تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد
سرخط خبرها

جزئیات چهار مرحله قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو و سایپا

  • کد خبر: ۳۰۰۹۳
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
  • ۴۷
جزئیات چهار مرحله قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو و سایپا
تا پایان سال چهار قرعه‌کشی برای فروش فوق‌العاده داریم که هر مرتبه ۲۵ هزار دستگاه خودرو قرعه‌کشی می‌شود

به گزارش شهرآرانیوز، معاون مدیرکل صنایع خودرو و نیروی محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ما تا پایان سال چهار قرعه‌کشی برای فروش فوق‌العاده داریم که هر مرتبه ۲۵ هزار دستگاه خودرو قرعه‌کشی می‌شود که ۱۵ هزار خودرو از این تعداد مربوط به ایران‌خودرو و ۱۰ هزار دستگاه مربوط به سایپا است. 

امیرجعفرپور در آیین پایان تولید خودروی ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس بنزینی در جمع‌خبرنگاران، اظهار کرد: پژو ۴۰۵، ۲۷سال است که در کشور تولید می‌شود؛ روز به‌ روز بهبود پیدا کرد؛ از یورو ۲ به یورو ۴ ارتقا یافت و طبق مصوباتی که دولت داشت، قرار بود تا این خودروها به یورو ۵ برسد. همچنین نیاز بود که استانداردهای ایمنی و استانداردهای هشتادوپنجگانه در خودرو اعمال شود. با اعمال این استانداردها، افزایش هزینه بسیاری برای این خودروها به‌ بار می‌آمد و این افزایش هزینه مقرون به‌ صرفه نبود.

وی در خصوص سرنوشت خط تولید ۴۰۵پس از توقف عنوان کرد: با توقف تولید ۴۰۵ قرار است تا در این خط پژو پرشیا با قابلیت‌های بالاتری تولید و با تولید ۱۸۰ عدد در روز جایگزین شود. خوشبختانه ایران‌خودرو خراسان در بین سایت‌های پنج‌گانه ایران‌خودرو در کشور، موفق‌ترین، چابک‌ترین و پرتلاش‌ترین مجموعه است که باکیفیت‌ترین خودروها را عرضه می‌کند.

معاون مدیرکل صنایع خودرو و نیروی محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: تصمیم گرفته شد تا تولید پژو ۴۰۵ متوقف شده و خودروهایی مانند k۱۳۲ تا اواخر امسال جایگزین شود. همچنین قرار است خودروهایی مانند ۲۰۷، دناپلاس و راناپلاس با تغییراتی در ظاهر عرضه شوند. 

جعفرپور با اشاره به تولید داخلی قطعات و تجهیزات خودرو، تصریح کرد: خوشبختانه درصد قابل توجهی از قطعات و تجهیزات خودرو ایرانی و بومی شده‌ است. شاید در سه سال گذشته درصد قطعات ایرانی کم‌تر از ۵۰ درصد بود اما برای خودروهایی که درحال حاضر تولید می‌شود، این رقم بالغ بر ۹۰ درصد بوده و برای مدل k۱۳۲ به ۹۲ درصد خواهد رسید. امیدواریم با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان، جشن خودکفایی تولید قطعات و خودرو را در کشور داشته ‌باشیم.

نظارت پنج نهاد بر قرعه‌کشی و پیش‌فروش خودروها

وی در خصوص امکان بروز تقلب در قرعه‌کشی و پیش‌فروش‌ خودروها گفت: قرعه‌کشی و پیش‌فروش خودروها تحت نظارت پنج نهاد نظارتی وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور، سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکنندگان و سازمان نظارتی قوه مقننه انجام شده و در تمام لحظات، فرایند برنامه‌ریزی‌ها و نرم‌افزارهای این عملیات کنترل مضاعف صورت گرفته تا هیچ‌گونه خدشه و نگرانی راجع به آن وجود نداشته ‌باشد.

معاون مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: تا انتهای سال چهار پیش‌فروش خواهیم‌ داشت که در قرعه‌کشی تحویل خودرو از یک تا ۹۰ روز طول می‌کشد. در پیش‌فروش تحویل خودرو نیز از ۹۱ تا ۳۶۵ روز به طول می‌انجامد.

جعفرپور بیان کرد: قیمت نوع فروش فوق‌العاده قطعی و بر اساس لحظه‌ای است که وجه واریز می‌شود اما در پیش‌فروش قیمت‌ خودرو با توجه به قیمت روز بوده که مشتری نیمی از پول را در هنگام قرعه‌کشی و نیم دیگر را هنگام تحویل خودرو با توجه به قیمت روز می‌پردازد.

معاون مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت تفاوت قیمت و حباب قیمتی خاطرنشان کرد: علت تفاوت قیمت این است که در قیمتی که شورای رقابتی اعلام می‌کند، جانب مصرف‌کننده بیش‌تر و جانب‌ تولیدکننده بسیار کم در نظر گرفته می‌شود. به‌ نظر می‌رسد که اگر قیمت‌ها به حاشیه بازار نزدیک‌تر شود و تولید را سودآور کند، طبیعتا کمک جدی به رشد قطعه‌سازی در کشور و ارتقای روزافزون خودروها به روش کیفی و کمی خواهد کرد.

تولید ۴۰ هزار پژوپارس جایگزین ۴۰۵ تا پایان سال

در ادامه بیژن زاهدی‌فرد، مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان، در خصوص خودرو جایگزین ۴۰۵ اظهار کرد: جایگزین این خودرو پژو پارس خواهد بود که با ۱۳۰ دستگاه در روز تولید آن آغاز شده و تا ۲۰۰ عدد ادامه پیدا می‌کند. همچنین قرار است تا پایان سال ۴۰ هزار دستگاه پژوپارس تولیدشود.

وی با اشاره به خودروهای جایگزین سوزوکی نیز عنوان کرد: به‌دلیل تحریم‌ها تولید سوزوکی متوقف شده‌ و هایما به عنوان جایگزینی برای این خودرو در حال تولید است. همچنین خودرو چینی با نام N۵ تا پایان سال وارد می‌شود که با داخلی‌سازی ۲۰ درصد تولید آن آغاز خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
4
دلالان خودرو در کرمان
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
26
5
بادرود وخسته نباشید خواهشن به گوش سران سه قوه و مسئولان فروش خودرو برسونید که برای اجرای عدالت بیشتر وکوتاه نمودن دست دلالان ، علاوه بر شرایط موجود واجرای شرط پیش پرداخت ، شرط داشتن سابقه ۱۰ساله گواهینامه وشرط نداشتن خودرو وپلاک جاری(چه سفید وچه زرد و...)در یکسال گذشته برای همه افراد خانواده هم اعمال شود وهمچنین یکنفر از هر خانواده فقط حق ثبت نام داشته باشد و خانواده‌هایی که جمعیت بیشتری دارند در اولویت نخست قرار بگیرند..باسپاس(یک بازنشسته)
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
اینا تمام حقه بازی دلتو خوش نکن خودشون به هم رشوه میدن من از تمام اون کسایی که میشناسم بیشتر از۱۰۰نفر که نوشته بودن یک نفر در نیامده در ضمن شنیدم نمایندگی ۲و۳ ملیون میگرفتن برای قرعه کشی در بیارن پس دلتو خوش نکن داداش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
مدرکتو از کدوم دانشگاه گرفتی مهندس پلاک زرد یعنی کامیون و تاکسی یعنی اونیکه کامیون داره خانوادش حق استفاده از سواری و نداره سال بعد واسه ریاست جمهوری ثبت نام کن
وحید
Germany
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
اونوقت چرا سابقه ۱۰ سال گواهینامه؟ یعنی من که الان ۴ ساله گواهینامه دارم نباید ماشین بخرم؟ شما فقط شرایط خودتو درنظر گرفتی جناب ، با سپاس( یک جوان جویای کار)
بابکم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
حاجی میخوای شما شرایطتو بگو بر اساس شرایط شما ماشین بدن
مرد حسابی ده سال سابقه گواهینامه؟ینی یه جوون تا ۲۸ سالش نشه ماشین نخره؟یا خونواده ای که جمعیتش کمتره گناهی داشته که ماشینو باید بدن به خونواده با جمعیت بیشتر... بخاطر یه ماشین داری قانون اساسی مملکتو تغییر میدی جناب بازنشسته از شما بعید بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
اون جوونی که تازه داماده میخواد ماشین بخره باهاش کارکنه چطوری ده سال گواهینامه روبراش حساب میکنی تو خوابم ماشین دارنمیشه
ناشناسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
احمق
یک فقیر که توی ایران زندگی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
دوست عزیز اخه شرط 10ساله گواهینامه رو با چه منطقی میگین /من عضو یک خانواده 4نفری هستم که به جز من به عنوان پسر خانواده که 7ساله گواهینامه گرفتم کسی دیگه ای از جمله پدر و مادر و خواهر هیچکدام گواهینامه ندارند. و ضمن اینکه تا به حال اصلا ماشین نداشته ایم و نداریم و الان تنها امیدمون به این خودروهاست ولی نه با روش قرعه کشی
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
شماحتما بازنشسته آموزش پرورشی چون همیشه طلبکارن و خودخواه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
منتظرنظرجنابعالی بودن اگه گواهینامت دوساله بود اونموقع هم همچین نظراتی ابراز می فرمودید
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
سایر شرایطت رو هم بگو تا بذارن و فقط خودت برنده بشی (یک بسته نشسته)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
1
6
معاون مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت :
اگر قیمت‌ها به حاشیه بازار نزدیک‌تر شود و تولید را سودآور کند، طبیعتا کمک جدی به رشد قطعه‌سازی در کشور و ارتقای روزافزون خودروها به روش کیفی و کمی خواهد کرد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
اشتهای چاه ویل هم این اندازه نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
دکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
چاه ریل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
چاه ریل
محمدمعصومی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
جهل فاجعه است،،،،
چه اقتصادی،،،،، چه فرهنگی،،،،
Morteza
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
1
هرسرپرست خانوار باتمام شرایط قبلی یک خودرو.جان هر کی دوس دارین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
1
برخورد جدی و قضایی با فروشندگان حواله ها چه وکالتی چه قول نامه ای باعث آرامش در بازار می شود . و تا وقتی حکومت برخورد جدی انجام ندهد هر کسی هر کاری که می خواهد می کند .
خودروهای مکشوفه بدون پلاک را در همان شهر به افراد واگذار کنید و متناسب با سال ساخت کسور قانونی هم داشته باشد و مبالغ با دخالت دادگستری تحویل محتکر بدهند . البته مردم ایران مردم خوبی هستند اگر مثل امریکایی ها بودند تمام انبار ها و پارکینگهایی که خودروی بدون پلاک بودند را معرفی یا صدمه می زدند دیگر به فکر دلالی نبو.دند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
1
سلام
چنگیز خان موقل ..
کی داده
که دو بشه بازی بشه....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
هر که داره شرایط خودشو پیشنهاد میده یارو پیکان قراضه مدل 60 داره میخواد عوض کنه ماشین بهتر گناه که نداره، هر سایتی باز میکنی ناله و فغان بازنشست در میاد، شورش در آوردید دیگه،
حمید احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
3
2
اگر امکانش هستش خودرو رو توی مرحله اول به دست خانواده هایی برسونید که تا به حال اصلا هیچگونه ماشینی نداشته و ندارند/من اشنای خودمون 6نفرند که هر 6نفر گواهینامه داشته ولی در حال حاضر 3خودرو دارند و در فروش فوق العاده و پیش فروش برای 3عضو دیگر نیز ثبت نام کردند
واقعا به فکر فقرا باشید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
2
قانون استفاده اجباری برای شخص برنده از خودرو با پلاک خاص به مدت یک سال که سند در رهن هست با کنترل پلیس راه و انتظامی با کارت ملی راننده و کارت خودرو که هم سان باشد دلال و فروشنده حواله خودرو برنده تمام میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
4
2
سلام نیت گرفتم بچه ام تو قرعه کشی برنده بشه اولین سفربه زیارت امام رضا برویم نمیدانم نطلبیده یابازهم دلال بازی هست شرمنده خانواده شدم به همت ایران خودرو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
3
بخدا من ک شک دارم توی این قرعه کشی ها چه عرض کنم ولا کسی هست ی جواب قانع کننده به من بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
1
بخدا من ک شک دارم توی این قرعه کشی ها چه عرض کنم ولا کسی هست ی جواب قانع کننده به من بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
1
بخدا من ک شک دارم توی این قرعه کشی ها چه عرض کنم ولا کسی هست ی جواب قانع کننده به من بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
1
خدایی سزاواره ما که ماشین نداریم اسممان درنمیاد اونوقت آدم یراغ دارم دفعه قبل و این دفعه برنده شده به اسم زن و دخترش ثبت نام کرده این عدالت ؟؟؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
سلام،واقعا من و امثال بنده که نیاز درست و مصرف کننده هستیم،تعدادشان کم است وبا همه شرایطی که گذاشتن داریم،وای برنده نمی‌شویم،با این امکانات بروز که هست خودروسازها می‌توانند درست ویانادرستی را جستجو کنندوبه مصرف کننده برسه،اماخودرو به کسانی تعلق می‌گیرد که دلال ودنبال سود هستند،لطفا یک تمهیداتی بکار گرفته شود که واقعا مصرف کنندگان ثبت‌نام کنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
2
با سلام.این شرط ایران خودرو واقعا ناعادلانه هست . اخه همسر من ماشین داره که برا مدل 88 هست با ماشین خودش میره سرکا ر.من هم مجبورم با تاکسی برم سرکار . خوب حالا چرا باید من پاسوز بشم و چون شوهرم پلاک فعال داره من نتونم توی قرعه کشی ثبت نام کنم . لطفا مسئولین این قانون را حذفش کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
اگه این شرط هم حذف کنن مطمئنی برنده میشی .این خودروها به از ما بهترون میرسه ن مردم عادی تنها راه اینه که واردات رو آزاد کنن وگرنه پراید توی بازار هنوز 80 تومن هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
1
با سلام . خودتون میدونید که بیشتر خانواده ها دارای یک ماشین هستند اما وقتی می‌خوام همون ماشین رو تبدیل به احسنت کنند یا تغییر مدل بدن حالا به هر عنوانی (نو کردن . ارتقا مدل .تغییر نوع اتومبیل ...) که در واقع حق قانونی یک خانواده محترم ایرانی هست چطور می‌توانند امروز ماشین خود را بفروشند و در قرعه کشی شرکت کنند و منتظر باشند که برنده میشوند یا خیر و در صورت عدم برنده شدن دوباره چگونه می‌توانند همان ماشین قبلی خود را بخرند ؟ آیا تضمینی هست ؟ خیلی خانواده ها با مختصر پس انداز یا قرض و قوله یه ماشین ثبت نام میکنند و اون آخرا که قراره ماشین رو تحویل بدن ماشین قبلی خودشونو میفروشند و تکمیل وجه میکنند پس چطور میتوان قانونی را وضع کرد که در خانواده ای که یک پلاک فعال دارد دیگر محروم از ثبت نام است ؟ یا قوانینی شبیه گواهینامه ۱۰ ساله . خواهش میکنم با تعمق بیشتر به این مسایل توجه کنید . قانون نباید یک شبه تصمیم گیری شود .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
همش سرکاریه من دوباررو شرکت کردم نیوفتاده مردم رو مسخره کردن خودشان هفت جد آبادشون دزد کلاه برداران
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
2
سلام دوستان. من تو قرعه کشی سایپا برنده شدم اما مبخوام ماشین رو عوض کنم چون بنده موقع پیش ثبت نام ماشین رو تغییر دادم و مطمئنم ثبت شد اما الان ثبت نشده و ماشبن قبلی رو واسه پرداخت میاره، خواهشا اگر کسی میدونه راهنمایی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
0
باسلام بنده ی وانت مزدا دارم یعنی باخونواده پنج نفره با وانت بریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
چه خبرهروز افزایش قیمت ماهم کشاورزیم پس هروز خدا قیمت گندم ببریم بالا قدرت خرید میاد پایین بابی ماشینی کسی نمی میردولی سرسفره نون نباشه همه زنده نمینونیم پس عاقلانه تر فکر کنیم خدا راخوش نمیاد قیمت لگن هروز بره بالا...
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
1
خواهشا نظر بس منطق برای شرایط ثبت نام ندین، اگه قانون پلاک فعال تو هرهم خخانواده رو حذف کنن باز تعدا ثبت نام ها میلیونی میشه و مایی که حتی پراید داغونشم نداریم باز اسممون درنمیاد، و شما یا کسایی دیگه که تو خانواده یک یا صد تا ماشینم دارن باز میان اسم مینویسن و اسمشونم درمیاد، خدارو خوش میاد؟ بعضیا تو حسرت اهن پاره باشن بعضیا چند تا داشته باشن، شمایی که این شرایط رو ندارین حق داشتید تو دو مرحله قبل ثبت نام کنید و شانستون رو امتحان کنید. در ضمن 10 سال گواهی نامه فعال هم درست نیست من شوهرم 13سال پیش گواهی نامه گرفته پس درست نیست فقط بفکر خودم باشم و به نفع خودم حرف بزنم، شمایی که این حرفو زدی منظورتو درست منتقل نکردی احتمالا منظورت چیز دیگه ای بوده. اما بنظرم کسایی که پراید چون واقعا امن نیست، یا ماشین خیلی کار کرده دارن باید بفکر اونهام باشن،
ینفر یه نظری داده که تو قرعه کشی تخلف کردن راسته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
1
به نظر من راهی را که ما پیش گرفته ایم وجلو واردات خودرو رو گرفته ایم اشتباه است چهل سال فرصت دادیم خودرو سازها چکار کردند که بخوان ازاین به بعد کاری بکنند باید فضا را رقابتی کنند واز انحصار دربیاد یه بزرگی میگفت ما 80میلیون نفر گروگان 100هزار نفر از کارکنان خودرو سازها هستیم. ما 80میلیون حاضریم حقوق این 100هزار رو بدیم به شرطی که واردات به اندازه جبران کمبود ها ازاد شود.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
1
واقعا برای مسئولین این کشور متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
1
خواهشن توقعونداشته باشید بین۲۵۰هزار نفر همه برنده شن،خوب بابا قرعه کشی هرکی شانسش،،من نه پارتی داشتم نه ماشین،بار اول هم همین فکرو کردم ننوشتم،،ولی خدرا شکر اسمم در امد،،
ناشناس
Latvia
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
کسی که خودش شرایط نداره به اسم بستگانی که شرایط دارن و پول ندارن نوشته اسمش هم در اومده...بعدیه سال هم منتقل می کنن...اینه عدالت ؟؟
ناشناس
Latvia
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
3
0
کسی که خودش شرایط نداره به اسم بستگانی که شرایط دارن و پول ندارن نوشته اسمش هم در اومده...بعدیه سال هم منتقل می کنن...اینه عدالت ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
2
غ
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
0
بخدا من بیشتر مواقع شبا از گریه خوابم نمیبره اخه چرا ما که خونواده پنج نفره هستیم از بزرگ تا کوچیک ارزوی ماشین دار شدن رو چند ساله به دل داریم از کرایه دادن به اژانس خسته شدیم ارزو داریم یه گردش یه روزه بریم اما چیکار کنیم که ارزو به دل موندیم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
0
تاریخ قرعه کشی مرحله چهارم کی هستش؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
بهتره یه سابقه ۳۰یا ۴۰ ساله برای گواهینامه در نظر بگیرند وبعد در قرعه کشی شرکت داده بشند .علی ۷۰ ساله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->