تخفیف ۲۰ درصدی رفع نقص خودرو در مشهد + آدرس تعمیرگاه‌های منتخب درباره کوچه «شهیدان خوراکیان‌۲» در مشهد | رونقی که با ساخت یک بیمارستان خارجی شروع شد سهم بانوان در زیست‌بوم فناوری باید به رسمیت شناخته شود ایستگاه استقبال از زائر منطقه ۷ مشهد، قبل از ماه صفر تکمیل شود گلایه‌های مردم از خدمات جمعه بازار خودرو مشهد | منتظر تحویل زمین برای توسعه هستیم هوای کلانشهر مشهد بالاخره سالم شد (۱۹ خرداد ۱۴۰۴) ۱۲۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محور‌های فرعی و اصلی استان خراسان رضوی به احترام مردم کار کنیم نگاهی به وضعیت مجتمع های میان راهی در  خراسان رضوی | کمین مرگ در جاده‌های بی‌سرپناه آغاز جشنواره تخفیف‌های ویژه ایام ولایت ۱۴۰۴ در ۱۳ فروشگاه منتخب شهرما در مشهد رغبت‌نداشتن سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در صنعت محصولات لبنی | واحد‌های تولید محصولات لبنی خراسان بی‌علاقه به تولید شیر مدارس بسیج تمام ظرفیت‌های شهرداری مشهد در دهه ولایت ۱۴۰۴ | از فضاآرایی تا تقویت حمل‌ونقل عمومی و خدمات ایمنی اجرای اصلاح الگوی کاشت فضای سبز خیابان کوهسنگی در مشهد برنامه پرواز‌های بازگشت زائران حج تمتع خراسان‌‌های رضوی و شمالی به مشهد + جدول زمانی روایتی کوتاه از تاریخ دوچرخه در مشهد به بهانه روز جهانی آن | گشتن با مرکب شیطان در شهر! سرای عزیزاله‌اف، بهشت ارزان‌قیمت‌ها شتاب در تکمیل ایستگاه‌های کلیدی مترو مشهد | قلندرشریف: ایستگاه میدان بسیج در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد بهره‌برداری از «ایوان سلام» در پایانه مسافربری مشهد تا شهریور ۱۴۰۴ آرامگاه پیر مشهد | نگاهی به تغییرات مقبره «پیر پالان‌دوز» گلایه برخی ساکنان خیابان قرنی  ۴۱  مشهد از وضعیت نامناسب پارک زیتون
سرخط خبرها

بومی‌سازی قفل هوشمند دوچرخه‌های بایدو

  • کد خبر: ۲۹۶۸۲۵
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
بومی‌سازی قفل هوشمند دوچرخه‌های بایدو
مدیر عامل توسعه ارتباطات ترافیک شهرداری مشهد گفت: امروزه به دنبال هوشمندسازی قفل دوچرخه‌های بایدو هستیم و بسیاری از شرکت‌ها در این حوزه پای کار آمدند، امیدواریم که بتوانیم این قفل‌های هوشمند را در اختیار شهروندان به منظور استفاده در دوچرخه‌های شخصی نیز قرار دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قاسم طاهری در خصوص فراخوان طرح نوآورانه طراحی قفل هوشمند دوچرخه اشتراکی اظهار کرد: با همراهی مجموعه شورای شهر، توانستیم از ۲۰۰ دوچرخه اشتراکی بایدو، به هزار و ۷۰۰ دوچرخه برسیم. این ظرفیت تقریبا ۹ برابر شد و اکنون ۱۶۹ ایستگاه دوچرخه در سطح شهر مشهد فعال است.

وی بیان کرد: امروزه به دنبال هوشمندسازی قفل دوچرخه‌های بایدو هستیم و بسیاری از شرکت‌ها در این حوزه پای کار آمدند. با توجه به اینکه توسعه استفاده از حمل و نقل پاک برای مدیریت شهری بسیار اهمیت دارد، امیدواریم که بتوانیم این قفل‌های هوشمند را در اختیار شهروندان به منظور استفاده در دوچرخه‌های شخصی نیز قرار دهیم.

مدیر عامل توسعه ارتباطات ترافیک شهرداری مشهد عنوان کرد: در مشهد ۲۲۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر وجود دارد و این کلانشهر در این زمینه پیشرو است. اکنون ۵۵ هزار نفر مشترک عضو سامانه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->