قطار شهری مشهد نماد توانمندی ایرانی | وضعیت فعالیت خطوط مترویی مشهد پس از چهارده سال از فعال شدن نخستین خط ریلی مشهد فروپاشی و فراموشی بنا‌های کارخانه قند آبکوه مشهد | سرنوشت تلخ کارخانه خاطرات شیرین لزوم توجه ویژه به هوشمندسازی در سیاست‌گذاری‌های شهر مشهد بومی‌سازی قفل هوشمند دوچرخه‌های بایدو دستور فرماندار مشهد برای حل مشکلات محله «آبشار» در بولوار نماز خدمات‌رسانی به بیش از دو میلیون و ۳۷ هزار زائر و مجاور در پایانه مسافربری شهرداری مشهد پیام شورای اسلامی شهر مشهد در محکومیت تجاوز به حریم هوایی کشورمان استفاده از محصولات دانش‌بنیان در اجرای پروژه‌های مدیریت شهری مشهد واژگونی خودرو و مرگ راننده جوان در بزرگراه شهید میرزایی مشهد (۶ آبان ۱۴۰۳) تحولی بزرگ در مشهد | جزئیات جدید از ثبت رکورد جذب ۵۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در کشور توسط شهرداری مشهد درباره بزرگ‌ترین واقف امور درمانی خراسان | وقف به شیوه «پسر میرزای ناظر» هوای کلانشهر مشهد امروز برای چهارمین روز متوالی پاک است (۵ آبان ۱۴۰۳) تجهیز مجتمع اردوگاهی «خانه سبز» مشهد برای پذیرش افراد بی‌سرپناه (۴ آبان ۱۴۰۳) رفع سریع ۱۵ نقطه آب افتادگی جزئی در مشهد (۴ آبان ۱۴۰۳) اختصاص ۴۲ درصد اعتبارات به حاشیه شهر در دوره ششم شورای شهر مشهد آماده‌باش کامل نیرو‌ها و تجهیزات خدمات‌شهری مشهد برای بارندگی‌های پیش‌رو (۳ آبان ۱۴۰۳)+ویدئو هشدار وقوع سیل در مشهد | سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی: تمام نیرو‌ها و امکانات در آماده‌باش کامل هستند توجه ویژه مدیریت شهری مشهدمقدس به افزایش سرانه ورزشی برای شهروندان
سرخط خبرها

گلایه شهروندان به عرض کم معبر «کرامت» در منطقه ۵ مشهد

  • کد خبر: ۲۹۶۲۰۸
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
گلایه شهروندان به عرض کم معبر «کرامت» در منطقه ۵ مشهد
شهردار منطقه‌ ۵: عرض بولوار کرامت دو برابر عرض معبر اصلی مهرآباد در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نحوه اجرای پروژه بولوار کرامت و کاستی‌های آن سبب گلایه‌مندی ساکنان محله مهرآباد شده است. روح‌ا... علوی‌منش یکی از فعالان فرهنگی این محله به صدای مردم می‌گوید: پس از چهل سال انتظار کاهش عرض بولوار کرامت، ضربه‌ای به امید‌های مردم و ساکنان محله مهرآباد بود. امید‌هایی که برای بازگشایی بولوار کرامت داشتند.

این فعال فرهنگی محله مهرآباد درباره به وجود آمدن این معضل این‌طور توضیح می‌دهد: اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر وجود نواقص و کم‌کاری‌ها در اجرای این پروژه شنیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین نواقص این پروژه، تغییر عرض بولوار از ۳۵ متر به ۲۸ متر است. این تغییر قابل توجه در عرض بولوار، حتی برای افرادی که تخصص خاصی در این زمینه ندارند، آشکار است و در ادامه این سؤال مطرح می‌شود چگونه مسئولان و مهندسان این پروژه، نسبت به این تغییر چشم‌پوشی کرده‌اند؟

علوی‌منش در ادامه می‌افزاید: مردم محله مهرآباد با تنظیم استشهادیه‌ای، خواستار پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی عمومی در این خصوص شده‌اند.

او معتقد است، این تغییر عرض، به پروژه آسیب جدی وارد کرده و به نارضایتی عمومی منجر شده است.
شهروندان مهرآبادی خواستار آن هستند که مسئولان، به این موضوع رسیدگی جدی کرده و با رفع نواقص موجود، پروژه بولوار کرامت را به نحو احسن به پایان برسانند.
علوی‌منش این تأکید را دارد که این پروژه، نه‌تن‌ها برای ساکنان مهرآباد، بلکه برای کل منطقه اهمیت ویژه‌ای دارد و نباید با عجله و بی‌دقت اجرا شود.

حسن صالحی مفرد، شهردار منطقه‌۵ در پاسخ به این دغدغه‌مندی شهروندان می‌گوید: ابتدا شهرداری موظف به اجرای طرح ابلاغی تفصیلی است. دوم اینکه برای اطلاع عموم شهروندان، عرض خیابان مهرآباد ۱۴‌متر است. از سوی دیگر عرض این خیابان ۲۸‌متر درنظر گرفته شده است. به عبارت دیگر این معبر ضمن اینکه دوبرابر عرض معبر اصلی مهرآباد است، برای تردد سواری‌ها ظرفیت‌سازی شده است.

شهردار منطقه ۵ شهرداری مشهد ادامه می‌دهد: این معبر درگذشته قرار بود به عنوان کنارگذر خودرو‌های سنگین باشد که با وجود بزرگراه بابانظر این مهم تغییر کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->