیت قرار دارند آیا تلویزیون‌های سامسونگ و ال جی از کاربرانشان جاسوسی می‌کنند؟ در گوگل پلی بیش از ۲۰۰ بدافزار میلیون‌ها بار دانلود شده‌اند + رایج‌ترین بدافزارها پاسخ پازل امروز میجر (پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳) روش ساخت کارت پروفایل دیجیتال (همراه با QR) در اینستاگرام یاتاقان بلبرینگ چیست؟ (بررسی مشخصات فنی + کاربردها) آیا ایلان ماسک در تولید ربات‌هایش از فیلم «من، ربات» (I, Robot) کپی کرده است؟ کشف یکی از قدیمی‌ترین فسیل‌های تاریخ، درک جدیدی از زمان ظهور دایناسورها به دست می‌دهد طرح یک شرکت آمریکایی برای جایگزینِ ایستگاه فضایی بین المللی پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳) نمایشگاه جیتکس دبی ۲۰۲۴ به موضوع شکل‌دادن به اقتصاد آینده هوش مصنوعی می‌پردازد تغییری جدید در راه گوگل پلی: دکمه نصب، حتی هنگام اسکرول صفحه، ثابت می‌ماند نفوذ هکرها به جاروبرقی‌های رباتیک Ecovacs و پخش فحش و توهین‌های نژادپرستانه! پاسخ پازل امروز میجر (سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳) آموزش دریافت بونوس PX در آپدیت جدید بازی نات پیکسل (Not Pixel) اپتیموس: نگاهی به حضور تازه ربات انسان‌نمای تسلا در حوزه فناوری + فیلم درباره سامانه ضدموشکی «تاد» (THAAD) + تاریخچه، عملکرد و ساختار
سرخط خبرها

ایلان ماسک یک ایرانی را مسئول نظارت بر عملکرد «تسلا» در آمریکا و اروپا کرد

  • کد خبر: ۲۹۵۰۹۱
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
ایلان ماسک یک ایرانی را مسئول نظارت بر عملکرد «تسلا» در آمریکا و اروپا کرد
امید افشار ایرانی‌الاصل که یکی از افراد نزدیک و مورداعتماد ایلان ماسک است، ظاهراً برای نظارت بر عملکرد تسلا در آمریکای شمالی و اروپا انتخاب شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ افشار ۳۷ ساله که در دفتر ماسک کار می‌کرد، اکنون طبق گفته منابعی که خواسته‌اند نام آنها فاش نشود، به‌عنوان یک معاون روی فرایند تولید و فروش تسلا نظارت می‌کند. همچنین افشار حالا گزارش‌های مسئولیت جدید خود را مستقیماً به خود ماسک ارائه می‌کند.

افشار کار خود در تسلا را از سال ۲۰۱۷ به‌عنوان «مدیر محصول» آغاز کرد. در سال ۲۰۲۲ به‌دلیل نقشش در خرید مصالح ساختمانی که خرید آنها بسیار سخت است، تحت نظارت داخلی قرار گرفته بود و همچنین مدتی را در اسپیس‌ایکس و X مشغول به کار بوده است.

علاوه‌براین، تسلا ظاهراً دچار تغییرات دیگری نیز شده است. «آشوک الوسوامی» اکنون معاون بخش Autopilot و نرم‌افزار هوش مصنوعی غول خودروسازی است و «میلان کواچ» معاون بخش ربات انسان‌نمای اپتیموس خواهد بود.

برخی منابع نیز اشاره کرده‌اند که این تغییرات از قبل از رویداد هفته گذشته تسلا برای معرفی Cybercab برنامه‌ریزی شده است. تسلا در این رویداد هرچند محصولات نوآورانه و جذابی را معرفی کرد، اما سهام آن ۹ درصد کاهش یافت و به‌همین‌ترتیب ثروت «ایلان ماسک» هم حدود ۱۵ میلیارد دلار کمتر شد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->