شرایط نظافت معابر مشهد در دوره بعد از مشروطه | روزگاری نظافت شهر با نظمیه بود مشهد به رنگ سبز درآمد + تصاویر معاینه فنی ۶۲۵۰ خودروی خدماتی، هر سه ماه یک‌بار | گشت آلایندگی در سطح شهر، ابتکار ملی شهرداری مشهد است زوال تدریجی درختان چنار‌ خیابان کوهسنگی مشهد مدیرعامل شرکت بهره‌بردار قطار‌شهری مشهد: تحریممان کردند، قطعات را خودمان ساختیم بلاتکلیفی ۱۱ هزار مترمربع زمین در چراغچی ۳۶ مشهد | کمبود اعتبار مانع احداث فضای سبز آزادسازی ۱۸ هکتار زمین در اراضی خطیب مشهد | ۳۰ سال انتظار به لبخند رسید شهردار مشهد مقدس خبر داد: استفاده سالانه ۱۱.۲ میلیون متر مکعب پساب برای آبیاری فضای سبز شهر مشهد صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خراسان رضوی در پی پیش‌بینی خیزش گردوغبار (۱۵ شهریور ۱۴۰۴) اعتبار ۱.۵ همتی برای نهضت ۵ میلیون مترمربع آسفالت در مشهد | هزینه هر مترمربع آسفالت حدود ۵۰۰ هزار تومان است همزمان با هفته وحدت، مشهد به رنگ سبز درآمد از وعده تا عمل | سرنوشت متروی گلبهار_مشهد در ۱۴ سال گذشته تداوم آلودگی هوا در مشهد | شاخص کیفی در وضعیت ناسالم (۱۵ شهریور ۱۴۰۴) پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی احداث و تجهیز ساختمان تطهیر آرامستان بهشت رضا(ع) ایمن سازی زیرساخت‌های اتوبوسرانی مشهد در آستانه سال تحصیلی جدید پرونده حاشیه شهر مشهد روی میز وکلای ملت| وزرای کشور و راه، مسئول رسیدگی به حاشیه‌شهر می‌شوند (۱۴ شهریور ۱۴۰۴) مجلس، اعتبارات ملی را به مشهد می‌آورد| بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه‌های حاشیه شهر مشهد (۱۴ شهریور ۱۴۰۴) انتخاب «رئیس» و «نایب‌رئیس» کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد برای سال پنجم بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانکی برای بهبود خدمات شهری هشدار معاون وزیر راه: تعادل زائر و مجاور در بافت پیرامونی حرم رضوی برهم خورده است
سرخط خبرها

۶۱ درصد درخواست‌های‌مردمی با سامانه ۱۳۷ به نتیجه رسید

  • کد خبر: ۲۹۸۴
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
۶۱ درصد درخواست‌های‌مردمی با سامانه ۱۳۷ به نتیجه رسید
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: از مجموع ۳۱ هزار و ۶۳۰ تماس شهروند با واحد دریافت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در تیرماه، ۶۱ درصد از درخواست‌های شهروندان به نتیجه رسیده، است.
به گزارش شهرآرا نیوز، محمد امین نجیب با اعلام این خبر افزود: برای ۲۰ درصد از آن‌ها امکان انجام وجود ندارد، ۱۶ درصد منتظر اقدام بوده و تنها ۳ درصد از درخواست‌های شهروندان از مرکز ۱۳۷ در ماه گذشته، بدون اقدام باقیمانده است.
وی ادامه داد: همچنین از سوی کارشناسان واحد پاسخگویی این مرکز، ۱۶ هزار و ۶۶۷ تماس با شهروندان جهت ارائه پاسخ‌های داده شده از حوزه‌های مختلف شهرداری به درخواست‌های مردم، گرفته شده است.



۵۵ درصد درخواست‌های شهروندان از مرکز ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری است



نجیب با اشاره به اینکه ۹۳ درصد تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷ در این مدت شامل درخواست‌های مختلف از مدیریت شهری، ۵ درصد انتقاد، یک درصد پیشنهاد و یک درصد تشکر از عملکرد مرکز ارتباطات مردمی و سایر حوزه‌های شهرداری بوده است، اذعان داشت: حدود ۵۵ درصد تماس‌های شهروندان در حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری، ۱۵ درصد در حوزه حمل و نقل و ترافیک، ۱۴ درصد در حوزه فنی و عمران و ۱۲ درصد در حوزه شهرسازی و معماری بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: موضوعات مربوط به فضای سبز با دو هزار و ۲۴۰ مورد، رفت و روب و نظافت با یک هزار و ۷۳۴ مورد و ساخت و ساز با یک هزار و ۶۰۵ مورد، پرتکرارترین موضوعات مورد درخواست شهروندان در تماس به ۱۳۷ طی تیرماه سال جاری بوده است.


نجیب با اشاره به اینکه مناطق دو، نُه و سه به ترتیب دارای بیشترین تماس‌های مردمی با مرکز ۱۳۷ بوده‌اند، ادامه داد: در میان سازمان‌های شهرداری نیز، اتوبوسرانی، حمل و نقل و ترافیک و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، به ترتیب جایگاه اول تا سوم را در بیشترین درخواست‌های مردمی طی ماه گذشته کسب نمودند.

وی تاکید کرد: در اولین ماه از تابستان سال جاری، ۳۱ هزار و ۶۳۰ شهروند با واحد دریافت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری تماس برقرار نمودند که برای پیگیری درخواست‌های مطرح شده از سوی آنها، ۳۱ هزار و ۱۶۸ تماس توسط کارشناسان پیگیری این مرکز با واحد‌های مختلف شهرداری صورت گرفته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->