آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد از ساعت ۶ صبح فردا (چهارشنبه یک مرداد ۱۴۰۴) آبفای تهران برای توزیع آب شرب در زمان قطعی، آب بسته‌بندی توزیع می‌کند (تکذیب شد) تاریخچه‌ای از کوچه دانشگاه ۷ مشهد | ۱۰۰ سال باغ سنگی سرویس‌دهی مترو مشهد فردا (یکم مرداد ۱۴۰۴) از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد: عزم جدی برای تحقق هدف ۵ میلیون مترمربع آسفالت در سال ۱۴۰۴ معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد: نیازمند جراحی اساسی در منابع و مصارف مدیریت شهری هستیم آیا ادارات مشهد و خراسان رضوی، فردا (چهارشنبه، اول مرداد ۱۴۰۴) تعطیل است؟ حرکت اتوبوسرانی مشهد به سمت استاندارد‌های نوین | تجهیز ناوگان با اتوبوس‌های جدید و کم‌آلاینده ورود دستگاه حفار خط ۳ مترو مشهد به چهارراه مخابرات قاسم‌آباد رکوردزنی شهرداری مشهد با اجرای ۴ میلیون مترمربع آسفالت از معابر شهری طی ۱۱ ماه طهوریان عسکری: تصمیمات شورا باید بر پایه دانش و نگاه نخبگانی باشد فرماندار مشهد خبر داد: پایان اختلاف‌ها بر سر انتقال آب هزارمسجد به مشهد | پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت سد شوریجه سرخس رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: تأخیر در اجرای پروژه‌ها سبب تحمیل هزینه مضاعف به شهر و نارضایتی شهروندان می‌شود کشف ۸۹۰ کیلو گرم برنج احتکار شده در کاشمر (۳۰ تیر ۱۴۰۴) یاراحمدی: خروج اتباع غیرمجاز افغانستانی به مرز یک میلیون نفر رسید | اتباع مجاز می‌توانند با پرداخت مالیات از خدمات استفاده کنند رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد: روند احداث خطوط و ایستگاه‌های قطار شهری با قوت ادامه دارد + فیلم پژمان‌فر: مدیریت شهری تجربه خوبی در حل مشکلات مشهد دارد اجرای هم‌زمان ۴۰۰ پروژه فضای سبز در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز هم ناسالم است (۳۰ تیر ۱۴۰۴) تلاش بی‌وقفه در روز‌های بی‌آبی برای نجات فضای سبز مشهد
سرخط خبرها

۶۱ درصد درخواست‌های‌مردمی با سامانه ۱۳۷ به نتیجه رسید

  • کد خبر: ۲۹۸۴
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
۶۱ درصد درخواست‌های‌مردمی با سامانه ۱۳۷ به نتیجه رسید
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: از مجموع ۳۱ هزار و ۶۳۰ تماس شهروند با واحد دریافت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در تیرماه، ۶۱ درصد از درخواست‌های شهروندان به نتیجه رسیده، است.
به گزارش شهرآرا نیوز، محمد امین نجیب با اعلام این خبر افزود: برای ۲۰ درصد از آن‌ها امکان انجام وجود ندارد، ۱۶ درصد منتظر اقدام بوده و تنها ۳ درصد از درخواست‌های شهروندان از مرکز ۱۳۷ در ماه گذشته، بدون اقدام باقیمانده است.
وی ادامه داد: همچنین از سوی کارشناسان واحد پاسخگویی این مرکز، ۱۶ هزار و ۶۶۷ تماس با شهروندان جهت ارائه پاسخ‌های داده شده از حوزه‌های مختلف شهرداری به درخواست‌های مردم، گرفته شده است.



۵۵ درصد درخواست‌های شهروندان از مرکز ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری است



نجیب با اشاره به اینکه ۹۳ درصد تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷ در این مدت شامل درخواست‌های مختلف از مدیریت شهری، ۵ درصد انتقاد، یک درصد پیشنهاد و یک درصد تشکر از عملکرد مرکز ارتباطات مردمی و سایر حوزه‌های شهرداری بوده است، اذعان داشت: حدود ۵۵ درصد تماس‌های شهروندان در حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری، ۱۵ درصد در حوزه حمل و نقل و ترافیک، ۱۴ درصد در حوزه فنی و عمران و ۱۲ درصد در حوزه شهرسازی و معماری بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: موضوعات مربوط به فضای سبز با دو هزار و ۲۴۰ مورد، رفت و روب و نظافت با یک هزار و ۷۳۴ مورد و ساخت و ساز با یک هزار و ۶۰۵ مورد، پرتکرارترین موضوعات مورد درخواست شهروندان در تماس به ۱۳۷ طی تیرماه سال جاری بوده است.


نجیب با اشاره به اینکه مناطق دو، نُه و سه به ترتیب دارای بیشترین تماس‌های مردمی با مرکز ۱۳۷ بوده‌اند، ادامه داد: در میان سازمان‌های شهرداری نیز، اتوبوسرانی، حمل و نقل و ترافیک و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، به ترتیب جایگاه اول تا سوم را در بیشترین درخواست‌های مردمی طی ماه گذشته کسب نمودند.

وی تاکید کرد: در اولین ماه از تابستان سال جاری، ۳۱ هزار و ۶۳۰ شهروند با واحد دریافت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری تماس برقرار نمودند که برای پیگیری درخواست‌های مطرح شده از سوی آنها، ۳۱ هزار و ۱۶۸ تماس توسط کارشناسان پیگیری این مرکز با واحد‌های مختلف شهرداری صورت گرفته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->